PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke foto's hoor Duch! En ik zie bijna op het einde een foto van jou met de kinderwagen en daar vind ik helemaal niet dat je nog een buik hebt!!!!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa Nicky al bijna 30 weken, jeeeetje!! Het gaat zooo snel!

Anja als het goed is moet je ze nu wel kunnen zien?

Debby ja Yasemin wordt 2 talig opgevoed!
    Zijn we meteen na de geboorte al mee begonnen. Papa praat turks tegen haar en ik Nederlands.

Ella als a.s. zaterdag 14 dagen na de eisprong is zou ik persoonlijk niet eerder testen.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby komt omdat ik gister een zwangerschapsbroek had met een hele strakke band tot boven om je buik. :p Die duwde hem plat... (is meteen voor nu mijn favobroek whahaha)
    Maar als ik een gewone broek aan heb, puilt hij er helemaal overheen... :( Maarja, ik ga morgenavond sporten met mn beste vriendin! Heb er erg veel zin in.

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Duchess ja ik zie ze nu. :) Leuke foto's zeg en in de map van 'mei' vind ik het, zoals Debby zegt, echt reuze meevallen hoor met je buik.
    Ik vind dat je er goed uitziet!
    Wat leuk trouwens dat jullie Yasemin tweetalig gaan opvoeden.

@Nicky; Ja dat zou wel mooi zijn he, met 38 weken bevallen.

@Ella; Nog 4 daagjes meid ik ben zo benieuwd...

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die buik heeft ook tijd nodig om weer strak te trekken, dat kan niet binnen 2 maanden na de bevalling hoor! Ik vind je een prachtige vrouw!

Ik kreeg net weer bericht van mijn werk dat het gecorrigeerde loon ook is overgemaakt, dus morgen ben ik weer rijk en is alles geregeld :).

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat leuk dat Yasemin in 2 talen wordt opgevoed!
    Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag duchess: hoe spreek je yasemin nou precies uit?
    En inderdaad wat debby zegt, je buikje valt helemaal niet zo op. Ik vind dat je een mooi figuurtje hebt voor een ex-zwangere

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess je bent echt prachtig meid!
    echt waar!
    enne wat goed he dat je nu alweer lekker gaat sporten! veel plezier!

leuk he dat Yasemin tweetalig wordt opgevoed!

en ja ik ga dan zaterdag testen... dat is 14 dagen na eisprong , of is dat ook nog net wat te vroeg om dan te testen?

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; Fijn dat het geregeld is met je salaris!

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ella; 14 dagen na je ei testen kan prima hoor.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, wanneer heb je de Pregnyl gezet? Ik heb 2 weken na die prik getest, dus 2 weken na je eisprong is prima!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb de pregnyl as vrijdag , 2 weken geleden gezet! weet niet zo welke datum dat is! dus ik zou ook vrijdag kunnen testen?
    heb toen die zaterdag eisprong gehad (snachts)

He fijn dat het is geregeld met je salaris!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb toen wel getest, maar je kunt natuurlijk altijd beter wachten tot zaterdag of zondag.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks Anja!
    nou dan hou ik zaterdag maar aan....
    alhoewel de verleiding wel groot is om vrijdag ook te gaan testen! :)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja ik weet ook wel dat het onmogelijk is dat die buik weg is zo snel, maarja, het maakt em gewoon zo onzeker.
    Het is denk ik ook niet zo zeer de buik, maar gewoon dat ik voor de zwangerschap maat 34 had en nu 38-40... dat vind ik gewoon moeilijk.
    Maarja...
    Dankjewel trouwens Deb, lief van je!! :)

Ooh en wat lekker dat je morgen al het geld hebt, super!

Nicky, je zegt het zoals je het schrijft. Jasémien, zeg maar. Met een korte e. (zoals je hem op de basisschool leerde vroeger. :p )
    En jij ook bedankt hihi...

Yasemin slaapt nog steeds whaha.. Ik dacht echt dat ze wakker ging worden.
    Ze heeft om 11.30 de laatste voeding gehad.. hmm... Maargoed wel de hele ochtend wakker geweest dus misschien daarom.
    Hoop wel dat ze zo wakker wordt, want ben anders altidj zo bang dat ze dan snachts niet lang slaapt als ze overdag wel lang slaapt. :D

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dan zou je vrijdag al een testje kunnen wagen volgens mij.... Maar denk dat dat je beter tot zaterdag kan wachten hoor.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik begrijp je gevoel wel hoor Duch, je had een mooi figuur voor de bevalling/zwangerschap en nu heb je dan ineens een "hangbuik". En dat kost veel energie om dat weer strak te krijgen, maar dat gaat jou lukken hoor!

En Yasemin slaapt nog lekker, ik geloof zelfs dat de baby'tjes nu meer slapen dan dat ze wakker zijn. Maar Yasemin is mischien wel een uitzondering, mijn buurvrouw haar dochter was overdag ook al heel veel wakker. Ryan sliep alleen maar, net zijn moeder ;).

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha moeilijk hoor!
    ik haal gewoon nog wat testen op!

Duchess kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind hoor!
    je moet dan je zelfbeeld aanpassen he!
    lastig is dat hoor!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    inderdaad meis! het gaat jouw zekers lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jij hebt voor hetere vuren gestaan!!!!!!!! dan gaat dit je ook zekers lukken hoor!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden ik ga naar mn werk!
    weet niet of ik na mn werk nog even kom kijken , want heb morgen vroege dienst :( , moet dan om 0715 beginnen en ben vannacht pas tegen 00:00 thuis.... :(
    maar ja morgenavond wel vrij en dan gaan we uit eten met mn schoonfamilie! :)

hele fijne dag nog meiden!!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne dag Ella en lekker dat je zo druk bent, voor je het weet is het zaterdag ;).

Over testen gesproken, ik heb nog een KV test (dacht ik). Iemand belangstelling?

Deel Deze Pagina