Ik probeer wel altijd te reageren, hoeveel er al gereageerd is. Dat betekent voor mij dat mensen aan je denken en met je meeleven. Maar dat ben ik .
Ik zou vast bellen Anja, want stel je voor dat je wel afwacht en er dan geen plek meer is en ze doodleuk zegt dat je wel kan beginnen met spuiten....
@anja: je zou voor de zekerheid morgen al kunnen bellen en een afspraak maken. Zul je zien dat als je wacht op je ongi en je belt dat ze gaan plaats meer hebben.
heb er soms geen zin in debs....wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk...reageer of probeer altijd op de belangrijkste te reageren of degene waar ik aansluiting of iets op te zeggen heb....
Ja idd jullie hebben gelijk Nicky en Debby. Ik wil gewoon echt een uitgangsecho deze keer ook al zei de gyn de laatste keer dat ik gewoon weer op dag 3 kan gaan beginnen. Ben veeeel te bang dat die eitjes van de vorige keer niet allemaal weg zijn en dat het weer cysten zijn geworden of dat ze dat nog gaan worden. Dat ik bij de eerste de beste fm meteen weer moet afbreken en zo...
Gelijk heb je hoor Anja! Dat risico zou ik ook niet nemen in jouw situatie, het wordt wel eens tijd dat jullie ook een kans krijgen!
@Reageren; Ik probeer ook altijd op iedereen te reageren maar soms zijn er op 1 dag 50 pagina's bijgekomen. Bijvoorbeeld als ik 's nachts uit mijn werk kom. Dan lees ik even globaal alles door en dan ga ik slapen. Maar goed de wel/niet reageren 'discussie' is al vaker geweest. In ieder geval, ik denk altijd aan iedereen, zelfs als ik niet online ben haha.
Die discussie is inderdaad al vaker geweest, maar er zijn ook vaker mensen op gewezen. En ik vind het jammer dat Miranda (naar mijn idee) niet altijd reageert. Maar goed...we gaan die discussie niet voeren .
Gezellig Deb. Ja ik ga morgen idd maar eventjes bellen. Als ik over 3 dagen ongi word kijk ik of ik over 6 dagen een afspraak kan krijgen. En als het over 4 dagen is, naja dan is de echo op CD2, dat lijkt me ook niet zo heel erg.
Gezellig debby. Heb je in ieder geval weer even lekker aanspraak. @wel/niet reageren: ik hou me er even wijselijk buiten. @anja: gewoon morgen even bellen voor een afspraak. Ben benieuwd of je snel terecht kunt.
stomme discussie....ik reageer op wat ik wil..niet omdat jullie dat willen.... Maar ...ik ben weer weg....
mmzzzz. verdorie.... kom er net achter dat ik geen aardappels meer heb Winkel hier in het dorp is gesloten op dinsdag en anders moet ik zeker 15 minuten in de auto zitten.... denk dat hubbie straks maar een paar frietjes moet halen.
Dames ik ga er weer vandoor. Nog even opruimen, stofzuigen etc... Dan me langzaamaan voorbereiden op vanavond. *Pijn in maag*
Ik ben er ook vandoor, dinnetje is er! Fijne avond allemaal!!!! En Anja, heeeel veeel succes vanavond!
Nou, als iedereen er vandoor gaat..... ik ga maar even plat op de bank. Niet zo'n geweldige nacht gehad
Dankje Nicky, *knuffel terug* Enne laat je mannetje maar lekker patatjes scoren straks. @Debby; Veel plezier! @Miranda; Je hoeft ook niet te reageren als je dat niet wilt, ik was er niet op uit om weer een discussie aan te wakkeren. Je moet gewoon lekker doen wat je zelf wilt, als jij ergens niet op reageert, nou dan niet. Dat Debby en anderen wel op iedereen reageert moeten zij ook zelf weten. (Niets ten nadele van wie dan ook) Weet je, laten we gewoon lekker allemaal onze eigen gang gaan en de discussie wel/niet reageren voor eens en voor altijd beëindigen.