@anja: zou zomaar kunnen hoor dat je daar een verzekering voor af kunt sluiten. Ik heb er ook (nog) geen verstand van dus kan ik je de hand schudden @hier: ggrrrr... wéér buikpijn wordt er zo moe van... dadelijk na het eten maar even onder de douche voordat ik naar yoga ga.
@nicky precies meiss heb je helemaal gelijk in en anja ook al.. kijk dat ze niet op iedereen en alles reageert moet ze zelf weten.. maar dat ze zo reageert met dat antwoord van der sorry.. vond ik een beetje hard en overdreven... het kwam eruit alsof ze toch niks om ons geeft
maar dames, ik ga het vleesje bakken en de groenten klaar maken. hubbie is thuis die gaat frietjes halen en dan eten. ik kom morgen weer online! Knuffel voor iedereen en een hele fijne avond.
@Cindy; Het gaat er maar raar aan toe zeg vind ik. Daar op jouw werk bedoel ik... Vind jou baas niet echt de ideale persoon om voor te werken. Nou heeft iedere baas wel iets maar toch. @Debby; Ik vind het heel netjes van je dat je het een persoon wilt laten weten als jij het jammer vindt dat diegene op niemand reageert. Ik begrijp het ook wel alleen ben ik zelf niet zo. (Ik ben altijd meer van de lieve vrede bewaren omdat ik zelf heel erg bang ben om iets fout te zeggen/doen). Net als met Zethu destijds, dan heb ik gewoon zoiets van, nou, l*l maar aan en je merkt het vanzelf wel als niemand meer op je reageert omdat je alleen maar over jezelf praat. Het liefst zou ik er ook wat van zeggen maar ik durf dat dan nooit zo goed.
ja hier ook aldi brokken die rode zakken haha en die blikken vlees ook van de aldi nicky heel veel plezier bij de yoga wel rustig doen he meiss.. (oh ja is yoga ) hahahah
ja precies ik vind het werk eigenlijk ook helemaaal niksmeer!! voel me net een nummertje daar!! maar goed ben tussendoor al ander werk aan het zoeken.. en als ik dat heb ben ik pleiteeeeee hahaha
tot zo anja ik moet dadelijk ook nog naar de winkel heb er helemaal geen zin in maar ik moet.. en hoe is het met de plopjes debby
ik hoop dat je over een week of 2 het elke dag voelt en heel erg duidelijk meiss... kom maar op kleine pj/innetje
Ik ben er klaar voor Cin . En dan kan jij het 19 juni ook voelen (en anderen als die dat leuk vinden ).
Mijn punt.......vanaf hier zal ik iedere keer als ik eens kom reageren op alles en iedereen wat er gezegd word!! Het is genoteerd.... (lieve vrede bewaren....want egoistisch ben ik niet..ook al kies ik op dit moment eens lekker voor mezelf zonder ook maar aan iemand anders te denken of te hoeven denken.)