ff snel tussen het werken door: Anja; wat fijn dat alles goed gaat en dat er op je werk rekening met 'je toestand' wordt gehouden! Dank voor je felicitaties Die eerste echo duurt niet lang meer hè? Voor je gevoel vast wel Ik ben benieuwd! Heb jij een kans dat het een tweeling is? M.a.w. had je meerdere eitjes?
Annedore; Ja voor mijn gevoel duurt het nog lang hoor voor ik de eerste echo krijg haha.. Maar het duurt nog niet eens meer 2 weken. Ik had deze ronde 1 ei die eruit sprong qua grootte, de anderen waren net aan 10mm dus de kans dat die ineens heel groot geworden zijn en zijn gesprongen lijkt me klein. Maar goed je weet nooit... Vorige ronde had ik ook een ei die in 3 dagen van 13 naar 24mm was gegaan dus wie weet. Maar ik verwacht dat het er gewoon eentje is.
Heb geen idee... Heb het nu steeds over 'hij' als het over de kleine gaat maar ja dat komt voornamelijk omdat dat makkelijker praat haha. Even serieus, ik heb werkelijk geen flauw idee.
@daan: ik denk dat meerdere mensen last hebben van de lamme gevoel. Hier niets meer gedaan na de middag. @duchess: lekker geshopt zo te lezen en ook veel lol gehad J @debby: hier heeeeeeeeeel veel rust gehouden vanmiddag J @anja: lekker bezig geweest met bijlezen en reageren. Ow wat lekker dat je bazin zo reageerde. Lekker hoor alleen de middagen werken. @hier: rusthuis is gesloten mam is wakker geworden en weer aan het werk De gek maarja. Steunkousen heeft ze even uitgedaan en de ventilator staat in de kamer in een hoek op standje wegwaaien lekker zo af en toe een briesje door je gezicht heen, effe afkoelen.
@anja: het lijkt inderdaad lang te duren voordat je een echo hebt maar voor je het weet zijn die 14 dagen zo voorbij! Als het 10 juli is wordt je zenuwachtig voor de echo
@Anja, willen jullie het straks wel weten? @Nicky, heerlijk even afkoelen dus . En je moeder kan er weer tegenaan na haar rustpauze .
Deb wat heerlijk dat jullie er samen van genoten hebben. Ook nog lekker geslapen? Wbt mensen die in de kinderwagen kijken, ik vind dat altijd vrij aso haha. Ok sommige mensen doen het netjes en beleefd, spieken gewoon voorzichtig. Maar er zijn ook mensen die echt erin duiken! Maar veel mensen gingen tegen me praten en dat ben ik helemaal niet gewend. Als je alleen bent doen mensen dat blijkbaar hihi. Vooral in liften. Stond met een ander vrouwtje met kinderwagen in de lift, kindje was 4 maanden maar wel 3 keer zo dik als Yasemin geloof ik hahaha. Dus ze zei, zo die is nog jong! Dus ik zeg bijna 3 maanden, oh jeetje die van mij 4 maar die ziet er 2 x zo groot uit haha. Nu was dat wel een beetje een dikke baby hoor, hihih. Maar vond t erg leuk en denk dat Yasemin dat ook voelde, dat ik er van genoot. Moeten we vaker doen zo. Anja wat super van je bazin dat ze zo reageerde en dat je nu de middagen mag werken. Dat is erg fijn meis, kun je savonds en snachts lekker rusten voor je beebje. (en meer met ons mee kletsen ) Ik denk dat Anja een jongetje krijgt! Maarja ik zal d'r wel weer langs zitten. Idd Anja willen jullie het geslacht wel weten of laten jullie je verrassen? Zo ik heb ff 3 kwartier op bed gelegen. ff beetje weggedut en afgekoelt want ik zweette me kapot. Nu niet meer gelukkig. Vanavond bij die vriendin op bezoek, vind het wel spannend hoor...
@Deb; Ja we willen het wel graag weten van tevoren maar dan willen we (als we dat volhouden ) nog wel tegenover de buitenwereld stil houden wat het is. Zodat het geslacht lekker ons geheimpje is. @Nicky; Ja die zenuwen zullen nog wel komen haha. Lekker hoor even afkoelen, kan me voorstellen dat je last van dit weer hebt ja. @Hier; *klaag* ik voel zo weinig. Alleen de moeheid. En mijn borsten maar die doen minder pijn dan gisteren. That's all. Misschien stom hoor en vast ook nergens voor nodig maar nou maak ik me zorgen.
@deb: gelukkig is ze nu aan de voorkant van het huis bezig en daar staat schaduw, niet dat het dan wel uit te houden is maar oké. vanavond lekker afkoelen met het zwemmen dat weet ik zeker.
Ik vond het altijd heerlijk als mensen gaan kijken en inderdaad...de een kijkt voorzichtig, maar jehebt ze ook die erin duiken of zo nodig eraan moet zitten, dat vind ik wel irritant en onbeschoft . Maar de aandacht zeg maar vind ik wel altijd leuk ! En ja, heb nog even heerlijk geslapen, ramen open en ven aan, heerlijk! Gisteren heb ik niet 's middags geslapen en dat was te merken tegen de avond, dan kan ik dus echt NIETS hebben, dus dat is geen optie meer...niet meer doen dus . Oh ja, ik heb ook nieuws van de Arbo (die had gebeld en kreeg vandaag het rapport binnen) en daarin staat bij prognose Geen werkhervatting voor aanvang verlof te verwachten EINDELIJK DUS .
@Duchess; Oh ik zou dat echt niet kunnen hebben he als mensen echt in de wagen 'duiken'. Als ze nou ff sneaky-sneaky kijken, of het gewoon vragen, oké, maar als mensen echt ongevraagd de wagen induiken... Volgens mij ga ik dan meppen. @Nicky; Lekker dat je vanavond even gaat zwemmen.
@Anja, niet stom hoor dat je onzeker bent, logisch en ook heeeeel herkenbaar!!! En je deelt het geslacht toch wel met ons???? @Nicky, gelukkig staat je mams inderdaad in de schaduw, anders had ik haar echt voor gek verklaard . Waarom ga je overdag niet al lekker plonsen?
Met jullie deel ik alles Deb. Ja jullie mogen het wel weten hoor. Er is hier verder toch niemand uit mijn nabije omgeving voor zover ik weet. Ja één meisje maar die zit in totaal andere topics. Volgens mij weet ik alleen dat zij hier zit en niet andersom, tenzij ze toevallig de link van onze babysite aanklikt of zo.
Anja ik voelde rond die tijd ook nog niets hoor. Alleen mijn borsten idd. Pas met week 6 werd ik kotsmisselijk en moe! Deb ja precies, sommige duiken er zo in en moeten haar aanraken, vreselijk. Was laatst bij de albert heijn met Yasemin in de BabyBjorn en toen kwam er ook iemand naar me toe en haar allemaal aanraden en een kus geven (BAH!!!!) ik wilde echt gewoon weg lopen maar toen ging Yasemin al heeeeel hard huilen! Vond dat echt zo aso, als Yasemin niet was gaan huilen had ik er wat van gezegd en was ik weggegaan. Enne lekker dat je lekker geslapen hebt. Ik ken dat wel trouwens, dat je dan savonds niet te genieten bent. Had dat voor en in de zwangerschap ook en nu dus ook als ik me smiddags moe voel en niet ga slapen. En jeeeeeej wat een goed nieuws, fijn meis!!!!
Neeee BAH, vreemde mensen moeten mijn kind ook niet ineens gaan zoenen, BAH BAH BAH. Daar moet je toch zelf ook niet aan denken, om een wildvreemd kind te zoenen!