Haha Nicky lekker bezig met soppen dus. Ja das wel handig idd gewoon de krieltjes en hamburgers in 1 pan doen. Scheelt ook weer afwas. In ieder geval wel als je geen vaatwasser hebt. Veel plezier met zwemmen straks! Pfff die bussen van MvM, die stínken. Er zit een één of andere vloeistof in zodat de urine die je erin gooit langer 'goed' blijft zeg maar, maar dat spul stinkt echt een uur in de wind, ging net serieus bijna over mijn nek.
hey meiden.. even snel want ik ben echt bekaf!!! ik las iets over iemand een vreemde die yasemin kust?? ieeekk nee dat zou ik ook niet willen hoor!! haha en denk dat ik dat ook wel meteen duidelijk zal maken!! en anja die de flessen vind stinken en bbq lucht ookal!! ennuhh deb ging met ryan naar een meertje?? hoe was het gegaan?? uhmm nicky ging lekkere hamburgers eten hmmm en uhmm ja hoe is het met de rest van de ladies??? sorry maar heb wel alles gelezen maar ben het gewoon kwijt?? haha.. @hier vandaag gewerkt tot 3 uur daarna naar mijn ouders gegaan en toen we thuiskwamen lag heel de keuken onder water dus moesten we de vriezer ontdooien wat een werk zeg ben echt helemaal op!! kan geen kwaad toch zo vaak bukken en tillen enzo?? eitje zweeft nog ergens rond toch?? xxxcin
@Cindy; Oh lekker zeg een hele keuken vol water. Nee hoor denk niet dat het erg is dat je vandaag druk bent geweest met tillen en bukken. Heb ik in de wachtweken ook nog vaak gedaan (werk) en kijk eens bij mij. Zo ik ben weer verder film kijken, reclame is afgelopen.
meiden ik ga lekker douchen en dan op de bank met mijn mannetje morgen ben ik weer vrij dus ben ik er weer dikke kus van cin en meiden allemaal even een dikke vette GROUPSHUGG!!! xxx
Haha ja ik begon jou en de andere meiden ook al te missen. Ben blij dat ik weer tijd heb om op het forum te kunnen haha. Fijne avond Cin! Hier weer reclame van de film, echt iedere 20 minuten of zo... Nu weet ik weer waarom ik altijd alles op dvd kijk. Minnie hoe was het in het Geertgen?
Minnie hoe is het gegaan vandaag!?? ben blij voor jullie dat deze rot maand weer voorbij is! Cindy oei dat klinkt druk zeg!!! anja wat lastig zeg dat je zo moe bent telkens! en wat een leuke reactie op je werk!!! zo ben net terug van mn werk.... ga zo lekker even douchen!
Zo meiden ik heb gisteravond wel alles gelezen, maar gisteravond was nogal heftig voor me. Ik kreeg bij binnenkomst bijna een paniekaanval maar kon hem nog tegenhouden. Maar toen ik eenmaal zat bij mijn vriendin en eens goed rondgekeken had zakte het gevoel gelukkig wel weer. Het begin was even vreselijk moeilijk maar daarna ging het wel goed. Wel was ik toen we weg gingen helemaal kapot, ik denk van alle spanning. Maar 't is opzich goed gegaan en ik ga woensdag middag weer. Ik ben op dit moment alleen nog bang voor de verpleegkundigen, dat iemand me herkent of dat ik mensen herken.....pfff. Gisteravond was er eentje die ik herkende, zij mij niet gelukkig. Maar dat maakt een hoop emoties los!! Maargoed met mijn vriendin gaat t een stuk beter, dat merkte ik meteen. Ze heeft een hoop meer interesse voor mij en Yasemin en is niet alleen maar aan 't klagen en negatief. Ze is daar nu om medicijnen af te bouwen. Die medicijnen hadden een negatief effect op haar en daar had ze genoeg van, dus nu bouwen ze deze rustig af en nieuwe medicijnen weer op. Hopelijk werken die beter! Verder vannacht weer een goede nacht gehad!! 22.15-07.45 Lekker geslapen dus weer. Zometeen moet ik naar de tandarts en blijft Yasemin even bij papa in de winkel. Hopelijk gaat dat goed! Heb voor de zekerheid maar een flesje gekolft want ik moet om 10.45 bij de tandarts zijn en ze zal 11.00-11.30 wel honger krijgen schat ik zo. En dan vanmiddag om kwart voor 4 naar mijn oom, heb er zin in. Minnie, hoe is het gegaan meis???
Hallo allemaal, @anja: echt super dat er zo gereageerd werd en dat je nu de middagen kan gaan werken. whiehoooee je bent al over de 5 weken heen meid! en 14 juli is het zo! @cindy: nou lekker zeg die vriezer nog moeten ontdooien met dit weer. hoe kwam het dan dat ie ineens kapot was? @nicky: haha jullie allemaal een middagtukkie gedaan. Fijn dat nu de keuken bijna klaar is! scheelt weer een hoop zut vaak! @tum: had de fotootjes op hyves even vluchtig gezien maar wat een fotomodelletje! superleuke foto's! @duch: he bah wat een aso mensen om zo al meteen aan de kleine te komen. Ik zou dat ook echt niet moeten hebben! @yasemin: gewoon heel hard gaan huilen meid! @ella: hoe is het met jou vandaag? @deb: kijk heb je mooi de bevestiging van de arbo! en nu niet meer druk maken he meid! dikke knuf! misschien ben ik iemand vergeten: mijn excuses! @all: Gister naar geertgen gereden en ik was best een beetje zenuwachtig omdat we dus over dokter B kwamen praten met dokter W en ik wilde natuurlijk weten hoe nu verder. We kwamen binnen en ik meld me aan bij de receptie en ze zegt: oja jullie kwamen voor dokter W maar omdat jullie ook een gesprekje willen hebben we jullie omgezet naar dokter R (de grote baas). En dat vonden we dus helemaaaaaal niet erg! Het was lekker rustig in de wachtkamer deze keer dus we werden niet lang nadat we waren gaan zitten binnen geroepen. Dokter R: en mevr verteld u eens. Wat speelt er allemaal. Ik begon natuurlijk meteen weer te janken (erg he schaam me er nu nog voor!). Dus afijn ik heb hem verteld van hoe hardhandig dokter B de echostaaf hanteerde. Zijn reactie was: en dat is op het moment van een mk allemaal extra gevoelig vanbinnen dus dat zult u wel gevoeld hebben. Waarop ik dus Ja knikte. Nou heb hem toen verteld dat ze zo schofterig vroeg of ik een emotie eter was.........dokter R keek me toen een beetje aan zo van: nou ja zeg. Dus toen zei hij ook dat ze dat niet gebruikelijk is om te vragen. Okee dat dachten wij ook. Nou toen verteld dat ze dus had gezegd dat de mk mijn eigen schuld is door overgewicht en toen klakte dokter R een beetje met de tong.........Hij zei dat alle dokters die ze daar hebben anders met bepaalde dingen omgaan en hij nam het een klein beetje voor haar op (wat dus ook moet want je kunt niet in een gesprek waar dokter B niet bij is haar af gaan vallen want dat zou dan erg slecht zijn van de baas) Maargoed hij vond het zeker allemaal vervelend en heeft ook meteen in het dossier gezet dat we niet meer bij haar komen. Erg fijn dus want dat was een pak van mn hart. Ook heeft hij uitgelegd dat als je geen overgewicht hebt maar wel PCO dat je dan een kans van 12% hebt dat je een mk krijgt. PCO en overgewicht vergroot de kans naar 18%. Dus volgens dokter R een klein minimaal verschil wat geen naam hoefde te hebben want het zit nog onder de 20%. Dus het was zeer zeker niet mijn eigen schuld van de mk. Toen vroeg dokter R hoe we nu in de cyclus zaten. Waarop wij dus zeiden: niet want we zijn door dokter B naar huis gestuurd om na te gaan denken hoe we af gaan vallen. Dokter R begon te lachen en zei: nou dat had helemaal niet gehoeven hoor. Maargoed wat gaan we nu doen? gaan we een echo doen en dan provera mee of wil je wachten totdat je zelf ongesteld wordt? waarop ik zei: laten we nu maar even een echo doen om te kijken hoe het er allemaal uitziet en dan kunnen we dat na de echo beslissen. Dus de echo gedaan en alles zag er rustig uit. Dokter R maakte voor mij toen de beslissing door te zeggen: we geven u provera mee en dan gaan we gewoon weer verder. Doen we dat niet dan zie ik u pas over een maand of 6 want u cyclussen met PCO duren erg lang. Dus de keuze was al gemaakt. En we waren het er ook mee eens. Dus ik ben gisteravond ook weer meteen mogen beginnen met Provera. Nu wachten totdat ik ongi wordt en dan beginnen we op dag 2 al met gonal. zo heb een heel verhaal zeg.......sorry!
@ minnie: je klinkt/schrijft in ieder geval alsof je opgelucht bent dat je je verhaal hebt kunnen doen, TOP! Het kan zo in de weg staan als je je vervelend voelt bij alles wat je ondergaat, erg fijn dat het nu 'opgelost' is, en dat je van dr R verder mag met je behandelingen! Hoe sta je er nu in? Weer spannend allemaal meid! Wij mogen vanavond naar dr R voor een FM (denk ik) spuit nu 9 dagen 37,5 IE. Vanavond maar hopen dat ik erop reageer... *buikpijn* We moeten om 17:15 uur daar zijn, ik hoop dat heel Nederland dan al thuis is om voetbal te kijken... Knuffel Daan
@ duch: wat knap dat je bent gegaan, je hebt het keigoed gedaan, al die emoties als je weer op een plaats bent waar je minder goede herinneringen aan hebt! Super gedaan joh, en ook knap dat je woensdag weer gaat!
@ minnie: ik vind het echt zo spannend, heb allemaal een beetje een raar gevoel links in mijn onderbuik (ik heb alleen li een eierstok) maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden, ik weet ook helemaal niet welke waarde/grootte van eicel ik kan verwachten.. Ik hoop alleen wel dat er IETS is gebeurd! Ben gewoon heel benieuwd wat daarbinnen allemaal aan de gang is!
het zou zo makkelijk zijn als iedereen gewoon een luikje zou hebben en dan af en toe kunnen kijken wat er allemaal aan de hand is.
@Cindy, oh nee...de hele keuken nat, bah, bah . En maak je niet te druk meis, ik heb ook gewoon mijn dingen gedaan in de wachtweken, dat moet kunnen hoor! Het meertje was heerlijk, alleen ik vond het een beetje ranzig. Om bij he tmeertje te komen, moest je gewoon door een vieze modderige zand, bah, bah, bah! Ik ben dan meer van het strand of het zwembad . Maar Ryan wilde vanochtend weer naar het "zwembad". @Duch, kan me voorstellen dat gisteren een heftige avond voor je was meis! En al zou een verpleegkundige je herkennen, dan zou ze dat denk ik nooit laten merken hoor...wel fijn dat het met je vriendin weer beter gaat en dat ze andere medicijnen krijgt! Veel plezier vanmiddag bij je oom! @Minnie, dat klinkt als goed nieuws allemaal en weer een nieuwe ronde voor jullie meis!!! @Daan, kon je maar even naar binnen kijken he?! Maar succes vanavond meis!!!
Goedemorgen trouwens , Vannacht slecht geslapen, denk een combi van de warmte en de buik die maar groeit en waardoor ik steeds minder makkelijk kan draaien. En Ryan was vanochtend weer dwars...wilde geen broodje eten, toen wilde hij zijn t-shirt niet aan en toen ik hem uiteindelijk aan had gekregen (met enig geweld) trok meneertje hem zo weer uit :-O. Uiteindelijk Arnoud gebeld en die vertelde dat er nog een hemd-shirtje in dek ast hing met Cars erop en die wilde Ryan natuurlijk heeeeel graag aan....grrrrrr....of Cars of Sesamstraat shirts, andere zijn schijnbaar niet goed genoeg meer....hoezo puberen . Daarna nog even naar de garage gereden, want onze auto moest nog even de aanmelding van de APK gebeuren (had 'm al wel laten keuren, maar we waren te vroeg, haha) en daarna zou ik naar de supermarkt om eten voor vanavond te halen, maar het was zooo druk dat ik maar lekker naar huis ben gereden. En nu zit ik in de hitte binnen, bah, bah, abh.
Heeeey! @Anja; Fijn dat je baas zo reageerde!! Toch een opluchting he @Duchess; Neeeeee... dat meeeeeen j eniet.. zomaar je kind kussen. Omg.. ik had geloof ik mn hand laten wapperen. Klets, op je achterhoofd.. maffe mensen tegenwoordig. Hier heeft iedereen nog netjes gevraagd of ze even mochten kijken. @baby van anja; das een jongetje.. voel het aan mn water @debby; hehe, eindelijk rust van je werk!! @cindy; jeeeetjee.. balen zeg van de koelkast.. valt de schade mee? @duchess; Heftig zeg gisteren, snap dat je er helemaal kapot van was. Fijn dat het beter gaat met je vriendin Succes bij de tandarts! @Minnie; Wat een fijn gesprek, nu alles verteld is.. hoop dat deze ronde goed nieuws brengt meis! @daanie; succes bij de fm vanaaf! @debby; leuk, peuterpuberteit @Hier; jeeej, mn meisje is 1 - 1 - 1, zie banner vandaag lekker een rustdagje.. vanmiddag schoonzus plus aanhang op bezoek, voetbal kijken, saampjes eten.. dus drukte genoeg Ha.. en gisteren voor het eerst boodschappen gedaan met de draagdoek, en dat ging prima.. ze huilde steeds,maar ik deed de doek om en begon te lopen en het was over.. ideaaaal ohh chick heeft honger.. baaaaaaaaaaaiiiii
het is nu wel superrustig hier......iedereen de hitte aan het ontvluchten. ik zou vandaag ook nog wel het een en ander willen doen qua inpakwerk maar het is veelste heet. dus ben wasjes aan het draaien en straks de benedenboel een beetje opruimen.