PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er nog hoor, heb nu een mutsje uitgezocht voor PJ, ga i kbestellen met zijn naam erop :).

En kreeg net een sms van een vriendin dat ze ligt te bevallen, 33 weken zwanger. Haar vorige zoontje kwam ook al na 32 weken zw.schap. Voor Nicky: het is Dingetje ;).

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    steeds als ik hier een berichtje plaats dan gaat per direct de site in onderhoud......vreeeeemd haha. dus nu even testen of dat het weer gebeurd.....

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    neeeee het ligt dus niet aan mij.......pppfieeuw gelukkig

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nicky meldplicht...........................

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Niiicccckkkyyyyyy

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nicky is weer terecht, ze heeft nesteldrang, hahaha.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie fijn dat dokter R begripvol was en dat je provera mee gekregen hebt!
    Fijn meis!!

Daan, heel veel succes vanavond meis!
    En dankjewel!!!

Deb fijn zeg die Ryan aan t puberen!!! Arme jij!
    Drukke ochtend alweer gehad lees ik. :)

Tummetje gister was ik dus bij die vriendin, en daar waren mensen die haar kind kussen gaven, oh vreselijk!! Haha.
    Gelukkig stond Yasemin midden op de tafel in de maxicosi, dus daar konden ze niet bij!

Fijn dat Faye zo goed reageert op de draagzak Tum!!

Debby oeh dat is vroeg. Hopelijk gaat alles goed met je vriendin en haar kindje.

Zo ik stond om 10.30 bij de tandarts, had ik wéér pas een afspraak om 11.30!!! GRrrrr mannen. Volgende keer bel ik dus zelf!
    Maar t ging hartstikke goed, sta d'r zelf nog van te kijken haha. Spuiten erin, boren, vullen, klaaaar. Had een afspraak van een uur maar stond na 20 minuten buiten. Zullen ze wel blij mee geweest zijn, want zij zijn vrijdag middag vrij dus na mijn afspraak kwam er niemand meer. :p
    Yasemin was ook lief geweest bij papa. Nu ligt ze in bed want ze was kapot, wat een lol had ze gehad met papa. Zo lief.
    Nu ff rustig aan en dan om half 4 weer weg.
    Wat een hitte he meiden? Kvind 't wel lekker, maar in de auto was me toch iets te warm!
    Tis hier gewoon 38 graden zie ik net op 't balkon, jeeetje!

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ja voldaan aan meldplicht :D en ja minnie ik ben nu uit de keuken :D

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat goed dat jullie zo goed gesprek hebben gehad zeg! en helemaal terecht hoor , want die toestanden van de vorige keer vond ik echt niet normaal!
    super dat je provera hebt meegekregen hoor! hoop dat je daarna heel snel weer verder kunt!

Daan , heel veel succes vanmiddag!!!!!! duim voor je hoor!

Debby sterkte voor je vriendin! hoop dat alles goed mag blijven gaan met haar en haar kindje!

Duchess , wat heftig dat je daar gisteren bent geweest.... dat was ook zo.... sorry meis heb daar gisteren helemaal niet op gereageerd!
    kan me voorstellen dat het erg heftig voor je moest zijn... de angst om herkend te worden en alle emoties die dan weer boven komen....
    knap en ontzettend dapper van je dat je daar toch bent heen gegaan! en wat heerlijk te lezen dat het weer wat beter met je vriendin gaat!
    je mag echt trots op jezelf zijn hoor dat je daar bent geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nicky , trek je het allemaal nog wat meid!? moest vannacht nog aan je denken.. vind het zo sneu voor je dat het zo warm is!

Duchess fijn dat het zo goed ging bij de tandarts!!!!
    haha ja zullen ze idd wel blij mee zijn dat ze nu lekker vrij zijn!
    jaaa tis warm he! maar ik vind het helemaal niet erg....
    moet straks wel weer werken! dus dat wordt weer lekker zweten! ;)

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anja: dat spul wat in die bussen zit ruikt nog heilig bij de geur die je dadelijk hebt als die bus bijna vol is. Succes nog met piesen :D

@cindy: dat kan geen kwaad hoor als je gewoon je huishoudelijke dingetjes doet. Stel het is deze ronde niet raak dan zal dat nooit komen door tillen of bukken ook niet als dit vaker op een dag gebeurt of als je wat zwaarder tilt. Kwam dat water allemaal uit de vriezer??

@duchess: wat fijn dat het gister goed is gegaan met het bezoek en dat het beter gaat met je vriendin. Begrijpelijk dat er veel emoties los komen als je het allemaal weer van dichterbij meemaakt. Heel veel plezier vanmiddag bij je oom! Nou ja dan! Weer een uur te vroeg bij de tandarts. Inderdaad de volgende keer maar zelf een afspraak maken of voor de zekerheid even nabellen.

@minnie: Wat fijn dat het gesprek zo goed gegaan is en dat je weer verder mag. Gelukkig is er in je dossier gezet dat je niet meer bij dokter B een afspraak krijgt. Knuffel meis.

@daan: heel veel succes vanmiddag/vanavond. Ik denk wel dat het rustig zal zijn op de weg. De meeste mensen zullen om half 4 wel al thuis zijn.

@deb: wat een klein pubertje is Ryan zeg. Maar wel leuk om te lezen, niet leuk om er zelf mee te zitten en vooral niet met deze warmte.

@hier: vanmorgen de keuken verder schoongemaakt maar jeetje het was gewoon niet meer te doen op een gegeven moment. Tegen 10 uur was het al te warm om iets te doen. De buurman en schoonpa zijn met de wc bezig en het schiet al aardig op! Muurtje waar de wc tegenaan komt te staan is al een heel eind betegeld.
    Vanmorgen was ook iets leuks… manlief zou om 7 uur beginnen met werken ivm de warmte dus hij moest om half 6 op. Had die muppet om half 5 de wekker al staan!!! Oeps, foutje… Ik keek dus op mijn mobiel voor de tijd zeg ik tegen hem: wat moet jij om kwart voor 5 al op? Hij kijken op zijn gsm en ja hoor had hij per ongeluk de wekker verkeerd ingesteld… :( Weer verder gaan slapen en om kwart over 6 kwam mannetje mijn steunkousen aan doen, daarna hem naar het werk gebracht en toen ik thuis kwam was mams er al. Ik ben nu verplicht aan het rusten… nouja rusten… ik zit/lig op de bank. Dadelijk eens flink wat drinken, begin nu wel dorst te krijgen :(

Iedereen een aircoknuffel!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hiihi dat was wel even wat te vroeg he nicky!

meiden ik ga even tzatziki maken.....! ik mag dat dan wel niet hebben... maar neem er toch wel een beetje van denk ik! ;)

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: zo lang ik me rustig houdt gaat het, de deuren staan al de hele ochtend tegen elkaar open en de ventilator staat aan. buiten is het echt niet meer om uit te houden... hier binnen is het nu 28 graden, buiten tegen de 35! echt belachelijk. Vannacht wel goed geslapen, t-shirt aan, airco aan, ventilator aan en raam open.
    Ik kon me vanacht alleen amper omdraaien, heb weer pijn in mijn liezen, denk toch echt dat het indalingspijn is.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even klagen...ik trek de warmte niet meer :(. Kan niet slapen door de warmte en heb het gewoon zoooo warm :( :(. Arnoud is onderweg naar huis (ivm voetbal) en zet dan de airco even aan, kijken of die het een beetje koeler kan trekken....

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: klaag maar lekker hoor, het is ook niet meer normaal deze hitte. Ik ben blij dat ik het nu een beetje koel heb.

Ik zal eens kijken hoe ver ze zijn op de wc :D even aanmoedigen.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky je kunt dan beter de deuren en ramen dicht houden hoor!!! want nu trekt alle warmte naar binnen toe!
    ik heb alles dicht , rolgordijnen naar beneden...

Debby wat rot dat je zo slecht tegen de warmte kan!!!
    hoop dat je snel wat verkoeling kunt vinden....! enne klaag maar lekker hoor!

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: ow dat helpt hier niet, hebben een serre en een bijkeuken. De deur naar de serre is wel dicht maar de deur naar de bijkeuken (met dakkoepel erin) kan niet dicht met de werkzaamheden nu.

@wc: de achtermuur is klaar! en de eerste rij van 1 van de 2 zijmuurtjes staat er ook al tegenaan. Maandag gaan ze als het goed is verder, kan dit al lekker uitharden. Wel moeten we bij de buurtjes naar de wc voor de grote boodschapjes, de kleine zouden we thuis kunnen doen alleen moeten we dan doorspoelen met een emmer water :( maar eens overleggen wat we doen.

@hier: dadelijk maar even een duik in het zwembad nemen, net bij de buren even de voetjes in het water gedaan maar voordat je dan weer thuis bent zijn je voetjes en beentjes weer droog :( schiet dus niet echt op.

@nu: iedereen met een zak chips de bank op en een paar liter water en de tv op nederland 1 lekker naar Nederland - Brazilië kijken. (of een ander programma maar in ieder geval wel rust houden!) Krijg er gewoon een dikke buik van, van dit weer :( ;) hihi

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)
    wat een hitte he:(

ik ga even sporadisch op iedereen reageren:)

@duch meiss wat mag jij trots zijn op jezelf meiss:) je hebt wel angst gehad maar ondanks alles ben je toch gebleven toppie moppie:):)

@minnie goed zo meiss dat je bij dr r mocht komen:)
    en als hij lloopt te klikken met zijn tong dan is het meestal heel serieus:) haha nou goed dat het nu in je dossier staat geschreven dat je niet meer bij dr b hoeft te gaan..
    en eindelijk nieuwe ronden nieuwe kansen meiss..

@daan ja er zal wel iets te zien zijn nu hoor:) en tuurlijk krijg je een fm vooral als je 9 dagen al aan het spuiten bent!~!!

@deb ja ik vind modder en meertjes ook heel erg smerig haha,ennuh ryan wil sesamstraat en cars mams:):)
    lastig dat je nu niet meer goed om kunt rollen en zo in bed,lijkt me idd heel erg vervelend!! haha ik was vanacht ook super chaggie wakker geworden en dat heb ik nooittt, dinis ging de ventilator halen en ik was daar wakker van geworden heb me toch een potje liggen schelden maar ben meteen weer in slaap gevallen blijkbaar hahaha

@tumm jeeyy feetje is 1.1.1:) gaat snel hoor!! ze groeien als kool!!

@deb oehh leukk meiss dat je een mutsje hebt besteld:) ja is wel fijn als de naam al zeker vast staat he:)

@duch haha weer een uur te vroeg gelukkig was je zo weer buiten!! doet zo`n verdoving niet pijn?? ik ben zo angstig voor de tandarts!!

@nicky last van nesteldrang:) haha een uurtje te vroeg wakker wat zal hij gebaald hebben niet???

@ella heb je lekker gewerkt meiss?? ik hoop echt dat je snel in de dagdienst mag hoor!! lijkt me niks elke keer zo laat werken..

@nicky ja ik weet dat ik wel de dagelijkse dingen kan doen maar gister was echt even stressen tegenover de rest van deze week!!
    ik was zo druk dat ik gewoon op de bank ben hangen en in slaap ben gevallen..
    ik wil gewoon voorzichtig doen lijkt wel aanstellerij maar ik wil gewoon echt dat het deze keer raak is en daar gaan we ook nog steeds vanuit:):)

@debb het is ook echt snikheet hoor!!:(:(

@ella mag je geen tzatziki????

@nl-brazilie ik ga het niet eens kijken want dat halen en winnen ze toch nooit:(:(
    en dinis is echt met een nl shirtje gaan werken en ik zit met een shirtje waar sao paulo op staat zie ik net hahahha!! en nee niet express want ik heb de tv uit staan:):)

xxxcin

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ladies willen jullie een cornetto ijsje??????:):)

oh ja de vriezer ja blijkbaar hebben we de deur niet goed dicht gedaan en is al dat ij gaan smelten:):)
    nu hebben we hem op no ice staan dus komt er geen ijs in!!!

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: begrijpelijk dat je wilt dat het deze ronde raak is. Hubbie baalde inderdaad dat hij de wekker een uurtje te vroeg had gezet.
    Heb je ook waterijsjes?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja peren ijsjes:):) hmmmm

Deel Deze Pagina