wat een rust hier dames.... Hier is de buikpijn nog steeds niet weg Manlief is als het goed is rond 12 uur thuis, mocht ik dan nog buikpijn hebben ga ik toch echt even de VK bellen (nu maar hopen dat de buikpijn snel weg is )
goedemorgen meiden @nicky ik zou ook naar de vk bellen meiss kan niet goed zijn zoveel buikpijn toch!! @duch hoe is het met yasemin met dit warme weer meiss?? ja hier achter is het gras ook helemaal geel uitgedroogt @deb haha ben zo benieuwd nu naar de naam maar ik wacht nog wel een maandje of 4 hoor @ella jeeeyy bijna vakantie meiss!! heerlijk hoe lang heb je dan vakantie?? oh ja ke lactosedieet sorry ik dacht dat je het niet mocht omdat je nu zwanger bent sorry meiss!!! @minnie hoe is het met jou meiss?? gaat het met de provera.. @hier ik was gister pco deel 3 aan het teruglezen omdat ik zo`n pijn aan mijn rechter eierstok heb elke beweging die ik maak doet het pijn ook als ik zit.. en ik wilde kijken of ik dat bij de eerste iui ook had. en ja hoor precies hetzelfde en bij iui 2 helemaal niks geen last dus dat geeft me weer hoop hoor!! ik moest wel even slikken om die lieve reactie`s van jullie toen de test uiteindelijk posi bleek te zijn verder heb ik ook helemaal nog geen last van dat rare gevoel van onderen dat branderige mijn boobs ook nog helemaal niks komt helemaal goed denk ik zo!!! morgen mag ik de extra pregnyl spuiten en dan gaan we naar steenwijk toe(broer) die zijn in ondertrouw gegaan en gaan 8 september trouwen.. broer stuurde me een heel lief kaartje met de vraag of ik zijn getuige wilde zijn ik heb er wel even goed over nagedacht omdat het dus totaal niet klikt met schoonzus (zoals jullie weten waarom) maar ik doe het echt alleen voor hem!! en als hij dan trouwt en het is deze ronde raak dan ben ik precies 12 weken en 1 dag bij zijn bruiloft en heb ik dus een super mooi cadeautje toch
@cindy: dat zou inderdaad een mooi cadeau zijn @hier: al bijna een half uur geen buikpijn meer We gaan vandaag dus gewoon lekker proberen door te komen zonder telefoontje
@cindy: ik voel me goed hoor met de provera. heb er nu 3 gehad. merk dat ik het wat warmer heb maar dat heb ik altijd met provera. en een combi van het warme weer. meid ik hoop echt op posi nieuws hoor!
nou dat is fijn nicky. misschien indalingspijn of voorweetjes of iets dergelijks.......ach meisje komt toch eind deze maand......nog even doorzetten dus
@nicky ja he fijn dat je buikpijn iets is gezakt mischien zoals minnie zegt oefenweeen ofzo?? @minnie ik hoop het ook eindelijk eens!! en jijmoet me gewoon volgen meiss en anders als het niet raak is volg ik jou weer
ja idd. ben er wel weer helemaal klaar voor! en vond het ook zo fijn dat we meteen weer konden beginnen! bmsv was bijna 12mm dus was te hoog om meteen weer te spuiten. vandaar nu weer provera anders had ik nu al aan de spuiten gezeten volgens dokter r.
ja dat is wel shit dat je niet meteen mocht beginnen maar komt helemaal goed hoor!! ik voel het gewoon,het is nu ook nog eens lekker weer dus denk dat dat ook wel in zijn voordeel is die warmte!!
pppfff wat een warmte weer........om 13 uur komt er iemand kijken voor ons huisje. hopen dat ie de hele rattaplan overneemt en we er een mooi bedrag voor kunnen krijgen en dan kunnen we alles laten zitten in dit huis. zoeken het niet meer om nog alles eruit te moeten halen......
heb ik weer hoor. heb bij miskraam ergens mijn mening gegeven en wordt er meteen een discussie van gemaakt. gezeik altijd met zoiets.
van dat meisje die zegt dat ze 8-10 weken zwanger is en die vriend die zegt als er nog eentje komt hij bij haar weggaat???
Hallo, ik ga even bijlezen en reageren, maar wilde dit even met jullie delen. We waren bij de Babydump voor een kiddyboard voor Ryan straks en kon dit niet laten hangen, hahaha. Heb nu geloof ik een koopverbod van manlief .