@minnie: ik heb zelf het idee dat de kleine rond de 37-38 weken komt. Zul je zien dat ze nog lekker lang blijft zitten tot 42 weken Hoe is het verder met jou? Hier heel rustig aan vandaag net lekker op de bank gelegen, wel niet geslapen maar rusten doet ook al veel
Deb, met mijn zus gaat 't nog steeds slecht en ze wordt over een paar weken opgenomen. Achja ik weet 't ook niet allemaal eigenlijk en snap er vrij weinig van, maar 't zal wel goed zijn! Tumm de brand is de andere kant op geslagen gelukkig! Wbt de pil, dat gaat dus alleen om de Yasmin? Dus ik kan mijn pilletje gewoon blijven slikken. Wil t liefst zo lang mogelijk deze blijven slikken ivm weinig hormonen die erin zitten. Tum heb je gewoon nacontrole bij de gyn? Dan kunnen ze ook je hechtingen controleren als je zegt er last van te hebben. Vervelend trouwens dat je er last van hebt. Hier is het nu ook niet meer warm. Yasemin heeft alweer lange mouwen aan. Maar volgens mij is zij, net zoals ons, gewoon een koukleum haha. Gisteravond had ze het ook al koud buiten terwijl het nog 29 graden was. Moest echt haar kleertjes aan doen (ze lag in romper) en toen was het goed. Debby veel plezier bij je moeder! En al bijna lekker naar belgië, fijn hoor. Idd fijn dat je mooi alles in kunt pakken zonder dat je telkens op Ryan moet letten. Tante ik hoef mijn pil niet zelf te betalen hoor. En kwa tijd maakt me niet uit, pak m toch altijd dezelfde tijd. Sowieso heb ik nu geen andere keus ivm borstvoeding maar dat er weinig hormonen in zitten vind ik toch ook wel positief. Wil zo min mogelijk rotzooi in mijn lichaam. Nicky denk dat je oefenweeën hebt. Spannend. Ons Yasje doet het idd erg goed. Hihi. Spannend dat je denkt dat ze rond de 37-38 weken komt. Mooie termijn ook, toch. Dat duurt nog maar 2-3 weken meis! Hihi. Ik had ook altijd 't gevoel dat ze vroeg ging komen, vanaf het begin al. Ik ga me snel aankleden. Dan gaan we met mijn vader en zus ergens wat drinken vanmiddag. Ik ben vanochtend weer in bed gaan liggen en manlief heeft de hele ochtend voor Yasemin gezorgt en hij maakte me om 12 uur wakker omdat ie warme broodjes gemaakt had. Echt zo lief. Dus ik ben nu echt heerlijk uitgeslapen!
@duch: ooooo wat lief van je mannetje vanochtend! en veel plezier vanmiddag! @nicky: echt niet die komt echt wel eerder! tja of ze moet net zo eigenwijs zijn als papa......haha
@Duchess: heel veel plezier vanmiddag! En wat een heerlijke verwennerij heb je gehad lekker hoor. @minnie: nee die komt niet eerder dan 37 weken dat weet ik zeker. Anders zou de kleine binnen nu en 2 weken moeten komen en daar geloof ik niet in. Die kleine komt ècht niet voor de 37 weken!
Daarom ga ik maar aan de spiraal, wil maar weinig hormonen off course. Dan kunnen we meteen boemsjakalaeken voor brusje
hai meiden!! Duchess wat lief van je man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat is het heerlijk weer he! vandaag de hele dag bij mn ouders in de tuin gezeten.... maar moet nu heel snel opschieten naar mn werk! ik schrijf vannacht even verder!! xx
Dames, waar zijn jullie allemaal? Deb is onderweg naar huis, ella is werken en waar zijn al die andere dames????? Het is zo stil hier....
Ik kom nog even gluren voor ik op vakantie ga . Ik ben er helemaal klaar voor, tassen zijn gepakt, Ryan slaapt lekker bij opa en oma, morgenochtend nog even controle bij de gyn en dan weg, joehoeee. Ik ben op z'n vroegst dus pas vrijdag weer online en misschien zelfs wel over 3 weken pas, na onze vakantie . @Tante, wat lief dat je al iets leuks hebt gekocht voor PJ . @Nicky, wat heerlijk dat je vandaag minder buikpijn had en goed geslapen hebt! En lekker dat het einde in zicht is voor de wc klaar is. @Duch, wat heerlijk dat je even lekker hebt kunnen uitslapen EN wakker bent gemaakt omdat er warme broodjes waren, lief! Vervelend dat je zus wordt opgenomen .
Nouja dan deb! Je gaat ons toch niet verlaten voor 3 weken!!!! dan kom vrijdag maar even heel ego laten weten hoe je dagen in België waren Mocht er wat gebeuren dat je moet weten dan sms ik je wel. @hier: gggrrrrr...... lig weer plat op de bank met buikpijn wordt er helemaal gek van. Toch ga ik het proberen uit te houden tot dinsdag, dan moet ik om half 10 bij de VK zijn en dan moeten ze maar eens goed kijken en nagaan wat het kan zijn.
ben er wel....maar heb zenuwen voor morgen. En ben moe moe moe nog steeds...en verder al paar dagen enorme koppijn...dus ik lees stiekem af en toe bij... vind het moeilijk om te reageren op alles...blijf dat gewoon moeiklijk vinden...spring er liever zo in en reageer op laatste paar berichten ofzo....vinden jullie dat erg?
Ik kom vrijdag dan in ieder geval wel even om het hoekje kijken tussen het wassen door . En verder houden wij wel contact via sms Nicky!! Want ben ook benieuwd wat de vk dinsdag zegt, alhoewel ik vermoed dat het oefenweeen zijn....
Ik denk ook niet dat het iets is om me heel erg druk om te maken daarom heb ik de VK ook nog niet gebeld. Zal wel goed komen.
Debby oeeeh 3 weken zonder 't forum, kan dat wel??? Hihi. Meis geniet lekker van je vakantie!!!! Dat heb je wel verdient. Nicky ik denk dat het voorweeën zijn. Hoe voelt het precies, als je dat uit kunt leggen, haha. Zo wij zouden wat gaan drinken maar zijn uiteindelijk naar 't prehistorisch dorp hier in Eindhoven gegaan. Dat vind mn zus nl erg leuk en haar dochter ook, en wij waren er nog nooit geweest. Was wel erg leuk en interessant maar wel voor één keer wat ons betreft haha. Yasje ligt net sinds een half uurtje in bed, beetje laat vandaag. Waren pas om 22.30 thuis van mijn ouders (nogal laat gegeten vanavond) Ben benieuwd hoelaat ze weer wakker wordt. Hier nog wel een 'drama'. Ik heb wel eens verteld van dat klotewijf van een schoonzusje (sorry voor mn woorden, ben kwaad ) en schoonbroer in Rusland. Nu is hij 2 dagen geleden t huis uit getrapt en vertelde hij nu dus ook dat dit al de 5e keer is dit jaar!!! Nu is ze echt helemaal gek geworden! Heeft het KDV een brief geschreven dat hij gevaarlijk is en het kind niet mee mag krijgen. Heeft zijn familie een mail gestuurd met alleen maar slechte dingen over hem. Echt zooooo raar. Mijn schoonfamilie denkt dat ze een ander heeft... Maar dit is echt ongelooflijk gewoon. Zoiets kun je toch niet doen als je van iemand houdt/gehouden hebt?? Vind het echt zo niet te geloven.... en manlief heeft het er heel erg moeilijk mee want die weet niet wat er nu allemaal staat te gebeuren... Hij wil natuurlijk dat ie naar Turkije gaat maarja hij heeft wel een kind! Moeilijk hoor...
Duchess wat een gedoe meis! en ook idd erg lastig zeg voor je man...! sterkte ermee!! wat leuk trouwens dat je daar met je zus en nichtje heen bent geweest naar dat pre historische dorp! ja zoiets zou voor mij ook 1x voldoende zijn HAHAHA DEbby heeeeeeeeeeel veel plezier morgen op vakantie! hele fijne tijd toegewenst en geniet er maar lekker van! Tante , heb je cadeautje voor debby haar pj gekocht?? wat leuk! gaan jullie mekaar treffen!? Nicky wat spannend meid! wat goed dat je het wil laten afwachten tot dinsdag... maarre als het niet gaat , dan bel je toch wel eerder toch!? Miranda heel veel succes morgen............ !! en wat betreft reageren..... tja dat moet je zelf weten natuurlijk! al is het wel eens leuk om ook op anderen te reageren. Maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt! en snap ook wel dat je nu je hoofd er niet bij hebt staan hoor! hoe gaat het verder met Alyssa? gaat ze nog vaak naar kdv? nou hier een warme late dienst gehad.... was helemaal gaar vanmiddag! maar vanavond koelde het lekker af!!! was wel ontzettend gezellig! dinsdag nog 1 dienst en dan heb ik vakantie!!!
@duchess: jeetje wat een gedoe met je schoonbroer meis. maar het is inderdaad niet normaal dat die doos hem zomaar het huis uit gegooid heeft. De pijn die ik heb... hoe kan ik die het beste omschrijven.... meer een bijna ondragelijke zeurende pijn met wat steekjes er tussendoor. Vrijdag uitstralende naar mijn rug en vannacht voor de eerste keer wakker geworden. Beter kan ik het niet omschrijven. @ella: ow wat een heerlijk vooruitzicht dat je nog maar 1 nachtje hoeft te werken. Hoe lang heb je dadelijk vakantie? en ga je nog weg? @minnie: knuffel meis.