@Debby; Te laat maar ik wil je even een hele fijne vakantie wensen! Geniet er lekker van meis. @Duchess; Wat een gedoe zeg met je schoonzus en schoonbroer. Wat een gestoord wijf zeg. @Miranda; Ik ben het eens met wat Ella zegt, maar soms is het idd teveel om overal op te reageren en zeker als je een paar dagen niet geweest bent. Succes in het ZH. @Ella; Lekker hoor nog 1 dienst en dan vakantie! Hoe is het met jou, heb je al kwaaltjes? @Nicky; Wat vervelend die buikpijn. Kan er verder niet echt iets over zeggen want ik heb er niet zoveel verstand van... Hoop iig dat het snel over gaat/minder wordt hoor! Wel een lekker ontbijtje gehad dus. @Cindy; Ik duim echt dat het deze ronde raak is bij jullie meis!! Het wordt nu toch weleens tijd hoor. @Daan; Lekker he zo'n rustig dagje. Ik doe met je mee. @Minnie; Wil wel wat zeggen maar heb ook geen zin in gezeik... @Hier; Nou zaterdag dus mijn laatste nachtje gehad, heeeeeerlijk. Het was zo fijn om alles voor het laatst te doen, schoonmaken, bijvullen en afsluiten. Vanaf nu hoef ik alleen nog maar te openen, middagjes te werken en om 8 uur 's avonds ben ik gewoon klaar. Alleen op vrijdag en zaterdag nu nog, dinsdag hoeft helemaal niet meer. Nou de misselijkheid is begonnen hoor... Ik zal nooit meer zeuren dat ik niet genoeg kwaaltjes heb. Pfff ik denk dat ik maar de hele dag in mijn bed blijf liggen voor ik ruzie ga zoeken met mijn schoonmoeder. Vond het altijd een superlief mens, echt en kan het heel goed met haar vinden. Maar nu ze zich overal mee bemoeit ben ik er een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
anja wat lastig zeg dat je zo misselijk bent.... hier gaat alles prima! voel me prima.... rustig aan meis! en wat lekker zeg met je werk!!!!
Goedemorgen meiden (bijna middag maargoed ) Nicky lijkt het op hele heftige ongesteldheidspijn?? Zakt het niet weg en komt weer opzetten? Zeurende pijn met steekjes die niet wegzakt maar aan blijft houden voor langere tijd was hier echt indalingspijn. Kan echt flink pijn doen ik heb me toen zelfs laten toucheren omdat ik dacht dat ik ontsluiting kreeg zonder weeën hahaha. Heb je geen blaasontsteking? Of lig je teveel en komt 't van je bekken af? (kan nl ook echt heeeeeel pijn doen) Enne je kunt gewoon bellen he als je wil weten wat het is, daar is de verloskundige voor. Cin nee nu waren ze krakelingen aan het bakken maar dat is alleen voor kinderen. Ik heb poffertjes zitten eten in de herberg, die waren wel lekker. Temperatuur.. Hier hebben we vannacht alle deuren en ramen open gehad (behalve Yasemin's kamer uiteraard) en het is dus ineens nog maar 23 graden binnen. Echt heeeeeeeerlijk. Wbt schoonzus&broer, echt heel erg is 't hoor.. Merk echt dat manlief niet lekker zit!! Maargoed schoonbroer heeft uit kwaadheid zijn telefoon kapot gegooit we kunnen hem dus alleen bereiken als hij zijn simkaart in iemand anders telefoon gedaan heeft... dus moeten daarmee net geluk hebben. En nahja t ergste is dat kind he... zij kan opflikkeren maarja ze hebben wel een zoontje.. dat maakt het zo moeilijk. Nu had ze weer gesmst dat ze hun kind naar haar ouders gaat brengen vandaag en hij daar nooit binnen komt dus zijn kind nooit meer te zien krijgt. Erg hoor, hoe kun je nou zulke dingen doen als je 5 jaar getrouwd bent??? snap er echt niks van... Nicky lekker hoor, aardbeitjes en broodjes. Cin wat een gedoe ook. Wat erg dat je broer zijn kind zolang niet gezien heeft! Waarom is dat? Als mijn schoonbroer ervoor kiest weer in Turkije te gaan wonen zal hij zijn zoontje waarschijnlijk ook nooit meer zien... Het is zo moeilijk een visum te krijgen en duur... en ik zie haar niet naar Turkije komen met dat kind! Goedzo Minnie!! Anja pfff kan me voorstellen dat je er niet goed tegen kunt meis!! Zou ik ook hebben.... vervelend! Zo ik was net de was aan t opvouwen (net binnen gehaalt) voel ik een hele felle prik op mijn bovenarm dus ik ga met mijn hand er langs, valt er zo'n soort oorworm achtig beest af. Maar volgens Wikipedia steken/prikken die niet dus wat het dan wel was??? Het deed goed zeer en nu zit er helemaal een rode punt op mijn arm.. dus snap er niks van. Maar de was binnenhalen laat ik deze week ff aan manlief over vrees ik.
duchess is dat geen teek? kijk daar maar mee uit hoor! wat een rot situatie zeg met je schoonfamilie... en je man zal er ook wel mee zitten idd!
cindy , ook al schrijf je niet veel over je behandelingen hier... ik duim zekers voor je hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Duchess; Dat is ff schrikken zeg als je ineens gebeten wordt door een één of ander beest. Wat een trut zeg die schoonzus, hem zomaar zijn kind proberen af te pakken door het naar haar ouders te brengen. Wat een klotesituatie meis. @Hier; Bah ik heb nu dus echt geen zin om naar beneden te gaan... Ben blij dat ik vanmiddag nog even de stad in moet.
jakkes duchess! en je weet niet wat het dan is? heb je al even opgezocht op internet? en heb je er nog steeds last van?
Ja die zal wel de rest van de dag blijven... Net als woensdag. Mijn schoonvader is er ook, voor de tuin. Maar daar heb ik geen last van, want die is buiten.
Anja, fijn he...alle zorgen van je af. En je SM...tsjah...ik zou ervan genieten ff hahaha, voordat ze zich bedenkt! Ach ik snap het wel...maar kan je niet zoiets zeggen van mams ik vind het heel fijn dat je komt helpen, maar je hoeft niet iedere dag te komen hoor! Dat is gewoon niet nodig, ik heb ook mijn rust nodig namelijk nu..... (klinkt mij niet zo slecht in de oren, tenminste ik zou dat gewoon zeggen zo....) Succes! Minnie, wou reageren op je PB met laat ze lekker in de strond zakken...doe wat je zelf wilt....en dat ga je nu ook doen Durfde het niet zo goed te pben......wist niet hoe je dat ging opvatten. Maar je doet het zelf al hahahah. Duchess, weet je zeker dat het een oorwurm dinges was en geen wesp soort? Steekvlieg.....of hoe je die dingen ook noemt.... Hopelijk valt het mee. Nicky, hoe gaat het met je? Net terug van PSZ...ze hadden muziek afsluiting en dede dansen en zingen....tsjah...Alyssa niet want die ging keihard huilen als ze niet op mijn schoot mocht...ze is denk ik moe... En terug van de gyn, er zat nog veel bloed in mijn bm...dat zou er nog wel uit komen zei de gyn...en een flinke bloedprop ook.... Verder was vocht achter bm weg!! Gele lichaam met hcg hormoon zat er nog wel...dat zou slinken was nog maar 1,5 cm...vorige keer was die echt groter...zag het verschil zelf al. En dan moet ik afwachten op ongi...gyn is daarna op vakantie augustus tot sept 3 weken....en is ook zomerstop...dus half september terug komen. Mogelijk als ik echt wil kan ik over op puregon....maar hij bleef zeggen je bent nu wel zwanger met clomid....we zouden dat dus half september bekijken.... Dus de wachtstand voor mij nu.......Eerst moet alles schoon en leeg zijn...en rustig...(zag er allemaal goed uit enkel dat bloed moet er nog uit!) En het HCG moet er ook uit komen nog....zolang zal ik zeker geen eisprong hebben....en kan nog wel ff duren zei die...was blijkbaar wel heel goed zwanger......
miranda ooh wat sneu voor Alyssa! ze zag natuurlijk haar mama en wilde op schoot! meid wat heftig allemaal... dus er zit niet anders op dan afwachten.... nou hoop dat heel snel alles schoon mag zijn... en dat je snel weer verder kunt! denk aan je hoor! doe maar rustig aan!
@daan: ik ben nu in totaal 12,4 kilo aangekomen dus de banner klopt wel redelijk J Het meeste zal wel komen doordat ik zoveel vocht vasthoudt, kan best zijn dat ik morgenvroeg weer minder aangekomen ben. *doet mee aan grouphub* @minnie: groot gelijk heb je meis. Laat ze maar lekker in hun eigen vet gaarkoken net kleine slaapjes gedaan, niet echt aan 1 stuk door kunnen slapen. Weer badend in het zweet wakker geworden Nog niet helemaal van de moeheid af. De buikpijn is om dit moment minder gelukkig J @anja: hier ook geen goede relatie met schoonmoeders, dat blijf je volgens mij toch wel houden en vooral nu je echt voor je eigen gezinnetje gaat. Ze zal het inderdaad wel goed bedoelen maar misschien kun je wel aangeven bij haar dat je het heel fijn vindt dat ze komt helpen in het huishouden maar dat je het nu nog goed zelf kunt doen. Hihi klaag inderdaad maar niet dat je te weinig kwaaltjes hebt, die komen vanzelf wel. En dan ben je er straks met een beetje geluk af en dan komen ze op tegen het einde van je zwangerschap weer terug als je pech hebt Veel plezier vanmiddag in de stad. @duchess: Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ongesteldheidspijn is, nooit last van gehad maar het is wel hele heftige krampende pijn. Het zakt inderdaad niet altijd geheel weg en komt dan weer opzetten. Op den duur zakt het gelukkig wel weg. Fijn trouwens dat ik er zo met je over kan praten. Gatsie dat moet een vies beestje zijn geweest! En als je 5 jaar getrouwd bent doe je dat soort dingen inderdaad niet. Ik moet er niet aan denken dat ik over 2 jaar manlief zo de deur uitzet @ella: hoe lang heb je dadelijk vakantie en ga je nog weg? Iedereen een knuffel
@ella: ja je wordt er niet goed van joh. en ik ben zo iemand die geen paramolletje in hoeft te nemen want dat werkt toch niet en andere pijnstillers mag ik nu niet. gewoon mee leren leven maar dat is zo moeilijk.
Oja, tummetje is jarig... had haar afgelopen week al gefeliciteerd maar bij deze nog maar een keer Tum proficiat met je verjaardag!!!!