Ella, alvast fijne vakantie! Tum jarig? ooh gefeliciteeerd meis! Nicky, het zijn hoogstwaarschijnlijk indalings of voor weeen.....doen pijn! Lastig he, veel rusten schijnt te helpen..... Maarrrrr...weer veel doen zou de weeen op kunnen wekken....(laat ze nog maar ff zitten hoor, is nog te vroeg!)
@minnie: lag die kleine maar een keer een uurtje stil dan had ik lekker kunnen slapen. @ella: ik heb de vk nog niet gesproken, moet morgenvroeg op controle.
oo wat spannend Nicky! ben benieuwd wat de vk morgen erover gaat zeggen! Miranda bedankt! en heeft Alyssa nu ook vakantie van de psz?
euh weet ik niet...dadelijk ff in de map kijken wanneer er vakantie is daar...dacht idd wel in juli! Goed dat je het zegt hahaha, anders stond ik bv volgende week daar en was er niemand!
oooh hahahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nee dat is niet de bedoeling!!! wil Alyssa er zo graag heen , maar dan is er niemand!!! wat een mooi meissie is het toch ook! wat een leuke foto's op je hyves!
Anja balen zeg dat je zelfs niet naar beneden wilt gaan. Gelukkig maar dat je een reden hebt om weg te zijn strakjes. Ella ik dacht dat het een oorworm was (daar leek t namelijk op) maar op Wikipedia staat dus dat die niets doen. En ik weet toch zeker dat ik gebeten/gestoken ben... Dus nee geen idee wat het dan is! Heb er niet echt last meer van hoor, zit alleen een rode punt! Miranda nee het vloog niet! Het was geen oorworm blijkbaar maar leek er wel echt op. Zal zo eens zoeken op steekvlieg maar hij vloog niet, liep alleen. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang meis tot het goed schoon is. Maar ze hebben dus zomerstop bij jullie? Balen zeg. Nicky spannend hoor. Maar als je zegt dat je ook steken hebt denk ik toch heftige indalingspijn/weeën. Die kunnen erg vervelend zijn. Maar gewoon vragen aan je verloskundige als je daar bent en als je het eerder niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! Hoort er denk ik wel een beetje bij maar t kan wel heel erg vervelend zijn! En inderdaad... als je 5 jaar getrouwd bent.. een kindje dat dit jaar 4 wordt... ik snap het ff niet hoor! Trouwens, bij mij hielp paracetamol ook nooit maar in de zwangerschap ineens wel. Moest dan wel 1000 mg pakken, eentje dat doet niks. Ohja ik had zTum ook al gefeliciteerd maar bij deze nog maals inderdaad. Tum van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!! Net even gewandelt met Yasemin. Merk dat het allemaal wat 'moeilijker' begint te worden hoor hihi. Iig tijdroverder. Ze slaapt een stuk minder maar speelt wel veel meer natuurlijk dus dat is wel heel leuk. Ze ligt nu in de sweetpeace televisie te kijken naar Baby TV haha. Ze wil nu savonds vroeger naar bed (tussen 21.00 en 22.00) en is overdag meer wakker. Is wel leuker hoor! Maar even wennen. Ga nu weer even knuffelen en spelen..
Morgen is ze trouwens 3 maanden! Wat is de tijd snel gegaan zeg... was net helemaal emo hahah... Ze is zo aan 't veranderen! Ze kan al zoveel enzo... dat echt kleine baby is er al helemaal vanaf...
dank je ze is ons schatje...is ook heel lief (op een enkele peuterstreek na) Maar dat is zelfs nog gematigd.... Hoop dat het gewoon haar karakter is en niet de hersenbeschadiging die haar zo lief en makkelijk maakt. Want anders gaat ze het nog moeilijk krijgen straks....als het karakter is dan is het niet zo erg...maar als het aan de afwijking ligt dan gaat ze het gewoon nooit krijgen...of snappen...
@duchess: 3 maanden alweer, wat vliegt de tijd. Heb je trouwens de link met de foto's nog een keer voor mij? Had hem bij mijn favorieten staan maar toen crashte de laptop en was ik alles kwijt
gaat snel he duchess...voordat je het weet is ze al 1 jaar.... En dan ineens al 2!! En pffft....dan is het echt geen baby meer hoor.......verbaas me af en toe over ons kleine mini meisje...echt een dametje met haar haren in de staart...en mooi jurkje aan met schoentjes..... aaaaaah..... Maja kleine meisje en jongetjes worden groot!
duchess 3 maanden alweer..... wat vliegt de tijd idd!!! geniet er maar lekker van!!! miranda ja idd , ik begrijp dat dit wel spannend moet zijn! wanneer zou je eventueel meer te weten kunnen komen daarover!? je had het destijds wel eens geschreven.... hoop ook hoor dat het haar karakter is!!!! ze kijkt ook zo lief!
komt een afspraak met de neuroloog...de revalidatiearts...en de logopodist...maar dat kan wel ff duren. De KA zou die voor ons maken en ik zou er bericht van krijgen thuis. En verder loopt ze nog bij de fysio gewoon en dat mocht doorgaan.
Nicky, bedoel je Yasemin's fotoalbum? MijnAlbum.nl - Yasemin Irem Herinnert me eraan dat ik de nieuwe foto's er nog op moet zetten, van 't zwemmen enzo. Miranda ik denk idd dat ze al 1 jaar is voor we het door hebben.. het gaat echt snel allemaal maarja, dat is nou eenmaal zo he. Hoop ook voor je dat het haar karakter is meis! Zo Yasemin ligt in bed... middagdutje.
spannend meid! hoop dat je snel bericht krijgt van de kinderarts!! Meiden ik ga even winkelen!! nicky rustig aan meis! En minnie , dikke knuffel voor jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey meiden ik kwam even tumm feliciteren en ik kwam ook zeggen dat ik nu bezoek heb en als die weg zijn kom ik meteen op iedereen reageren ja moppies en ja ik zit in de wachtween tot 15 juli hahaha tot zo lieverdjes!!!