hih duchess, geniet ervan! Ella, winkel ze! ik ga hier ook maar eens iemand op bed leggen..misschien slaapt ze wel odmat ze moe is....(anders echt niet he!)
duchess wat een gave foto's! leuk hoor! miranda , ja ik hoop dat ze gaat slapen! cindy , ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga nu ff naar de winkels... even boodschappen doen en vakantie boodschappen halen! xx
zoo ben er weer... heb uiteindelijk alleen de boodschappen gedaan voor het avondeten... had geen zin!
hey meiden eindelijk bijlezen en reageren zeg!! @nicky gelukkig beweegt ze nog wel heel erg goed enzo!! geeft je ook een rustig gevoel denk ik niet!! hopelijk zijn het idd voorweeen/indalings.. @duch ieekk oorwormen zijn al eng maar als er dan ook nog eentje op lijkt en die bijt/steekt je ik zal dan meteen in paniek raken en de doc bellen haha!! ja yasje wordt echt heel snel groot meiss ik herriner me he nog als de dag van gister dat je kwam melden dat je zwanger was @miran ohh ik hoop dat het snel zichzelf schoonmaakt meiss zodat je weer verder kunt**knuffel voor jou moppie!! @ellaa jaa ik ben ook vrij deze week was het rustig maar dat kan elke dag veranderen dus ik hoop dat ze me morgen weer bellen dat we weer kunnen gaan @duch ja hij was gelegerd in duitsland op dat moment,dus ging in duitsland wonen leerde haar kennen toen hij uitgezonden werd naar yoegoslavie naaide zij er tussen uit met een vriend van haar broer de kleine was toen ik denk 6 maandjes oud.. hij was in yoego en kreeg daar de scheidingspapieren toegezonden en toen hij terugkwam was zei al weg inclusief heel zijn inboedel.. toen heeft dus om overplaatsing gevraagd naar oirshot want die kazerne daar in zeven ging toch dicht. en sindsdien niks meer gehoord van haar?? wat een leuke foto`s zeg in dat zwembad meiss echt leuk.. @miran meiss ik hoop dat alles goed is en komt met alyssa ze is echt een schatje hoor!!! @ hier ja ja ik heb al de eerste misselijke trekjes een beetje haha en ik moet zeggen de tijd schiet niet op maar heb er deze keer totaal geen last van ik wacht toch mooi tot de 15e en niet eerder meer echt niet
@ minnie: Goed dat je hier je hart blijft luchten!! Vooral jezelf blijven! @ Cindy: spannend die W8W... *duim* En blijven geloven meid! Ik baal ook van die weken die je moet wachten iedere keer, en dan ben ik nog ' maar' in de FM-fase... Kun je nagaan! @Duch * smelt wat een knappe dochter* en natuurlijk en leuke moeder!! en GETVER ik haat prik/steek-beesten! Ik ben ook even op je foto-site geweest, prachtig meisje, en wat ik papa trots!! @miran: Jeetje zeg! Sterkte met alles!! *knuffel* @ tum: HIEPHIEPHIEPHIEP HOERAAAAA!! @ hier: vanmiddag maar ff lekker gaan slapen, daar knap je wel van op (als je eenmaal weer wakker bent natuurlijk) Dadelijk aan het eten beginnen... Liefs Daan
hey daan haha ja lekker he tussen de middag slapen.. ik heb nu lekker een omelet hmm had zo`n honger vanavond lekker spaghetti ook al zo lekker hahaha
Heeey meiden! @Duchess; Jup, heb een nacontrole.. hoop dat ze er wat tegen kunnen doen, want zelfs ondergoed zit nu niet lekker @Debby; Veel plezier op vakantie!! @Nicky; He bah.. weer buikpijn, is het inmiddels al beter? @Duchess; He gatsie.. vervelend als ze iedereen opstookt tgen je schoonbroer.. echt naar Snap ook niet dat je zoiets kunt doen hoor.. maar goed.. heb zelf nog nooit in zo'n situatie gezeten. @Minnie; Je hebt pb terug meis! @Cindy; Klinkt allemaal goed meis! @Daan; Bij jullie ook zo druk door de tour? @Anja; he bah.. zou het toch ff over hebben met je schoonmoeder hoor. Ze bedoelt het vast lief.. maar je moet wel thuis kunnen zijn in je eigen huis, zonder dat er onaangekondigd iemand is En nu lekker misselijk @Duchess; Ieeeeeee vieze beestjes.. bah.. is de beet al weg? @Miran; Voor jou nu dus wachten.. duurtlang.. tot september! @Duchess; Ohh leuke foto's! @Hier; thnx voor de felicitaties Heb niet het idee dat ik jarig ben (ivm begrafenis), maar goed Gisteren verwend met kadootjes voor de familie van mn mannetje, a.s. zaterdag vieren we het voor mijn familie. Nog geen kadootjes van mn mannetje gehad.. hij wil het per sé geven bij het eten.. hmmm
meiden die veel lezen? heb wat voor het potje van ons meisje te koop staan... http://www.bol.com/nl/2ndhand/2ndhand_seller.html?N=0&No=0&sellerId=261894§ion=2ehands#seller_offers
@cindy; neh... denk het niet hoor.. hij is het type dat er iets speciaals van wil maken.. hij heeft ooit gezegd dat ie het bij een diner een beetje afgezaagd vond om het te vragen.. @miran; zoo zware boeken lees jij, ben meer van de chicklit
@miran zoveeel boeken meiss jammer dat ik echt totaal niet lees ik kan die rust ervoor niet zo goed vinden haha.. @tumm ik ben benieuwd meiss?? laat je het nog wel weten hier.. ohh heerlijk het stort er nu uit hier (regen) wat een verkoeling en wat ruikt dat lekker zeg haha
die heb ik ook een hoop....maar die staan niet op bol.com omdat ze van de boekenclub zijn en die hebben hun niet in hun assortiment....
@miranda: ik zou toch even bellen naar de KA als je over 2 weken nog niets gehoord hebt van de afspraken die gemaakt zouden worden voor Alyssa. Helaas niet mijn genre boeken L @duchess: Die bedoelde ik inderdaad dank je wel voor de link! Dat ziet er super lief uit, jij en Yasje in het zwembad. @ella: lekker gewinkeld meis? En al wat gekocht voor jullie kleintje? @cindy: hard gaan duimendraaien voor de 15e dan. Nog maar 10 daagjes die zijn zo om meis. Lekker dat het bij jullie afkoelt. Hier af en toe een klein buitje maar dan is binnen 15minuutjes de straat ook weer droog. Die regen doet me eraan denken dat de achterdeur dichtgevallen is terwijl de hond buiten is Zo maar even open maken J @daan: lekker dat je even hebt kunnen slapen J @tum: het gaat met vlagen beter. Morgen moet ik op controle bij de VK en ik moest sowiezo urine mee nemen, ik hoop dat hun ook even kunnen controleren op blaasontsteking. Al moet ik zeggen dat ik een hele tijd terug ook zon last van buikpijn heb gehad en toen heb ik ook mijn urine laten controleren en daar was niks aan te zien, heb nu zon zelfde soort buikpijn. Ik ben dus erg benieuwd wat ze morgen zeggen. Spannend dat je mannetje tijdens het eten pas het cadeautje wil geven J @hier: een aantal folders doorgelezen die ik van de VK mee had gekregen 2 weken terug en een geboorteplan gemaakt. Verder een lijstje met belangrijke telefoonnummers gemaakt die mee moeten naar het ziekenhuis en ook de naam voor op het geboortebord gemaakt. Zo begint het toch wel erg dichtbij te komen vanavond met manlief samen even de vluchttas inpakken en dan hoeven we alleen nog de accu van het fototoestel op te laden en dan staat alles klaar Oja, ik hoef nog maar 1 envelop te schrijven en dan liggen die dingen ook allemaal klaar met postzegels en al er op J alleen nog stapeltjes maken voor overige bestemmingen, streekpost en buurtpost (mensen in de straat en om de hoek) en dan is echt alles klaar voor de komst van de kleine meis. Al moet ik nog wel een ondersteek halen bij de thuiszorg (morgen eens overleggen of dat echt moet ivm ziekenhuisbevalling) en het bed moet nog omhoog op kratjes bier
Cindy jeetje wat raar zeg!! Maar had hij geen telefoonnummer ofzoiets van haar dan? Ik had er denk ik toch alles aan gedaan om mn kind nog te zien? Goedzo Cin, niet eerder testen, is nergens voor nodig. Daan dankjewel. Hihi. Ja Papa is zeker trots!! Slapen kan je idd erg goed doen!! Tum jeetje vervelend zeg van die hechtingen! Heb je er eerder nooit last van gehad? Wbt de beet, je ziet nog een klein puntje, echt een soort wondje! Enne spannend, wie weet gaat ie je toch ten huwelijk vragen??? Miranda sorry ik ben niet zo'n lezer!
wat leuk zeg miran dat jij zoveel leest! ik lees eigenlijk alleen in de vakantie! vind het heerlijk om op het strand te lezen! Cindy wat spannend voor je meis!!! ik duim zo hard voor je! hopelijk wordt je niet al te vaak gebeld hoor deze week! zodat je ook even lekker vrij kunt zijn! haha wij eten vanavond ook spagetti! heb net al een bordje pasta met van dat vlees er al in gehad.... (hoe heet dat ook maar weer en heb net een lekkere smoothie gemaakt! van mango , kiwi en sinaasappelsap!! Tummeltje ooooh wat spannend!! ben benieuwd wat je man je gaat geven hoor! hele fijne verjaardag! al kan ik me voorstellen dat je je niet echt jarig voelt... ivm begrafenis
haha ella dat heet uhmmm ravioli of niet???? duch hij heeft er ook echt alles aan gedaan maar mevrouw was dus al in polen toen ze hoorde dat hij in nl was is ze teruggekomen met die kleine.. ze heeft hem een persoonlijke brief gestuurd waarin de vraag stond of hij aub toestemming wilde geven dat de kleine der nieuwe vriends achternaam zou krijgen dat heeft hij op aanraden van de advocaat gedaan.. daar heeft ze ook weer een kleine mee gekregen en is ze ook weer van gesceiden nu wil ze weer geld van mijn brioer zien ja militair he die hebben het goed.. dus met andere woorden ze is zo`n meisje die van de mannen het geld aftroggeld. en duitsland betaal je alimentatie totdat de kleine 28jaar is.. en mevr zit nu dus op die 750 euro per maand te genieten he.. maar vanaf volgend jaar is het nog maar 140 euro per maand en hij is ook bezig nu dat die kleine bij hem mag komen maar ze reageert nergens op niet op zijn reacties en ook niet op die van de advocaat?? misselijke fluitis het hoor.. ze wil ook geen dna test laten doen want wij zijn er gewoon van overtuigd dat die kleine dan niet van me broer is.. die heeft spierwitte haren en een brilleke en echt een pool gewoon terwijl niemad bij ons en haar een bril en spierwit haar heeft.. hij lijkt in helemaal niks op mijn broer.. en toch doet hij alles voor een kindje wat hij niet eens ziet.. @nicky hahaha ja ik denk waarom is die hond nou binnen?? die ligt al 3 weekjes alleen maar buiten en toen rook ik die lekkere geur van regen ineens hahaha
Regen? Hier geen regen te zien. Vanochtend eventjes 10 minuutjes en that's it. Was wel echt een zomerregen. Tum jammer dat ie je niet ten huwelijk gaat vragen dus. Haha. Nicky komt het niet van je bekken af??? Als je het een hele tijd terug hetzelfde gehad hebt dan kan het nooit indalingspijn zijn.. en voorweeën lijken het me dan ook niet... Van je bekken kun je ook op andere plekken vreselijke last krijgt. Ik had last van een krampachtig gevoel rond mijn schuine buikspieren dit kwam van mijn bekken af. Volgens mn fysio doordat die spieren aanspannen om te proberen wat meer stabiliteit in je lichaam te krijgen. Het wordt wel spannend zo he Nicky! Fijn dat je bijna alles al klaar hebt. Ik had geen ondersteek in huis trouwens. Ella, tortelini of ravioli? Nicky dankjewel! Cindy hoe kan het in godsnaam dat hij allimentatie moet betalen terwijl de kleine niet geregistreerd staat als zijn kind? Daar moet ie toch achteraan gaan want dat klopt namelijk helemaal niet. Als iemand niet geregistreerd staat als vader is er niemand die kan eisen dat hij wel betaald.