PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ik kan dit niet vergelijken met bekkenpijn, dat was heel anders bij mij. Een tijd terug heb ik het ook maar 1x een uurtje gehad en toen was het weg. Nu is het al sinds vrijdag.

Sorry voor al mijn geklaag...

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    oja, met mijn bekken gaat het ook steeds beter trouwens, bijna geen last meer van. het zit echt puur in de buik en soms in de rug.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch hij staat wel geregistreerd als vader maar niet meer met de achternaam.
    ja ik weet het ook niet allemaal precies ik weet wel dat het een hoop gezeik en trubbel is voor hem:(
    hij heeft die brief van ong. 10.000euro 3 maandjes geleden pas ontvangen...
    och ja hij gaat er nu werk van maken hoe en wat precies weet ik ook niet hoor hahaha!!
    dat ze toen een brief heeft gestuurd over die achternaam dat is het enigste wat ik eigenlijk weet

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ella vroeger vond ik het ook eel erg lekker maar als ik er nu aan denk word ik al ziek hahaha:):)
    heb je echt nog geen kwaaltjes meiss?? je buik die anders voelt of zo??

@nicky klaag maar raak meiss je mag het;)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky geen geklaag joh!
    Enne ik dacht ook dat t echt niet van mijn bekken af kwam.
    Maar je zult t vast wel weten. :)
    Hopelijk weet de verloskundige wat het is.

Cin jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Sneu voor hem!! :(

Ik ben macaroni aan 't koken, was ff niet op aan t letten was de pan overstroomd oeps.... gasfornuis stond echt vol met water, maar ff snel schoongemaakt. :p

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha dat heb ik ook altijd duch dat het dan overkookt,dan ben ik ook met andere dingen bezig en dan gebeurt dat he:)
    pff ga zo even liggen ben moe!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    kom strakkies weer meiden ga echt even liggen hoor!!:):)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: lekker rustig aan meis.

@duchess: ow balen dat het water eroverheen gekookt was. zul je altijd zien, even niet opletten en daar gaat het. dat is voor mij ook een reden om niet te koken en computeren tegelijk :)
    Hier vandaag frietjes, kwam er niet achter dat ik helemaal vergeten ben om vleesje uit te leggen.

@hier: ik ga boven de pc afsluiten en weer naar beneden achter de laptop :) tot zo!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he meiden.

morgen zou ik eigenlijk moeten werken van 14 tot 22 en dan zou ik helemaal alleen voetbal moeten kijken. Wordt ik net gebeld door de baas dat hij morgenavond vrij heeft gepakt en ik dus van 8 tot 16 mag komen werken. zo kan ik toch voetbal kijken! joepie!

ben benieuwd straks met hubbie aan te telefoon......

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: ow dat is wel beter dat je maar tot 16.00 uur hoeft te werken en lekker voetbal kunt kijken.

@WK: ik moet morgen de eerste helft missen :( we hebben morgen de laatste yoga les en die is ook nog met partner, zal wel rustig zijn want volgens mij is mijn hubbie 1 van de weinige die komt aangezien hij niets om voetbal geeft... Ze wilde de yoga al verzetten van 18 tot 19 uur maar mijn mannetje is pas op z'n vroegst om 18.15 thuis van het werk dus dat werd hem ook niet, nu hebben ze het gewoon van 20 tot 21 laten staan... Ik ben benieuwd morgen...

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky haha ik kook en computer altijd tegelijk. :D
    Meestal gebeurt het niet, dit had ik echt nog nooit gehad zo haha.
    Lekker frietjes! Balen dat je vergeten bent vlees eruit te leggen, en nu? :p

Minnie wat lief van je baas!! Echt aardig zeg. :)
    Morgen spelen ze om 20.30 toch??? Ben echt benieuwd hoe het gaat!
    En ook benieuwd hoe het gaat met jou hubbie en de telefoon.....

Nicky balen zeg dat je de eerste helft moet missen!
    Ach de 2e helft is het belangrijkste toch. :D

Zo heb net lekker gegeten, even laten zakken en zometeen omkleden, 18.00 voeden en dan om half 7 weg naar t sporten.
    Heb geen zin maar ga toch maar, even een schop onder me kont nodig. ;) Is goed voor me, begin steeds minder last van mijn lichaam te krijgen. Alleen mijn bekken en 2 gewrichten in mijn rug zijn nog instabiel volgens haar.
    Dus zonde om dan over te slaan... en voor mn gewicht ehb ik 't ook nodig. :p Blijf op 't moment maar hangen op 70 kilo..zucht. :(

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *schopt duchess onder de kont* ;) lekker sporten jij. Fijne avond.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky lekker frietjes!! enne dan wordt het toch een kroket!!! want die hoef je niet uit de vriezer te halen! :p
    lekker eten meid!
    ooh wat vervelend zeg al die pijn.... succes ermee en rustig aan! enne succes morgen alvast bij de VK!

Minnie wat lekker dat je morgen toch WK kunt kijken! ik voor de verandering ook eens!! want heb morgen een vroege dienst....!!!! :)

Cindy , hier gaat alles ok! heb helemaal geen last van kwaaltjes...... mn buik is wel een stuk dikker :( maar dat kan toch nog helemaal niet? heel veel mensen vragen of ik zwanger ben... terwijl je dat echt nog niet kunt zien!? :( maar idd mn buik is echt dik!

Duchess lekker sporten meis!!!! kom op! ik weet zekers dat je na het sporten trots bent op jezelf dat je wel bent gegaan!!!!!! :)

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D

@Nicky; Lastig, schoonouders... Jammer he dat je die er toch altijd maar gratis bijkrijgt. ;) Naja, heb op zich wel een goede band gehad met mijn schoonouders, al vanaf het begin klikte het heel goed. Maar sinds ik zwanger ben bemoeien ze zich ineens overal mee... Alsof we het zelf niet zouden kunnen of zo.
    Wat k*t dat je zo'n last van je buik blijft houden, ben benieuwd wat de VK daar over zegt.
    Ja het schiet al lekker op bij jou zeg helemaal nu je allemaal van die dingetjes voor de bevalling aan het regelen bent hè. Ben benieuwd wanneer jullie kleine meis van plan is om eruit te komen. :)

@Duchess; Jeetje 3 maanden alweer. Wat gaat de tijd toch hard zeg. Leuke foto's van jullie in het zwembad. :D Zo gauw even in je album spieken. ;) Sport ze!

@Miran; Wat rot zeg dat je nu moet wachten tot je lichaam er 'klaar' mee is zeg maar... Lijkt wel ontzwangeren (dat is het eigenlijk ook...)
    Wat stom dat ze een zomerstop doen zeg...
    Ik duim dat alles goed is met Alyssa hoor!

@Cindy; Knap dat je braaf afwacht tot de 15e. :) Wachten met testen tot de NOD is mij nog nooit gelukt haha...

@Ella; Oeh lekker hoor zelfgemaakte smoothies. :D Die maak ik ook regelmatig, ook met fruit en soms ijs er doorheen. In de blender en huppa, heerlijke verse smoothies. En ravioli is ook erg lekker idd. ;)
    Oh en je buikje, dat kunnen heel goed je darmen zijn! Want die schijnen een stuk omhoog te gaan (geloof ik) om plaats te maken voor je baarmoeder die groeit.

@Cindy; Wat een oneerlijke situatie zeg... Vind ik altijd zo 'jammer' he wat betreft scheidingen en zo dat de vader daar vaak nog meer de dupe van is dan de moeder.
    Moeder krijgt recht op alles en het enige wat papa meestal mag is centjes dokken en als -ie mazzel heeft ziet ie zijn kinderen 1 keer in de 2 weken...
    Kijk geld voor de kleine snap ik echt wel hoor want het is immers ook zijn kind.
    Maar ik vind het belachelijk dat er vrouwen zijn die scheiden en vervolgens wel nog geld van hun ex-man willen hebben voor zichzelf.
    Mocht het ooit gebeuren dat Frenk en ik uit elkaar gaan, dan hoef ik alleen maar geld voor het kindje.

@Regen; Hier ook niet, de hele dag nog geen druppel.

@Minnie; Jeej toch lekker voetbal kijken. :D Ben benieuwd hoe het gaat aan de telefoon..

@Voetbal; Vriendje gaat morgen in de kroeg kijken maar ik denk niet dat ik meega... De dinsdag was altijd mijn avond en ik vind het dan raar om wel voetbal te gaan zitten kijken maar niet te kunnen werken. :S
    Dus ik denk dat ik lekker thuis blijf. :p

@Hier; Nou ik heb vandaag de eerste echte kotspartij gehad... Was al een paar dagen een beetje misselijk en het is nu echt bezig zeg. Schoonouders waren vandaag gelukkig een beetje op tijd weg (goddank hebben ze een hond die uitgelaten moet worden). Vriendje heeft er wel iets van gezegd tegen zijn ouders gelukkig, nu maar hopen dat het ook werkt.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anja wat rot dat je zo erg misselijk bent.............
    gelukkig waren je schoonouders op tijd weg!!
    maar komen ze nou morgen weer dan!?? ze zijn echt wel lang bij je geweest , of niet?
    lekker morgen avond lekker thuis!! ik ben morgenavond ook vrij... en zou idd ook naar de kroeg! maar ja , daar wordt wel vollop gerookt... (ja bij ons wordt gewoon nog doorgerookt in de kroegen) dus ik twijfel heel erg! miss dat ik ook wel lekker thuis blijf met mn zelfgemaakte smoothie! ;)

rustig aan meis!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    wat is het rustig.. is iedereen weg? :p

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedeavond. :D

Ella ik had ook heel vroeg een dikke buik hoor. Met 6 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
    Dat is idd niet de beeb maar wel je darmen enzo. Alles gaat plaats maken voor je baarmoeder, je krijgt luie darmen etc etc.
    Die hormoontjes zijn al goed aan het werk meis!! ;)

Anja oeps. Ik zei toch dat het vaak pas met 6 weken begint hahaha.
    Arme jij! Hopelijk krijg je t niet te erg!
    Fijn trouwens dat je mannetje wat heeft gezegd tegen zijn ouders!

Ella ik zou ook niet in de kroeg gaan zitten waar veel gerookt wordt hoor!
    Is jammer maarja, straks heb je genoeg van die dingen die je liever deed maar wat niet kan. ;) Hihi.
    Vorige x met voetbal hadden we dat ook. Wilde dolgraag beneden bij iedereen zitten maar t was daar 20 graden (airco) en iedereen pafte er op los. Dus wij hebben buiten gezeten.
    Vond dat jammer maarja ga toch echt niet in de kou en rook zitten met Yasje.

Zo vanavond lekker gesport. Was toch wel weer fijn hoor.
    Ze vroeg nog of ik liever met de groep mee sport of liever alleen. Maar ze adviseerde alleen omdat ik beter veel begeleiding kan hebben ivm de zware zwangerschap dus dan maar alleen he!
    Vind het ook wel prettig zo hoor!
    Ze heeft ook mijn buikspieren gevoelt en ze zijn aan de bovenkant nu eindelijk dicht. Bij mijn navel en daar boven nog open dus mag nog steeds geen buikspieroefeningen doen, zucht.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zie hier mijn buik met 10 weken.:):)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En hier met 33,5 week.:)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een mooie foto''s duchess!!!!
    enne ja mn buik zet echt op! apart hoor! maar het zal er wel bij horen denk ik dan maar!

he wat goed meis dat je toch lekker bent gaan sporten!
    enne idd ik zit nu liever ook niet in de rook................ :(
    voel me dan gewoon schuldig.
    ik blijf morgen avond lekker thuis! en ga lekker alleen kijken! ;)

Deel Deze Pagina