Hee dames, Ik was wat aan het rondhyven op Hyves, en heb een aantal van jullie gevonden, ik merk wel of jullie vriendjes willen worden!! Mocht je niet gevonden zijn, en toch vriendje willen worden dan zie ik wel een pb verschijnen.... Groetjes Danielle
Nee....het zweet zich de *piep* Ik lees hier af en toe wel mee, maar heb het te warm om achter de pc te zitten en alles te lezen en te reageren. Daarnaast is het op het werk een stuk drukker, dus geen tijd meer om vanaf daar te spieken. Gelukkig wel airco op het werk! Dus ik ben blij dat ik morgen weer mag! Ik heb weinig tot niks te melden. Geen vriendinnendrama's meer Met lichte zenuwtjes voor de FM vrijdag gaat alles gewoon zijn gangetje. Ik voel me alleen totaal niet lekker. Darmen van slag, misselijk en hoofdpijn (was fijn joh gister tijdens/na het voetballen met al die toeters ). Maar goed, dat gaat vanzelf wel weer over. Hoop ik
miranda en Danielle , jullie hebben echt leuke banners idd! leuk die disney figuren! volgens mij heb je mij nog niet gevonden op hyves?
Ja, ik zat ook de kijken gister bij die tickers! *disneyfan is* Denk dat ik er eentje neem als we weer een reisje naar Disney geboekt hebben!
ooh dat is al lang geleden dat ik daar ben geweest zeg......wel leuk! Wij zijn geweest toen er nog franken waren hahaha....tel maar uit...
en koud......wij waren in november...hebben daar mutsen dassen en handschoenen moeten kopen want gingen dood van de kou!! Het vroor overdag.......bijna 12 graden!!
Ben na de 10e keer gestopt met tellen Ella! Hebben ook eens een jaarkaart gehad, in dat jaar zijn we 3 keer geweest Ik ben net een klein kind wat betreft Disneyland Vind het er echt magisch En toch zijn er in mijn hele huiskamer/keuken (op een paar glazen na) maar 2 Disneydingen te vinden Over een paar jaar met de kleine Ella? Ik ga zo snel mogelijk met ons kleintje...mag niet in de opvoeding ontbreken
Ja, wij zijn 2 x in november geweest. ERG koud, maar met de kerstversiering wel nóg mooier! Ik trotseer daar de kou wel voor Veel warme chocomel drinken Edit: nu ik die link zie in mijn vorige berichtje ga ik maar eens even kijken en rekenen. Krijg kriebels
Nee ella, niet gevonden.... potverdorie... Leuk he die disney.... Ik vind Eeyore (schrijf je dat zo?) Zo schattig... dus vandaag mijn dubbele eeyore-banner.... Die belle is ook keileuk hoor miran!! Ik ga lekker bankieren.... Hubbie is naar een vriend, en ik had zooooooooo geen zin!! Lekker op de bank, hondje hier, kopje thee erbij, ik vermaak me wel! tot morgen weer (of straks als ik me niet kan inhouden!!)
relax ze daan! Anne,....jaah wel mooi hoor al werden wij wel tureluurs op gegeven moment van de muziek....hotel....park...weg ernaartoe...bij het eten...hahahaha
Hallo lieve meiden, Zo de mensen die in ons huisje komen wonen zijn weer weg. We hebben een heel gesprek gehad over wat ze willen overnemen en wat dat allemaal gaat kosten. we zijn overeengekomen dat we 1000 euro (ipv 1500 die we wilde hebben) krijgen. In het nieuwe huis moeten we 800 euro betalen voor alles wat wij overnemen dus die 800 euro hebben we er al uit. 100 euro huur wat we moeten overlappen hebben we eruit en dan houden we 100 euro over voor in de spaarpot. We willen heel graag fietsen, vaatwasser en een nieuw gasfornuis kopen. Dus tja. Als we die 1500 euro hadden gekregen waren een eind meer op weg. De nieuwe huurders zijn net klaar met school en dit is hun eerste huisje. Ze wisten dus ook helemaal niet dat ze dingen konden overnemen en hadden er dus ook geen rekening mee gehouden...... ben wel superblij dat we het huisje kwijt zijn! Op naar ons nieuwe huis en een nieuwe start! anne, daan, miran een hele hele dikke knuffel!
oja I LOVE DISNEYLAND!!! hubbie is ook helemaal gek van disney......heeft bijna alle videobanden (zoals jullie wel weten haha) en ook nog wat ander disneyspul......
ooh minnie, 1000 is kei goed! wij hadden een kreng dat niets wou over nemen...hebben er alles uit moeten trekken.....laminaat aan iemand gegeven dan maar...en de rest tsjah....we konden het niet meer gebruiken en hebben alles weg gedaan toen!
vanavond trouwens laatste provera!!!! Oja en ook echt een blonde actie van mij bet betrekking tot de belastingaangifte die ik heb gedaan over 2009! Ik moest van 3 maanden gastouderen 588 euro betalen.......Maar nu blijkt dus dat ik reiskosten, lunchgeld en spelmateriaal ook nog in had moeten vullen en dat ben ik dus vergeten......Heb die 588 betaald en nu kreeg ik gister een gesprek met een belastingadviseur en die vroeg aan mij of ik die dingen dus ook had ingevuld omdat veel mensen die dus vegeten (waaronder ik) nu gaat hij dus bezwaar maken om die reden dat we wat dingen vergeten zijn (wat de belastingdienst de eerste keer niet zo erg vind) en dan moeten we opnieuw aangifte doen. Nu heeft die meneer het zo uitgerekend dat met de kilometrvergoeding ik dus al bijna 500 euro terugkrijg weer.....Laat staan als lunchgeld a 2 euro per dag (waar ik dus als gastouder recht op heb) er nog bij komt. En het spelmateriaal wat ik weleens koop voor de kids zoals knutselspul en dergelijke.......misschien toch nog een meevaller dit jaar....ik hoop het.
@miranda: nee deze mensen willen alles overnemen! Gordijnen van 13 jaar oud willen ze zelfs hebben. Het enigste wat ze niet willen hebben en wat we eruit moeten doen is de betonnen bbq in de tuin en de fontein in de tuin. Maar dat is er allemaal in een wip uit.... wat een kreng zeg als ze niks over wil nemen......gggrrr