PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie hartstikke goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    fijn hoor!

daan lekker relaxen en een fijne avond!!

Anne , wat leuk he zo disney fan! dus het is zekers aan te raden! leuk hoor dat jullie er zelfs een jaarkaart hadden!!!!!!!!!!!!!!!hahaa echte fans dus!!!
    nee wij zijn er nog nooit geweest.................! maar als ik het zo hoor is het toch wel leuk om er een keertje heen te gaan!

ik vind sommige dingen van disney ook zooooo schattig!!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ben nu zon drie keer in disney geweest......wil nu wel gaan hoor haha als het kon dan pakte ik nu mijn koffer en ging ik naar disney. de efteling vind ik ook zo leuk! 3 a 4 keer per jaar gaan we er wel heen....

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    FIJN de laatste provera!!! kom maar op met die ongi!!!!!!!!!!!!!

he dat zou leuk zijn zeg die meevaller!! gelukkig dat je er nog achter bent gekomen dat je dat bent vergeten!

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ella: als ik niet met die man had gepraat had ik het nooit geweten en had ik volgend jaar waarschijnlijk ook weer teveel betaald haha

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    moeten we daar zekers ook een keer heen!
    wil dan het liefst in december! dan lijkt me die sfeer er zo mooi!
    net als wat ik heb met Londen , als ik ooit een keer naar londen ga , dan wil ik rond de kerstdagen! :p

efteling ben ik 1x geweest , was toen 7 ofzo!
    herinner me daar niet veel van, alleen dat ik die slome bootjes niets aan vond.... daar moesten we toen even in van onze ouders.... want we waren zooooooooo druk....

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh minnie, dat is wel fijn. Maar als het er nog goed uitziet waarom niet..het kost al genoeg om te gaan samenwonen hahaha.

Dat kreng idd...eerste wat ze zei toen ze binnen kwam...neem niets over!!! oh...en ik wilde maar 200 euro hebben voor...

Lamellen voor en achter...hele tuin betegeld....electra naar de schuur gelegd...electra in de kelderkast gemaakt....lamellen 1 slaapkamer...rolgordijn 1 slaapkamer...rieten rolgordijn 1 slaapkamer....overal zeil boven!! ...badkamer rekjes en extra plankjes...Laminaat woonkamer!...zeil gang en keuken...extra stopcontacten keuken....zucht...we hebben alles eruit gehaald!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou echt fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! harstikke goed!!! hopelijk krijg je de centjes snel op je rekening gestort!
    dat wordt een mooie vaatwasser en fornuis en mooie fietsen!! :)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oooh minnie wat een meevaller zeg! lekker dan terug krijgen ipv betalen!!

ella, je moet echt een ker gaan....in 1 dag kan je het park niet meer zien en er komen nog zoveel dingen nieuw bij!!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh wat een werk zeg antares..................

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeetje miran dat is echt een weggeefprijsje hoor! wat een zeikwijf! wij hebben nu voor 1000 euro verkocht: tuin compleet ingericht, houten schuurtje, laminaat beneden, gordijnen en vitrage beneden, zeil boven, gordijnen en vitrage boven en een stukje zeil op zolder. de afzuigkap nemen ze ook over.......en dat was het volgens mij.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en als je dan bedenkt dat het laminaat 11 jaar oud is, alle gordijnen en vitrages 14 jaar oud, zeil 14 jaar oud (gordijnen en zeil komt nog zelfs uit de allereerste woning) dus het is al zo oud allemaal.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...alleen het zeil was al 1400 euro toen we het kochten...was dik goed zeil! ach ja...heb alles eruit gehaald maar het was verlijmd...dus helaas pindakaas die konden we niet meer gebruiken ergens....(nu hebben we overal laminaat dus hadden het niet nodig) maar mijn papa kent veel mensen die het niet breed hebben en weet altijd wel iemand te vinden die het kan gebruiken!! was gewoon houtplanken motief zeil....en beneden een stuk roodachtig...was best wel mooi.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach...jij bent het kwijt...en hun zijn er waarschijlijk blij mee!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja dat is ook zo. Hoe is het met je meisje miran?

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    goed hoor! nog niets van de ka qua afspraken gehoord...maar kon even duren.

Ga ze nu op bed leggen...morgen maar douchen...want wilde eigenlijk om half 9 iets op tv kijken hahaha..(geen voetbal!)

Dus ik ga jullie verlaten want het is al 10 minuten aan de gang.......hihihi

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    fijne avond miranda! dikke knuffel!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik DENK dat wij eind december maar weer eens naar Disneyland gaan :D

Heb even een berekening gemaakt voor 2 nachtjes en weer 2 jaarkaarten.
    En dan eens niet uitgebreid uit eten daar. Dat deden we altijd, maar we moeten nu op de kleintjes letten. Dus gewoon een goedkoper hapje eten, dat scheelt toch zo weer €150!
    Geld om gewoon te eten tel ik niet mee, want ik moet hier ook boodschappen doen. Zelfde geldt voor LPG/benzine. manlief rijdt anders ook wel 200 km per dag, dus dat is maar een paar tientjes meer dan anders :)

En dan vragen we voor onze verjaardagen geld (jarig in nov en dec) en dan hoeven we nog 'maar' € 450 euro te betalen van de 13e maand :D

Morgen maar even met mannetje bespreken. Misschien wil mijn broertje ook wel mee! Gezellig! Wow, ik word er helemaal blij van. Kijk mij nou hier heppiedepeppie het topic vol wauwelen over mijn Disneyreisje :p

Ik ga wel op de bank heppie zitten zijn!

x Anne :D

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Ik heb wel bijgelezen maar niet de puf om te reageren. Voel me niet lekker, al sinds een uur of 5 flink last van maagzuur en voel me gewoon even ellendig. Ik ga nog even tv kijken en dan lekker naar bed in de hoop dat ik wat kan slapen.

Knuffel meiden en ik kom morgen denk ik weer online. Zal op z'n vroegst morgenmiddag zijn want ik ga naar een vriendin toe als ik me tenminste goed voel.

Liefs Nicky

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden was ik ook alweer:)
    (werd alleen niet echt gemist hier haha)

@ella jeeey meiss de eerst ekwaaltjes beginnen te komen:):)
    hoe gaat het verder meiss nogniet misselijk geweest?? goed zo!!!

@anja hoe is het gegaan vandaag zonder potje meiss??

@anne ja leuk he disney hahaha ik ben er geweest toen was ik 11 dus is al 14 jaar geleden:)

@tumm gelukkig is alles goed gegaan bij de nacontrole meiss:):)
    hopelijk is het snel allemaal genezen:)

@nicky spannend dat voorgevoel meiss..
    doe je wel een beetje rustig aan moppie:)
    en je mannetjes voet laat hem maar lekker rustig aan doen:)

@daan hoe gaat het verder met jou meiss??
    leu bijna 1 jaartje getrouwd:)

@miran hoe gaat ie met jou meissie???

@minnie goed zo!! voor 1000 euro is toch wel een mooi bedragje hoor meiss..
    en idd ik snap nog steeds niet waar je zwager zich mee bemoeit echt niet.. ik had er nog geen eens een verklaring aan af gegeven want dat ben je hem helemaal niet verschuldigd hoor is jullie leven en prive:)
    goed meiss de laatste provera nu snel op naar je ongi + nieuwe ronde:)

@debbieee ik mis je zo meisss:(:(
    en duch hoe gaat ie met jou meisss????

@hier nou vandaag 2 keer de vraag gehad van vreemden of ik zwanger was ikke hoezo??? ja je ziet er zo uit:):)
    verder ben ik vanacht wakker geworden van de pijn aan mijn tepelss ik lag erop of zo en werd echt wakker van de pijn..
    nu ik op de helft van de wachtweken zit begin ik weer te twijfelen,het kan ja zijn en nee zijn en toch ga ik meer voor ja..
    alleen ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer kwa kwaaltjes want die heeft me al zovaak voor de gek gehouden hahaha
    soms denk ik nee maar dan word ik weer chaggie of wat dan ook en zeg ik heel hard ja hoor:)

xxxcin

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miranda keek jij ook naar 60 babys in een uur????????
    (dat was toch echt iets anders als voetbal! ;)

Anne wat leuk zeg dat jullie weer heen gaan! en zo te lezen... moet dat zekers lukken!

Cindy wat leuk zeg dat iemand vroeg of je zwanger bent!? nou meis miss is dat wel een heeeeeeeeeeel goed teken!
    goed hoor meis die instelling!!!!!!!!!!!!! ik heb zekers hele goede hoop voor je!!!

Minnie echt fijn hoor dat je alles nu kwijt bent! en wanneer gaan jullie verhuizen!?

Deel Deze Pagina