PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud vond het ook jammer voor mij natuurlijk, maar was ook blij dat we weer lekker naar huis kwamen :D. Alleen voor mijn ouders was het natuurlijk een beetje lullig en onverwachts, maar goed...hormonen helpen ook niet mee ;). Ik heb het vermoeden dat Ryan ook heimwee had en daardoor slecht sliep. Hij hangt nu lekker bij Arnoud (die probeert te werken, haha).

Wel fijn dat je man het heeft uitgepraat meis! Hopelijk blijft het nu ook gewoon goed gaan!!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah debby, wat een rot vakantie dan...jammer!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Shit Deb, wat ontzettend klote :(

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jullie zijn lief! Ik probeer bij te lezen, maar het is bijna onmogelijk...ik spring er gewoon weer in!

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @deb; had het al van je gehoord dat het zo rumoerig was.. zit je ook niet op te wachten he :) nog ff lekker genieten van het lekkere weer thuis :D

zoooo lekker druk vandaag hier :D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als iedereen even kort schrijft hoe het met haar gaat, dan weet ik dat ook ;).

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Tadaaa...is het een beetje te zien? :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een cool rompertje Tum :D, is er al een datum bekend, dan noteer ik die vast, heb wel zin in een feestje :p.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja tum hier ook een feestbeest haha.....echt super dat rompertje...

@deb: in het kort???? haha. nee hoor het gaat wel okee. gister de laatste provera gehad. Af en toe wel een beetje doemdenken gehad de laatste week. bang dat het helemaal niet meer gaat lukken blablabla....maargoed komen we ook weer overheen.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, dat hoort erbij he meis, dat doemdenken, dat heeft iedereen en kan je gewoon niet vermijden, hoe graag je het ook zou willen. Maar fijn dat je de laatste Provera hebt gehad, nu wachten op je ongi en dan weer een nieuwe ronde!!! En hoe gaat het met dozen pakken?

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nope, nog geen datum.. weet je een leuke? :p

Hier gaat ie prima hoor, nacontrole was goed, wachten op ongi en dan krijg ik een mirena. En volgende week dinsdag ga ik met faye naar de osteopaat, kijken of hij kan helpen bij het vele huilen enzo :)

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    10-10-10? of 11-11-11? whaha nee doe maar niet 11-11-11 heb het die dag zelf al zo druk haha

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien de datum waarop jullie elkaar hebben leren kennen? Of anders lekker in de zomer, als je van de zon houdt ;). Lekker dat de nacontrole goed was en wachten op je ongi, dat kan toch wel maaanden duren?!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en de voorbereidingen zijn ook al zo leuk voor zo een dag! wij zijn al volop bezig af en toe. en dan duurt het nog 17 maanden voor ons. Gewoon door die datum.....maarja.

en lekker in de zomer of je wacht totdat de kleine kan lopen en dan kan ze met bloemetjes strooien.....

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Allemaal ff Deb updaten! :p

Ik ben weinig online geweest. Geen vriendinnendrama's meer na een goed en emotioneel gesprek.
    Morgen weer FM. Ben zenuwachtig, omdat ik bang ben voor weer zo'n belachelijk lange ronde :( Eisprong op CD 65 wil ik niet nog eens doen! Hopelijk worden we morgen verrast met braaf (snel) groeiende eitjes en dan graag niet meer dan 3 :)

Verder lekker aan het werk enzo...

En ik heb een aambei ;) Heb ik hem van jou overgenomen? ;) In dat geval vind ik het prima :)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    tja.. de datum dat we wat kregen is 30 december... beetje koud om te trouwen vrees ik haha :D

ja.. helaas.. door de pco kan het heel lang duren.. :(

dusss... als alle zwanger-worden-meiden nou hun ongi even deze kant opsturen.. dan ben ik blij en jullie zwanger :D

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    neee tum jij krijgt mijn ongi niet deze keer........zal blij zijn als ik het weer ben haha. kunnen we weer verder....

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    augustus/september lijkt me wel leuk.. en dan op een vrijdag.. en dan kom ik uit op 09-09-11. mn mannetje maakt het geen hol uit.. die had me het liefst maandag al zn vrouw gemaakt zei hij haha :D

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    9-10-11 is ook wel leuk tum......

Deel Deze Pagina