@ella: nee wij geven geen verlovingsfeestje......bruiloft voor 150 personen (tot nu toe) kost al genoeg haha.
ohhh klinkt leuk minnie!!! wil onze getuigen ook op een leuke manier vragen.. zal wel ff googelen als het tijd is Ceremoniemeester komt er hier niet in.. ben daar een te grote controlfreak voor
@ella jaa hihi ik ben alleen maar aan het hopen en hopen is het normaal veel zin is s*x hahaha kan geen kwaad verder toch??
@ Anne: nee hoor, niet afgeschrikt.. Ik hoop alleen dat er op een gegeven moment WEL iets gebeurd... Mijn cyclus was zo lang dat ik maar 2 x per jaar ongi werd, toen vond ik dat wel fijn, maar nu @ minnie: waarom de *proest*?? ~gaat even teruglezen waarom minnie proesterig is~
hahamiran dan nog maar meer hoen en hopen klopt trouwens want toen ik je berichtje las dacht ik jaaa dat klopt ik ben hem toen wakker gaan maken toen ik aan het afwassen was hahaha
ben even in mijn trouwboek aan het snuffelen: 1e trouwdag: katoen 2e trouwdag: papier 3e trouwdag: leer 4e trouwdag: zijde 5e trouwdag: hout 6e trouwdag: suiker of ijzer 7e trouwdag: wol 8e trouwdag: brons (of electrische apparaten) 9e trouwdag: aardewerk 10e trouwdag: tin of blik 12,5 trouwdag: koper 15e trouwdag: kristal 20e trouwdag: porselein 25e trouwdag: zilver 30e trouwdag: parels 40e trouwdag: robijn 50e trouwdag: goud 60e trouwdag: diamant
@ cindy: Nog een weekje tot je geplande testdatum... Spannend hoor... En s*x? Met deze temperatuur, blegh moet er niet aan denken
duchess gaat het goed met je?? hoe is het nu met je zus..... maar miss wil je het daar niet over hebben , dan is het ook prima hoor! geef Yasemin maar even een hele dikke knuffel van mij!!! Antares... haha wij dit jaar 4 jaar!!!! wow wat vliegt de tijd!!! Cindy , hihi nee joh zin in sex is alleen maar goed!!!!!! en kan geen kwaad hoor! lekker van genieten! mmm mannetje belde net... zn ID is verlopen.... na ja ik maak daar niet zo punt van... maar ja hij zit weer helemaal in de stress! verder mocht ik dan toch wel zn kleren klaarleggen.... het was altijd zo van: NEEEE ik pak mn eigen tas wel in!!!!! na ja dan leg ik het maar vast klaar!
@daan: oeps sorry meid. die proest was voor anne......haal jullie af en toe nog een beetje door elkaar....sorry
lijkt wel of hubbie en ik ook meer sex hebben met deze temperaturen.....raar he. vorige week zowat iedere dag sexen terwijl het normaal zon 4x in de week is ofzo....
Het gaat gewoon goed hier hoor!!! Ik heb mezelf alleen ff een schop onder m'n kont gegeven.. Dus ben wat meer bezig met andere dingen dan de PC. Krijg anders zo snel een 'is dit het nu' gevoel.... Dus lekker wandelen, winkelen, spelen... En soms even bijlezen!!
ja klopt helemaal duchh doe maar lekker je eigen tijd meiss je hebt het nu eenmaal drukker dan normaal toch meiss.en yasje zal ook wel veel alerter zijn nu overdag en een kersverse moeder hoort nu eenmaal met beebje bezig te zijn toch mop **knuffel voor je meiss** @dani haha ik had er gewoon zin in en ben hem weer wakker gaan maken hahaha lekkerder wakker worden kan haast niet toch @ella ja ik hoop ook dat je hem nog op tijd kunt aanvragen meiss..
minnie ik denk van niet! want we vertrekken morgen al...... na ja hij neemt zn oude maar mee , vraagt morgen maar een nieuwe aan! dan komt het vast wel goed! kunnen ze altijd nog checken dat er een nieuwe in de maak is!