PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ik heb er echt super veel zin in! kan bijna niet wachten :) Wat lekker dat Yasemin zo goed slaapt!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden daar ben ik weer:)

nou de fm:)
    op zicht ging het wel goed voor de 8ste dag spuiten zag het er heel erg rustig en goed uit..
    de gyn had opgeschreven 3 eitjes onder de 8mm dus nog niet zoals het hoort te zijn..
    nu ophogen naar 150eh fostimon,jaaaa dat is wel veel en heel snel maar hij wil het dus niet meer laten gebeuren dat ik weer zo`n lange cyclus heb en weer zo`n bloeding dus vandaar meteen zo hoog:)

ik heb dus gevraagd of het er goed uitzag? hij zei het ziet er rustig en goed uit voor deze dag..
    ik vertelde hem ook dat ik nu zo`n 8 dagen ongi ben geweest hij zei jaa eigenlijk had ik dat wel verwacht want je baarmoeder was zo van slag dus dat je nu zo`n bloeding hebt gehad was helemaal goed en naar verwachting..
    toen vroeg ik dus wat nu precies zo`n verschil is tussen de fostimon en de gonal-f
    nou de fostimon zorgt dus idd voor betere doorgankelijkheid van de eitjes en dat de kwaliteit beter is..
    maaar als er iemand te zuur baarmoederslijm heeft en te dun dan corrigeert de fostimon dat zodat het zo optimaal mogelijk is:)
    dus ik heb als het goed is deze cyclus alles zoals het hoort.

nou toen kwamen we bij de assistente:)
    ze zag aan me dat ik een beetje teleurgesteld was en dat ik tranen in mijn ogen kreeg ze zei tegen dinis mag ik even:)
    komt ze langs me zitten pakt me vast en zei meid het gaat echt wel goed komen,echt wij van geertgen geloven erin.
    ze hadin het dossier gelezen dat ik al zo`n behandelingen achter de rug had en dat vond ze wel lang!!
    nou toen was het wel weer goed hoor:)
    ik heb nu 14 doosjes fostimon meegekregen voor 7 dagen.
    ik moet dus 1 injectievloeistof met 2 poeders mengen en dan inspuiten..
    ik vroeg haar over de zwangerschapstesten die ze nu weggeven bij de kliniek,ze zei dat klopt als mensen dus in de wachtweken komen geven we ze 2 testjes mee..
    nou ze pakte 2 dozen,dus 4 testjes en duwde die in het tasje met medicijnen en zei ik geef je ze nou alvast mee maaaar dan moet je me wel beloven dat je ze positief weer komt terugbrengen persoonlijk bij mij:)
    dat vond ik zo lief van haar..
    nou vrijdag de 25e weer terug om 10.40uur:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb meis ik kon niet meer terug smsen..
    maar wens je heel erg veel beterschap meiss
    hoop dat de verhoging snel minder word en weg blijft.
    thxx moppie:)
    en een dikke knuffel!!

@duch wat slaapt ze lekker meiss:)
    en wat goed nog steeds geen tepelhoedje aangeraakt!!!:)

@broers zussen..
    ik heb dus een broer van 32 en ik ben 25 dus 7 jaar verschil.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@Minnie; Hmm.. ik had al slecht nieuws verwacht omdat je het gisteren niet meteen kwam melden :( Maar dit slaat echt alles, heb er gewoon geen woorden voor, wat een schandalige opmerkingen van die arts. Ik zou het er zeker niet bij laten! Heel veel sterkte meis!

@Cindy; niet zo gek doen he, je bent super welkom hier.. ngo 1x zo raar doen en ik geef je ene shcop onder je kont :D

@Anja; hoop houden he meis.. tis altijd spanend! dikke knuff.. hormonstertjes zijn duivels!

@Debby; Ohh nee, ook nog een blaasonsteking :( Je lijf laat je behoorlijk merken dat je zwanger bent.. maar vergeet niet dat het van je mooie zoontje is he!

@Cindy; ja,daar heb je gelijk in. In mn hoofd dacht ik steeds; ik ben niet zwanger.. maar ik wist ergens gewoon dat het wel zo was :)

@Anne; is je katje weer helemaal klaar voor de prodent reclame? :D

@duchess; dat wakker worden van die handjes merk ik hier ook hoor. Ik stop haar heel strak in (niet te natuurlijk :p) en dan slaapt ze vrijwel direct en lang. Dus het helpt zeker!

@Cindy; Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over je afgelopen cyclus! En wat lief van die assistente! Zo zie je maar, er zijn ook nog lieve mensen :)

@ouders; jeetje.. ik heb echt jonge ouders :p mn vader is 40, mn moeder 39 alleen mn stiefvader is 54 :)

@Hier; He..he.. het lijkt erop alsof het vloeien eindelijk over is. Nou ja, vloeien.. ik heb de eerste drie dagen die kraammatrassen gedragen, daarna een week maandverband en sindsdien inlegkruisjes.. dus echt veel vloeien was het ook niet..maar toch.
    Maaar.. ik voel nu sinds een paar dagen mn eierstokken..die typische pco eierstokpijn.. :( Had stiekem gehoopt dat ik binnenkort ongi zou worden en de pco voor een groot deel weg zou zijn.. maar die hoop is inmiddels weg :( Hoe is dat bij Duchess, tante en Mp? Of is het niet bij jullie nagekeken?

Meiden, ik wil jullie voor morgen een hele gezellige dag toe wensen! Lekker kletsen, eten en het gewoon heeel gezellig maken! Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's :D

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ga even nog wat opruimen hier:):)

tot strakkies!!!

xxxcin

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin fijn dat het er netjes uit ziet, komt vast helemaal goed meis!!!! :)
    En wat lief van de assistente! :)

Tum, jeetje 39!? Hoe oud ben jij dan wel niet, en zeker geen oudere broers/zussen? :p

Ik stop haar normaal ook strak in, maar met de handjes boven de dekens (die heeft ze altijd gebalt langs haar hoofdje liggen)
    Maar nu dus niet meer. :p

Bij mij is geen echo gemaakt naar mn eierstokken. Volgens mij is dat geen standaart procedure.
    Ik heb trouwens nooit pijn gehad in mijn eierstokken dus ook dat kan ik niet zeggen.
    Wel super dat je niet meer vloeit Tum. Hier heeft t toch wel echt 6 weken geduurt.
    Wel een tijdelijke stop rond de 3 weken denk ik. Maar toen kwam t ineens weer.

Net weer gevoed zonder tepelhoedje, zo goehoed. :D Hihi.
    Ik heb eindelijk alles geboekt voor de vakantie.
    Straks in juli nog even de laatste 500 euro betalen en dan is t helemaal klaar. :D Opluchting!
    Jammer genoeg waren de vluchten wel duurder geworden maarja niks aan te doen he?

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cindy: Fijn dat het er goed uitzag! En ik denk dat ik wel weet welke assistente je bedoelt ;):) Ik ben het eens met wat ze zei over de testen!:p

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel meis, ik probeer me ook aan dat soort dingen vast te houden, hoe moeilijk het soms ook is!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb verder niet bijgelezen, lig inmiddels languit op de bank met koorts, althans verhoging :(. Toen Arnoud thuis was, was het opgelopen tot 38.3, dus voel me ook niet echt top :(. Ik hoop dat het vannacht allemaal beter gaat, zodat we morgen bij de bbq kunnen zijn!!!

Oh ja, heb een AB-kuur gekregen tegen de blaasontsteking, moet 4 tabletten per dag :-O!

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik moet woensdag op de laatste controle, en ga het dan indd wel vragen of ze er naar wil kijken.
    Maar ik heb voor ik zwanger was al afspraken gemaakt over het vervolg. Maar goed dan moet ik wel weten of het nog in die erge mate aanwezig is ja of nee.
    Dan kan ze een goede pil voorschrijven Of wat dan ook. En dan mag k over een jaar naar de dermatoloog voor het laten verwijderen van de haargroei in me gezicht rug en benen :D.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier ander halve week gevloed, en toen 5 dagen niet toen weer een weekje wel en sinds dien over :D

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooooo meiden heb zon zin in morgen! tussen 9 en 11 komen ze van de catering alles brengen en dan is het wachten op de gasten. Ik heb heel erg mijn vingertjes gekruist voor deb omdat ik echt hoop dat ze komt morgen met haar mannetjes en anja.....

heb trouwens straks geertgen gebeld en 1 juli mogen we in de avond langskomen. In de avond doen ze alleen echo's en geen gesprekken maar ik zei van: ik ga ervanuit dat er wel een echo wordt gemaakt dus dan kun je de afspraak wel onder echo wegboeken. En dat vond de assistente een creatieve oplossing van mij....haha. dus toen heeft ze een echo ingeboekt en bij opmerkingen gezet dat we ook nog iets te bespreken hebben.....dus kunnen we mooi in de avond en kan hubbie mee.

meiden ik ga lekker tv kijken en dan zie ik jullie morgen voor degene die komt bbqen en de rest spreek ik hier vast nog.

allemaal een hele dikke knuffel!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jammer dat het zo ver weg is, anders waren we zeker gekomen..

Goed dat je gebeld heb. EN een zeer creactieve oplossing..

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    debs beterschap meis.
    Minnie nou ja zeg....wat een gyn.
    Cindy, whoohoo dus het zag er veelbelovend uit.
    tum, fijn geen bloed meer.
    euhm....sorry dat was het wat ik ff onthouden heb.

Ooh hebben wij dat....gisteren een konijn gekregen van mijn broer...die had het in de tuin gevonden, de hond had het te pakken.

Dus ik pak dat konijn gisteren, zeg goed gevoed zeker of net ontsnapt...zitten er geen babies in...zegt zijn vriendin...nee mijn mams heeft gekeken en die zegt dat het een mannetje is.

Okeee......komen we vanavond thuis van boodschappen doen...voila 3 jongen!! pfffff....

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb dikke knuffel meis. Hopelijk voel je je snel beter.
    En een troost, het gaat voorbij meis. Voor je het weet heb je je kleintje in je armen!!!
    Het is nu zwaar, ik weet er alles van helaas, maar t gaat voorbij. *dikke knuf*

Ik heb met 6 weken nacontrole gehad bij de gyn maar ik heb nergens last van. Geen eierstok pijn, overbeharing o.i.d.
    Ik slik nu Cerazette, de enigste pil die mag bij BV.

Minnie goed dat je een afspraak hebt.
    En tot morgen!

Miranda whahaha dat is ook mooi!
    Wat ga je met de jongen doen?

Oooh Meiden ik heb weer een baalavond.
    Weet niet wat ik morgen aan moet trekken. Dat rotlichaam ook,.
    PFFF ik voel me echt rot. :(
    Ik heb zoooveel nieuwe kleren, maar ik vind ze allemaal lelijk als ik ze aan doe. Zul je zien dat ik morgen weer in mn zwangerschapskloffie kom. GRRR. :(

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Als ze het overleven dan geef ik ze weg....interesse voor je meisje? hahaha

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik wil heel graag een konijn! Maar mag pas van manlief als Yasemin wat ouder is... Sowieso pas na onze vakantie. (dus op zn vroegst november-december..)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm, dan zou ik er wel lang eentje moeten houden...ze mogen al weg met 6a7 weken he.

Ik zal eens zien, hoe het gaat...als ze niet eten bij mams dan zullen ze het niet lang overleven...en als mams ze door de kooi blijft gooien zal het ook niet lukken.

Ze had geen nestje gemaakt namelijk...zo zielig...

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jammer zeg... hopelijk blijven ze leven!!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee Anja, al terug van 't feest? :D

Ik duik mn bedje in. Yasemin net gebaddert en gevoed en ze ligt nu lekker in bed.
    Vandaag is officieel een tepelhoedje-vrije-dag geweest. :D Hihi! Fijn hoor, hoop minder geknoei ook.

Tot morgen meiden!!!

Deel Deze Pagina