oooh wat schattig zeg die Yasemin!!! lief hoor! lijkt me vooral zo k leuk om al die ontwikkelingen te zien! jaaaaaaaa haha debby! ik ga na dit berichtje echt weer even verder met inpakken! Duchess ja klopt ik blijf dan bij de gyn... vind ik opzich wel jammer! want VK leek me toch ook zo leuk! maar ja , het is niet anders. ik moet ook in het zh bevallen en het kindje moet er dan minstens 2 dagen blijven..... soms voel ik me wel wat schuldig... omdat het dan door mij komt he! maar ja daar hebben we het al heeeeeeeeeel vaak over gehad met de gyn en hij zegt dat dit het beste is voor zowel mij als voor het kindje. want een terugval is veel minder....
Ja 't gaat echt heel erg snel zeg.... Ik had van de week foto's gemaakt van dat ze op haar buikje lag, en toen ik ze terugkeek op de camera dacht ik SJIT! Wat wordt ze groot!!! Echt al geen kleine beebie meer.... En ik begin nu ook te merken dat ze wat zwaarder wordt. Ben benieuwd maandag hoeveel ze weegt!
Ella ik heb ook medicatie geslikt aan t eind van de zwangerschap he. Ze zeiden ook, ze moet dan minimaal 24 uur blijven onder toezicht van de kinderarts, op de kinderafdeling. Maar haar score was zo goed, dat ze gewoon mee naar huis mocht. Maar nu heb ik niet de hele zwangerschap geslikt, misschien dat dat scheelt... Je hoeft je je er niet schuldig om te voelen hoor, je beebje heeft veel meer aan een mama die zich gelukkig voelt toch! Enne er zit één voordeel aan onder controle van de gyn staan; meer echo's!!! Deb ik heb nog geen nieuwe foto's erop gezet, ja die van het zwemmen, weetniet of je die al gezien had.
Ik ga ook uitloggen, nog even lekker genieten met mijn mannen! Ella, nogmaals een hele fijne vakantie en niet teveel in de zon .
ja dat is ook zo Duchess! dat zei de arts ook al.... dan maar beter die medicatie slikken , dan een terugval.... en ik voel me helemaal top met die medicatie! gewoon altijd vrolijk en positief!!!! en zodra ik ook maar even stop met die medicatie dan is het mis..... ja haha dat zei een vriendin ook al! omdat ik dan naar de gyn moet , heb ik meer echo's! dat is natuurlijk wel leuk. maar krijg je die dan altijd mee naar huis!?
Fijne avond Deb, geniet ervan! Heb Yasemin net in bed gelegd, ze ging weer jengelen van moeheid. Ze slaapt vandaag erg veel, dus hoop dat haar 'sprongetje'achtig iets voorbij is?! We zullen 't zien vannacht.... Hoop dat ze nu eens niet komt voor de nachtvoeding haha. Haar vorige ritme was toch prettiger. Tummetje, hoe is het met jou en Faye?
dankje Debby! en jij veel plezier vanaf zaterdag!!! een hele fijne vakantie!!! enne genietze met je mannen! dat zal vast wel goed komen!!
Ella ik heb niet alle echo's mee gekregen. Maar op een gegeven moment zijn ze ook zo 'leuk' niet meer. Dan zie je alleen nog een voet ofzo hahaha. En als jij je zo goed voelt met de medicatie is dat toch helemaal super!!! Daar heeft je kindje straks veel meer aan dan die 2 dagen eerder naar huis. Alleen denk dat je dan geen borstvoeding mag geven of wel?
nee idd volgens mij niet! maar daar hebben we het nog niet over gehad hoor! ben heel benieuwd hoe het nu gaat..... ik moet 26 juli heen voor de eerste echo! en dan maar kijken wat ze zeggen! en of het allemaal goed blijft gaan natuurlijk.... ja precies , zo zei de gyn het ook! daar heeft een kindje veel meer aan! en ikzelf en mn man natuurlijk ook! dus ben echt blij hoor dat de mogelijkheid er is.... en dan ook de mogelijkheid op extra controle! He maar maak je nou veel foto's van Yasemin?? vast wel!!!!! heb je al een mooi foto album gemaakt?
Ja we hebben een fotoalbum: MijnAlbum.nl - Yasemin Irem Ben benieuwd naar je echo hoor!! Inderdaad maar hopen dat alles goed blijft gaan. Maar je bent al bijna 6 weken, jeeej.
jaaaaaaaaaaaa gaat snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ook weer niet HAHAH He trouwens ben benieuwd hoe het met Nicky is ???!!??
Ze lijkt inderdaad op papa haha leuk he? Fijn dat alles goed gaat met Nicky!! Nog maar ff binnenhouden met deze temperaturen.