Lieve allemaal, net ff bijgelezen, ik hoop dat ik niemand vergeet... Duch: ondanks dat ik niet het hele verhaal van je zws en bevalling ken, vind ik het super voor je dat je het een plaatsje aan t geven bent!! *dikke vette super-cyber knuffel* cin; spannend meid, ik hoop t van harte!!!! Vakantiegangers; HEERLIJK!!! Kan ik mee?? om koffie te zetten ofzo?? s%ks; sjonge een overbelaste piemel.. Je zal t maar hebben ik vergeet HEUL VEUL mensjes, maar ik ben vergeten wat ik verder nog tegen wie wilde zeggen.. Vanmiddag die docu van gister gezien over de kraamkliniek.. Heftig verhaal van die beeb met de gastroschisis.. Heftig hoor!! Lekker ziiten janken... Lucht ook wel eens op! Verder geen nieuws, lekker op de bank met de voetjes omhoog, airco aan en genieten! Oh ja Ella: enjoy your vacation!! Vive la France!! Dikke knuffel!!
meiden ik ga afsluiten voor nu ga proberen om die docu van gister terug te kijken op de comp hele fijne avond meiden en nicky slaap lekker vanacht he meiss... dikke knuffelsss cindy!!!
Potverdorie Nicky vergeten!!! Lekker slapen op je bierkratjes hè?? mijn hub snurkt nogal, dus ik wens soms ook een apart bed.. Hoe is het met de voetjes?? Allemaal nog een beetje te doen? En jullie meisje nog flink aan t kickboxen? Knuffel Daan
@daan: voor ik het vergeet te zeggen: super mooie trouwfoto's op je hyves! En je mag hier wel koffie komen zetten hoor al wordt hier amper koffie gedronken Bank hangze @duchess: knuffel meis en heel veel succes met het geven van een plekje van de heftige periode die je/jullie achter de rug heb(ben) @el: hele fijne vakantie! Ga er lekker van genieten!
@cindy: fijne avond meis. @daan: kan gebeuren dat je iemand vergeet Met de voetjes gaat het wel goed, vandaag de steunkousjes aangehad tot na 15.00uur! en daarna niet meer veel gedaan. zijn nu nog dun voor mijn doen Kleine meis is vandaag iets rustiger maar zodra ik iets heb gegeten waar wat meer suikers inzitten dan is kleine meis wel lekker actief vooral met dat kontje tegen mijn ribben vindt ze leuk mama iets minder haha. Nog 4 weken en 5 dagen tot de uitgerekende datum. Al hoop ik stiekem wel een beetje dat ze eerder gaat komen of dat het opgewekt wordt. Eerst maar eens volgende week de controle bij de vk afwachten en als mijn bloeddruk dan weer hoger is zullen ze denk ik wel wat gaan doen maar dat zien we dan wel. Ik ga hier lekker op bedje liggen en nog even tv kijken (wat een luxe hihi). Morgen weer een dagje. Nogmaals iedereen een knuffel!
@nicky... of je komt hier koffiedrinken, we hebben een airco (maar geen zwembadje) Vandaag weer lekker schommelig (humeur-technisch gesproken) dan vrolijk, ineens boos, keimoe, wil slapen!! En geen eten koken en gezellig zijn... Voel me ff een beetje k*ttig, sorry voor mijn klaagzang! Hub wil allemaal afspraken maken voor het weekend... GEEN ZIN IN!! Morgen nog werken, in die verzengende hitte, ook al geen zin in! Vandaag nog contact gehad met mijn nieuwe werkgever, ik wordt ingewerkt op de poli chirurgie, en daarna ga ik lekker flexen binnen het ziekenhuis! Ookal gesproken met de teamleider van de chirurgie, 20-08 kennismaken, en de week erop een middagje meekijken... Hub heeft net de hele auto gecheckt, dat we morgen niet weer de ANWB hoeven te bellen, hij heeft toruwens het hele koektrommeltje ook opgeruimt (en da was nodig!!) en de ramen schoongemaakt... Je kunt weer naar buiten kijken! Ongelofelijk! Liefs Daan
@daan: je bent de eerste die die foto respecteerd....haha. was in disney. hubbie dacht even grappig te zijn haha
Als het goed is ben je toegevoegd, ik ga ermee stoppen voor vandaag, en nu echt op de bank hangen (die warme lucht uit de laptop getver!) Dikke knuffel en allemaal welterusten! Daan
@daan: lekker bankhangse! dikke knuffels voor alle meiden! ik ben er misschien morgen even. heb morgenvroeg ehbo examen en dan in de middag komt de belasting meneer...... weltruste allemaal (als jullie kunnen slapen in deze hitte.....)
heeeeeeeel veel succes minnie morgen!!! Meiden thanks!!!!! hopelijk tot over 2 weken!!! enne cindy!!! ik duim me rot voor je hoor!!! hoop echt op goed nieuws!!!!!! enne lief hoor je berichtje! dankje!!! xx
minnie , jazekers heb ik je op hyves.... (sorry ik kan soms de nicknamen hierzo niet plaatsen bij de namen op hyves!) En Daan , ik heb je ook uitgenodigd hoor!! gezellig! wat een mooie profiel foto!!!! fijne avond! Nicky lekker slapen beneden! kan me voorstellen dat het zwaar wordt om naar boven en naar beneden te gaan! welterusten dames!! xx
@daan: Balen dat je gister zon schommeldagje met je humeur had. Hopen dat het vandaag een stuk beter gaat. Hopen dat je een beetje een rustig weekend hebt, is ook niks met dit weer om zoveel te doen. Leuk vooruitzicht heb je dat je op een nieuwe afdeling komt te werken. Alvast heel veel succes ermee! En het autootje weer schoon! Altijd lekker om in een schone auto te rijden J @minnie: heel veel succes straks met EHBO! @hier: heerlijk geslapen! Wel vroeg wakker maar dat ben ik al een paar dagen. Was sinds een week de eerste nacht dat ik goed door heb kunnen slapen zonder wakker te worden door al het gedraai. Heerlijk gewoon, voel me ook erg uitgerust nu. Hubbie is gisteravond op de bank er bij komen liggen die had zoiets van: ik kan niet slapen als jij niet naast me ligt . Maar toen ik net wakker werd zag ik dat hij van de bank af was en dus lekker in bedje boven ligt. Ik ga denk ik maar vast een bammetje eten. Hubbie heeft trouwens al minder last van zijn voet maar het is nog wel dik. Gelukkig gaat het wel al een heel stuk beter. Iedereen een fijne ochtend! Ik ga hubbie straks naar het werk brengen en dan nog even een onderdeel halen voor de wc. Knuffel voor alle dames!
goedemorgen allemaal, zo nicky jij was vroeg wakker haha. gisteravond nog even ruzie gehad met hubbie.......Ik zat gisteravond boven nog achter de pc en ik kreeg een sms van hem of dat ik ook nog beneden kom zitten. dus ik ga naar beneden. hij helemaal pissig dat ik weer achter die pc zit. was verdorie de eerste avond deze week dat ik weer een keer tijd had om te kletsen. gggrrr. ja zegt ie: het huishouden is een grote teringbende en als we gegeten hebben laat jij de borden op tafel staan en loop je weer naar die kut pc. dus ik zeg: ik heb dan al gekookt dan kun jij toch wel afruimen. maar daar ging het niet om het ging om de pc. en hij smijt m nog een keer weg bladiebladiebla. Dus dames. aangezien meneer nog niet eens weet hoe hij een pc aan moet zetten (ik weet het erg he) heb ik besloten om dan ook niks meer voor hem te doen op de pc. geen dingen nakijken, geen dingen regelen voor hem, geen dingen opzoeken, geen internetbankieren wat ik nu steeds voor hem doe. Dan doe ik maar helemaal niks meer voor hem......