tsjah wilde ze dat maar! ze wil dan bij ons liggen...ze went er niet aan gelukkig..want vanaaf slaapt ze lekker weer in eigen bed! Heb het idee dat ze zelf ook niet lekker slaapt tussen ons in......duwen...kreunen....mopperen hahaha. Komt wel goed! Och debby alweer bijna 24 weken...bijna levensvatbaar als pj besluit te komen! (waar we niet aan durven denken!) WEer een grens bijna gehaald!
Heeey meiden!!! @Duchess; Gaat nu beter met Faye hoor.. ze wil alleen niet slapen.. heeft Yasemin dat ook? Want dan zou ik de warmte de schuld geven.. nu is het 3 minuten slapen.. weer krijsen.. speen erin.. even slapen, en dan weer overnieuw, en dat al 3 dagen.. *zucht* @Nicky; Heee...schrok me rot.. dacht te lezen dat jij en je man gingen scheiden... :O Maar las het verkeerd hihi Leuk straks een bellypaint!! Ik zat maar te wachten tot mn buik groot genoeg was.. @cindy; Helemaal gelijk.. voor mij heeft de HSG geholpen! @minnie; succes met je examen!! Ohh grrrr.... mannen!! @anne; succes vandaag!! @debby; he.. weer tassen pakken? heb ik iets gemist.. weer op vakantie? @miran; ohh gatsie.. beterschap voor je meisje hoor! @debby; tegenwoordig levensvatbaar vanaf 26 weken, en bij 23 weken kunnen ze een beebje in Gent al helpen... eng idee he Blijf maar lekker zitten PJ! @Hier; Dacht dat ik gister ongi geworden was, krampen, helderrood bloedverlies. En vandaag niks.. alleen giga buik en rugpijn.. ?? Hoop dat het ff door gaat zetten.. dan kan die mirena erin.. hebben we dat ook weer gehad Ben d'r weer van tussen.. nog veel te regelen voor de BBQ morgen Fijn weekend meiden!!!
whaaaaaaaa.... ze zijn hier de straat aan het maken, dus ik heb leuk uitzicht (lees: veel sterke mannen in alleen een spijkerbroek.. jup.. my life sucks.. haha ) dus ik ga zo ff onkruid wieden in de voortuin ofzo
you go girl tum!! fijn he debs!! geniet ervan! Ik ga maar eens aankleden en douchen.....(schaam...) Meisje wilt spelen dus zullen we maar ff dat doen..ze is het hangen en liggen beu...(wel lekker uitgerust is ze nu!!)
whahaha tumm cool die straten makers @deb ja meiss de tijd gaat echt heel erg snel mop hoe is het nu met die warmte?? @anne ik ben benieuwd meiss zal heus wel goed komen mop @miran gelukkig is ze weer een beetje opgeknapt het is ook veel te warm om ziek te zijn pfff.. @hier zo heb de paardenvlees al een uur aan staan hmm heerlijk haha heb trouwens net voor het eerst boven de wc gehangen alleen er kwam niks uit haha met gevolg rooddoorlopen ogen
Heeeeeey dames!! Helemaal klaar om te vertrekken... Daarna lekker uit eten, we gaan t restaurant proberen dat daar vlakbij zit, het heet vlgs mij de keizersberg, maar wij noemen t altijd de keizersnee dus allemaal een fijne avond, ik laat nog weten hoe t gegaan is!! Knuffel Daan
hmm volgens mij kan je daar wel lekker eten hahaha heel erg veel succes meiss. ik denk aan je!!! @anne hoe is het bij jou gegaan meiss??? WAAR IS IEDEREEEEEEEENNNNNN!!!!
@cin: bedankt! En ik denk dat iedereen naar het zwembad/plas/zee is, of bij de ventilator... Hoe is het meid? Nog misselijk of andere kwaaltjes? Knuffel Daan
nee helemaal niks ja mijn tepels thats it ik zie wel nu nog 6 daagjes wachten dan weten we het,gelukkig kan ik volgende week weer de hele week werken en gaat die tijd zo voorbij
Heeey Cin, lekker dat jevolgende week de hele week moet werken, heb je ook geen tijd om mij te missen . Hier hoofdpijn en ik houd vocht vast met dit warme weer...ben er helemaal klaar mee!
Vind ik juist lief . De hoofdpijn zal wel door de warmte komen denk ik...bah, bah, bah, ben helemaal klaar met dit weer!!!
ja pfff ik heb het nu eigenlijk ook wel gehad hoor het is ook echt te warm weer in een keer dat het vanavond maar lekker doorzet die onweer.. ik moet zeggen de zon is al de halve dag achter wolkjes hier dus dat is wel fijn,geen stekende zon
ja ik begrijp het meiss en die hormoontjes willen er ook niet echt bij helpen he trouwens wij zijn gister even weer naar die plas gegaan hierzo ik en dinis hebben er maar 2 uurtjes gezeten man ik ben bruin geworden van die 2 uurtjes heb ik nog nooit gehad zelfs mijn benen haha en die hebben al 15 jaar geen daglicht gezien
De hormonen zorgen er alleen maar voor dat je het nog warmer hebt dan normaal....stomme dingen zijn het. Maar je hebt ze schijnbaar nodig als je zwanger bent . Lekker dat jullie weer naar die plas zijn gegaan .
whaha ja blijkbaar meiss ja ik ben alleen niet in het water geweest hoor!! dinis wel 5 minuutjes en toen kwam hij zenl terug hij zei er zwemmen weer van die parasieten in het water ieuwwww vorige maand of zo was hij met destiny dat water in gegaan tot de knieen en toen hebben ze een bloedzuiger/parasiet achtig beestje gevangen whaha wij helemaal onderzoeken vanuit het emmertje en nu zit het er helemaal vol.. ik zei het is toch nergens naar binnen gekropen bij je he hahaha