Ah bah, dat is wel ranzig inderdaad. Hier net even mijn maag geleegd op de wc :-S....bah stomme hitte (blijf het zeggen ).
is het wel al wat minder geworden meiss???? ondanks de hitte dan he... ja ik heb ook boven de wc gehangen vandaag maar niks geleegd hahaha
hahhaha ik bedoel echt de misselijkheid die je eerst had?? sorry was even naar mijn paard aan het kijken whahhahaa
hahha ik ben toch paardenvlees aan het maken staat al vanaf 12 uur op hmmm ja ik reageerde hierboven nog op jou vraagje hahaha komt door die rot 30 seconden
Oooh ja, hahaha. Ik moet gaan, ga snel pakken en dna gaan we vanavond naar de camping rijden, belde de camping even over iets anders en de stacaravan is al vrij, dus we mogen een nachtje eerder erin, joheoeeeee.
he lieve meiden. Is het allemaal nog een beetje uit te houden in deze warmte? Hier is het ook echt superheet en ik voel me net een gebraden kippetje haha. Hubbie is vandaag wat later thuis dus heb de boodschappen net zelf maar even gauw gedaan. Die zijn dus ook weer binnen. @cindy: ik duim nog steeds voor je! @anne: ben benieuwd hoe het is gegaan bij geertgen! @deb: alweer zin in de volgende vakantie? @all: de rest allemaal een hele dikke knuffel (ookal is het zo heet haha) nou wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt (jaja het zou ook weer eens niet). Ik had vandaag ehbo voor het werk en ik moest dat in eindhoven gaan doen. Mooi gister netjes de hele route uitgeprint want hubbie moest de tomtom mee. Afijn ik kom net ietsjes te vroeg aan bij het zalencentrum en ik stap naar binnen. Zie dus in een zaal allemaal mensen zitten en ik vraag: is dit ehbo? Ja zegt die man kom er maar bij......Dus ik ga zitten en ik begin mee te luisteren naar het verhaal. Het ging over brandblussen en gevaarlijke stoffen en weet ik wat allemaal. Dus ik vond het maar wat vaag want zag ook geen reanimatie baby liggen en al die dingen meer. Komt er na 10 minuten weer een vrouwtje binnenlopen die vraagt of dit voor de gastouders is. Blijkt dat dus BHV te zijn en helemaal geen kinder ehbo. Stonden we dus daar. Dus die man van het zalencentrum (die was heel behulpzaam) geprobeert contact te zoeken met de ehbo waar wij les van zouden krijgen maar we konden nergens een telefoonnummer vinden en de site was opeens geheel uit de lucht. Via via iemand toch kunnen bereiken. Kregen we een niet al te vriendelijke man aan de telefoon die ons als 2 domme blondjes behandelden. Hij zei dat we allemaal een mail hadden gehad dat de plaats was veranderd. Die mevr en ik hadden helemaal geen mail gehad. Ik had het zelfs vanochtend nog gecontroleerd! Dus we werden allebei een beetje boos. De meneer zei dat het aan onze pc lag en dat we maar een nieuwe moesten kopen wilde we alle mails weer kunnen ontvangen (op dat moment klapperde mijn oren toen hij dat zei) alle mails die we van de ehbo instantie hebben gehad hebben we gewoon gekregen. Ze zijn ons gewoon vergeten te mailen! die man zei dat de ehbo in een danscentrum in best werd gegeven. Helemaal de andere kant van eindhoven. De volgende les (tevens de allerlaatste) was dan van half 12 tot half 3. Dus dan zouden we daarheen moeten rijden, 2 uur uit de neus kunnen eten en dan in de tweede groep meegaan. Hier hadden we allebei geen zin in dus we zijn meteen de auto ingesprongen en naar best gereden om te zien of we niet gewoon nog mee konden doen. We hadden in totaal een uur gemist. We komen aan in best en de instructeur was echt een vriendelijke man! Wij het hele verhaal uitgelegd en deze meneer bleek ingehuurd te zijn door het ehbo bedrijf. Dit is de eerste en de laatste keer zei hij dat ik met deze instantie samenwerk. Ze verwachten van mij dat ik jullie in 2 uur tijd alles kan leren wat betrefd kinder ehbo. Dat is gewoon niet te doen! Hij heeft toen de ehbo instantie gebeld dat wij er waren en of we nog met de ochtend mee konden draaien. Die eikel van dat kantoor zei dat dat niet mocht. Dus de instructeur hing boos op! Nu hadden we het dus zo geregeld dat we de ochtend erbij mochten komen en dan in de middag tot de reanimatie zouden blijven. (reanimatie hadden we in de ochtend al meegedaan) en dan konden we om 13 uur allebei naar huis........zo gezegd zo gedaan. Maar ik ga zeker een klacht indienen! stelletje piemels daar!
oeehhh deb lekker en ideaal meiss heel erg veel plezier meiss en geniet ervan he!!! ik smsje wel als ik nieuws heb donderdag @minnie nou wat een klunzen dan zeg,wel een aardige instructeur als ik dat zo lees.. maar 2 uur te weinig???? mijn tante en die vriendin van moeder doen ook gastouderschap en die hebben een uurtje kinder ehbo gehad?? en nog zaten ze de laatste 10 minuten zich te vervelen?? gek he hoe het allemaal verschilt..
@anne: nou das ook geen leuk grapje van die airco. Hoe was de FM? @miranda: fijn dat het weer beter gaan met Alyssa. @tum: nog lang leuk uitzicht gehad? @daan: je kunt bij de keizersberg zover ik weet goed eten! @deb: ik dacht al, ben ik nou gek of heb ik het warmer dan anders? Ik heb af en toe het idee dat ik last van opvliegers heb Hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten! @minnie: ik lees je verhaal dadelijk wel even. Ik ga hubbie snel halen op het werk. @cindy: duim duim. @all: knuffel meiden.
Hellooww.. ben ik weer ff @Debby; Ohh vandaar, nou een hele fijne vakantie gewenst dan! @Cindy; waaaaaat.. ben je misselijk? @weer; hier is het heeeerlijk! straks lekker met mannetje en dochter naar het strand ofzo.. lekker daar eten @minnie; nou jaaa zeg.. die vent heeft er duidelijk niet op gemogen vannacht.. wat een zak zeg! @nicky; helaas.. een half uurtje, toen waren ze weer weg.. de rest van de dag heb ik tegen mn bejaarde buurman aan zitten kijken.. Tis leuk wonen hier zo aan zee.. maar voor mooie mannen hoef je het niet te doen @Hier; jeeej.. ben ongi! woensdag naar de gyn.. ben benieuwd
jeeeey tumm is ongi nee ben niet misselijk moest in een keer overgeven dus ik liep te kokhalzen maar er kwam niks uit alleen een beetje slijm ieuwww!!! vanacht wel hele erge onrustige benen gehad?? maar verder helemaal nada
Weer geen reactie op gonal, nu oradexon erbij. Dr R denkt dat de bijnieren te traag werken, wat weer nadelig is voor de eicellen... Tot zover de update knuf Daan @ keizersberg
hey dani meiss wat balen meiss klopt die oradexon ofzo zou ik toen ook hebben gekregen als er niks te zien was maar er zat een ei.. het helpt ook bij te veel vocht vast houden en zo door de hormonen..
@Daan: is dat in Gemert? Zo ja, dan zijn wij er ook wel eens geweest. Leuke tent! Kut van de Gonal! Ook weer opgehoogd? @hier: Nou weer niks met de Gonal 75 eh. Dus nu gelijk opgehoogd naar 150 eh. Ik mag volgende week vrijdag terugkomen, maar als ik het gevoel heb dat de Gonal nog weinig heeft gedaan, mag ik ook pas over 2 weken terugkomen. Maar denk dat ik toch liever volgende week ook ff ga!! Waarom krijgt Daan nou oradexon en ik niet? Ik heb ook geen reactie op de Gonal Vind ik vreemd... Maar ja, ik ga er maar gewoon vanuit dat het weer lang gaat duren. Al denk ik wel sneller dan de volgende keer, want we hogen nu dus gelijk op met 2 klikjes per keer. Verder nog ff bij Ikea geweest, leuke dingetjes geshopt En balletjes gegeten hè! Nicky: hoe heet jouw dorp nou? Volgens mij heb ik het niet gezien hoor
annedore ook al niet meiss wat is dat tch allemaal dikke knuffel meiden oh en volgens mij kom je net niet langs dat dorp van nicky af