PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Lekker hoor dat Yasemin weer zo goed slaapt!

@Cindy; Jammer dat er nog geen groot groeiend eitje was te zien, maar wel fijn dat alles er goed uit zag!
    Die hogere dosering laat je eitjes vast mooi doorgroeien meis!
    En wat lief van de assistente. :)

@Duch; Ja ik ben al terug, was een buitenfeest en het was kouuuuuud!!!!!
    Maar het was wel super gezellig, begin een steeds betere band met mijn schoonouders te krijgen en daar ben ik wel blij mee.
    Zowel schoonmama als schoonpapa willen het meteen weten als we goed nieuws hebben dinsdag. :D

@Debby; Ik hoop dat je je morgen beter voelt meis!!!

Nou ik ga mijn bed in, tot morgen!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

lieve meiden heel erg veel plezier vandaag bij de bbq:)
    ik heb voor jullie geduimd en gehoopt dat het toch goed weer zal zijn,dus hopelijk hebben ze me hierboven gehoord en krijgen jullie lekker een zonnetje:)
    hopelijk hebben jullie het heel erg naar jullie zin,en jammer meiden en nogmaals sorry dat ik er niet bij kan zijn:)
    xxxcin

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: wat fijn dat alles er rustig uit zag. Nu maar gaan duimen dat de fostimon z’n werk verder doet.

@tum: echt super balen dat je er niet bij kunt zijn vandaag L Heel veel sterkte met je stiefvader.

@duchess: balen dat de vluchten duurder zijn geworden L ze hadden het er afgelopen week wel over bij het nieuws dat door die olielek de vluchten ook duurder zouden worden. Wel fijn dat nu geboekt is en jullie dadelijk zekerheid hebben van een plekkie in het vliegtuig (mits dat er niet weer één of andere vulkaan actief gaat worden) Maakt toch niet uit wat je aan hebt joh, als je maar iets aan hebt J

@debby: hoe gaat het vanmorgen met je? Ik hoop zo dat je jezelf een stuk beter voelt.

@tante: alvast heel veel succes met de controle. Misschien een beetje vroeg maar beter te vroeg dan te laat (met de succeswensen dan he)

@minnie: wat goed dat jullie al zo snel weer terecht kunnen. En inderdaad een grandioze oplossing om het onder echo weg te schrijven :D slimme minnie :D

@miranda: nou lekker is dat, zo heb je 1 konijn en dan ineens 1 konijn met 3 jongen L Ach, die kleintjes dadelijk gewoon verkopen dan heb je er nog een centje aan over J

@hier: redelijke nacht gehad. Vanmorgen voor de verandering wéér buikpijn (alweer een paar dagen last van) maar dat mag de pret niet drukken :D Ik ga dadelijk een heerlijke cake bakken en die neem ik vanmiddag mee, lekker voor bij de koffie. Hier is het nog droog en het zonnetje schijnt zowaar! Hopen dat het zo blijft want echt koud kan ik niet zeggen dat het is. Niet echt weer om zonder vestje ofzo buiten te gaan zitten maar ook niet super koud.
    Dames die naar de BBQ komen: tot straks! En de rest een fijne dag vandaag!

Liefs Nicky

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden voor de bbq: alles is binnen en het ziet er echt super uit!!!! vlees is supervers! en dan ook fruit en rauwkost en salades en sausjes en 4 stokbroden en zelfgemaakte kruidenboter ennnnn........een mooie knaloranje koksmuts! whahaha

heb er zin in!!!!!!!!!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Anja, fijn dat je een betere band krijgt met je schoonouders!! :)

Cin jammer dat ej er niet bij bent vandaag, maar we zullen aan je denken. ;)

Nicky het maakt idd niet uit wat ik aan heb. :p Maar voor mijn eigen gevoel wel....Ik wil eens uit die zwangerschapskleren maar de andere kleren vind ik me gewoon niet staan. GRRR.
    Maarjakomt goed, als ik idd maar iets aan heb! ;)

Ik ben benieuwd naar je cake Nicky!! ;)
    Ik had in mijn hoofd wat te kopen voor bij de koffie maar dat hoeft dus niet hahah.
    Dadelijk nog even onze vleesjes halen. ;)

Het zou 16-17 graden worden vandaag zeiden ze gister bij radio 538.
    Het is bewolkt maar zie toch hier en daar blauwe lucht en dat is een goed teken toch. Het is in ieder geval (nog?) niet dichtbewolkt dus wie weet komt er nog een zonnetje te voorschijn. *hoophoop*

Nou ik ga me maar eens aankleden en Yasemin aankleden.
    Dan even naar de winkel.

Tot straks meiden!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Super Minnie! Klinktlekker, krijg nu al honger!! ;) ;)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hier schijnt het zonnetje volop:):)
    dus denk dat het wel goedkomt voor jullie vandaag!!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Velen van jullie zullen wel onderweg zijn, of bijna gaan naar de BBQ. Heel veel plezier met elkaar en alvast smakelijk eten! :)

Ik ga toch kijken of ik antwoord kan krijgen op mijn vraag:

Door de PCO heb ik ook last van overbeharing, met name op mijn (onder)kin. Sinds ik de Pregnyl heb gespoten groeit het veel sneller en het lijkt ook meer te worden :( (haal het weg wanneer het nodig is en dat is dus nu veel sneller dan anders)
    Ook de haren op mijn benen groeien veel sneller dan anders!

Komt dit iemand bekend voor?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey anne meis:)

ja zeker is dat bekend dat is dus een van de kenmerken van pco:(
    ik heb er altijd 2 op mijn kin zitten trek ik er meteen uit..
    maar sinds de gonal-f kreegik er ook 2 a 3 op mijn rug:( meer heb ik niet eigenlijk.
    wel dat ze idd veel sneller groeien maar ook mijn gewoon haar groeit mega hard:)

xxcin

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hier geen overbeharing maar het lijkt mij wel logisch dat de haren sneller groeien als je pregnyl hebt gebruikt, het zijn toch hormonen die je inspuit. Dat lijkt mij het meest logische.

Wij vertrekken pas tegen 1 uur richting BBQ, is voor ons dan ook maar 15 tot 20 minuten rijden :D Wat een geluk hebben we weer.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hé minnie: de cake is net klaar :D ruikt hier weer verrukkelijk :D De cake is dus lekker vers.

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wees gezegend met maar 2 haartjes Cin ;) Ik lijk wel een vent als ik het niet optijd weghaal :(
    Neemt niet weg dat voor jou die 2 haren natuurlijk ook heel vervelend kunnen zijn! Begrijp me niet verkeerd :)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey anne meiss ik begrijp je niet verkeerd hoor:)
    ik vind het wel vervelend natuurlijk,maar ik weet het komt door de pco en hormonen idd zoals nicky al zegt!!
    trek ze er gewoon uit haha en als ik het niet doe doet dinis het wel:):)

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wat ik trouwens nog wilde vertellen. wij waren gister bij schoonouders en we kregen een leuk nieuwtje te horen.....(daar gaan we weer dachten wij) en inderdaad........de vrouw van de neef van hubbie is nu 3 maanden zwanger! Ben superblij voor ze want ze hebben bijna 10 jaar in de mmm gezeten en een hoop ellende en mk's gehad. En nu waren ze al een aantal jaren uit de mmm omdat ze zich zo oud voelde. hij is 41 en zij net 40. En nu ineens spontaan zwanger! Kijk dit vind ik dus inderdaad goed nieuws! Als jet mijn schoonzus zou zijn zou het wat anders zijn. Die zijn net bij elkaar en wonen net drie weken samen. Ik was dus heeeeeeel bang dat zij zwanger was. Gelukkig was het de vrouw van de neef van hubbie en gun ik ze het supererg! Ze hebben een aantal mooie echo's gehad en alles gaat goed!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo 10 jaar in de mmm! Dat is wel heel heftig zeg. Wat een prachtig wonder dat het nu eindelijk is gelukt!

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: wat een goed nieuws zeg! en al 10 jaar in de mmm gezeten en dan nu ineens spontaan zwanger. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. zo zie je maar weer dat lang wachten toch nog beloond kan worden dus bij jullie komt het ook helemaal goed.

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    maarree minnie wat voor een cake is het?

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhmmm nicky bedoel ik.....ben er niet helemaal bij geloof ik whaha

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ben je nu vragen aan jezelf aan het stellen?? volgens mij ben je van de waps af meis. :p

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja had al meteen een berichtje weer gepost......haha

Deel Deze Pagina