PCO deel 7

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Antares, Jun 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Daan; Vervelend zeg, lijkt me idd niet prettig van die sirenes onder je raam. Hier weleens de brandweer maar die zit hier ook vlakbij dus die hoor je altijd. Dus dan weet je daar het vandaan komt...

@Minnie; Ik hoop dat je gauw ongi wordt meis dan kunnen jullie ook weer verder.

Hahaha die reacties op mijn hyves in mijn WWW, die mensen die het niet weten, heerlijk. :D

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja dat dacht ik al dus heb zelf niks erbij gezet.....

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    pppff vandaag een maand geleden zaten we bij geertgen om te horen dat ons derde wondertje een sterretje is geworden.......moest er net ineens aan denken toen ik op de kalender keek.

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Vind het wel grappig, nou denken ze dat ik opnieuw verliefd ben of zo. :p (Ben ik ook wel maar niet op die manier ;))

Minnie *hele dikke knuffel voor jou meis* :( Laten we hopen dat dit alsjeblieft de laatste keer geweest is dat jullie er een sterretje bij kregen, dat jullie snel weer verder kunnen en de volgende een mooie plakbeeb wordt want dat verdienen jullie zo...

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    en dan straks als het allemaal bekent wordt gaan ze natuurlijk allemaal zeggen: we wisten het al of we dachten het al of zoiets haha.

had je een uitwendige echo of een inwendige? en wat vond je mannetje ervan?

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja precies zul je zien...

Was een inwendige echo, mocht kiezen maar ze zei al dat een inwendige veel duidelijker zou zijn. En ach die echostaaf zijn we toch al aan gewend dus kom maar op. ;)
    Ik heb mijn mannetje nog nooit zo verwonderd en trots zien kijken haha.

'Het hartje klopt al'
    'Ja schat dat had ik toch al gezegd dat we dat zouden gaan zien'
    'Oh ja. Zie je dan bij de 10 weken of -ie een piemel heeft?'
    'Nee dat duurt nog even.'

Zo ging dat dus, wahaha.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    haha mannen......

als wij straks in het andere huisje zitten dan beginnen we met een schone lei. we gaan dan ook fietsen kopen zodat we niet alles meer met de auto hoeven doen (wat we nu wel moeten omdat we overal ver vandaan wonen) dus dat is dan ook goed voor de kilootjes......en dan hoop ik op meer geluk in het nieuwe huisje......ben het zo zat aan het worden iedere keer. zwanger gaat het mis......en iedereen om me heen die fokt maar door (zo lijkt het hier wel in de omgeving) dus tja.

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Denk dat als jullie verhuisd zijn en die schone lei daadwerkelijk hebben, je ook positiever weer aan de behandelingen gaat. Bedoel, als je je ergens niet thuis voelt zit je automatisch minder lekker in je vel.
    En sowieso fietsen kan nooit kwaad. :)
    Frustrerend gevoel is dat als iedereen maar zwanger wordt en jij achterblijft. (Sorry dat ik hier zo blij zit te zijn. :))
    Maar ik snap hoe je je voelt meis.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja daaag anja je mag ook heel erg blij zijn hoor! en ik ben ook zeker erg blij voor jullie dat moet je echt niet vergeten! is toch altijd weer een bijzonder moment als dan het hartje klopt. de kans op een mk verminderd dan aanzienlijk....

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ben ook erg blij... En om eerlijk te zijn deel ik het ook liever met jullie dan in het maart-mama's topic. Ten eerste omdat ik jullie ken en ten tweede omdat er daar echt 30 (denk wel meer) meiden zitten. Het is best leuk daar maar echt heel erg druk.
    Vind jullie veel gezelliger en liever dus dan post ik liever in dit topic.

Ja kans op een mk is nu nog maar iets van 2 procent of zo. Dus durf nu wel een beetje erop te hopen dat het goed blijft gaan.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    tuurlijk gaat het goed meid! niet aan twijfelen hoor!

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij gaan even boodschappen doen dan hoeft dat straks niet meer (want er schijnt straks weer een zooi rotweer aan te komen)

Ik doe nog even een minniewordtongidansje voor je! *knuffel*

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Anja; gefeliciteerd met met je mooie echo!! Helemaal super! Hihi, en leuk op hyves haha.. ik snapte hem wel.. al voor ik hier was geweest :D
    @Cindy; he meis.. gaat ie al een beetje met je?
    @daan; ohh gaaf een echte achtervolging :D *leeft in een filmwereld* wat was er loos?
    @minnie; *hier* je mag mn ongi hebben,, heb er nu wel genoeg van en jij kan hem wel gebruiken ;)
    @anja; hahahaah geweldig die vent van je! :D
    @minnie; hoop dat jullie nieuwe huisje een nieuwe start is voor jullie!!

@Hier; mirena zit erin.. vrijwel pijnloos. 2x ongi krampjes gehad, maar dat viel mee. De gynaecoloog zat met grote ogen te kijken (naar mij, niet mn doos :p) dat ik geen kik gaf. Ben zo opgelucht.. was ff bang dat ik een herhaling zou krijgen van de pijn bij de HSG :(
    Mn schoonzus bracht me naar het ziekenhuis.. en weer begon ze erover.. haha ben maar over wat anders begonnen :p

Zo.. nou het balletje is gaan rollen hier in het dorp.. via via is de verloving al bij de cateraar bekend, haha :D En die is de werkgever van mn schoonzus, dus hij had het al over een zaal (echt een mooi pand trouwens), korting op eten etc etc.. Nou.. prima :D

14. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ tum: * good news really travels fast* Fikse kortingen zijn altijd goed toch??

@ minnie: hoop dat een schone lei jullie helpt!! *duim en danst mee met het minniwordtongidansje :D*

@ anja: heb ik jou op hyves?? Al driftig zoekende geweest bij minnie's hyves...

@ hier: IK WIL REGEN!! tis weer niet om te houden hier!! Vanmiddag nog iets bedenken om te eten, hebben jullie suggesties?

Dikke knuffel voor iedereen!!

PS: Lieve Cin, hoe is het??

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @daan: rauwkost, soepje, salades, broodje knak, uit eten, eten bij ouders, niks eten. haha

16. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ minnie: TOP-tip... thnaks :D:D:D

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Fijn dat het plaatsen van de spiraal zo meeviel meis! Haha en als de tam-tam ook eenmaal gaat he.. Zo was dat bij onze verloving ook haha.

@Daan; Je hebt me nu op Hyves. En ik jou ook. ;)
    En ik wil ook regen! Wat mij betreft mag het even flink gaan afkoelen, echt. Maar nee hoor, morgen weer 30 graden. :(

@All; Hoeist met alle meiden? Sowieso een stuk rustiger hier... Debby en Ella, kom terug van vakantie. :p

@Hier; Niet echt heel misselijk maar steeds zo'n 'gevoel' in mijn maag, gewoon bleh. Nergens trek in, moet mezelf echt dwingen om te eten en te drinken. Het enige wat erin gaat is brood of knackebröd met kaas, tomaat en mayonaise.
    En ik drink appelsap.
    Zo eens kijken of de verse aardbeien smaken...

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    geweldig!!! gefeliciteerd meis!

19. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    tum fijn dat het meeviel!

Minnie, knuffel...moeilijke datum....hier over 1 dag....maand geleden dat de echo geen hartje meer gaf...

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh en extra nieuws! Ik heb een baantje!!!

Toch in het ziekenhuis waar ik gesolli had tijd terug! ze belden op heb je nog zin en zoek je nog werk? Hahaha jaaah!!

Maandag avond beginnen!

Share This Page