Miran voor jou ook een knuffel meis! Moeilijk. Wel lekker dat je nu een baan hebt in het ZH, gefeliciteerd!!!
Jeeej, nogmaals gefeli miran!! super joh! @daan; wij eten koude aardappelsalade met een stukje vlees.. geen trek in meer hier giet het joh! goed voor de plantjes en de vijver @anja; het kan geen kwaad om een keer helemaal niet te eten hoor, heb ook niet veel gegeten tijdens de zwangerschap, en zowel faye als ik hebben er niets aan overgehouden @hier: AAAAAAAAAAAAAAAAAAH MN KIND WIL NIET SLAPEN *zo.. opgelucht* hahaha ze ligt maar een beetje te jengelen de hele tijd.. *zoekt slaaphamer* oh ja.. op de echo vanmiddag was trouwens te zien dat mn eierstokken nog vol zitten met cystes.. dus helaas.. 25 kilo afvallen is niet remedie om van pcos af te komen voor mij..(of iig een vermindering van de pcos)
hllo meiden @anja jeeeeeyyyy meisss zie je nu wel dat alles goed gaat komen meiss toppie @minnie dikke knuffel voor jou hoor.. @tumm gelukkig vrijwel pijnloos meiss het zit er maar weer in he @dani hha mischien zie je het wel op hart van nl vanavond en het gaat wel hoor thxx mop @mirann ik ben super blij voor je meiss ik zei toch ze gaan je nog wel bellen @anne hoe issie met jou meiss?? @hier nou morgenavond om 19.30uur een gesprek bij geergen met dr w voor de hsg moet ik eerst een uitstrijkje maken op clamidia anders als ik dat heb en krijg de hsg dan spuiten ze het naar binnen en dat geeft weer verlklevingen maar ik hheb dat niet dus huppa als deze ronde niet lukt vodan een hsg nu eerst al onze vragen stellen morgenavond ben benieuwd xxxcindy
Met mij gaat 'ie wel hoor Cin! Ben benieuwd wat er morgen uit het gesprek komt! Is je ongi een beetje te doen?
Oja, hier letterlijk stilte voor de storm, is windstil kijkt donker en begint nu te rommelen.... Hopen dat manlief zo thuis is, ben als de dood voor onweer
@anja: ik ben ook benieuwd wanneer onze kleine meis zich aankondigd. Inderdaad wel makkelijk om een geldige ID bij te hebben als je naar het buitenland gaat. Maar ik meen dat je een schrijven krijgt als je ID bijna afgelopen is? Of is dat niet in alle gemeenten? Ik neem aan dat de spin ondertussen al opgeruimd is? Ik heb trouwens liever een spin in de kamer ( al hoewel ik het daar ook niet op heb) dan die stomme vliegen, die zitten je maar de hele tijd te vervelen. Ik sta trouwens gewoon bij de VK onder controle. Wat heerlijk dat de verloskundigepraktijk zo dichtbij zit! Hier moeten we zeker 10 tot 15 minuten met de auto, is namelijk 2 dorpen verderop. PROFICIAT!!!! Wat een heerlijk gevoel is dat om een kloppend hartje te zien! Heel herkenbaar dat je nergens trek in hebt komt allemaal goed. @duchess: lekker vooruitzicht meis. Nog maar 52 dagen voor vertrek! Hoe is het trouwens afgelopen bij je (schoon)broer in Rusland (was het toch?) Die er laatst uitgezet is door zijn vrouw. Heb je daar nog iets van gehoord? Nog geslaagd in de stad? Heel veel plezier met aquarobics, groot gelijk dat je wel gaat. @cindy: balen dat de ongi doorgezet is. Op naar de volgende ronde meis. En zo te lezen ben je goed bezig met afvallen e.d. maar je moet er niet te geforceerd mee omgaan meis. Af en toe een chipje mag best. Succes morgen met het gesprek. @Tum: Ik ben er vaker geweest (bij dat medium) en heb toen gemerkt dat het me goed doet en rust geeft. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over en dat mag ook. Het is maar net of je het gelooft of niet. Heb wel weer dingen te horen gekregen die wel zouden kunnen kloppen. De kleine meis is ook geen moment rustig geweest, constant in beweging. Wat fijn dat je nu weet waar Faye zon last van heeft. Nu hopen dat ze er snel vanaf is. Waar bemoeien je schoonmoeder en schoonzus zich mee? Is inderdaad je eigen keuze van de mirena. Fijn dat je zo goed als geen pijn hebt gehad van het plaatsen ervan. En wat is dat toch een voordeel als je in een klein dorpje woont dat het allemaal snel rondgaat en je ook nog aanbiedingen krijgt J Lekker hoor als je korting enzo krijgt. @daan: nou dat is ook lekker zeg als je wakker wordt gehouden door de sirenes L Heb je vanmiddag nog wat kunnen slapen? Ow lekker dat je bij de kapper bent geweest, weer even lekker jezelf laten verwennen. @minnie: alles nog binnen De wc is in zoverre klaar dat manlief nog een paar dingetjes moet kopen en dan kan de nieuwe wc erin J @miranda: proficiat met je nieuwe baan! Zo dames, Nicky is weer bijgelezen Hier vanmorgen de laatste echo gehad. Alles zag er prima uit, kleine meis is ook al wat ingedaald maar nog niet super veel (beetje tegenvaller) Vrijdag weer op controle. Op de terugweg naar huis ook meteen alvast wat boodschapjes gedaan. De rest wordt vrijdag gedaan. Hier nu aan het wachten tot het noodweer een beetje weggetrokken is en dan aardappelschijfjes bakken en shoarmavleesje klaarmaken. Niet veel honger vandaag en geen zin om te koken. Bericht van deb: is noodweer in Limburg . Verder iedereen een knuffel!
@tum: dat kun je wel zeggen ja. Erg jammer Hoe is het verder met je? Minnie, Miranda, Cindy, Annedore, Daan, Duchess, Tante, Anja waar zijn jullie?? Deb en Ella: kom maar snel terug van vakantie!
Hey Dames, Ik ben er ook, maar het is SUPER druk op het werk.... Dus geen tijd gehad om te reageren!! Cin: succes vanavond! duch: lekker vakantie!! En knap man, Turks lijkt me keimoeilijk!! rest: Eigenlijk niets te vertellen, gisteren lekker op tijd naar bed gegaan, en heerlijk geslapen!! Heeft iemand gisteren die aflevering van 60 baby's per uur gezien?? Wij wel, ergerde me heeeeeeel erg aan die jongedame die het hele ziekenhuis bij elkaar riep en belde, en dan gaat papa niet mee voor de keizersnee, moeder en schoonmoeder aanwezig bij de bevalling, en dan gaat moeder mee naar de OK... Ik zou het denk ik niet willen hoor, de hele familie aanwezig als ik (in de toekomst) ooit ga bevallen... Pfffff! En dan dat andere chagerijn, als je toch al 4 dagen op en neer gaat naar het ziekenhuis om ingeleid te worden en het helpt allemaal niets dan vraag je toch andere maatregelen? Of ben ik nou gek? Oh ja, is het bij jullie ook zo koel? Heerlijk hier, een graad of 20, geen zon en een koel briesje, daar was ik wel aan toe!! Dikke knuffel!! Daan
@daan: hier inderdaad ook die aflevering gezien. Sloeg inderdaad echt nergens op. En die troela die zo aan het gillen was die was ook nog helemaal verkeerd bezig met de ademhaling. En dan ook nog zeggen dat ze dat "klotekind" niet meer wil hebben! Had ze maar anticonceptie moeten gebruiken! Hier is het gelukkig ook een heel stuk koeler dan de afgelopen dagen. Werkze vandaag meis.
Ik ben aan het werk! En moet ff lekker doorwerken vandaag, want ik was bijna een uur later door vertraging met het OV. En hier (A'dam, waar ik werk) is het idd ook lekker frisjes!
Anne; das ook een vervelende start van de dag.. Om zo te beginnen met een achterstand.. Was de vertraging het gevolg van het noodweer gister?? En heel veel succes morgen.. Nicky: nou inderdaad belachelijk! En maar klagen.. Dat t pijn deed.. Dat had je van te voren echt niet kunnen bedenken! Maar goed, zulke types zijn er ook zullen we maar zeggen.. Dadelijk maar ff boodschappen doen, want morgenmiddag hebben we maar weinig tijd!! Dikke knuffel Daan
@daan: alvast heel veel succes voor morgen! Hoe laat hebben jullie de afspraak staan? @hier: net ook weer een paar boodschapjes gedaan, drinken staat nog in de auto dat mag manlief straks lekker opruimen. Verder alvast beschuit en muisjes gehaald en nog wat andere dingen. Zit een beetje te dubben wat ik vanavond zal doen, wel of niet gaan zwemmen.... Knuffel allemaal!
Hallo allemaal, Even een berichtje uit Limboland, we hebben het nog steeds heeeerlijk naar onze zin en Ryan heeft veel vriendinnetjes hier :-D. Rustig eten is er zefs niet bij, ze komen Ryan gewoon halen, hahaha. Verder heb ik vermoedelijk weer een blaasontsteking, dus moet morgenochtend even urine laten controleren. Hopelijk is het niets... Hoe gaat het met iedereen? Had het TOPnieuws van Anja al gehoord!!
Debby!!!! Knuffel meis. Wat leuk te lezen dat het allemaal goed gaat in het zuiden des lands Hier verder alles wel goed, behoorlijk moe Hopen dat het geen blaasontsteking is meis En oja, van dat voedingskussen.... wie verwacht nou dat je dat op vakantie nodig hebt? Gelukkig zijn die dingen te koop Geniet nog lekker van de vakantie!
Ow, ik zie net dat je nog maar 109 dagen hoeft Bijna onder de 100!!!!! Hier trouwens nog maar 26 dagen!!!
Heeey Nicky! Morgen toch weer controle? Hopelijk kunnen ze rond 38 weken iets voor je doen meis! En hopelijk is je bloeddruk nu wel weer goed. Las dat je meisje nog niet helemaal goed ingedaald is? Ik was er al bang voor hoor dat ik het voedingskussen nodig ging hebben. Had er eerder al last van en toen zei de gyn al dat ik beter met een voedingskussen kon slapen> maar ja...door de haast vertrokken en daarom niet meegenomen. Ach, gelukkig is het inderdaad te koop .