PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoeeeeeee!!! 26 dagen, dat klinkt toch ook wel heel eng dichtbij :D.

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jups, inderdaad morgen weer op controle. Gister was de bloeddruk goed dus hopen dat deze morgen ook weer goed is. Kleine meis is inderdaad nog niet helemaal goed ingedaald, maar dat komt vanzelf wel. Morgen ook weer controle van de urine maar denk wel dat die goed is. En ja, 26 dagen klinkt inderdaad eng dichtbij :( Morgen nog de laatste boodschappen doen op de boodschapjes die ik volgende week nog moet doen na. Hubbie gaat een weekendje weg en daar moeten nog wat dingen voor gehaald worden maar dat komt allemaal wel goed.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga nog even lekker lui op bedje liggen met een filmpje aan, denk dat het Ratatouille wordt :D

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, sorry voor mijn geklaag maar heb sinds vandaag echt stees meer last van harde buiken en ze doen ook wat meer pijn dan "normaal".... Morgen maar eens vragen :) Iedereen nog een fijne avond, misschien tot straks (als ik niet ga zwemmen)

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nicky: het voorwerk wordt alvast gedaan! Gaat de goede kant op :p Straks alleen nog persen joh ;):D

Vertraging was idd door 'noodweer' gisteren. Alleen volgens collega die in A'dam woont heeft het hier gister alleen geregend, verder niks bijzonders :(

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn internet knalt er steeds uit, dus ik zwaai weer en een dikke knuffel!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He meiden!
    Sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd. Ik heb t gewoon best wel druk met mn meisje nu en de laatste tijd sliep ze overdag vrij weinig!
    Maar heb t idee dat er nu wat regelmaat in begint te komen en smiddags maakt ze een lange ruk. Dus zal proberen wat vaker langs te komen weer.
    Had ook gewoon voor mezelf ff beetje afstand van de pc nodig, want zat er soms wel erg veel op!

Nicky balen dat je meisje nog niet helemaal ingedaalt is, maar dat wil niets zeggen he!! Sommige beebjes dalen pas in onder de bevalling. ;)

Daan ik heb dat programma ook gezien. De eerste ergerde ik me ook aan! Al riep t bij mij op de 1 of andere manier wel herinneringen op. Ik heb nooit zoals haar gelegen, maar met mijn weeën die ik had voordat ik ging bevallen (dus al die tijd in t ziekenhuis) werd ik ook zo gek van de pijn.
    Maar zij was wel heeeeel overdreven.
    Die andere dame ga ik nix over zeggen, duidelijk hormonen hihihi. Je bent echt jezelf niet als je zwanger bent hoor. ;) (in sommige gevallen dan he, deze mevrouw echt duidelijk ook niet hahaha!)

He een beriggie van Deb! Had je mijn 2e sms nog gehad Deb?
    Leuk iets van je te horen en hopelijk heb je geen blaasontsteking!

Nicky ja voor jou komt t nu wel erg dichtbij he meid!! Over 4 dagen mag je gewoon lekker thuis bevallen. :)
    Oeh je hub een weekendje weg? Durf je dat wel hihi.
    Pijnlijke harde buiken zijn heel normaal met deze termijn meis. Als ze niet regelmatig op komen zetten hoef je ook niets te doen.

Hier, vanochtend met manlief weer naar t CBR geweest.... Hij is eindelijk geslaagd voor zijn theorieexamen!!! HEHE!
    Daarna even samen wat gegeten, en hem naar zn werk gebracht. Ben nog ff naar de bart smit gelopen, en een projector van Vtech gekocht voor Yasemin. Die was daar in de aanbieding.
    Ze is meteen bij thuiskomst naar bed gegaan dus heb nog geen idee wat ze er van vindt, al zal t ook donker moeten zijn om te laten zien hahah.
    Morgen haar eventjes opgeven voor babyzwemmen, dat vergeten we elke keer maar ik wil nu wel echt gaan!!
    Zaterdag een hele drukke dag, smiddags ga ik naar mijn ouders maar manlief & opa staan op een braderie vlak bij hun huis met spullen uit de winkel. Dus loop daar soms wel heen enzo, vermaak me wel. :p
    's Avonds hebben we een surpriseparty van Levent's beste vriend. Die is 5 weken naar Turkije geweest en in die tijd jarig geweest dus nu geeft zn vriendin een surpriseparty bij thuiskomst, heb er echt zin in!!
    Zondag zijn we 5 jaar samen en gaan we smiddags brunchen. Wilde eerst Yasemin naar mijn ouders brengen maar voel me daar nog steeds niet goed bij dus ze gaat lekker mee. :)
    Savonds eten we bij mijn ouders.
    Zo, dat was ut weer. :D

8. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Nicky: Dat klagen van jou is NIETS in combinatie met die muts van gisteren!! :D:D:D:D Het zijn echt de laatste loodjes nu.. Spannend man! Hubbie ook al zenuwachtig??

@ Debby: Fijn dat Ryan zich zo vermaakt toch? Heerlijk genieten! Wel balen van je blaas meid!

@ Anne: Hoe laat mag je morgen?

Wij moeten er morgen om 19 uur zijn... Begin wel weer nerveus te worden hoor, deze week geen rare klachten (alleen nog steeds moe, al moet ik zeggen dat er meer 'wakkere' momenten zijn...) Misschien dat dat dan weer een positief teken is, ik weet t niet... We zullen het maar gewoon gaan meemaken morgen..
    Ik ga ervan uit dat dat lijf van mij nog steeds niet reageert, maar dat er toch een moment moet komen dat ook MIJN lijf zal moeten toegeven aan de behandeling..

Dikke knuffel Daan

9. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    #2889 Daaniejelleke, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
    @ Duch: Je hebt groot gelijk dat je veel tijd met je meisje doorbrengt... Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen!

3x hoera voor duchess'hubbie (hoera*hoera*hoera) gefeliciteerd!!

En het is echt niet mijn bedoeling om iemand zich bezwaard te laten voelen, toen ik nog op de kraamafd werkte heb ik ook vrouwen gezien die echt heel veel pijn hadden.. Maar de dame van gisteren vond ik wel heel erg... En schelden op papa en idd het 'klotekind' vind ik toch wel een beetje overdreven..
    Die andere had nog gelijk ook dat ze boos werd dat ze geen eten kreeg, en zeker als je diabeet bent.. Maar goed, ik hoop er nog eens achter te komen hoe ik me in die situatie gedraag! (Al ben ik dan wel zo slim om het NIET te laten filmen..:))

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    We gaan elkaar niet zien Daan! Ik mag al om 12:10 uur!
    Ga je ook naar dr. W?

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Daan, spannend meis.
    Veel succes alvast morgen.

Daan ik vond dat rare mens ook heel overdreven hoor!!
    Ik had best een heftige bevalling (weeenstorm) maar ik heb zo helemaal niet gelegen, kheb zelfs liggen slapen whahah.. maargoed.. het kan wel echt zeer doen, dat heb ik ook gehad, maar met schreeuwen en schelden los je niks op! Beter gewoon rustig blijven.

En wbt t filmen, mij ook niet gezien hahahaha.

Pff hier geen zin om te koken dus manlief gebelt dat ie even langs de snackbar rijd.
    Zouden we eigenlijk morgen doen maar was ook al vergeten vlees eruit te leggen dus had bedacht nog ff langs de winkel te lopen met Yasemin, maar die slaapt nog steeds dus dat wordt 'm ook niet.
    Dus dan maar lekker frietjes, ook zin in. :D

12. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Nee Anne, dr Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....... :D

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @60 baby's per uur; Wij hebben ook gekeken gisteravond, mijn god dat kind was vreselijk zeg... Dat gekrijs zeg ik verder niets over want ik weet nog niet hoe ik dat ga ervaren. ;) Maar toen ze over dat 'klotekind' begon was ik er klaar mee. Had je maar een rubbertje moeten gebruiken.

@Deb; Haha dus Ryan valt wel in de smaak bij de dames! :D Geweldig. :p Lekker dat jullie het naar de zin hebben nog steeds (ondanks het weer). Hopelijk heb je geen blaasontsteking meis!

@Anne; Balen zeg dat je te laat was door het OV en noodweer van gisteren.

@Nicky; Je lijf is goed bezig met de voorbereiding zo te lezen. En nog maar 26 dagen... Jeetje wat gaat het snel.

@Cindy; Succes bij het Geertgen zo meis! Ben benieuwd.

@Daan; Jij morgen ook weer op FM! Ik duim voor goed nieuws!

@Anna; En ook jij weer morgen voor de FM, ik duim voor jou ook!

Eitjes, jullie moeten groeien!

@Duchess; Gefeliciteerd met je mannetje!!! :D En veel plezier vanavond! Leuk dat je binnenkort gaat babyzwemmen met Yasemin. :)

@Hier; Hmm, niet zoveel nieuws eigenlijk... Ben een beetje een lijstje aan het maken voor onze 'vakantie' in augustus. Gaan maar een paar dagen weg maar toch als ik dan zo'n lijstje maak lijkt het wel alsof we een maand de hort op gaan. ;)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou Anja dat schreeuwen en schelden is gewoon nergens voor nodig hoeveel pijn je ook hebt. :D
    Waar gaan jullie naartoe in augustus?

Yasje zit lekker pedagogisch verantwoord baby tv te kijken whahaha... handig hoor... een televisie. :p

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey lieve meiden:)

hier ben ik dan eindelijk haha we kwamen om kwart over 7 aan bij geertgen,en om kwart over 9 waren we pas aan de beurt haha als laatste dr.w had van te voren ons dossier grondig doorgelezen en besloten dat hij ons als laatste ging helpen:)

nou hier komt het meiden bereid je maar vast voor want wij zitten ook nog te springen en in shock:):)

meneer en mevrouw jullie hebben me niet blij gemaakt deze ronde:(
    wij: nee helaas weer eerder ongi geworden ondanks de extra pregnyl.
    hij begon meteen een verhaal over ivf te vertellen want we zeiden dat we dachten dat het steeds mis gaat bij de innesteling..
    heeft ons echt zoveel uitgelegd onze oren begonnen er gewoon van te flapperen..:)
    nu komt het

hij: jongens wat denken jullie over ivf?
    wij: tegelijk!! we willen al het mogelijke eruit halen,in ons hart zijn we al ouders maar de kleine is er nog niet..
    hij keek ons heel trots aan en keek even op de computer,pak en beet zo`n 4 jaar bezig zei hij..
    wij ja klopt
    hij: nou dan bij deze gaan we voor ivf..
    wij keken elkaar even aan en zeiden samen echt!!!
    hij zei dit heeft nu veel te lang geduurt en als jullie al aangeven dat je de moed en de hoop begint te verliezen,gaan we het gewoon doen..
    huppa alles op het dossier gechreven,uitgelegd hoe het zo`n beetje gaat gebeuren.
    de procenten van slagen uitgelegd en zo,toen zei hij willen jullie over 3 weken dan bloed laten prikken,oh nee zei hij doe dat nu maar meteen want dan kunnen we eerder starten.
    na 30 minuutjes ongeveer stonden we weer in de wachtkamer na nog een leuk en fijn gesprek hebben gehad met dr.w

er was verder helemaal niemand meer behalve,dinis,dr.w,moeders,receptioniste,en assistente
    en we hebben echt zo`n lol gehad haha

dinis en ik moesten dus bij de assistente komen bloedprikken en de infomapjes over ivf en de inschrijfformulieren voor genk te krijgen haha
    echt ik wist niet dat mijn manneke zo`n schrik had voor naaldjes we hebben ons echt kapot staan lachen:):)
    toen was ik aan de beurt voor te prikken
    nou rechtse arm misgeprikt nog proberen en nog een keer niks(met gevolg blauwe arm)
    linkse kan zat een ader maar de assistente persoonlijk durfde niet te prikken ze was meer van de bovenliggende ader en niet de diepere..
    duss ze ging dr.w halen
    hij pakt mijn arm beetje onhandig allemaal haha en ikke maar lachen gewoon de zenuwen en emoties van het nieuws wat we net gehad hadden.. hij zegt ssssttt haha
    pakt een pen begint pijltjes op mijn arm te tekenen waar ongeveer die ader zat toen moest ik weer lachen en zei hij ohh wat ben jij een leuke meid zeg hihi zo spontaan!!
    nou de eerste prik zat meteen goed en was nog gevoelloos ook:)
    hij had een hele mooie garfield pleister op en ik zei oh die is leuk haha hij keek me aan haha ik dacht ja dat is toch ook zo!!!
    de assistente nam het over en in een keer begint dr.w keihard te lachen hij zei echt dit is geweldig!!!
    iedereen zat te lachen
    gewoon even alles eruit gegooit en echt ik ben echt dol op geertgen in een keer..
    om kwart voor 11 waren we pas thuis dus was best lang en een serieus gesprek.
    nu hebben we een afspraak staan op 5 augustus en dan gaan we beginnen met de decapeptyl en verder weet ik nog niet goed wanneer ik dan met de fostimon of gonal mag beginnen.
    er word er deze keer 1 teruggeplaatst dus wij gaan ons nu even helemaal ergens anders op storten.
    ook gaan we stoppen met roken dat wilde hij wel niet verplicht maar dat zou hij wel fijn vinden en geeft ons nog meer kans zei hij op slaging..
    we gaan er gewoon voor vanaf nu heeft het even een hele andere wending gekregen..:):)

voor nu even rust in mijn lichaam tot 5 augustus niks spuiten of slikken of wat dan ook even time for ourselfs!!

meiden sorry ik heb wel alles gelezen maar wij zijn nu echt moe,en nog totaal in een andere wereld,dus ik ga morgen weer reageren na het werk.. moet tot 15.00uur werken

deb,duch,anja,nicky,minnie,tante,tumm,miran,dani,anne,ella haha uhmm en de rest van alle meiden die ik mischien vergeten ben ***een hele dikke knuffel van mij***

16. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Lieve Cin:

Wat fijn dat je je zo goed voelt, en dat jullie verder mogen!! Van harte gefeliciteerd!!

Je 'praat' ook kei-opgelucht

* Knuffel* Daan

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik moet even snel, sorry Cin...

Wat fijn dat jullie niet meer zo'n schrik hebben voor IVF, want dat hadden jullie toch een tijdje geleden?

Die dr. W, wij kunnen ook altijd zo ontzettend met hem lachen :D

Fijn voor jullie dat dit zo goed voelt! Kan het me voorstellen...

Moet nu snel zijn, want wij moeten zometeen die kant op!

x Anne

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; jeeeej gefeli met je mannetje, super joh!!

@daan; succes vanaaf!

@bevallen; ik was poeslief.. heb steeds sorry gezegd omdat ik niet echt naar ze luisterde als ze me wat vertelde.. :p En ik heb wel 1000x tegen mn mannetje gezegd dat het me spijt dat ik niet sterker was (tranen schieten weer in mn ogen), omdat ik pijnmedicatie wilde. Heeeeeel anders dan ik in het echt ben, haha :D

@cindy; Wow, wat een goed nieuws! Eindelijk een stapje verder! Ben blij dat je nu een stuk opgeluchter overkomt.. lekker ff rust tot de 5de en dan gaan we er weer voor he!!

@anne; succes bij de fm!

@hier; zit nu te wachten op de postbode met mn pakketje :D *duurt veeeeeel te lang naar mijn zin* :p

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anne: nou dat schiet ook niet echt op, vertraging door noodweer van een dag tevoren en er is geen noodweer geweest :( Heel veel succes met de FM straks meis. Knuffel!

@duchess: begrijpelijk dat je er voor je meisje bent en dat zp dan iets minder is. Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik zou inderdaad over een paar dagen thuis mogen bevallen maar het wordt hier sowiezo een ziekenhuisbevalling (poliklinisch) of het moet héél erg rap gaan dan zou het wel thuis mogen.
    En proficiat met je mannetje!! Eindelijk is het dan zover dat hij zijn theorie heeft J Hoorde gister op de radio dat er in België een man was die al iets van 64x gezakt was voor de theorie :(
    Lekker vooruitzicht voor dit weekend! Lekker van gaan genieten meis.
    Lekker hoor frietjes J

@daan: ik heb wel het idee dat manlief wat zenuwen heeft… hij loopt hier af en toe als een gek op te ruimen en te poetsen en ook nog wat laatste klusjes afhandelen. Heel veel succes vanavond meis. Knuffel!
    Hier mag de bevalling zelf niet eens gefilmd worden van de verloskundige, daarnaast wil ik het zelf ook niet dat het gefilmd wordt.

@anja: heel herkenbaar dat lijstje voor de vakantie :D en laten we het zo zeggen: geen nieuws is goed nieuws toch?

@cindy: wat fijn dat jullie nu verder mogen. IVF is wel meteen een stap verder maar hopelijk wel met goed resultaat. Heel veel succes! En vooral veel succes met het stoppen met roken.

@hier: Vanmorgen mannetje naar het werk gebracht. Zit nu te wachten tot ik naar de VK mag… Is ook wat, zo ben je aan het haasten en zo zit je te wachten. Gisteravond samen met mannetje de film “de speurneuzen” gekeken, hij liggend op de bank en ik op bed. Tafeltje tussen ons in met lekkers erop, dat was lang geleden dat we dat hadden gedaan maar wel super fijn.
    Boodschappenlijst ligt al klaar voor straks als ik terug kom van de VK, dan ga ik samen met mams boodschappen doen. Ik ga nu even het statiegeld bij elkaar zoeken :D
    Oja, ook zoiets vaags…. Gister een rekening binnen gekregen van Essent dat we een betalingsachterstand zouden hebben, of we even alles in 1x over wilde maken…. Heb maar meteen gebeld gisteravond want had een tijdje terug de achterstand al betaald, is dat geld er bij ons wel afgeschreven maar bij hun niet erbij of niet goed verwerkt :( Nu gaat dat vrouwtje wat ik gister sprak de afdeling bellen die over de verwerking gaat en dan wordt ik nog terug gebeld vandaag… hoop dat het een fout bij hun is anders zijn we een hoop geld kwijt L. Ik zei ook al tegen dat vrouwtje, als het nu een bedrag van 30 euro ofzo was dan was het anders geweest maar dit gaat over een paar honderd euro :( Ben dus benieuwd wat ik vanmiddag te horen krijg.

Iedereen een knuffel!! En geniet van het mooie koelere weertje vandaag, dit weekend wordt het weer warmer (vooral zondag).

Oja, weet nog niet of ik veel online zal zijn dit weekend. Morgen wordt hier nog geklust in huis, morgenavond feestje van tante van manlief (die ook meegeholpen heeft de kaartjes te maken) en zondag bellypaint en fotoshoot :D
    Dus als ik er niet ben dan weten jullie waarom!

Nogmaals een knuffel voor iedereen!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    *bijleesmodus*

Deel Deze Pagina