ohhh ik kan het ook niet opnemen wij zijn vanavond ook naar een feest... reunie van de scouting waar ik vroeger bij heb gezeten... maar leuk haha op tv @nicky ja moeders loopt nu ook met rekverband tot haar knieen als het maandag nog niet is geslonken krijgt ze ook steunkousen aan,in ieder geval ging het wel al wat beter met de beentjes maar dat ziet eruit zeg haha verband om beide benen en dan nog een rokje aan durven he ik lach me soms dood dames echt ik heb me een bloeduitstorting op mijn rechter arm waar ze hebben geprikt wacht ik zal eens een foto nemen ja dat ziet eruit zeg!!!
@cindy: dat ziet er lekker charmant uit die blauwe plek Ow ik trek ook gewoon een 3kwartbroek aan met steunkousen hoor, boeit me echt niet. @opnemen: Minnie gaat het programma voor Deb opnemen. @hier: zo wij gaan douchen en dan naar het feestje heb er zin in! Iedereen een hele fijne avond! Liefs en knuffel Nicky
Hallo, Weer even een berichtje uit Limburg. Gisteravond/vannacht was een drama met Ryan, hij wilde niet slapen en niet op bed en uiteindelijk zijn we om 22.30 uur in de auto gestapt en een rondje gereden. Toen is meneertje in slaap gevallen en om 23.30 uur hebben we hem in zijn bedje gelegd. Om 3.30 uur was hij weer wakker en wilde niet meer slapen, ook niet bij ons. Uiteindelijk is Arnoud met hem maar een film gaan kijken op de laptop (wat een uitvinding een laptop, nie talleen om te internetten )! Hopelijk gaat het vanavond weer "normaal". @Anne, dikke knuffel voor jou meis!! Het is allemaal weer niet niets waar je over na moet denken! @Cindy, jullie dus toch (ook al) IVF. Spannend hoor meis. @Duch, hoe was het de hele zaterdag alleen vandaag? En wat een heerlijk filmpje van Yasemin! @Anja, ik kon de echofoto helaas niet zien . Maar ben blij dat alles goed met je gaat! @Nicky, jammer he dat het weer warmer wordt, ik vind het heerlijk vandaag, kan eindelijk even bijkomen! @de rest, iedereen een dikke knuffel en sorry wie ik ben vergeten!!! Zoals Nicky al schreef (bedankt meis!) komen Arnoud en Ryan misschien op tv vanavond bij SBS6. We waren in een park, een combinatie van dieren, tuinen en speeltuin en een paar attracties. En daar waren witte leeuwen, de eerste dag begrepen we dus . En Arnoud stond daar foto's te maken met Ryan op zijn nek en toen werd hij dus gefilmd en er werden vragen gesteld. Ben benieuwd of ze op tv worden uitgezonden .
Ik zie trouwens net dat er vandaag geen vroege editie is van Hart van Nederland, dus iedereen kijken om 22.30 uur .
jaaaaaa arnoud en ryan zijn maarliefst 4x in beeld geweest.....arnoud zie je supergoed en ryan zit op de nek maar is superverlegen......ooooo wat schattig!
Heeey meiden!! @Daanie; Fijn dat er al lichte groei te zien is! @Anja; Ohh wat een mooie echo!! Leuk dat er ook boven staat dat ie vaginaal genomen is, haha (Haha, het was Anne ook al opgevallen ) @Cindy; Met Faye gaat het wel redelijk, meestal gaat het goed.. maar ze blijft nog wel momentjes houden dat ze erg veel pijn heeft. als het goed is, gaat het prima met mn spiraaltje.. merk er niks van eigenlijk @Duchess; Ik trek me ook niks aan wat anderen zeggen over de nachtvoeding hoor. Faye komt nog iedere nacht (gaat wel steeds meer tijd tussen zitten, eerst 3 uur, nu al 5,5 uur.. dus het gaat beter) Ieder kindje is weer toch ander, en schijnbaar hebben ze er nog behoefte aan.. anders komen ze niet @Cindy; Mooie gedichtjes!! @Nicky; Lekker je rust nemen die laatste weekjes hoor! Straks komt het er echt niet meer van @Debby; Ohh wat leuk dat je mannen op tv zijn geweest.. heb het gemist.. Ik ga zo even kijken of ik die aflevering ergens terug kan zien @Cindy; Zo.. das een flinke plek!! Hebben ze verkeerd geprikt o Zo.. de tattoo staat erop Foto op mn hyves
hallooooooooooow haha. iedereen druk bezig met vanalles en nog wat of lekker vakantie aan het vieren? hier is de ongi weer bijna voorbij. zo vreemd allemaal! donderdag begon het met bruin bloed. vrijdag rood/bruin, zaterdag rood/bruin en nu is het weer bruin met af en toe een beetje rood. het is ook echt niet veel. inlegkruisje is voldoende. Nu weet ik wel dat toen we de mk in oktober hebben gehad en ik daarna weer met provera "ongi" ben geworden dat het ook zo weinig was.......tja. er zitten wel wat stolsels en slijm bij dus het zal wel goed zijn......ben vrijdag weer begonnen met spuiten en nu voel ik al een uur mijn rechtereierstok trekken......eerste keer dat ik begin met 75EH ipv 37.5EH gonal.......
@Anne; Misschien valt het 'mee' als jullie eenmaal bezig zijn met IVF. Kijk het is natuurlijk amper te vergelijken, maar ik weet nog hoe hard ik er tegenop zag om iedere dag een naald in mijn lijf te moeten steken toen we moesten beginnen met Puregon. Achteraf viel het allemaal zo mee. Nou wil ik echt niet beweren dat IVF meevalt hoor want ik begrijp ook wel dat dat niet zo is. @Cindy; Fijn dat je er met Dinis goed over kan praten en dat je er vrij rustig onder bent. Was de scouting reunie leuk? En wow dat is een flinke bloeduitstorting ja! @Duchess; Wat goed dat je een positieve draai hebt weten te geven aan de nachtvoedingen. Ja zo kan je het ook zien natuurlijk, wel een extra momentje met zijn tweetjes idd. @Echo; Ja fijn he dat dat 'vaginaal' erboven staat. Zo zou ik 'm ook niet op Hyves oid zetten dan haal ik dat gedeelte eraf. Maar vond dat het bij jullie wel kon. Als er meiden bekend zijn met vaginale echo's dan zijn jullie het wel. @Nicky; Wat balen dat je qua doen zo afhankelijk bent van de steunkousen. Was je feestje leuk? @Deb; Ah balen dat ik jullie gemist heb op TV. Even zoeken straks of het nog na te zien is op SBS gemist.. @Tummetje; Mooie tattoo, zag hem op Hyves! @Minnie; Fijn dat de ongi bijna over is. (En dat het zo weinig was) Zal wel normaal zijn denk ik, je lijf stoot af wat het af kan stoten. Ik had ook nooit zo heel veel met Provera. Bij Duphaston juist des te meer. @Hier; Tja ik ben dus boos. We zouden vandaag met een paar vrienden een soort van 'vergadering' hebben over onze vakantie naar Duitsland. Dit omdat we met een vrij grote groep gaan (festival) en er een hoop geregeld moet worden. Nou die vergadering bleek dus om 3 uur te zijn en niemand heeft mij gebeld om dat door te geven. Staat er ineens een auto met 4 vrienden voor de deur dat ik 'effe moet opschieten' (ik was net ff met een middagslaapje bezig) Nou ja misschien niet nodig of zo maar ik ben boos. Vind het gewoon niet zo netjes zeg maar.
Jaaaa klopt, leuk he?! En Ryan maakt een foto, dat zie je ook nog . Ze wilden eerst Ryan iets vragen, maar hij was superverlegen, dus durfde niets te zeggen. Erg jammer, want Ryan zei dat het ijsberen waren toen we er naartoe liepen, dat had het zeker goed gedaan op tv!