@debby: zag er goed uit die uitzending J had even uitzending gemist gekeken via sbs6 hihi dat was een goede geweest als hij dat gezegd had @Tum: mooie tattoo! @minnie: lekker toch dat je niet zo lang en heftig ongi bent? @anja: Feestje was gezellig! Waren wel op tijd thuis (lees hieronder verder). Dat is inderdaad niet netjes dat ze geen tijd doorgegeven hebben. @hier: Gisteravond dus feestje gehad. Was erg gezellig maar ik kreeg op een gegeven moment erg veel last van harde buiken en buikpijn. Daar dus even op de bank gaan liggen en toen zakte het wel weg maar toen ik na een kwartier tot half uur weer opstond kwam het weer terug L ook had ik een doof gevoel, dat je naaldjes in de buik kon steken zonder dat het pijn zou doen zeg maar, zijn toen maar naar huis gegaan. Wel goed geslapen gelukkig en vandaag de bellypaint en de fotoshoot gehad! Was helemaal super! Fotos zullen snel volgen. Verder vandaag een redelijk rustig dagje, vanmorgen ook nog last van harde buiken gehad. Knuffel!
@Deb: ik zag een kale man met kleine beentjes die uit zijn hoofd groeiden iets zeggen over een wilde gorilla in Blijdorp. Dat was 'm zeker? Ik heb alleen het laatste stukje gezien. @Nicky: Volgende week ga je bevallen! Ik voel het aan mijn 'water' Dan ben ik op vakantie, dus ik lees alles als ik terugkom Maar misschien heb ik het fout en zit beebie nog in buik op 3 augustus. Ik hoop het niet voor je! @Minnie: Wel lekker zo'n korte ongi! Wanneer FM? @Anja: fijne vrienden Niet heel erg tof van ze! Dat heb je ze toch ook wel laten weten? Ik zou er ook pissed om worden hoor! @Daan: fijn dat er wel iets gebeurt!!! Bij mij gebeurt er ook altijd wel iets, mijn bmsl bouwt altijd heeeeeel mooi op! Toch een goed teken meis! Wanneer weer FM? @iedereen: volgens mij verlegt iedereen zijn grenzen ook wel in de mmm. IVF moet gewoon even een plekje vinden bij ons, voordat we er volmondig 'ja' tegen kunnen zeggen. Wat ik wel heel confronterend vind is dat we nu ook na 'moeten' denken over adoptie. Ik heb altijd gezegd dat ik een kind van mezelf wilde of anders niet. Nu ik weet wat iknu weet, voel wat ik nu voel en heb meegemaakt wat ik heb meegemaakt, kan ik zeggen dat ik adoptie eventueel wel zou willen. Manlief ook wel. We hebben gewoon zoveel liefde te geven! Maar goed, we moeten allereerst vertrouwen hebben in een geslaagde IVF!!! Wanneer dan ook... Verder misschien weinig bericht van mij deze week. Volgende week helemaal niet! Ik heb het deze week erg druk op het werk en thuis, omdat we de 26e op vakantie gaan! Ik kom eind van de week wel nog even laten weten hoe de FM was!! x Anne
@anne: knuffel meis. Het is ook niet makkelijk allemaal. Wel fijn dat jullie er saampjes goed over kunnen praten dat stel het mocht niet lukken dat adoptie ook nog een optie is voor jullie maar...... ivf gaat het gewoon worden bij jullie, dat moet gewoon. Alvast heel veel succes voor de FM en ga daarna maar lekker genieten van een welverdiende vakantie! Knuffel!
Hey Dames, Sorry voor mijn afwezigheid dit weekend, maar ik was een beetje vergeten dat mijn vader zijn verjaardag vierde... *schaam* Maar goed, nog snel een cadeautje gekocht, en gewoon net doen alsof je het niet vergeten bent... Ik zal vanmiddag die 2 tv-sterren ook eens opzoeken... Verder weinig nieuws hier... Vandaag-, morgen- en woensdagochtend werken... donderdag een hele dag naar de bruiloft, en vrijdag daarvan bijkomen Woensdagmiddag weer terug naar Dr R. om 14:50. Hij wilde ons eerder terugzien omdat hij nu de Gonal heeft verhoogd naar 112,5... Ik was allang blij dat er nu iets aan het gebeuren is!! We wachten het maar weer af woensdag! 't is hier trouwens HEEL ERG DRUK(op het werk)! En ik had al geen zin vandaag... wordt gewoon gestalkt hier! Moeten de mensen niet op vakantie Knuffel Daan
Hallo allemaal, at is het toch rustig hier de laatste dagen. hoe is het met iedereen? hier alles ook rustig. druk met poetsen, inpakken en geld uitgeven en ontvangen. de ongi is helemaal over. dus tja. merendeel was bruine zut en dan wat rood erbij. maar wel veel stolsels.......achja. vrijdag weer naar geertgen en dan zien we het wel.....
Heeey meiden!! @Anja; Logisch dat je boos bent! Hadden ze je wel even kunnen vertellen @Nicky; wat zegt je VK over je harde buiken en buikpijn? ben benieuwd naar de foto's!! @debby; hahaha leuk filmpje hoor! die wilde aap @flimpje op sbs6.. als je die hebt van die steekpartij in rotterdam... dan zie je de school, het pleintje en de straat waar ik ben opgegroeid Ohh jaa... Faye heeft voor het eerst een nacht doorgeslapen!! van half 10 tot kwart over 5!
@daan: maar goed dat je er nog op tijd achter kwam dat je pa zijn verjaardag vierde. had pas lullig gestaan als je niet was gekomen Druk programma heb je deze week. Alvast heel veel succes voor de FM komende woensdag! @minnie: hier alles goed en rustig Fijn dat de ongi alweer voorbij is. @tum: heb afgelopen vrijdag controle gehad maar was allemaal goed, verder niet veel over de harde buiken gehad, ja dat het erbij hoort. Ik ga het komende donderdag nogmaals aankaarten, hoop nu gewoon echt dat de kleine snel komt. Wat lekker de Faye doorgeslapen heeft! Lijkt me wel heel appart trouwens. @rest: hoe is het met jullie?!! Knuffel voor iedereen!
@All; Meiden wat is het ontzettend rustig hier de laatste tijd... Waarom dat zo ineens, niet alleen omdat Debby en Ella er niet zijn, lijkt me? Ja het is wel rustiger zonder hen maar er wordt verder ook niet echt gekletst hier. @Tummetje; Jeej Faye een hele nacht doorgeslapen! Go Faye! @Nicky; Gaaf dat je de bellypaint en fotoshoot hebt gehad! Ben benieuwd naar de foto's, komen die op je babysite? Wel vervelend dat je op het feestje steeds last had van harde buiken en buikpijn. @Anne; *knuffel voor jou* Begrijp dat het heel erg moeilijk is hoor meis. Ik hoop dat jullie het een snel een plekje kunnen geven en aan IVF kunnen en willen beginnen, met een mooi resultaat natuurlijk. @Minnie; Fijn dat de ongi weer over is, ik ga zo hard voor je duimen deze ronde! @Daan; Vervelend zeg dat het zo druk is op je werk. Ken dat ja, vooral als je totaal geen zin heb krijg je het druk... Hoop op een goede FM woensdag! @Cindy; Hoe is het met jou meis, heb je al even niet gezien?
@nicky; hoop het ook voor je meis.. al dat voorwerk wordt je aardig moe van.. Bij mij was het een voordeel.. in minder dan 4 uur ben ik bevallen.. dus het is wel ergens goed voor (al zit je daar nu niet op te wachten, hihi ) Doorslapen is wel raar hoor.. heb zelf niet echt geslapen, omdat je haar dan toch in de gaten houdt.. heel apart @anja; morgen alweer 8 weken!! vind het het snel gaan of niet? @forum; geen idee.. ik kom iedere dag ff kijken en reageren.. maar dat zijn maar weinig berichtjes.. Denk dat iedereen aan het genieten is van het weer ofzo?
@anja: de foto's zullen vast wel op de babysite komen maar ook mijn hyves Ben al de hele ochtend aan het wachten totdat de fotograaf online komt... maar die ligt volgens mij nog op 1 oor... Meis, morgen al 8 weken zwanger! Nog 4 tot de 12 weken, wat gaat het snel. @rust: het is inderdaad erg rustig, cindy en duchess zijn er ook veel minder nu dus dat zijn al 4 personen die minder/niet aanwezig zijn. Hier trouwens nog maar 22 dagen!
Oja, had ik trouwens al vermeld dat mijn urine niet helemaal schoon was afgelopen vrijdag? Zaten lichte sporen van eiwitten in. Komende donderdag moet ik een zogehete gewassen middenplas inleveren. hopen dat het dan wel schoon is... sorry als ik het wel al vermeld had, beetje vergeetachtig
@ de rust: ik denk dat het gewoon komkommertijd is, het weer is goed, en alles gaat op het gemakje.... dus daardoor zal het hier ook wel rustiger zijn.. @ tum: ik hoorde van een vriendin, wiens zoontje laatst ook voor het eerst doorgeslapen had het volgende: "Nou, het was zo rustig vannacht, ik schrok om 4 uur wakker, en toen had ik m nog niet gehoord, schrok me echt wild!! Helemaal ongerust de papa wakkergemaakt, want ze durfde niet alleen te gaan kijken, gelukkig sliep ie heel rustig, en lag de beeb helemaal ontspannen heerlijk te pitten... Nou ik kon daarna dus niet meer slapen!!!" (vond het zooo grappig!!) Maar heerlijk toch? Heb je zelf ook doorgeslapen? @ Anja: jeetje, alweer 8 weken.. Dat gaat echt snel ja! @ nicky: spannend met al die voortekenen!! ben wel nieuwsgierig naar jullie meisje hoor!! @ rest: vanmiddag lekker rustig aandoen, beetje poetsen of zo, de rest is allemaal al gedaan het weekend.. Knuffel Daan
Zwangerschapsdementie *proest* Proteïnurie komt heeeeel vaak voor bij zwangeren die op het einde van de zwangerschap zitten.... Een gewassen mid-stream-urine!! Jeeeeeeeeeej, dan ben je iig ff lekker bezig voordat je een potje gevuld hebt....
@Nicky; Balen dat je nog niets van de fotograaf hebt gehoord zeg en dat je nu zit te wachten. En balen dat je urine niet helemaal goed was. Hoop dat het donderdag wel goedgekeurd wordt! Ja het schiet echt al op bij jou he. @Forum; Ja ik kom ook (bijna) iedere dag wel even kijken maar er valt weinig te reageren. Is het hier ook komkommertijd of zo? @Tummetje; Hoop dat Faye lekker iedere nacht gaat doorslapen. En dat jij dan ook lekker kunt slapen! Denk dat het een kwestie van wennen is, omdat jij zo gewend bent onderhand om iedere nacht je bed uit te gaan. @Hier; Ja morgen alweer 8 weken, 't gaat idd sneller dan ik had verwacht. Gekke is trouwens, ik ben nu misselijk. Vorige week en de week daarvoor had ik dat ook alleen op maandag en dinsdag op de één of andere manier. Rest van de week niks. Vreeeemd lijf. Blijkbaar wordt mijn lijf alleen aan het begin van de week misselijk haha. Oh ja mijn schoonmoeder had ook weer wat hoor... "Ik kom binnenkort jullie zolder opruimen." Párdon? Tja de zolder is wat rommelig maar hee, het is een zolder en het is niet alsof we daar de hele dag zitten en het is ook niet zo alsof de baby daar zal komen. Ik vind dit echt compleet nergens op slaan. Ze vraagt het ook niet, nee, ze kondigt het aan. :x
@ Anja: ze hebben toch zo'n liedje over kortjakje? Misschien geld dat wel voor jou ook een beetje... Alleen aan het begin van de week misselijk.... Das idd een beetje vreemd! Zolder: het is toch JULLIE zolder? een zolder is pas een zolder als het rommelig is toch? Of wil ze daar komen logeren later?? Vraag me toch een beetje af waarom ze vind dat die zolder opgeruimt meot zijn?
@Daan; Ja ik heb geen idee waarom ze zo nodig wil dat de zolder opgeruimd wordt. Er staat wat oude troep, ja nou en. Alles ligt in dozen en er staat een oud computermeubel (en die kan eigenlijk wel weg, maar dat kunnen we zelf ook wel), big deal. Ik snap niet waar ze het lef vandaan haalt om zich zo met ons en vooral ons huishouden te bemoeien. Ze doet het ook pas sinds ik zwanger ben dus als ze zo doorgaat (of nog erger wordt als de beeb er is...) dan kan ik mijn borst maar beter natmaken. Maar zo ver laat ik het niet komen...
@ Anja: Inderdaad, waar maakt ze zich druk over?? Mijn schoonmoeder heeft ooit tijdens onze vakantie de (2 manden) strijk weggewerkt.... Kom je terug van vakantie zegt ze: "Das wel de laatste keer dat ik dat heb gedaan", waarop ik zoiets had van: Ja, oke, ik heb toch ook niets gevraagd.... Maar goed, sindsdien bemoeit ze zich nergens meer mee.. Allemaal best goed bedoelt hoor, maar het is toch je eigen leven... Als ik geen zin of tijd heb om op te ruimen, dan wordt het een rotzooi... Als ze zich daaraan stoort is dat haar probleem toch? Maar goed... Altijd lastig om dat kenbaar te maken op een goede manier! Ik heb ook net de sterren van Deb gezien... was dat Ryan met de camera?? Schattig hoor!! Net maar weer alle rekeninge betaald, sjonge wat een aderlating weer... iedere maand hetzelfde liedje, zo veel geld voor dingen die gewoon verplicht zijn!! Maar goed, alles is weer bij! Zoveel geld voor verzekeringen en andere zaken waar je nooit iets voor terugziet! Dikke knuffel Daan
Fijn he schoonouders en dan voornamelijk de moeders... Tja ik weet dat ze het heus wel goed bedoelt maar wij zijn oud en wijs genoeg om onze eigen boontjes te doppen. Lekker die rekeningen en heel herkenbaar ook... Zonde ook eigenlijk he, geeft mij altijd het gevoel dat ik mijn geld net zo goed door het toilet kan spoelen. @Mama's & zwangere dames; (Jaja hier komt ze weer met haar onzekere gemuts...) Ik ben zo ontzettend bang voor een miskraam dat ik amper kan genieten van het feit dat ik zwanger ben. Doe echt mijn best en ik dacht ook echt dat ik na de echo van vorige week echt zou kunnen gaan genieten, maar nee. Want nu maak ik me weer druk om de volgende echo (2 aug.) in de hoop dat die ook goed is. Het slaat helemaal nergens op, de kans dat het goed gaat is groter dan de kans dat het niet goed gaat, maar ik kan de gedachte aan een mk of een ma niet uit mijn hoofd zetten, ben zó bang dat het fout gaat, of dat er 2 aug. geen hartje meer is. Hebben jullie die angst ook (zo erg) gehad aan het begin van de zwangerschap? Bah ik wil zo graag gewoon kunnen genieten... Als ik ook maar even mijn borsten wat minder voel denk ik meteen dat het een slecht teken is, hetzelfde geld voor een dagje wat minder moe of misselijk. Ik schaam me zo dat ik er niet van durf te genieten, we hebben zó veel moeite gedaan om dit kindje mijn buik in te krijgen en nu lijkt het wel alsof ik alleen maar aan narigheid kan denken. Kan wel janken, ik wil zo graag gewoon lekker blij kunnen zijn... Sorry voor mijn zeurverhaal, ik hoop dat het niet overkomt alsof ik niet blij ben met de zwangerschap, want dat ben ik wel degelijk. Ben alleen zo bezorgd en onzeker en bang.
Och Nicky: Hoop dat je donderdag word goedgekeurd... Ik had met 36 weken een pot vol eiwitten zoals ze dat zeiden. 24 uur op de pot plassen en toen bleek het maar weinig te zijn. Je heb in ieder geval dan de 37 weken gehaald, goed voor jou nog beter voor de beeb.. Mocht het een eventueel PE/Hellp wezen dan hoef je je geen zorgen te maken om de beeb.. Hoop dat je foto's snel binnen zijn..