Wat leuk ryan op tv .. ga vanavondeven terug kijken .. Hier top weekend gehad (alleen) gister met Faith en hubs (die 'werkt' daar op de boot) aan boord gegaan voor een zeehondencruise.. Helemaal geweldig .. Hebben genoten. Faith gister om 22.15 op bed gegooit en om 9 uur was ze aan het wakker worden, fles op gedronken. en met ze 3en weer naar bed gegaan (lekker bed dagje ) .. En m half 2 werden wij wakker en om 2 uur volgde Faith.. Gaat hier opt moment heerlijk met slapen en eten.. Geen problemen, vorige week 2 nachten bij mn tante geslapen met Faith ook geen wanklank (ze wil nog wel eens wat huilirig zijn) maar nee nergens last van.. Ben heerlijk aan het genieten van me vakantie en natuurlijk van me kleine prinses..
@Nicky; Wauw wat mooi meis! @Tante; Lekker hoor dat je zo van je vakantie geniet. En gelijk heb je. Faith heeft trouwens een mooie leeftijd vandaag!
Hai lieve meiden!!! Ben ik ook even... hahaha. Heb alles gelezen de afgelopen dagen, maar telkens geen tijd om te reageren. Anja, die angst is heel erg normaal. Maar feit is dat de kans zo onwijs klein is dat het nog mis gaat na dat je een kloppend hartje gezien hebt. Jij hebt geluk dat je een vroege echo gehad hebt en weet dat het hartje klopt, andere mama's krijgen pas met 12 weken een echo en krijgen dan te horen dat er geen hartje is; het beebje is ook niet verder gegroeit dan 6 a 7 weken in grootte. Maar jou kindje had een hartje, en dat deze gaat stoppen, is wel zo erg kleine kans. Bij ons werden we zelfs pas gefeliciteerd toen het hartje klopte, toen waren ze blij en toen zei mijn gyn, nu kun je gaan genieten want nu gaat het goed. En ja het kan nog anders, maar dat kan met 12 weken ook, en ook met 20, of met 28. Het kan altijd fout... De onzekerheid blijf je houden heel je zwangerschap, dat hoort er bij! En ja ook als je beebje straks geboren is, verzin je allerlei dingetjes die fout kunnen zijn/gaan! Dat hoort bij het mama zijn.... Natuurlijk niet zo extreem als nu, en ik denk dat dat ook nog wel zakt. Het feit dat je de ene dag minder voelt dan de andere dag is heel erg normaal!!! Daar moet je je echt niet druk om maken meis. Dat heeft elke mama. Nouja weet verder niet goed wat te zeggen, behalve dat het er wel een beetje bijhoort. Ik hoop dat je na de volgende echo heerlijk kunt gaan genieten meis want dat heb je verdient. Jou kindje vecht voro zijn of haar leven, vergeet dat niet, die wil maar al te graag bij mama blijven! Nicky je had idd niet verteld van je eiwitten! Je hoort het idd wel vaak, hopelijk is je plas gewoon schoon de volgende keer, dat zou t fijnst zijn! Tante wat gaaf een zeehondencruise. Lijkt me super. Fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Nicky mooie foto zeg!! Super! Zo hier zo'n vreselijke nachten de laatste tijd, vannacht weer 6 x eruit gemoeten en dat is echt normaal de laatste tijd...gaap. Moest ik vannacht even naar t toilet... kijk op de babyfoon, zie ik dat ze met de nieuwe puckababy (mini, van 3 tot 6 mnd) zo haar handjes doro haar gezicht kan halen, ze neemt de stof gewoon mee! En daar werd ze dus wakker van...zucht! Dus ik heb vanmiddag de oude van 0 tot 3 mnd maar weer uit de kast getrokken. Nu keek ik op de verpakking, is die van 0-3 mnd tot 6,5 kilo en dat is ze ook helemaal nog niet. Dus ik ben te snel over gegaan en die zak is dus te groot voor haar. Nu ligt ze al 3 uur te slapen in de kleinere... dus heb goede hoop voor vannacht. Als ze komt voor een nachtvoeding vind ik dat prima, maar 6 x wakker vond ik wat teveel van 't goede!!!
Hahaha dat speentje. Bleef dat zo hangen? Zou bij mij nooit gekunt hebben, was mn navel helemaal kwijt hihi.
Mooie foto ook. Jammer dat de stof zo naar achter getrokken wordt, had mooier geweest als het gewoon om je heen zat vind ik. Maar wel erg mooi!
Speentje bleef redelijk zo hangen ja, moest wel snel een foto worden gemaakt anders viel ie er uit. Ik kwam in een slappe lach toen ik me bedacht dit zo te doen, de rest moest er toen ook om lachen
Haha Nicky die speen. Wat gaaf, zit die nou in je navel? (Zo lijkt het?) @Duchess; Ik hoop dat het beter gaat nu Yasemin weer in de goed passende Puckababy gaat slapen 's nachts en dat het daar aan lag. Een keertje wakker worden is tot daar aan toe idd maar 6 keer op een nacht is wel erg veel... Thnx meis voor je lieve woorden... Weet ik in ieder geval dat ik niet gek ben. Word op het moment al naar als ik hier ergens in een topic scroll en in iemands handtekening zie staan dat diegene een mk heeft gehad met 8 of 9 weken. De kans dat het mis gaat is idd zó klein maar hij ís er en dat krijg ik mijn hoofd maar niet uit.
Anja ik kan t me goed voorstellen hoor meis. Maar na een goede echo is die kans echt zooo minimaal. Ik was er ook bang voor en de gyn heeft dat me toen verteld. Ze zei meestal is het vruchtje met 5 a 6 weken, soms 7 al gestopt met groeien, en komt het er met 9-10-11 weken pas vanaf. Maar dan heeft het hartje nooit geklopt. Het kan natuurlijk wel, daar moeten we onze ogen niet voor sluiten, maar die kans is zoooooo minimaal. Ik hoop echt dat je snel kunt genieten, want het is voorbij voor je t door hebt... Heel cliche, maar echt waar!
@ Duch: Balen joh, zo'n trubbelnacht, hopelijk gaat het vannacht beter!! *ga ff googlen wat nou een puckababy is :S* @ Nicky: Gaaaaaaaf zeg!! Echt mooi!! Complimenten voor de fotograaf!! @ Anja: Veel sterkte meis met de onzekerheid, lijkt me ook superspannend!! *dikke knuffel* @ hier: het is nu al warm, en schijnt morgen 33 graden te worden... *gaat een tas inpakken en vertrekt naar Lapland* Knuffel Daan
@Puckababy; Haha die zou ik alleen al willen hebben omdat ik de naam zo ongelofelijk schattig vind. @Duch; Ja je hebt ook wel gelijk meis. Morgen alweer 8 weken, het lijkt wel gisteren dat de test voor het eerst posi was... @Daan; Ik kruip in je tas. Mij te warm hier...
@daan: ik ben benieuwd of die mid-stream-urine me gaat lukken moet altijs zo nodig naar de wc als ik tegen half 8 opsta en dan ben ik rond een uur of 4-5 ook al geweest Heb de complimenten al doorgegeven aan de fotograaf J @anja: waar bemoeit je schoonma zich mee? Een zolder is om wat rommeltjes op te hebben. En zoiets moet je toch samen met je partner doen vindt ik. Het lijkt wel alsof je schoonmoeder doet dat werken niet goed is zodra je zwanger bent. En heel begrijpelijk die onzekerheid hoor. Tot de 12 weken heb ik ook in onzekerheid gezeten en een paar dagen na de 12 weken echo was er hier nog meer onzekerheid. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als je dadelijk de 12 weken echo hebt gehad ga je jezelf waarschijnlijk alweer druk maken over de 20 weken echo, of dan wel alles goed is en of de kleine geen open ruggetje ofzo heeft. Ik zou zeggen om toch te proberen te genieten hoe moeilijk het misschien ook is. Speentje zit inderdaad in mijn navel Mijn buik is inderdaad goed gegroeid sinds de meeting. Is alleen nu wel meer hangbuik geworden vindt ik zelf. Voel me net zo'n hangbuikzwijntje @tante: Wat lekker zeg een zeehonden-cruise! Groot gelijk dat je daar van genoten hebt! Lekker dat Faith zo goed gaat zeg. En lekker nog genieten van je vakantie. @duchess: jeetje meis, balen dat het slapen weer wat slechter gaat. Hopen dat het nu beter gaat nu je weer de kleinere puckababy in gebruik hebt. @hier: helemaal happy met de eerste fotos!
Lapland/ Brrr, mij te koud. Puckababy is een inbakerslaapzak. Deze zit eigenlijk helemaal los (dus niet zo strak om de baby als echt inbakeren) maar de armpjes komen er niet uit. Geeft de baby een rustgevend, geborgen gevoel en is fijn bij kindjes die erg onrustig zijn met de armpjes in hun slaap (zoals Yasje dus) Zonder slaapt ze heel erg slecht op 't moment.