PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *bericht van debby*

Ryan wordt morgen geopereerd met een spoed, anders werd het woensdag pas en dan zijn wij alweer thuis, maar is Ryan nog op de camping bij mijn ouders. Hij heeft een staalsplinter in zijn oog gehad waarschijnlijk en dat plekje dat er nu nog zit is een roestplekje en dat moet even weggehaald worden. We weten niet hoe laat, dat horen we morgenochtend en dan nog kan er van alles tussendoor komen aan spoed waardoor wij moeten wachten. Dus geen idee hoe of wat nog...X

*einde bericht debby*

Ik wil debby, arnoud en Ryan heel veel succes en sterkte wensen.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Debby, Arnoud en Ryan heel veel sterkte! :( En heel veel beterschap voor Ryan... :(

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @daan: ik ga heel hard voor jullie duimen dat er maandag wel wat te zien is.

@minnie: heel veel succes morgen! Laat je even per sms weten hoe of wat?

@anja: balen dat je er geen goed gevoel over had over je gesprek. Hopen dat je vorige werkgever wat voor je heeft na de zomervakantie.

@hier: nu was ik vanmorgen al zo vrolijk! Nu ben ik nog vrolijker :D Was net mijn mail aan het lezen en zit er ineens een mail bij van een bedrijf waar ik afgelopen week gesolliciteerd heb… maandag om 16.00 uur mag ik op gesprek. Is een handelsbedrijf in in- en verkoop van bestratings- en tuinmaterialen. Ik ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen, nu mag die kleine dus echt no way voor de maandag komen ;)
    Verder redelijk dagje gehad. Bij de VK was weer alles goed, urine was nu ook goed J Bloeddruk 130/85 volgende week vrijdag weer terug op controle… bij thuiskomst mamsie even meegeholpen met wat opruimen en tussendoor nog wat geslapen. Vanavond naar de kapper geweest, even bij schoonouwelui wat spulletjes gehaald en manlief is nu de caravan aan het inladen… dadelijk lekker douchen (kriebelt onwijs als je bij de kapper bent geweest) en dan lekker languit het bedje in. Morgen weer een redelijk lange dag en ik hoop tussendoor wat te kunnen slapen al is het voor eventjes in de caravan. Morgen gaan we trouwens lekker Maccen :D nu al zin in J
    Iedereen een goede nachtrust (al zullen de meesten van jullie wel al lang op 1 oortje liggen) en morgen iedereen een hele fijne dag. Ik zal dit weekend niet veel online zijn denk ik zo… mocht er iets zijn kan ik minnie en debby altijd smsen en dan horen jullie het vanzelf wel.

Knuffel voor iedereen!!!

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; De vrolijkheid straalt ook echt van je bericht af meis, super! :D
    Wat goed dat je maandag mag komen voor een gesprek, ik ga voor je duimen dat het hem gaat worden!
    Fijn dat alles goed was bij de VK en dat je urine ook is goedgekeurd. :) En met je nieuwe kapsel ben je helemaal klaar voor de geboorte van jullie meisje. ;)
    (Nou maar hopen dat ze nog héél even wacht tot na je gesprek maandag)
    Fijn weekend en een knuffel!

@Minnie; Veel succes morgen meis ik hoop op goed nieuws!

@Hier; Pfff net thuis, beetje laat geworden. :) Was helemaal niet de bedoeling maar ik zat bij mijn vriendin/collega en het was zo gezellig. House of Wax gekeken, die horrorfilm met Paris Hilton en jeetje wat is die film slecht zeg haha.
    Nu gauw mijn bedje in!

Enne meiden, kom op, kletsen!!! :p

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden.

Zo vrolijk als dat ik gister was.... :( al de hele ochtend last van maagzuur en het gevoel dat ik moet spugen maar er komt niks :( Voel me zo zwaar beroerd. Zodadelijk maar eens kijken of ik wat antagel in kan nemen in de hoop dat die werkt want dit is niet meer leuk.
    Mijn nieuwe kapsel bevalt me trouwens erg goed, is meteen een stuk koeler :) is dan ook zo'n 5cm vanaf gegaan en de laagjes zijn weer terug.

Heb trouwens nog bericht van debje gehad:

Ik doe niets anders dan huilen :( Ryan slaapt nog, die gaan we om negen uur wakker maken (sms heb ik ontvangen om 8:35). Dan naar het zkh en we hopen dat hij rond het begin van de middag wordt geopereerd. We moeten ons eerst melden bij de opname, dus daar zal alles wel uitgelegd worden en zo. Hopelijk zijn we aan het einde van de middag weer thuis. Dikke x

*einde bericht*

Ik ga jullie voor vandaag weer verlaten :( dadelijk lekker Maccen.... in de hoop dat ik me niet meer zo beroerd voel anders gaat dat feestje ook niet door voor mij... en ik heb er zo'n zin in!!! :(
    Iedereen een hele fijne dag!

knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    debby, sterkte vandaag meis!

Nicky, ooh kopop...zo straks lekker maccen...en alles komt goed!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey meiden!

erg druk gehad hier.. iemand een snelle update voor me? :)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bah ik zit er ff doorheen. 8 keer eruit geweest vannacht!
    Eten ging gister ook echt niet. Zoveel voedingen en erg onrustig.
    Ik hoop op een extra regeldagje, vandaag gaat t tot nu toe al een stuk beter. Kan straks bij de huisarts iig die neusspray halen voor een sterker toeschietreflex. Ook ivm het slechte kolven.
    Tis me wat allemaal... snap er niks van dat ze zo vaak wakker wordt!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vanavond heb ik de spray (moest 'm laat in de middag ophalen en heeft mn moeder net voor me gedaan want Yas slaapt..) en hoe stom, ik krijg ineens allemaal toeschiet reflexen, zelfs buiten de voedingen om... Te idioot.
    Maargoed. Voor t kolven heb ik hem sowieso nodig.

Waar is iedereen! Tis zo rustig hier.

Heb geduimd voor Deb. Ben benieuwd hoe het gegaan is.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden was ik ook weer ff:):)

zo een super drukke week achter de rug haha gister gewerkt van 08.00uur tot 22.00uur:) met 2.5 uur pauze en ik was keiiii kapot hahaha

@debby ik hoop dat alles goed is gegaan met ryan.. dikke knuffel voor jou meiss:):)
    ennuhhh ik mis je hier heel erg hoor!!!

@nicky mooi hopelijk word je aangenomen meiss:) je hebt toch wel gezegd dat je VOL zwanger bent haha anders schrikken ze nog meiss:):)
    knuffel voor jou!!

@duchh ik denk dat yasje in een ander schema bezig is meiss ik weet het verder ook niet maar ik denk dat ze een soort van ritme probeert te pakken ze is nu ook op leeftijd dat ze alles zullen proberen om je aandacht te krijgen he dus ik zou haar gewoon laten liggen en niet elke keer eruit gaan. anders kom je er niet meer vanaf meiss..
    knuff voor jou en yasje!!

@tumm hoe issie met jou meiss???

@anja ja haha ik viel ook in slaap met die film!!!
    hoe gaat ie met je meiss??

@minnie miran dani anne tante ellaaaaaaaaaa en iedereen die ik ben vergeten hoe gaat het met jullie meisjes???

xxxcin

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Dikke knuffel voor jou meis! Helpt de Antagel? En nog lekker wezen maccen? Balen dat je je vandaag helemaal niet zo vrolijk voelt. :(

@Debby; Hoe is het gegaan meis? Hoe is het met Ryan en met jou en Arnoud? *dikke knuffel*

@Duchess; Wat rot dat het niet lekker gaat met het slapen bij Yasemin. :(

@Tum; Hoe is het met jou meis en met Faye? Volgens mij valt er niet zo heel veel te updaten... Ryan moet geopereerd worden want hij heeft een staalsplinter in zijn oog.
    Daan was op FM geweest maar (nog) niets te zien, maandag weer terugkomen.
    Nicky heeft maandag een sollicitatiegesprek. :)
    Sorry als ik iets/iemand ben vergeten.

@Cindy; Druk gehad zo te lezen. Hoe is het met jou? Hier wel lekker hoor. :)

@All; Hoe is het met allemaal? Ik mis jullie een beetje meiden. ;)

@Hier; Volgens een vriendin begin ik een buikje te krijgen. ;) Had vandaag een grijs jurkje aan en het viel echt op zei ze. Van anderen niets gehoord alleen 'ben je aangekomen?' (Thnx he... ;)) Maar ik moet dus ff kleren gaan dragen die afkleden haha.
    Maar denk dat je het alleen echt ziet als je het weet hoor.
    Lekker rustig dagje gehad op het werk, nu alleen morgen en volgend weekend nog en dan lekker klaar in dat stomme café. :)

*Knuffels voor iedereen*

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou Cin weetniet hoe je daar bij komt maar kindjes van 3 mnd zijn lang niet zo slim om te weten dat ze je aandacht kunnen trekken. ;)
    Ik ben niet zo van die dingen en ook niet van het negeren/niet er naartoe gaan. Ik ben er van overtuigd dat beebjes het enkel laten weten als er wat is. Yasemin al helemaal want die huilt nooit ofzo, alleen als er echt iets is.
    Als ik snachts niet eruit ga voor dr dan gaat ze huilen en laat jij een kindje uren liggen huilen omdat ze je aandacht trekt? Denk t niet. ;)
    Bedoel t niet verkeerd maar ben het er gewoon totaal niet mee eens. :D Haha.

Anja wat leuk dat je vriendin zei dat je het al gaat zien!
    Kan best hoor!!! :D Wanneer ga je het aan iedereen vertellen?

Zo ik duik me bedje in... Vandaag ging t allemaal goed behalve de laatste voeding was t weer huilen geblazen. Ook met de neusspray helaas.
    Heb dus snel melk ontdooit en die gegeven.. want kon t echt ff niet meer hebben!
    Nu heb ik net gekolft (dus na een voeding) met de neusspray en een stuk betere opbrengst.
    Misschien dat we de laatste voeding een fles met gekolfde melk gaan geven om de rust te bewaren.. Maar wil t eerst telkens wel zelf even proberen. Maar als ze zo gaat doen (heb t idee dat ze te weinig energie heeft om goed actief de melk eruit te drinken) dan wordt t gewoon een flesje melk..

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Na de 2e echo (2 augustus) willen we het bekend maken aan iedereen. :) Tot de 12 weken wachten redden we echt niet haha.
    Wat rot dat het niet helemaal lekker gaat met de BV. :( Wel fijn dat de neusspray het goed doet.
    Welterusten!

@Hier; Zo ook naar bed, ben moe en morgen weer werken. Hoop morgen wat meer pagina's bij te lezen. ;)

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: hoe is afgelopen nacht gegaan?

@cindy: doe je wel rustig aan meid, zoveel uren werken is niet gezond joh. Je bent bij een sollicitatie niet verplicht om te vermelden dat je zwanger bent. Ze zien het maandag vanzelf wel J

@tum: niet veel gebeurt de laatste dagen. Is erg rustig geweest hier. Ryan (van deb) is gister geopereerd aan zijn oogje omdat hij wat roest door een metaalsplintertje in zijn oogje had gekregen op vakantie.

@anja: Uiteindelijk toch nog lekker kunnen maccen J Gisteravond wel weer even een dipje toen ik naar huis ging en manlief op de camping bleef.
    Nou dat zijn ook geen leuke vragen of je aangekomen bent L ach, nog 3,5 week en dan ga je gewoon lekker pronken met je buik.

@hier: gister eerste dagje op de camping doorgebracht. Was reuze gezellig en ik wilde eigenlijk niet naar huis maar onze hond was nog thuis en die moet ook z’n aandacht hebben. Gister dus besloten dat de hond vandaag lekker meegaat. Ik had gister wel even de schrik van mijn leven zeg! Manlief en een goede kameraad ervan waren bezig de gasbbq aan te steken en manlief hoorde ineens wat lucht lekken… kwam er vervolgens een hele steekvlam in zijn gezicht L meteen gaan koelen en naar de winkel gereden om iets te halen voor op zijn lippen want die waren licht verbrand en ook in de nek lichte verbranding. (de rest van het gezicht en haren ook maar daar had hij gelukkig niet zoveel last van). Onderweg toch maar even de huisartsenpost gebeld voor informatie. We waren al goed bezig om flink te koelen en we mochten er eigenlijk niets op smeren, toch maar uierzalf gehaald en dat vond manlief wel fijn om op zijn lippen te smeren. Gisteravond toen ik naar huis ging zag ik wel wat blaarvorming op zijn lippen, ben dus reuze benieuwd hoe het er vandaag uitziet. Maar wat schrik je jezelf rot zeg als je zoiets gebeurt. Gelukkig kon hij daarna zelf ook wel lachen om het gebeuren.
    Rond een uur of 9 dus naar huis gegaan (alleen) en wat viel me dat tegen zeg, heb wel even een traantje gelaten in de auto. Bij thuiskomst eitjes gekookt en al wat spullen klaar gezet en lekker op bed gaan liggen. Tot 1 uur geslapen (rond 11 in slaap gevallen) en toen toch maar naar boven gegaan. Vanmorgen om iets voor 6 weer wakker en maar opgestaan. Eerste pot koffie is er al doorheen, nog 2 te gaan en mijn broek even snel gewassen. Tegen 8 uur vertrek ik weer richting de camping.
    Iedereen een hele fijne dag en geniet van het mooie weer vandaag! (bij ons is tenminste maar 10% regen voorspelt :D )

Knuffel voor iedereen!!!

Oja, met Ryan was alles goed gegaan met de operatie. Was na de narcose wel erg duf. Hij was ook erg blij dat opa en oma er waren. Deb en Arnoud hadden gisteravond de auto al voorgeladen en komen dus vandaag richting huis.

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi meiden,

Heb niet veel tijd, dus kan niet teruglezen.

Gisteren naar Geertgen geweest. 1 eitje in wording. Mag gelukkig tijdens vakantie doorspuiten in heel goed overleg. Dan wel 150 eh (ipv 225) en moet dan 3 aug terug voor FM bij dr. M ;)
    Misschien springt er voor die tijd iets, dat kan dr. M dan zien op de echo, dus we moeten zorgen dat we genoeg samenleving hebben :p
    Maar met mij kan het alle kanten op. Eitje kan ook weer wegzakken, of heel langzaam doorgroeien. 3 aug weten we meer.
    Bedje was goed: 12,2 mm :)

Toen we weer terug in Flevoland waren vanuit Brabant, was onze motor oververhit :$ Wij naar de garage, geen monteur beschikbaar.
    Dus naar de dealer. Koppakking naar de klote :( € 1000 !!!
    Vind ik veel geld voor onze auto (heeft heel veel km gereden, man rijdt 1000 km per week!) en we gaan overmorgen op vakantie!! We moeten dus gewoon nu een auto hebben! Met airco en ruim genoeg voor ons, honden en in de toekomst een kindje.
    Dus we gaan zo onze 'nieuwe' auto ophalen. Hij wordt nu rijklaar gemaakt. Wat kan je dag gek lopen ;) Wel jammer dat we afscheid moeten nemen van onze andere auto....zo ineens :( Was een fijne auto...

Denk niet dat ik verder nog tijd heb om hier te komen. Dus 3 aug denk weer een update van de FM en de vakantie :)
    En dan lees ik ook hoe Anja d'r 2e echo was, hoe de beeb van Nicky heet ;):D en hoe Cin d'r IVF zenuwen onder bedwang houdt :p

IVF is voor trouwens weer even vooruit geschoven, wat ons betreft. Dat ik nu een eitje had, dat waarschijnlijk volgende week gewoon tot eisprong was gekomen als we niet op vakantie zouden, betekent dat mijn lijf het toch wel kan :)

Nou, meiden. Sorry dat ik zo weinig tijd heb. Geen gekke dingen doen als ik er niet ben hè :p

Doeidoei!! x Anne

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@anja leuk leuk dat je vriendin het al ziet:):)
    nog even wachten meiss dan kan je het aan iedereen laten merken;)

@duchh meiss ik bedoelde het niet zoals jij het na schrijft hoor!!
    ik bedoelde dat ik haar af en toe wel zal laten liggen als je er elke keer heen gaat meiss heb je zelf geen rust,en een kleintje mag toch wel huilen ook al is het midden in de nacht toch!!
    uiteindelijk ga je toch wel naar haar toe.
    maar goed iedereen doet en denkt er anders over toch:):) iedereen doet het op zijn of haar allerbeste manier;)
    oh ja pak het niet verkeerd op he want dit is niet tegen jou.. maar hoe ik erover denk ahaha ik bedoel ik ga geen rekening houden met mijn buren als mijn kleintje huilt..

**knuff meiss**

@nicky ohh ik schrok zelfs van je bericht over die steekvlam..
    hopelijk gaat het vandaag wat beter en is het niet al te erg gezwollen meiss..
    ja lippen zijn zoiezo al heel gevoelig toch:(

@anne jeeeyy een eitje in de maak meiss:):)
    hopelijk zit hij er nog 3 augustus:)
    maar dat denk ik wel meiss meestal als je spuit springt je ei niet zonder de pregnyl,kan wel voorkomen hoor!! maar dat gebeurt minimaal..
    balen van de auto:( hebben jullie nu een nieuwe gekocht??

@hier zo dacht jeeeyy lekker uitslapen haha dus niet was gewoon weer om 7 uur wakken hahaha..

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

meiden allereerst wil ik even kwijt dat ik het niet leuk vind dat ik het zo druk heb deze weken......ik mis jullie gezellige gebabbel enzo.......maaaaaar over een week of 2 dan zijn we helemaal gesetteld en dan heb ik weer vollop de tijd om mee te kletsen...... we hebben dan nog wel geen sleutel maar als je een heel huis in moet pakken (en de pc) dan kun je niet meer achter de pc.......dus even bij iemand anders de pc ingepikt haha.

alle meiden met babytjes: hoe is het daarmee? groeit goed allemaal?

anja en ella: hoe is het met jullie vandaag?

@nicky: nog heel eventjes en dan is ze er.......

@all: heb niet echt bijgelezen (sorry daarvoor echt waar) maar ik geef jullie allemaal een hele dikke digi knuffel!

gister bij geertgen geweest bij dokter w voor de 1e eimeting. bmsv was 5.5mm maar dat kon kloppen want ben tot woensdag ongi geweest. en er was wel wat groei te zien maar het zat net onder de 10mm. dus nu nog doorgaan met 75EH spuiten en dan vrijdag weer terug bij dokter R.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn weer thuis, moet alles nog bijlezen, maar dat komt later wel :D. Met Ryan gaat het allemaal goed en hij vindt het super bij opa en oma op de camping, dus dat mannetje vermaakt zich wel. Nu eerst boodschappen doen, wassen draaien en alle troep opruimen....

19. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Lieve meiden,

Sjonge jonge, wat een dagen, ben nog brank van de bruiloft, of van het slechte slapen...:( Ben in ieder geval echt doodmoe, heel mijn lijf voelt zwaar en in moet mezelf echt vooruitslepen! BAH... (nu hoop ik stiekum dat mijn eitje alle energie wegtrekt, dan vind ik het al meteen minder erg!!) Gister naar de stad geweest, en nieuwe kleren voor hubbie gehaald, daarna lekker uit eten gegaan.... Vandaag ook nie veel ondernemen, misschien dat ik nog maar eens ff terug naar bed ga!

@Deb: Wat fijn dat het goed gaat met Ryan, het is toch ook allemaal erg stressy!! *dikke knuffel*

@ rest; ik heb wel bijgelezen maar ben net een zeef, weet het al niet meer... SORRY!! Voor iedereen een dikke knuffel en tot later/morgen of zo!

Liefs

Daan

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is zoveeeeel om bij te lezen, dat ik dat niet meer ga doen. Ik val er gewoon weer lekker in en als er iets heel spannends is gebeurd, dan had ik het wel van Nicky gehoord ;). Thanks meis dat je me zo goed op de hoogte hield tijdens onze vakantie en al onze vakantievreugde en leed hier deelde ***knuffel en een dikke kus***.

@Daan, ik zie dat je morgen weer FM hebt, spannend meis!! Ga hopen dat je energie inderdaad in je eitje is gaan zitten!!!!

Deel Deze Pagina