PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    is zeeuws-vlaanderen niks voor jullie Cin? ;)

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Spring er ff in hoor.. wat ik nog onthouden heb :)

@Nicky; Zoo..das schrikken.. hoe gaat ie nu met je man?
    @Anja; fotoooooo van je buikje!
    @duchess; hoe gaat ie nu met de spray enzo? Is yasemin niet erg moe met dit weer om te drinken? Faye doet lang over een flesje en valt dan ook nog eens in slaap. Dus wellicht dat het haar aan de borst wel erg veel moeite kost?
    @anne; super een eitje! veel plezier op vakantie!!
    @ella; welkom terug, leuke vakantie gehad?
    @daan; was de bruiloft mooi?
    @debby; had je al gesmst enzo he :) gaat ie nu beter met ryan?
    @minnie; succes met verhuizen meid.. drukke periode.. maar wel leuk vind ik altijd :)
    @cindy; duuss.. na de ivf een pauze.. je bent al zo lang bezig he.. op een gegeven moment kan je nergens anders meer aan denken :( hoop idd dat jullie maar één pauze krijgen.. en dat is om een kindje! :D

@hier; Eindelijk rust.. zo druk gehad afgelopen week.. *zucht*
    Morgen met Faye naar het CB voor haar eerste prikjes :(:(

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden!

Ella en Debby weer terug! :D Fijne vakantie gehad meiden?

Whoohoo Ella alweer 8 weken zwanger meis, super! :) Morgen de echo!?

Hee Cin, naar België verhuizen???

Debby wat rot dat je weer zo misselijk bent meis. :(

Cin fijn dat je je beter voelt zonder die hormonen, kan het me helemaal voorstellen!
    Hopelijk kan je idd straks mooi rusten voor 9 maanden.
    Kan me voorstellen dat je schrik hebt meis!

Tum, ik merk opzich niks aan Yasemin door t weer, al niet vanaf t begin van de hitte.
    Maar t drinken gaat weer goed, zonder spray. Heb hem nog niet gebruikt met voeden gelukkig. Net alsof ik de spanning weer losliet na t hebben van de spray zeg maar. Heb met voeden ook weer meerdere toeschietreflexen.
    Ik kolf nu ook heel erg goed (soms wel met spray) echt ongelooflijk! Heb nu in 1,5 dag tijd 300 cc gekolft buiten de voedingen!

Owjee Faye morgen de eerste prikjes, sterkte mama Tum!

Hier weer druk nachtje gehad. Begin echt een beetje moe te worden ervan, beetje ziekig.
    Maarja je doet er niks aan, kan alleen maar hopen dat ze snel weer een ander ritme vindt.
    Je hoort het wel vaker schijnbaar op deze leeftijd. De nachtvoeding vind ik niet erg, maar al die andere keren wel.
    En nu slaap ik zelf ineens ook heel slecht, ik heb dan zo'n gevoel van 'ze wordt toch zo weer wakker dus kan beter wakker blijven' en dan lukt inslapen niet goed.
    Maarja, komt goed.

Ik heb trouwens van de week een Sit&Joy Snoozy gekregen, leuk ding is dat!! Ze zit er heel graag in en sleep hem overal mee naartoe, als ik de was op ga vouwen, koken etc etc.
    En mijn naamdisc is ook binnen uit amerika, zal van de week eens kijken of ik er een fototje van kan maken.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tumm ohhh de eerste prikjes:( geef ze maar vast een knuffel meiss

ligt zeeuws vlaanderen ook in belgie???:):) hahah
    nee zijn broer woont toch daarzo en we willen gewoon dicht bij zijn..
    mijn broer woont in steenwijk en hij heeft hier ook verder niemand en het is wel zo leuk met die 2:)
    en we willen gewoon wat ervaring opdoen he`..

mischien over 4 jaar wel naar portugal voor een tijdje en dan weer ergens anders.. why not:)

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch meiss een dikke knuffel voor jou hoor!!
    ik hoop echt dat het snel over is meiss:)

xxcin

(dames ik heb een nieuwe verslaving:):)

FARMERAMA:)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hiihi dat klinkt als een leuke verslaving Cin!

Duchess knuffel voor jouw! wat rot zeg dat je zo moe bent!
    ben heel erg benieuwd naar de naamdisc!

Tummeltje , heeeeeeeeeeel veel sterkte voor morgen! niks aan die prikjes hoor!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk hoor Cin!!
    Maar over 4 jaar naar portugal voor een tijdje? Ik hoop toch dat je tegen die tijd een kindje hebt meis. :) Of ga je het dan alsnog doen?

Wat is Farmerama?

Ik krijg mn naamdisc niet zo goed op de foto, zal eens kijken of ik hem op internet kan vinden!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
  9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

@Duchess; Ohh oke.. dacht dat het misschien daar aan kon liggen, maar dat is het dus ook niet. Balen dat je zo moe bent.. ben je er eindelijk aangewend dat ze doorslaapt.. gaat het ineens zo moeilijk.. Slaapt ze overdag nog een beetje, zodat jij ook ff kan liggen?

@Cindy; Nee, helaas.. Zeeuws-Vlaanderen is nog Nederland.. het laatste deel van Zeeland..dus nét geen België. Anders had ik wel een keer bij je op visite gekomen hoor ;)

@Ella; Hoe gaat ie met jou? Morgen je eerste echo he! Alvast heel veel succes/plezier.. hoop dat er een mooi kindje te zien is!

@Duchess; Mooi zeg!! Ik heb een armband gekregen van ProudMama en Faye een ketting met haar naam.. zal zo ff een foto opzoeken op internet.. pas wanneer je een kindje hebt kom je al die leuke dingen tegen haha :D

edit: dit is de armband

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Dit de ketting voor faye.. maar dan met haar naam.. :D

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tumm en duchess: , wauw meiden wat ontzettend mooi!!!!!!!!!!!!!

dankje Tummeltje!
    ja ben zooo zenuwachtig... het hoort er allemaal bij... ik weet het... maar ja dat maakt me niet minder nerveus! ;)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, de vakantie was verder heerlijk, afgezien van een blaasontsteking en de kleine operatie van Ryan ;). En ik ben morgen 26 weken zwanger en heb dan ook weer controle bij de gyn. Veel plezier morgen met de echo!!

@Cin, kan je makkelijk aan een huis komen in Belgie?

@Tum, bedankt inderdaad voor je sms'jes, vond ik erg lief! Gelukkig gaat het met Ryan weer helemaal goed :). En succes morgen bij het CB, zooo zielig de eerste prikjes. Leuke armband en ketting zeg!

@Duch, wat een leuk cadeau zo'n Sit& Joy Snoozy! En zo'n naamdisc kan je aan een ketting hangen?

@Hier, weer een schimmelinfectie :(. Net de ha-post gebeld en kan straks over ongeveer 1 uur medicijnen ophalen...grrr...het houdt allemaal niet op :( :(.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@ella je zal nu vast en zeker wel al in het zkh zijn..
    heel erg veel succes meiss:) en geniet ervan he`
    xxx

@deb oh nee he nou dat weer erbij:( gelukkig kon je nog wel je medicijn op gaan halen dat is wel fijn natuurlijk!!!

qua belgie is het heel makkelijk om daar een huis te krijgen je kijkt gewoon op immoweb.be en daar kan je huizen kijken en bellen voor een afspraak.
    werk heb ik al als we daar zijn dus daar maak ik me niet druk om:) ga dan bij de mac donalds werken:)schoonzusje heeft het al allemaal voor me geregeld;)
    en wat betreft mijn schulden neem ik niet mee naar belgie zeg maar die zijn hier in nl..
    maar dan heb je dus weer dat als je niet betaald mag je nl niet meer in,of ja wel erin maar niet huren of wat dan ook voor je je schuld klaar hebt.
    vandaar dat we gewoon hebben gezegd we gaan in belgie nog door met het bewind. is niet zoveel meer wat we hebben hooguit een 3 kwart jaartje nog:)
    maar we hadden dus ook gewoon naar belgie kunnen gaan zonder wat te zeggen snap je de deurwaarders sturen daar geen brieven naar je toe..
    wij hebben dus gewoon gezegd we gaan er nog eerlijk mee door,stel we willen ooit weer terug naar nl..
    hoeven we ons daar niet druk over te maken:)

@duch jaa ook als we kinderen hebben gaan we reizen:) kan best toch.in belgie zijn kindjes vanaf 2.5 jaar verplicht om naar de creche te gaan,en in dat dorpje waar wij gaan wonen heb je een nl creche en schooltje zitten dus ook dat komt goed uit:)
    ja ja meiden overal is al goed over nagedacht en besproken ahaha anders zouden we het echt niet doen hoor..

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anne: wat fijn dat de FM toch wel positief was! Hopen dat 3 augustus meer te zien is. Fijne vakantie!

@tum: ach wat sneu de eerste prikjes. Succes ermee! Mooie armband en ketting!

@ella: hoe was je eerste echo??

@debby: knuffel meis, het zit je echt niet mee L

@rest: sorry heb globaal even gelezen, knuffel voor iedereen!

@hier: Met manlief gaat het een stuk beter gelukkig. Met mij iets minder. Erg veel last van pijnlijke harde buiken. Veel janken om niks :( Pijn bij het schaambot. Ben het gewoon helemaal zat. Gisteravond heeft manlief de caravan nog helemaal leeggehaald en alles opgeruimd dus dat is ook weer gedaan. Nu staan de wasmachines aan zodat ook dat straks allemaal klaar is en daarnaast had ik geen schone kleren meer voor vanmiddag bij het sollicitatiegesprek. Vannacht wel goed geslapen, werden vanmorgen tegen 10 uur wakker dus wel goed geslapen.
    Vanmiddag dus sollicitatiegesprek, woensdag nog een paar boodschapjes doen voor hubbies verjaardag donderdag. Verder heel rustig aan deze week en vrijdag nog op controle bij de vk.

Iedereen een knuffel en ik zal snel weer wat laten horen.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: Jeej!!!! nog minder dan 100 dagen bij jou :D

@hier: jeej!!!! morgen nog maar 14 dagen :D Jeetje wat gaat het ineens snel als je zo een paar dagen niet online bent geweest :(

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha nicky ja ja nog 14 daagjes voor je:) spannendddd
    gelukkig gaat het met hubbie weer wat beter meiss:)

ik denk echt dat je lichaam zich zo aan het voorbereiden is op de bevalling:)
    spannend...maar wel vervelend!!!

heel erg veel succes met je solli meiss ik denk aan je!!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    succes met je sollicitatie Nicky!

Trouwens, hoe heb jij dat vermeld in je sollicitatie...dat je zwanger bent of niet? Weten ze het wel?

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb helemaal niets vermeld in de sollicitatie omdat het niet verplicht is. Ze zien het dadelijk vanzelf, ze mogen je er namelijk niet op afwijzen :)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh leuke verrassing hahaha...ben benieuwd! Of ze er iets over zeggen of hoe ze kijken.....goed opletten he!! En in principe zit je al in je verlof...dus na de bevalling...hooguit nog 3 maanden thuis zitten en kan je aan het werk! Dat is redelijk normaal...of ze moeten je a la minuut nodig hebben.... (tenminste voor mijn baantjes kon ik wel altijd direct beginnen ,maar heb ook een baantej gehad dat was pas voor 3 maanden later....)

Maar heel veel succes!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemiddag meiden.

Tummetje die zijn ook mooi zeg!
    Mooie ketting ook! Heeft Faye die ook echt om? Ik durf dat niet nl.
    Ik krijg wel van mijn schoonouders zo'n naam armbandje voor Yas. Vind dat erg mooi altijd!

Deb die naamdisc is idd voor aan een ketting!
    En wat balen zeg van die schimmelinfectie! Gelukkig ben je er snel bij.

Cin klinkt goed hoor. Veel succes alvast!
    Alleen je wil naar portugal voor een paar jaar maar wel in België naar de creche? Of snpa ik het nu niet haha.

Oeh Nicky, je bent al bijna 38 weken zeg. 2 dagen later ben ik bevallen!!! Gekke gedachte.
    Hopelijk duurt het niet al te lang meer meis!
    Succes met je sollicitatie!!!

Nou hier weer een superslechte nacht gehad. Ik trek het echt niet meer zo hoor. :(
    Ik voel me helemaal ziek en heel mijn lichaam doet zeer.
    Ik ben nu de puckababy af aan het bouwen met de hoop dat ze op haar handjes gaat sabbelen als ze snachts wakker wordt.
    Opzich gaat het wel redelijk. Ze wordt telkens wel even wakker maarja ze moet toch even wennen he.
    Hoop dat dat misschien scheelt...

Deel Deze Pagina