PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch hahaha nee ik bedoelde eigenlijk/of wilde eigenlijk zeggen dat ze in belgie een nl school hebben en in portugal ook:)
    maar dat zien we dan wel weer..
    voor nu als het ons goed bevalt in belgica dan blijven we daar:)

alhoewel ik het eigenlijk wel heel erg vind om hier nu alles op te geven.. zoals huisje en geertgen enzo.. maar goed in belgie zullen ook wel goede regels qua mmm zijn toch!!

en ik ben ook pas 25 heb zoiezo nog 15 jaar de tijd voor een beebje..
    ik merk gewoon dat het teveel veel van me vraagt..
    tuurlijk doet het me pijn om na de 1ste ivf er eenpauze op te leggen,maar meiden mischien is het als ik rust heb gevonden wel in een keer helemaal anders.. en gebeuren er wonderen??:)

duch meiss wat erg dat je je zo voelt meiss.. dikke knuffel voor jou!!!

ELLAAAAAAAAAA!!!!!!! hoe is het gegaan meiss????

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heeej meiden!
    ik heb een SUPER echo gehad!!!!!
    we hebben het hartje gezien en horen kloppen! dat was zo bijzonder en onwerkelijk!

En weet je wat ook super is! ik mag onder controle naar de verloskundige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

hoef niet meer naar de gyn!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat rot dat je er even helemaal doorheen zit!
    hopelijk kun je snel wat meer rust nemen hoor!

Nicky , knuffel voor jouw meid! laatste loodjes zijn ook zo zwaar he! en heel veel succes met je soll gesprek!

Cindy wat een plannen allemaal! haha wat grappig zijn belgische kindjes verplicht om naar de creche te gaan???!??

Debby , wat een toestanden allemaal zeg! het zit je ook niet mee!
    hoe is het nu met Ryan!?

Meiden ik probeer telkens mn banner aan te passen! maar dat lukt me dus niet.. want ben nu 8 weken en 4 dagen! :)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ella gefeliciteerd.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dankje Antares!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ellaaa jeeeeyyyyyyy hahahha kei goed meiss:):)
    ik voel je blijdschap gewoon door het scherm deze kant op knallen:):)
    heb je echo foto meegekregen????? ikkk willll ziennn:):)

hahah ja de zijn verplicht om naar de creche te gaan vond ik ook zoiets stoms,maar goed dat hoort nou eenmaal zo toch!!!

uhmm je banner aanpassen dan moet je je eisprong 2 dagen eerder zetten of je eerste dag van laatste menstruatie 2 dagen eerder dan klopt ie:)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sorry, ben wel blij voor je hoor...maar tsjah...8w4d..ook nog eens...en 1 dag nadat het 1 maand geleden is...sorry!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohzo Cin hihi. Ik dacht al. :)
    Geertgen zit toch ook in België dacht ik dat je zei?
    Ik denk dat een rustpauze niet zo verkeerd is meis. Het gaat op een gegeven moment heel je leven beheersen en dat is ook niet goed.
    Dus ik denk juist dat het een hele goede beslissing is. En wie weet heb je aan 1 maandje rust al genoeg en wie weet wat langer.
    Fijn dat je iig vindt dat je nog tijd genoeg hebt, dan zet je er niet zo'n druk achter.

Ella wat super fijn meis!!!! Gefeliciteerd met je goede echo, zo fijn!
    En wat fijn dat je naar een verloskundige mag, geweldig!

Ella als je je banner aan wil passen moet je je eisprong even 2 dagen terug zetten, of t begin van je cyclus. Ik weet niet hoe dat werkt daar, maar je moet de datum die je nu ingegeven ehbt gewoon even 2 dagen terug zetten. Behalve als hij op uitgerekende datum werkt, dan die 2 dagen vooruit. ;)

Cin is dat echt creche of peuterspeelzaalachtig iets?

Nou ze ligt op dit moment heel goed te slapen zonder puckababy dus ben een beetje trots.
    Ze slaapt nu al bijna 2 uur dus echt super...

Doe nog even een oproep.. Al zal ik niet al te veel kans hebben hier maar toch. :p
    Had al een topic geopent maar die is helaas verwijdert.
    Wij gaan naar Turkije in september en goede vrienden van mijn schoonfamilie zijn bevallen van een meisje 14 dagen geleden. Het was een ongelukje (gebeurt daar veel helaas.. slechte voorlichting in de dorpen) en ze hebben niet al te veel geld. Nu had schoonmama dus gevraagt of ik kleertjes mee kon nemen die Yas te klein zijn geworden. Ik doe dat wel, maar heb niet al te veel meer liggen omdat ik al veel weggegeven heb.
    Dus als iemand nog wat heeft liggen wat ie kwijt wil.... zou leuk zijn.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess ik zal eens even navragen bij familie en collega's!
    lieve oproep trouwens!

Cindy , dankje meid! :) lief van je! oei , bedoel je mn echo op de site? ik zal daar morgen ff naar kijken hoe dat zou moeten! maar daar moet je denk ik een scanner voor hebben!?
    ja wat grappig he , al die verschillende landen met eigen regels..

thanks meiden voor de tips voor mn banner aanpassen! ook dit zal ik morgen even doen!

Miranda , wat bedoel je? bedoel je dat dit moeilijk is omdat je miskraam hebt gehad? ja dat is ook niet makkelijk.... en wil daar ook echt niet overheen lopen ofzo.. maar hopelijk kun je ook begrijpen dat wij er 2 jaar voor naar het ziekenhuis zijn gegaan en dat het voor ons ook een lange weg is geweest.....
    dus ja ik ben wel erg blij , al helemaal nu na zo goede echo! tis toch een soort van bevestiging.

maar ik snap wel dat het voor jouw confronterend moet zijn hoor!
    hoop ook echt dat je wens heel snel in vervulling mag gaan en dat het dan goed mag blijven gaan!

xx

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Debby; He..bah.. nu weer een infectie.. je blijft maar aan de gang he :(
    Hoe is de controle gegaan vandaag?

@Cindy; Klinkt allemaal goed, hoop dat jullie snel een mooi huisje hebben en een nieuwe start kunnen gaan maken!

@Nicky; SUcces bij de sollicitatie.. ben benieuwd hoe ze reageren :p

@Duchess; Nee, de ketting is nog wel erg groot. Durf niet eens een armbandje om te doen bij Faye :p
    Rot dat je, je zo voelt :( Heb ff geen tips of ideeën meer :(

@Ella; Van harte gefeliciteerd meis! echt super!!

@duch; zou je graag helpen.. heb alleen net een lading aan mn zusje gegeven (zul je net zien he..)
    Staan erg geen gratis af te halen kleertjes op MP ofzo?

Nou.. Faye dus haar eerste prikjes gehad. Ze sliep de hele tijd.. Zelfs toen de naald in haar been zat.. maar toen de vloeistof naar binnen gespoten werd was het gillen.. en HARD.. mn oren waren gewoon aan het piepen :p
    Verder was alles prima.. ze is nu 56.5 cm en 5340gram. Iets te zwaar schijnbaar..maar die vrouw zei dat ik me daar niets van aan moest trekken.. zeker niet omdat Faye niet aan de minimum hoeveelheid voeding per dag komt.
    (ze krijgt nu 5x130cc, en dat moet zijn 5x160cc)
    Ook naar de longen geluisterd, want ik vond haar nogal zwaar ademen.. en dan bleek te kloppen.. haar longetjes zetten niet helemaal uit, waardoor ze bij inspanning maar 'half' ademt.. dus erg snel buiten adem raakt en dan dus gaat hyperventileren.
    Was ook iets dat vanzelf over moet gaan.. dus al met al ging het prima vandaag :)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja ella...wij zijn ook meer als 2 jaar bezig geweest.... En je bent exact even ver als wij waren...en het is 1 dag nadat we te horen kregen 1 maand terug dat het niet goed was.

Dus ik ben enorm blij voor je....maar ik vind het ook moeilijk.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee tum goed idee, zal zo eens op marktplaats snuffelen. Al vragen ze meestal geld dr voor volgens mij maar kan altijd even kijken.
    Wooow Faye is net zo zwaar als Yasemin 3 weken geleden hahaha.
    Hoe is ze nu? Last van de prikjes?

Helaas liggen in topics als deze vaak verdriet en geluk dicht bij elkaar.
    Maar laten we daarom niet Ella's vreugde wegstoppen.....

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duch; bizar he dat ze al zo groot is.. al vind ik haar er niet dik uitzien ofzo.. gewoon gezond :p Heeft ze van d'r moeder, haha :D
    Ze heeft er geloof ik niet echt last van.. temperatuur was net 37.1, ze is ook niet erg anders in haar gedrag.. Alleen net raakte ik haar per ongeluk op d'r beentje aan en toen was het ff huilen.. maar ze slaapt alweer. Hopen dat het zo blijft.. :p Hoe was Yasemin met dr eerste prikjes?

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch volgens mij de creche of opvang ja ik weet het niet precies..
    zijn broer zei die moeten dan naar school als ze 2.5jaar oud zijn dus ik zei tuurlijk niet,ik ga mijn kind niet zo vroeg naar school brengen. en toen bedacht ik me dat dat wel eens de creche kon zijn hahahaha

@tumm ooohhh dat is zo zielig he die eerste prikjes:(:(
    en een gezonde meid dus;)

@ella jaaaa meiss je mag zeker wel blij zijn haha zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn:):)

@miran dikke knuffel voor jou meiss..
    het is ook wel moeilijk maar hoe moeilijk ook meiss je moet je er overheen zetten. anders blijf je altijd denken ik was nu zoveel weken geweest of nu was hij/zij zo oud geweest en dat brengt alleen maar stress verdriet en pijn met zich mee..

ik zou nu ook iets van 27 weekjes zijn geweest maar ik heb mezelf in gesproken hoeveel ik er om huil of over praat die baby komt er niet mee terug.. we moeten door!!
    en in onze gedachtes en hartjes zouden ze altijd bij ons blijven meiss..
    dat is jou *tje en blijft ook jou *tje..
    knuffel meiss.. (ennuh ik bedoel dit niet slecht he;))

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Miranda dat is ook zo.... snap heel goed dat het moeilijk voor je moet zijn...
    maar goed , ik ben nu ontzettend blij! en dat is natuurlijk ook wel te begrijpen , neem ik aan.
    ik ben nog nooit zwanger geweest , en nu ben ik dat eindelijk en het is ook nog goed!

maar idd , ik snap dat het lastig voor je kan zijn. ik kan me het niet voorstellen hoe dat moet zijn , want ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.
    maar ja , wat moet ik er verder op zeggen...
    ik hoop echt van harte dat je dit een plekje kunt geven. Al moet dat enorm moeilijk zijn!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yasemin sliep de hele dag na de prikjes en had verder nergens last van, Tum.
    Ook niet van haar beentje o.i.d.
    Klein beetje verhoging maar meer niet, ze had er zelf geen last van!
    Enne Yas is best licht hoor voor haar leeftijd, volgt haar eigen lijntje wel.
    En er is veel verschil in BV en KV kindjes, KV kindjes zijn toch vaak wat zwaarder. Maar ach zolang ze het goed doet maakt het niet uit toch!
    Vrienden van ons dat kindje woog met 4 maand 7,5 kilo.... ;) Nou wij zijn bina 4 maanden maar denk niet dat ze veel meer gaat wegen dan 6 kilo.;)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo, nog maar 98 dagen hier :D. Vandaag controle gehad bij de gyn en alles was prima. Helaas gaat mijn eigen gyn naar een zkh dichterbij haar huis, dus we moeten naar een andere, erg jammer, maar het is niet anders! Volgende afspraak over 3 weken MET echo, joehoeeee, altijd leuk ;).

@Cin, op wat voor termijn willen jullie verhuizen?

@Ella, wat super dat je het hartje weer hebt gehoord!!! En lekker dat je naar de vk mag voor de controles!

@Duch, ik heb helaas geen meidenkleren voor je, maar wel lief van je!

@Tum, wat een bikkel is die Faye, vaak schrikken ze meer van het prikje dan dat het pijn doet!

@Miranda, ik snap het wel hoor meis, het is ook niet makkelijk. DIkke knuffel voor jou!

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: wat goed dat de echo super was! Gefeliciteerd meis!

@cindy: zoals duchess al zegt is het misschien niet zo heel verkeerd om even een rustpauze in te lasten. Vooral omdat jullie al zolang bezig zijn en jullie eigenlijk al heel wat tegenslagen hebben gehad. Succes met het maken van een keuze.

@duchess: wat goed dat Yasje op het moment goed ligt te slapen. Hopen dat het ’s nachts ook snel beter gaat. Knuffel meis. Helaas hier geen kleertjes tot nu toe. Wie weet tegen die tijd wel al. Vraag het tegen die tijd nog eens aan me meis want grote kans dat ik het dan vergeten ben.

@tum: al met al dus wel goed bij het CB. Altijd zielig als zo’n kleintjes prikjes krijgen maarja, het is wel nodig.

@hier: gesprek ging op zich wel goed maar heb het idee dat het niets gaat worden. Heeft niets met de zw.schap te maken maar meer het feit dat ik geen 40 uur kan (en ook niet wil) werken. Zou max. 32 uur zijn en dan pas vanaf juli volgend jaar aangezien ik nu nog 1 jaar naar school moet. Ach, er komt vast wel iets anders op mijn pad. We blijven positief denken J
    Net lekker gegeten, had maar even wat lasagne gehaald en bij schoonouders opgegeten want manlief is daar nog even aan het werk. Dadelijk naar huis toe en dan de was opvouwen, stofzuigen en dweilen (ieder de helft) en dan lekker op tijd naar bedje toe.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, doe je wel rustig aan meis?! Je hebt niet voor niets die harde buiken he....

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @deb: ik probeer te doen wat kan, wat niet kan dat doe ik ook niet. Maar ik wil hubbie ook niet met alles opzadelen. Al moet ik wel zeggen dat ik vanmiddag even goed pissed op hem was. Ik vroeg hem te helpen met de was in de droger doen en daarop kreeg ik de vraag wanneer ik hem een keer ging helpen... dat kon ik even niet hebben.
    Vandaag vielen de harde buiken trouwens wel weer mee :) wel met vlagen "gewoon" buikpijn, in die zin "gewoon" dat het anders is als buiten de zwangerschap om maar had er geen harde buik bij. Zou het dan toch op gang komen? We zullen zien.

Deel Deze Pagina