Harde buiken op deze termijn zijn niet meer verontrustend hoor, want beebje mag gewoon komen. Zijn verontrustend eerder in de zwangerschap, omdat ze over kunnen gaan in weeën. Spannend hoor Nicky!!!!! Idd niet zo'n leuke opmerking van je man!
Niet verontrustend, maar wel vervelend . En het zegt nog niets over de bevalling, het kan nog wel een aantal dagen zo niet weken duren helaas....
Ohja zeker vervelend, dat bedoelde ik ook niet. Maar tis niet meer zo dat het niet mag. Harde buiken kunnen ook net zo goed oefenweeën zijn. Enne als er iemand is die weet dat het nog lang kan duren ben ik het wel....
Haha dat is zeker waar Duch! Maar toch super dat je haar zo lang binnen hebt kunnen houden, is ook weer iets waar je trots op mag zijn .
Ik ga lekker even film kijken met manlief, lekker genieten van het feit dat we samen zijn . Fijne avond allemaal!
hier een stukje uit mijn zomerhoroscoop van dit jaar: *Zorg ervoor dat je alles op orde hebt voor augustus erin knalt. Eind juli zorgen Mars en Saturnus ervoor dat achteroverleunen geen optie meer is. Ze vereisen een actiegeoriënteerde aanpak op relatiegebied, en dat je integer en assertief bent. Begin augustus straal je als een gek, en dat verzekert je van een geweldige finale van deze zomer.* Ik ben dus benieuwd. Vindt het wel toevallig dat het over eind juli begin augustus gaat....
*nicky schopt debby op de bank bij arnoud, hoppa lekker gaan genieten van jullie tweetjes en saampjes filmpje kijken met wat lekkers erbij*
Hoi Dames ik kom me ook bij jullie melden. Ik ben Senna ( nickname) ben 24 jaar heb 2 bengeltjes van 6 en bijna 2 jaar en heb een engeltje van 2007. Ik heb ook PCO ben aantal keren spontaan zwanger geweest maar zijn niet allemaal even goed gegaan. Bij mijn engeltje heb ik IUI gedaan. Verder zijn we aan de kuntsel voor ons vierde kindje. Heb kuur provera gehad want ik werd maar niet ongi. Nou ben ik daar 11 juli ongi van geworden maar heb nog steeds van dat bruine smurrie. Wie had daar ook zo lang last van?
@senna: welkom hier en heel veel succes met het verloop van de MMM. Niet herkenbaar hier na een menstruatie nog zo lang bruine afscheiding.
Haha Deb dat zeggen veel mensen, maar kweet niet, ben er niet trots op ofzo. Het ging 'vanzelf' Nicky wat een gave horoscoop!! Idd mooi dat het over eind juli begin augustus gaat. Senna welkom! ook voor mij niet herkenbaar. Zo Yas ligt in bed en ik duik er zo ook maar in alvast. Pak ik tenminste nog een beetje slaap..
@duchess: lekker rustig aan meis en groot gelijk dat je al lekker naar bed gaat. @hier: manlief is nog een paar spulletjes op de wc aan het ophangen en dan ga ik ook lekker naar bed, kan nu toch nog niet slapen. Ik kom jullie morgen weer "vervelen" / "klieren" / vergezellen
Nicky wat jammer dat waarschijnlijk die soll niets wordt maar idd , er komt hopelijk snel wat op je pad hoor! ooh wat lastig zeg die harde buiken! doe maar lekker rustig aan! vervelend hoor! Duchess hopelijk kun je nu wat meer uitrusten!!!! Debby , hoe gaat het nu met Ryan? Tummeltje , wat goed van Faye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fijn dat die prikjes zijn geweest! zo hier weer gewerkt... moest er even weer inkomen , maar verliep verder wel goed. ga zo ook lekker slapen!
Heee Ella en Debby zijn er weer! Welkom terug dames! @Ella; SUPER dat je een goede echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gehoord! Lekker genieten meis. En fijn natuurlijk dat jullie lekker van de vakantie hebben genoten! @Cindy; Moeilijke maar misschien ook wijze beslissing die jullie hebben genomen, dat mocht de eerste IVF niet slagen, dan een half jaar pauze in te lassen. Idd even de Cindy zijn die je bent en wilt zijn, en niet de Cindy die steeds maar vol wordt gepompt met hormonen. Merkte dat hier ook heel erg, was op een gegeven moment gewoon mezelf niet meer. Maar uiteraard duim ik met je mee dat de eerste IVF raak is! En wat gaaf dat jullie zulke grootse verhuisplannen hebben! @Anne; Fijn dat er toch wel wat te zien was op de FM. Duim voor jullie dat de IVF niet nodig gaat zijn hoor. @Debby; Balen meis dat je weer misselijk bent en je je beroerd voelt. Wel fijn dat jullie lekker van de vakantie hebben genoten, alleen wel balen van Ryan zijn oog en de blaasontsteking. En nu weer een schimmelinfectie. *knuffel* @Minnie; Nog effe meis, dan kunnen jullie gaan verhuizen! Al bijna klaar met inpakken en alles of stressen jullie je nog rot met van alles en nog wat? @Tum; Mooi armbandje meis! Zie hier allemaal mooie sieraden voorbij komen. Fijn dat alles goed was op het CB. Sneu zeg die eerste prikjes. Gelukkig zit dat er weer op. @Duchess; Lekker dat de BV en het kolven weer goed gaat meis! Wel balen dat het slapen nog steeds zo slecht gaat. Hoop dat Yasemin snel weer een ritme te pakken krijgt wat voor jullie allemaal lekker is. Wat gaaf trouwens dat hangertje! @Nicky; Vervelend meis dat je zo'n last hebt van harde buiken. Jammer dat het gesprek niet echt iets is geworden! Ben steeds zo benieuwd wanneer jullie meisje komt haha. Ben benieuwd of je horoscoop het bij het rechte eind heeft. @Miranda; Wil niet lullig zijn maar het moet me toch even van het hart. Ik vind het een beetje jammer dat je niet gewoon blij kunt zijn voor Ella omdat ze een goede echo heeft gehad. Ja, je bent blij voor haar, maar je komt meteen met de keerzijde. Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk hebt met het feit dat je een miskraam hebt gehad, dat ís ook moeilijk en klote. Ik begrijp zelfs dat je jaloers bent omdat Ella op deze termijn wel een goede echo heeft gehad, dat vind ik ook niet meer dan normaal. Maar zoals Duchess (dacht ik?) ook al zei; dit is een topic waar verdriet en blijdschap heel erg dicht bij elkaar liggen. Het komt een beetje op mij over alsof je het Ella niet gunt. Je kunt dat soort opmerkingen ook voor één keertje voor je houden en gewoon neerzetten dat je blij bent, in plaats van het meteen op jezelf te betrekken (Gewoon de 'maar ik...' of wat er ook op lijkt een keer níet plaatsen). Hetzelfde als toen ik posi testte, toen reageerde je ook op zo'n manier. Toen was de wond nog heel vers dus ik heb er niets over gezegd, begreep heel goed dat het voor jou heel moeilijk was. Maar bij Ella kom je, nu ze een echo heeft gehad, met een soortgelijke reactie. Het moet ook een keertje klaar zijn. En dan bedoel ik niet dat je je gevoelens maar aan de kant moet zetten en moet vergeten dat je een MK hebt gehad, want het is begrijpelijk dat je het daar moeilijk mee hebt. Maar kun je nou niet gewoon een keer echt blij zijn voor meiden die wel goed nieuws hebben, zonder dat je er meteen een keerzijde aan vastplakt die je op jezelf betrekt? Tuurlijk mag je wel zeggen hoe je je voelt, daar is dit topic voor. Maar je bent hier niet in je eentje. Tja sorry het zal aan mij liggen, maar ik ben daar gewoon een beetje klaar mee. Iedereen deelt hier lief en leed met elkaar en wij zijn er ook voor jou als je je rot voelt. En het moet wel van 2 kanten komen. Jammer, zeker omdat het niet de eerste keer is dat iemand daar iets over zegt. Het is misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik heb even opgeschreven wat ik denk. @Hier; Nou ik ben niet ochtend maar avond/nacht misselijk. Om een uurtje of 11 begint het en dat gaat de hele nacht door. Hoef niet steeds over te geven maar soms wou ik dat ik het kon, serieus. Dan ben je er tenminste weer even vanaf. Voor de rest weinig te klagen eigenlijk. Nog een paar dagen en dan mogen we weer voor de echo.
goedemorgen meiden #deb uhmm eind september begin october gaan we naar belgie we wachten eerst deze ivf ronde af en de terugplaatsing en de eventuele eerste echo(als het raak is)!!! @ella ja dat zal wel wennen zijn geweest weer gaan werken @anja ja idd mischien is het wel goed voor mijn lichaam even rust.. ik denk ook wel dat als ik rust heb gevonden en wat meer afgevallen ben dat er wel een wonder kan gebeuren hoor!! ik ga namelijk als we in belgie zijn en ik heb wat gewerkt beginnen met sporten, zoiezo wil ik eerst afvallen voor ik in belgie begin met de ivf.. @duch hoe is het vanacht gegaan meiss??? @de nieuweling ik heb er ook nooit last van gehad???? @hier nog 1 week en 2 daagjes dan mag ik gaan beginnen met de deca
Ik zeg hier al weken niet over mezelf....ook op vragen niet! En dan krijg je zoiets te horen...naja...Ik ben enorm blij voor Ella, en voor jouw ook Anja. Heb ik ook gezegd. Ik zeg eerst dat ik blij voor jullie ben...feliciteer jullie...zet het zelfs niet in een bericht!! Ach laat ook maar, voel me hier al tijden niet op mijn gemak meer...vind het alsof ik niets mag zeggen. Want alles wat ik zeg moet ik op een gouden schaaltje afwegen, omdat alles wat ik zeg meteen word bekritiseerd of genegeerd..... Ik heb juist enorm mijn best gedaan om overal op te reageren......als ik daar zin en tijd en gevoel bij had. Want ik blijf erbij, het is een topic op een forum waar je lief en leed kan delen maar ik ben niet verplicht om overal op te reageren......alle kleine dingetjes... Ik reageer algemeen toch overal op, de laatste weken gewoon niet omdat ik het niet leuk meer vind om dat te doen.... Heb een bericht gestuurd hier waarom...dat het niet goed met mij gaat...en dan word je zo terecht gewezen. En bedankt he...... Als iemand depressief is mag die dus geen gevoelens uiten hier......
@ella: altijd wennen na een vakantie om weer aan de gang te gaan. Gelukkig is het gelukt met je banner. @Anja: Ik hou het nog even spannend wanneer onze meis komt hihi. Heel herkenbaar dat je niet kunt spugen, hier ook gehad, gelukkig is het nu weg bij mij. @miranda: Als je depressief bent zoals je zelf zegt is het dan niet verstandig om hulp te gaan zoeken? Of heb je dat al gedaan? Ik wil ook niet lullig over komen maar ik ben het wel met Anja eens. Ik heb een tijdje terug gevraagd hoe het met je gaat en daar krijg je niet eens antwoord op. Ik ga me er verder niet mee bemoeien wat je wel en niet doet. @hier: Vannacht weer lekker geslapen J Vanmorgen rond kwart over 7 opgestaan en beneden weer op bedje gaan liggen. Tussendoor nog even wat geslapen en nu goed wakker (tot hoe laat??). Straks nog even naar de winkel, bier is in de reclame en dat is bijna op, manlief zei al: er moet wel bier zijn want als die kleine er dadelijk is heb ik wel wat te vieren Iedereen een hele fijne dag! En knuffel voor allemaal!
@miran meiss volgens mij staat er niets over dat je niet reageert hoor!! maar meer dat je je herrinert aan je mk tuurlijk begrijpen we dat wel meiss zeker,maar je kan dat ook even voor je houden als iemand net goed nieuws heeft gehad,en heel erg blij is van dat nieuws.. idd zoals nicky zegt we vragen de hele tijd hoe het met je is,maar je zegt meestal maar kort goed, of gaat wel!! als je echt ergens over wilt praten kan je dat altijd tegen ons doen meiss tuurljk,je hoor tnu eenmaal in dit pco topic kop op meiss pak het iet allemaal te serieus op want we bedoelen het allemaal heel erg goed. @nicky haha gaat ie het op een zuipen zetten na de bevalling??? bij dinis cultuur is dat normaal he de vrouw bevallen,familie komt hoppa fles champagne en whisky open.. beneden zijn dan de mannen aan het feesten en de vrouwen komen boven bij mij kijken naar mij en de beeb.. haha ik heb metee gezegd als ik net bevallen ben hoeft er echt niemand in mijn huis te zijn hoor!! ik wil de eerste 2 weekjes lekker met jou en beebje alleen blijven hahha.. hij begrijpt dat heel goed hoor.. hetzelfde als leeuwenbot!! als de beeb 2 weekjes oud is doen ze meestal door de bv of door de fv een mespuntje poeder van leeuwenbot heen,worden ze blijkbaar sterk van hahaha nee nee echt niet