PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @miranda: interessant om te lezen je stuk. Ik wil je als tip geven om misschien toch hulp te gaan zoeken hoe moeilijk het ook is. Je kunt en moet dit niet alleen willen doen. Praten is het belangrijkste voor je als ik bovenstaande van je lees. Knuffel meis het is ook allemaal niet makkelijk.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Miranda; Tja ik ben misschien een beetje bot overgekomen in mijn bericht, sorry daarvoor, ik had het wat netter kunnen houden. Maar ik kan ook niet raden waar jij mee zit en als je het niet zegt komen we daar ook nooit achter. Dat hele stuk wat je net hebt geschreven, daar wist niemand hier iets van.
    En nou ja dan vind ik het niet zo heel raar dat mensen gaan denken dat je ongeïnteresseerd naar anderen bent. Als je niet de puf/zin/energie/moed hebt om te reageren, doe het dan niet. Maar zeg wel waarom. Want zo krijg ik wel het idee dat het je gewoon allemaal geen reet boeit.

Toch denk ik dat het geen slecht idee is om hulp te zoeken als ik het allemaal zo lees. Hoe groot de stap ook is, als je die eenmaal hebt gezet zul je opgelucht zijn.

Ik ga weer verder, mijn schoonmoeder (;)) komt zo... Zal straks even alles bijlezen. Wilde hier toch nog even op reageren.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anja: veel plezier samen met schoonmoeders :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @miran wat een stuk meiss:(:( zelfs ik raak ervan ....
    ik raad je echt aan om deze brief uit te printen enhet in een mapje speciaal voor jou te doen..
    elke dag moet je in dat mapje iets schrijven al is het maar om wat afleiding te krijgen meiss..

als 2de zou ik nu een keertje niet de tel ophangen meiss bij de ha. voor het nog meer gaat escaleren..
    lieve schat je komt hieruit echt waar,maar danmoet je er wel even wat moeite voor doen.
    ik denk dta het goed voor je zal zijn om niet de hele dag thuis te zitten, die 4 murenom je heen komen volgens mij ook al heel erg op je af. het is moeilijk meiss om die stap te nemen maar echt meiss doe het voor jou en je meissie.. je man zal het ook veel prettiger vinden als jij met jezelf weer blij kunt zijn..
    als je jezelf weer beter voelt ga dan in dat speciale mapje voor jou lezen wat je nu hebt geschreven,je zult zien dat je die miran niet meer bent, je bent eruit gekomen sterker geworden.
    je kan weer lachen mischien lach je zelfs wel om iets wat je in dat mapje hebt opgeschreven..:)
    echt meiss maak er werk van en ook snel ook.. je maakt jezelf echt ongelukkig zo meiss..

dikke knuffel lieverd!!

@anja haha smoeder weer op bezoek:( hihi doe ze maar de groetjes;)
    xxxcin

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky fijn dat je lekker geslapen hebt!

Cin ieeew leeuwenbot. Nee dat klinkt niet lekker. :D

Daan wat jammer ddat het weer niet goed is. Balen zeg.
    *dikke knuf*

Nicky jij gaat toch borstvoeding geven?

Miranda tja ik weet even niet hoe ik moet reageren.
    Goed dat je je gevoelens in dat stuk tekst kwijt kunt iig.
    Verder ga ik er niet inhoudelijk op in, maar misschien is het inderdaad tijd om hulp te zoeken als je je zo voelt.

Haha Anja veel plezier met je schoonmams.

Zo gister echt een rampenvoeding gehad voor t slapen gaan jeetje.
    Volgens mij zitten we in de beruchte 4 maanden BV dip en tegelijkertijd in een erg heftige sprong.
    Gaat dus lekker hier. De nacht ging wel redelijk, om 3 uur kwam ze voro een voeding en vervolgens werd ze om 06.20 wakker en heb ik nog een uurtje kunnen rekken met een speentje.
    Nu liggen we samen op bed als advies van de LK met de 4 maanden dip. Waren samen in slaap gevallen en werd wakker van haar dat ze aan mijn borst hing; geweldig. :D
    Ga nu weer lekker knuffen!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik weet het....eigenlijk weet ik het wel.

En ik heb toch gezegd hier dat ik het niet trok...en dat ik daarom gewoon niet aan reageren toe kom...of niet?

Ik probeer het nog een poosje, laatste tijd is er gewoon teveel ineens gebeurd...

En nu ga ik mezelf verplichten om op tijd op te staan, ook al is ons meisje nog niet wakker. En te douchen iedere dag...want soms liet ik er wel 2a3 dagen tussen....(wel wassen op intieme plaatsen) En vooral...ik heb een baantje! en dat is toch wel iets heel speciaals voor mij....iets voor mij!! Niet mama, of vrouw....maar miranda die werkt!!

Ook heb ik hier al 3 maanden zumba liggen en kon het niet opbrengen...maar vanmorgen heb ik de dvd eruit gehaald en in het apparaat gedaan....niet aangezet...maar hij is tenminste uit de doos en uit de gang (lag op de gangtafel vanaf het moment dat ik het kreeg....) Dus mogelijk ga ik dat vanaf korte tijd ook doen....in ieders geval hebben marco en ik goed gepraat zondag.....heeeel goed.....heb hem ook gezegd, ik blijf niet bij jouw omdat we een kind hebben ik wil ook aandacht en liefde en eens een keer een goed gesprek...behalve over alyssa weet ik ook nog wel wat van de wereld............en behalve proberen te zwanger worden (waar ik eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan heb) kan ik ook nog wel eens iets anders doen!!

Hij heeft betering beloofd.... En binnen kort is het vakantie (nu ja september....) en dan word er hier verbouwd op zolder...kan ik me daar op storten met schilderen enz... En mogelijk gaan we nog wel een midweekje weg ofzo....

Zou graag in november ook weg willen naar disneyland hihi, dan kennen we elkaar al 10 jaar.................maar twijfel. Had een mooie aanbieding 20 min rijden van disney 4 overnachtingen...voor 179 euro in totaal! En dat is met Alyssa erbij dus...want die kost niets... wel inclusief disney korting dus ik denk ook zo een pas voor intree...heb niet heel goed gekeken omdat ik er nog niet aan wil denken om te plannen....ligt aan het geld he.

Maar ook dat komt beter nu, ik zal een inkomen hebben (niet veel, zo 30a40 euro per week....) maaaaar het is een inkomen...van 30 euro kan ik bv weer iets lekkerders halen als gewoon altijd pasta piepers of rijst....... En kan ik naar de kapper!! En vooral kan ik weer lenzen kopen....voel me mezelf niet met mijn bril op...

het is op het moment zo dat het al iesjes beter gaat weer...dus ik kijk het even aan...had gewoon een enorme dip eergisteren en gisteren...mede door het goede nieuws van ella.....

hebben jullie mij veel over de miskraam horen praten? Ja in het begin...... ik dacht dat ik eroverheen was...afscheid genomen en alles..maar het zit me toch nog hoog..misschien omdat dit de 1e maand was en ik dan 12 weken zou zijn geweest.....en omdat ik ook precies op die dag weer ben gaan vloeien...al vanaf dinsdag..maar zondag werd het ineens erger.

Ach...wie weet..ik ben nooit de meest optimistische persoon geweest...heb nooit voluit kunnen genieten van dingen (dat ligt in het verleden....ver verleden) maar ik doe mijn best...enkel de schone schijn ophouden voor mensen die ik alleen via een scherm ken...dat trek ik niet... ook nu trouwens niet voor kennissen hoor.... schone schijn ophouden kan ik ook niet zo goed.

Bij mij is het erop of eronder...er is geen middenweg....zal er ook nooit zijn want zo ben ik gewoonweg niet... klinkt stom maar ik kan intens genieten van iets, en het volgende moment intens verdrietig zijn...of depressief. En ik denk dat daar praten niet bij helpt...mogelijk wel medicijnen maar voordat ik daar aan begin never nooit niet....want die dingen (ja dingen) dat is zo....definitief.... zo pijnlijk om toe te geven.

Anja ik neem je niets kwalijk...echt niet.. maar schiet wel eens in het verkeerde keelsgat dus....en dan voel ik me aangevallen op mijn persoonlijkheid...en daar kan ik slecht tegen. Hoor mijn hele leven al....dat ik niet goed genoeg ben...kijk eens naar die....waaarom kan je dat nu niet...enz enz....dat ik een soort van verdediging daarvoor heb....

ik ben niet boos, en over 2 weken ofzo kan ik het gewoon compleeeeet vergeten zijn.....letterlijk....maar ik vind het moeijlkjk...voral nu.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha duch heeft ze gewoon je borst gevonden??
    leuk leuk:):)

8. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ anja: komt s'moeder de zolder opruimen :D:D:D (mijn excuses voor de sarcastische inslag, maar daar moest ik ineens aan denken!!)

@ hier: Lastige situatie voor Miran, het is misschien inderdaad verstandig om hulp te zoeken, maar dat is, zoals ze zelf al aangeeft een hele stap!
    Lieve Miran, ik hoop dat je snel kracht vind om jezelf uit deze situatie te slepen! Heel veel sterkte met alles!

@ cin: grappig, ik moet waarschijnlijk op 5-08 weer gaan spuiten voor de 1e IUI, starten op hetzelfde moment, ik hoop dat het mooie tijden zullen zijn voor ons!!

@ Nicky: Nog harde buiken? voorweeën? opstartsignalen? poetsdrang? weet ik veel? Het is deze week lekker koel, ik zou zeggen, GRIJP DIE KANS!! (misschien is 05-08 een mooie datum, en een voorteken voor cin en mij??)

Liefs Daan

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    miran echt een hele dikke knuffel meiss...

dani haha dat heb je mooi gezegd over 05-08:):)

ik hoop het echt hoor dat er iets moois uit onze eerste ivf poging komt:) heb er eigenlijk wel de volle vertrouwen in nu!!

10. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Oh Miran, sorry, ik was nog aan het typen toen jij ook typte... Of zoiets..:( Goed om te lezen dat je dingen gaat ondernemen, en lekker aan het werk is ook belangrijk voor je eigen ontwikkeling!!

@ Duch: Knuffel ze!!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess, merk je dat ik op jouw ook niet reageer....ik kan gewoon niet met jouw overweg. Maar dat maakt niet dat ik nergens op reageer van jouw...

We klikken gewoon niet punt...jij kan niet in mij inleven en ik kan dat niet goed in jouw...eigenlijk staat het met tegen vaak om dat te proberen. Ik doe mijn best, maar eens is genoeg. En jij hebt die grens bij mij al ver voor je bevalling overschreden.

Klinkt hard, ik tolereer je om het zo te zeggen gewoon....maar een band zullen wij nooit krijgen. ;) geen kwaaie woorden....

Dat is nu eenmaal zo, zo is het leven toch?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Bijleesmodus***

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :D Hoe is het met Ryan? Heeft hij het naar zijn zin op de camping nog? En met jouw?

14. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @Senna: Ik ben ook niet bekend met zo'n lange periode vloeien na Provera, wel HEEEEEL heftig bloedverlies! Nu weer bezig met Provera, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, en niet zo lang is als nu bij jou!!

Daan

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wow wow volgens mij loopt het hier een beetje uit de hand?????
    duch zegt toch niks verkeerds?? of heb ik het nu weer verkeerd..

oh snap er helemaal niks meer van eigenlijk...

weet wel dat ik er verdrietig van word over hoe wij hier soms met elkaar omgaan???? wat is daar de reden van...

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ik wil inderdaad borstvoeding gaan geven, tenminste proberen.

@daan en cindy: ik ga echt voor jullie duimen hoor maar ik hoop eigenlijk dat die kleine uk hier eerder komt dan 5 augustus. Van mij mag het vandaag of morgen wel of in ieder geval deze week.

@rest: knuffel meiden het is allemaal niet makkelijk voor niemand niet.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, met Ryan gaat het gelukkig weer goed, hij heeft nergens meer last van gehad! En hij heeft het super naar z'n zin op de camping, zo leuk om de verhalen te horen van mijn ouders :). Hij slaapt nu tussen de middag niet meer, omdat hij dan 's avonds niet wil slapen. Maar bij mijn ouders was hij dus zooo moe, dat mijn ouders hem om 13.00 uur op bed hadden gelegd, zodat hij 1 uurtje (maximaal) kon slapen. Dat wilde meneertje niet. Met als gevolg dat hij om 16.00 uur omviel van de slaap. En wat doet meneertje: hij pakt zijn deken van zijn bed en zijn Nijntje, sleept het mee de caravan uit en gaat in de voortent (waar mijn ouders ook zaten) liggen onder de deken met zijn Nijntje en is in slaap gevallen, hahaha. Mijn vader heeft hem na 1/2 uurtje maar wakker gemaakt, zodat hij 's avonds ook weer op bed wilde :D :D.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee...zo bedoel ik het ook niet! verdorie....

ik zeg alleen maar dat ik het gevoel heb dat duchess en ik elkaar niet liggen....ze zegt ook dat ze er niet op in wil gaan op wat ik gezegd heb... kan met wat ze zelf mee gemaakt heeft liggen....maar dan mag ik toch wel iets zegggen wat ik al langer voel....

:(

weer verkeerd......:(

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik snap um ook even niet, zoals wel vaker.
    Ik weet wel dat ik mn dag niet ga laten verpesten door zoiets dus... toedels!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heheh slimme kerel!

oh...trouwens, dat doet ALyssa ook wel eens hoor...in slaap vallen tussen 4 en 6....en overdag niet willen slapen!! Denk dat het de leeftijden zijn...ze willen controle over het slapen en slapen gaan...net zoals zelf willen eten hihi.

wel fijn dat hij het zo leuk heeft...en jullie?

Deel Deze Pagina