PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda jij begrijpt gewoon heel vaak dingen verkeerd.
    Ik zei dat ik er niet inhoudelijk op in ga omdat ik niet weet wat te zeggen, dacht dat dat wel logisch was........
    Ik heb geen probleem met jou maar jij elke keer wel met mij, tja ik kan er niks aan doen maar vind het erg jammer dat je me altijd zo aanvalt. Ik heb het nu intussen ook wel gehad met jou daardoor.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    is het nu afgelopen over deze issue? ik wil het er niet meer over hebben....ik wil niemand boos maken of voor het hoofd stoten...

laten we gewoon kletsen weer...en ik lees wel...en reageer wanneer het me uitkomt...goed?

Trek jullie van mij niets aan aub...laat me maar. Ik heb mezelf mijn kind en mijn man.....verder ff niemand nodig om eruit te komen.......

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: jeetje meis wat gaat yasje snel zeg! Alweer 3 maanden en 3 weken.... de tijd vliegt echt voorbij.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh ryan is echt een schatje als ik dat zo hoor deb:)
    leuk he voor die kleintjes op de camping:)

haha ik ben er opgegroeid;)
    hoe is het met jezelf vandaag debs;)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    en jij begrijpt mij iedere keer verkeerd...ik zeg toch dat sommige mensen elkaar niet liggen...en dat geef ik eerlijk toe...moet ik dan echt de schone schijn ophouden????? ZOals ik al zei daar doe ik niet aan......

Even goede vrienden dan...laten we lekker gewoon verder doen.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jammer altijd dat als ik er wat van zeg er niet meer over gepraat mag worden.
    Maar prima, ik heb ook weinig zin in al dit gezeik.
    Toedels ik ben er weg van!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Senna, welkom hier! Ik herken het ook niet na de Provera nog zo lang last van bruine smurrie.

@Ella, met Ryan gaat het allemaal heel goed gelukkig, hij heeft nergens meer last van en vindt het heerlijk bij opa en oma :D.

@Anja, vervelend he die misselijkheid en helemaal als je niet over kunt geven, dat zou in ieder geval wel iets opluchten inderdaad. Hopelijk is het snel over meis en tot die tijd even doorbijten en een dikke knuffel van mij!!!

@Daan, jeetje meis, dat was zeker even schrikken! En balen dat je nu weer aan de Provera moet en dan wee ropnieuw moet beginnen :(. Kan me goed voorstellen dat je er erg moedeloos van wordt. Dikke knuffel!

@Tum, Faye is goed bezig, lekker aan het doorslapen en geen last gehad van haar 1e prikjes :D. En jij als mama mag trots zijn op jezelf!

@Miranda, lees net je hele verhaal en ik herken heel veel erin van mijn depressieve periode. Ik sloot mezelf (ook) op in huis, wilde niemand zien en ook tegen niemand zeggen hoe ik me voelde. De eerste stap, naar de ha gaan, is het moeilijkste, maar daarna wordt het "makkelijker". Misschien kan je anders samen met je man gaan, dat hij je dat laatste zetje in de rug kan geven? Als je erover wilt praten, mag je me altijd pb'en!!

@Duch, wat goed dat je de bv nog steeds volhoudt en er zo goed mee om weet te gaan dat Yasemin nu 's nachts weer wakker word! Petje af voor jou hoor!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haaaiiii debbbb:):)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies, het is zeker de leeftijd, hij probeert ook dingen uit. Vaak kunnen we er achteraf hard om lachen, maar op dat moment grrrr :D.

Met mij gaat het redelijk, heb veel last van buikpijnen en een soort harde buiken, terwijl ik echt helemaal niets doe :(. Mijn energie is op en ik voel me net een vaatdoek, erg k*****. Mijn buik wordt zwaar, maar qua kilo's niet veel gegroeid, dus dat is mooi :D. Ach, gewoon even een dag vol hormonen en niet lekker zijn ;).

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik stel voor dat de rest via PB wordt uitgepraat

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Kunnen jullie de rest via pb uitpraten meiden, want op deze manier gaan anderen zich er ook mee bemoeien en dat is helemaal nutteloos lijkt mij :(.

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Daar ben ik het helemaal mee eens Tum.

Hoe is het verder met jou en Faye??

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie dat Tum hetzelfde voorstelt ;).

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    cindy zeiiii haaaaiiiiiii deb:):) hahahhaha

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm...had een bericht geschreven over hoe ik ben...en dat het al eerder ter sprake is gekomen... alleen verkeerde toetsencombo en was weg....ff kort dan.

ik kan geen emoties lezen...punt...ik kan niet inleven..ook niet irl...ik zie niet wanneer iemand boos of blij is...

nooit gehad...en ik heb dit hier al 3 keer eerder verteld....dacht dat jullie dat wel wisten...maja...

ik ga door....

Oh en duchess, je mag alles zeggen hoor.....ik hou je niet tegen....dat doe je zelf.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Cin, sorry overheen gelezen :)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @deb;hihi ryan lekker aan het puberen :D En met jou dus minder :( Hoe gaat het met de infectie.. dat al aan het verbeteren?

Hier gaat ie goed hoor, Faye ligt naast me op de bank te brabbelen :D zo leuk :D

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    verdomme....weer een belasting aanslag....kindgebonden budget...dacht dat ik dat af had gezegd!! verdomme....

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tum... faye aan het brabbelen...ooh hoe lief! ooh tipje..neem het op!! want ze gaat zo snel anders brabbelen hihihi

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt aan het puberen, maar ook nog zo afhankelijk van papa en mama ***smelt***. Hij is al zo groot, maar toch ook nog zo klein! En dat merk je zeker in een vreemde omgeving vind ik. De infectie is alweer bijna weg, nog een beetje jeuk en volgens mij ligt mijn halve doos open door het krabben...

Wat heerlijk dat Faye zo aan het brabbelen is, zo leuk als ze ouder worden (vind ik).

Deel Deze Pagina