Ow wat leuk Tum. Ik kan gewoon echt niet meer wachten totdat we hier ook zo'n frummelke hebben liggen. In het augustustopic zijn er al een aantal die de kleine in de armen hebben en dan ben ik stiekem toch best wel jalours
@miran; kut is dat he.. vergeet je, je inkomen te wijzigen,.. krijg je een rekening op de mat.. Das de reden waarom wij huur-zorg-en kgb op een aparte rekening storten.. en als we dan de definitieve aanslag krijgen, hebben we een leuk centje over
Ik ga jullie even verlaten, moet even naar de bieb de boeken terugbrengen, zijn te laat door de vakantie, hahaha. Vroeger mocht je de boeken dan langer lenen, maar schijnbaar nu niet meer :-S. Ben er strakjes weer! GROUPHUGGGGGG
De andere helft kan ik nog gebruiken, whahahahaha. Alhoewel manlief nu niet wil, want hij heeft 1 keer de schimmel gekregen en een jeuk gehad .
hmm ja...maar ik dacht dat ik het af had gezegd....vorig jaar al doorgegeven..maar nu ik erover nadenk heb daar nooit een brief over gehad...hoeveel en of het werkelijk afgesloten was...stom niet meer aan gedacht... :x
Heeeeel begrijpelijk en herkenbaar meis, dikke knuffel! Ik geloof dat ik zelfs ga huilen als jij bent bevallen
@miran;jaa heb al wat opgenomen.. maar ik heb geen dee hoe mn telefoon verder werkt.. Heb al ruzie het dat ding als ik een smsje wil versturen.. dus laat staan een filmpje op de pc zetten @deb; sterkte ermee.. heb het nog nooit gehad.. maar volgens mij is het aardig vervelend daar onder @nicky; nog ffies en dan is je kleine meisje er!! ik was ook zo jaloers op alle mei-mama;s haha.. en zeker op de meiden die later uitgerekend waren, maar eerder bevielen
dag debby!! hopelijk valt de boete mee....en niet meer verlengd lenen in vakantie..oh dacht dat altijd zo was.....
hahha ja halve doos tot straks debbie @tumm heerlijk geluidje en gevoel he van die kleine meis @nicky nog even geduld meiss.. jullie kleintje komt wel en snel ook @miran ja das weer balen ik baal trouwens altijd van acceptgiro`s.. haha ben blij dat we ze open maken lezen en meteen doorsturen naar de mozaiek hahaha dus gelukkig hebben we daar geen stress meer over..
ohhhh..... kleine meis ging net op potje zitten...denk ik gaat ze plassen..want zag dat ze moest door aan poesje te pakken... Maar nee geen plasje...dus ze staat op en speelt verder...hoor ik net ineens bij de bank...klater klater klater...hahahaha...dan maar weer pamper aan...want ze is er echt niet klaar voor dus...ze voelt het gewoon niet echt aankomen. af en toe probeer ik het zonder pamper...vind ze wel lekker...maar natte sokken niet hahaha....(die had ze nog aan...)
Echt rot.. weet precies wat je bedoelt. Ik heb in 2007 huurtoeslag gehad, terwijl wij veel te veel verdiende.. ja.. weet ik dat? was het eerste jaar dat ik dat aanvroeg.. Niemand legt je dat ff uit ofzo En natuurlijk heb ik dat jaar veel weekenddiensten en overuren getmaakt.. dus dat was een hartverzakking toen ik die rekening op de mat kreeg
Zo.. ik ga ff pippi mächen, aankleden, en ff boodschappen doen + hond uitlaten.. spreek jullie laterrrr
hmm 450 euro weer erdoorheen...daar gaat mijn loon van 3 maanden....of zelfs 4 of 5 maanden.....had gedacht iets leuks ervan te kunnen doen.....snif. duchess, nog een ding.....laten we niet boos zijn op elkaar.... (onschuldig kijkende smile) bedoel het niet kwaad!! wou alleen zeggen we klikken niet.....punt...dat komt voor....toch???
Niet klikken komt voor.....maar zo breng je het niet! Sorry heb het nu gewoon een beetje gehad, kruip even een beetje terug! Zit al niet lekker in mn vel door die kutnachten. Jullie zien me wel weer verschijnen als ik me beter voel. Lees wel mee want ben te benieuwd naar Nicky.