PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Senna: Ja ik heb ook meestal een pen en papier bij, en dan ben je een reactie aan het typen en dan staan er alweer een paar nieuwe.... Nu weet je gelijk dat je je hier niet hoeft te vervelen!

@ Anja: begrijp ik van jouw hyves dat iemand jullie wondertje al heeft verklapt? of heb ik het verkeerd geintrepeteerd?

@ Ella; werk ze, ik ben blij dat ik met 10 minuten weer naar huis mag.. Heb het wel gehad hier voor vandaag!

@ Duchess: Dikke knuffel!

@ Miran: LEVE DE TV!!

@ niemand in het bijzonder; wat zal ik vanavond eens eten? *besluiteloos*

2. hoi nicky.

Nee pffffffff is echt vreselijk, maarja is weinig aan te doen helaas. mis hem wel heel erg is al weer bijna 3 jaar geleden.

Kom zohoor me man zijn sleutels zijn foetsie anders kan ie niet gaan werken

3. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Senna; jeetje wat een heftig verhaal zeg... *Dikke digi-knuffel* Ben ook even op je site gaan kijken (sorry vond hem in je profiel), heftig allemaal zeg, ik ga vanmiddag de tijd nemen om je dagboek te lezen, en hoef dan ook mijn tranen niet meer in te houden, zit nu op het werk, en dan vind ik dat ik mezelf toch groot moet houden... Ik ga straks even goed kijken!

Nu afsluiten en lekker naar huis! Dikke GROUPHUG!!

4. dank je wel daniele.
    kan je gelijk ook mijn andere 2 prinsessen bekijken.
    de oudste is nou lekker met vakantie met opa en oma.
    manlief gaat zo werken hihi rust in de keet

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @daan: knuffel terug meis.

@senna: het maakt niet uit hoe lang het geleden is, het is en blijft een groot gemis.

6. zo echt wel.
    dacht echt van de tijd zal het wel laten zakken maar echt niet pffffffff. maar goed word bijna september en dan ben ik niet zo op mijn opperst best zeg maar.
    heb me schermafbeelding gewijzigt hihihi.
    is me jongste prinsesje Senna

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh senna wat een gemis...wat erg! en wat klink je sterk eronder......kan ik wat van leren denk ik...en niet zo zeiken met mijn 8,4 weken.... :(

alle leven is heilig...of het nu net begonnen is of al bijna ge-eindigd....je moet er met zorg mee om gaan, en er liefde voor voelen. Want het is je gegeven door een hogere macht, je hebt er niet zelf voor gekozen of het genomen.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer bijleesmodus, jullie kletsen teveel ;)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, wat goed dat je man een andere baan heeft, gefeliciteerd!! Ryan aait wel regelmatig over mijn buik of trekt mijn shirt omhoog, zodat hij de baby kan zien :D. Op de vakantie had hij het te druk voor de baby, hahaha.

@Senna, jeetje wat heftig meis dat je kindje is overleden met 23 weken :(. Mag ik vragen waaraan?

10. hahahaha Debby.
    had ik net ook. kon het niet bij benen.

Miranda ieder leventje wat eindigt of het nou vroeg in de zwangerschap, later in de zwangerschap tijdens de geboorte of na de geboortje het blijf een groot gemis.
    Dus vind niet dat je moet zeggen dat je niet maar klagen met 8 weken.
    Ik heb ook tussendoor nog aantal miskramen gehad heb daar eerlijk gezegd geen last van gehad.
    maar in Feb dit jaar door een fout van de arts een afbreking moeten doen wat achteraf niet nodig was dat was bij mij de druppel dat ik hulp ben gaan zoeken.

Maar heb nu wel weer de kracht gevonden om door te gaan. en ook over de toekomst na te denken.
    Vandaar heb ik me aangemeld bij jullie

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @senna: ik heb ook even op je site gekeken, heftig hoor! begrijpelijk hoor dat je tegen september niet zo in opperbeste stemming bent.
    Stoere foto van jullie prinsesje.

12. ja hoor Debby dat mag.
    We oorzaak is onbekend.
    wel is er een hoop aan vooraf gegaan, maar dat ga ik hier niet beschrijven wil de dames niet afschrikken.
    wel staat het op mijn vlindersite daar kan je alles lezen.
    Schrik alleen niet van de foto's sommige kunnen ze als schrikbarend beschouwen

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk ook dat je overal sterker uit kunt komen en alles in het leven een reden heeft, hoe oneerlijk het vaak ook is! En super dat je hulp hebt gezocht meis en er weer bovenop bent gekomen!!

14. ik denk ook dat dit mij overkomen is met een reden.
    het heeft alleen hoop ellende mee gebracht ook met mijn oudste dochter. die mist der broertje nog steeds.

maar ja gelukkig kunnen we er nu aardig goed mee over weg.
    heeft wel een hoop tijd en energie en strijd gekost

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb je eerste dagboekverhaal even gelezen, heftig hoor! Wel goed dat jullie je dochter erbij betrokken hebben. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en een goede bevalling en een gezond kindje op de wereld mag zetten meis!

16. DAnk je wel debby.
    dat hoop ik ook.

Mischien heel raar vraagje hoor.
    gaan jullie allemaal via de MMM zwanger proberen te raken?
    Ik heb mijn 2 dochters en de afbroken zwangerschap spontaan gekregen en alleen me ventje via IUI

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Geen rare vraag hoor! Ik ben van Ryan (hij is geboren op 31-10-2007 en ik ben nu 1-11-2010 uitgerekend) spontaan zwanger geworden :D.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @senna: hier via de MMM zwanger geworden. Tegenover de meeste andere dames hier heb ik het geluk gehad dat ik maar 1 ronde clomid hoefde te nemen.

19. ik ga dit keer ook proberen om via de spontane weg zwanger te raken.
    moet alleen van de gyn mijn ongi;s in de gaten houden als nou over 3 maanden weer niks is en ben ook niet zwanger moet ik terug.

Lotte is van 25-02-2004 en Senna is van 03-10-2008 ik zelf ben 24 jaar.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En zijn Lotte en Senna via de MMM gekomen?

Deel Deze Pagina