PCO deel 7

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Antares, Jun 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nee Lotte is door de pil heen gekomen.
    Ik wistn iet dat ie niet werkte als je Pfeiffer heb en antibiotica had de huisarts ook niet gezegd.
    En voor Senna zaten we in een rust periode en we zouden in Aprill 2008 weer IUI gaan doen maar dat was niet meer nodig.

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @senna: wat heftig allemaal zeg, heb even je dagboekverhalen gelezen en de foto's bekeken. het is niet niks zeg.

3. nee zeker niet.
    is ook best moeilijk nog steeds zeker als familie zo lastig doet. maar goed dat houd je toch. hihihi.

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Senna wat ontzettend heftig allemaal...............

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden thanks jullie zijn lief. :)

Senna, ik reageer altijd in een kladblok op de pc. Is heel handig. ;) Even kopiƫren en klaar!
    Wat erg dat je je kindje verloren hebt met 23 weken.. :(
    Ik ga zometeen zeker je website lezen.
    Ik heb een hele tijd op de OHC gelegen en vaak meegemaakt dat kindjes helaas hun mama te vroeg verlieten... heftig.. :(
    Hier ook via de MMM zwanger geworden. 9 maanden in de MMM gezeten en toen zwanger. :)
    Leuk trouwens toch ook een jonge mama! :)
    Ik ben bijna 23.

Ga nu even je site bekijken...!

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ow god.. Moet heel hard huilen van je verhaal en foto's Senna! :(
    Besef maar weer hoeveel geluk ik weer gehad heb. Het is zo'n groot wonder om een gezond kindje op de wereld te mogen zetten...

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Zit even in een dip, mis Ryan, veel last van mijn buik, PJ is erg druk....even traantjes laten gaan***

8. hug debby.

Lastig he als de kindjes weg zijn.
    Kan je hem niet eventjes op bellen?

Het heeft mijn ogen gigantisch geopend na het overlijden van me ventje.
    Zwanger worden was al niet vanzelf spreken zoals hier de meeste van ons.
    iedereen denkt er zo gemakkelijk over.
    Zwanger zijn de meeste vinden het fantastisch nou ik moet eerlijk toeven ik beval liever 10 keer dan 9 maand zwanger maar ben altijd extreem misselijk.
    Bevvallen dat is zo gebeurt hier.

Helaas zijn wij de enigste die weten hoe het voelt als het niet loopt zoals je hoopte en zoals het eigenlijk bij de meeste gaat.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik geloof graag dat het je ogen heeft geopend. Zelf heb ik gelukkig nog nooit een mk of iets meegemaakt, maar wel 2 zware zwangerschappen gehad.

Ik denk dat mijn ouders hun mobiel niet bij de hand hebben en ik wil niet dat Ryan mij dan weer gaat missen, als hij mijn stem hoort. En ik weet zeker dat ik toch ga huilen en dat wil ik hem nu niet aan doen...

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Jeetje.. heb net ff op je site gekeken Senna.. wat heftig joh :( Dit gun je niemand :(

En zo blijkt dus steeds maar weer dat zwanger worden, zwanger blijven en uiteindelijk een gezond kindje baren een wonder is!

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb dikke knuf!!!

Ben aan t voeden dus even kort. :)

12. hihih en toen was het stil hier.

heb even gauw de badkamer gedaan en Lotte der kamer gestoft.
    Zo alleen nog even stofzuigen kan daar me loge morgen liggen.
    vanavond beneden nog beetje doen en vind het al gauw prima

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Even snel tussendoor dames,

Ik weet niet meer hier.... Buikpijn die naar mijn onderrug wegtrekt en soms zo heftig dat ik het weg moet puffen... zou het dan toch deze week gaan gebeuren?

14. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Oehoeh spannend, zal het niet al begonnen zijn Nicky?
    Dat je zegt dat je het weg moet puffen.... dat heb ik nooit hoeven doen! Dus lijkt me dan aardig heftig?!

15. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Komt het op en gaat het telkens weer weg of watvoor buikpijn is het Nicky?
    Ohh ik word er helemaal nerveus van. ;)

16. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    OEI Nicky....... SPANNEND!!!! 30-07-2010 is een mooie datum!!:D

@ hier: Eigenlijk geen spannende dingen ondernomen vanmiddag, boodschapjes gedaan, en zo...

Net op de site van Youri* gekeken.. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat het me heel erg heeft geraakt... Zo moeilijk! Nu ben ik nog hormonaal aan het afkicken van de Gonal, dus lekker een potje zitten janken... Mijn onmacht en frustratie over de hele MMM is er, voor mijn gevoel nu uit, en ik voel me een stuk lichter en tot rust... Het heeft ontzettend geholpen, en daarvoor wil ik Youri* erg bedanken!! (klinkt misschien erg vreemd allemaal, maar ik schrijf maar gewoon op wat ik voel :()

Ook wilde ik toch even zeggen dat je twee meiden erg leuk zijn hoor Senna!! Alledrie knapperds!

Ik ben nog een beetje van slag dus....

Iedereen een dikke vette knuffel, en misschien tot straks!

@ Nicky: (alvast voordat ik te laat ben) ZET M OP!!! GO NICKY!! ;)

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Daan fijn dat je je beter voelt meis.
    Een keer goed janken kan altijd eens fijn zijn toch.

ooh Nickkyyyyy, waar ben je. :) Lig je te bevallen?? :D

Owja Deb, wat ik nog wilde zeggen, ik vind het echt geweldig lief dat je begon over dat ik al bijna 4 maanden borstvoeding geef!
    Dankjewel. :) Ben er zelf ook wel trots op, er zijn veel beebjes in mijn omgeving geboren de laatste tijd en ik ben nog de enigste die BV geeft, en ja soms is het echt zwaar. Zoals nu met de 4 maanden dip. Maar ik heb intussen al zoveel overwonnen. :) Dus zet lekker door!!

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: het komt en gaat met vlagen en trekt van mijn buik richting mijn rug :( ik zit nu op een houten bijzettafeltje (waar die dingen al niet goed voor zijn) en het doet gewoon pijn in mijn buik, dus zal wel goed ingedaald zijn. Manlief is onderweg naar huis van het werk en die helpt dadelijk met aankleden en dan even naar de winkel. Ik probeer nog gewoon te doen wat ik kan. Heb ook al bijna 3 kwartier flink last van een harde buik die maar niet wegtrekt en dat terwijl ik alleen maar zit...

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Gaan de harde buiken niet samen met de buikpijn?

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    GIL WHHAAAAAAA NICKY!!!!!! het begin is er denk ik.............

Share This Page