PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Goedemorgen allemaal,

Nee helaas nog niets over het nieuws, wordt pas vanmiddag na 13:00 uur... Maar als dat toch eens door kon gaan, dat zou veel trubbels schelen!!

@ nicky: Wat is BIB??? (Ik ben nog relatief nieuw op ZP he ;)) En pfffff-pfffff-pffffff he? ;) Is je hubbie werken of is het echt echt begonnen??

@ Debby: Nog 96 dagen aftellen, dat klinkt volgens mij veeel langer als het is!! Superfijn dat alles goed gaat met jou en PJ!!

Verder vandaag geen plannen, vanmiddag het nieuws afwachten en een beetje stofzuigen, eten koken, huisvrouw spelen!!

tot straks! Daan

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je toch huisvrouw gaat spelen, kan je hier niet even helpen Daan :p.

3. hier ook poetsmiep spelen voor dat me loge komt en manlief weer aan het werk gaat.
    die heeft me gisteravond toen ie thuis kwam nog de oren van de kop gekletst pfffffffffff ahahha mannen af en toe :p

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En weer een nieuwe buikengalerij...

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @daan: BIB staat voor Baby In Buik. Manlief is trouwens gewoon gaan werken, als het door gaat zetten is ie met een half uurtje thuis (of sneller want hij zal op de middenpeelweg wel geen 80 rijden dan :D )

@deb: mooie buikengallerie

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks, vind het zo grappig om te zien hoe de buik toch weer is veranderd!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aaaaaaah het rommelt al aardig bij nicky zie ik? :D Spannend! Hoop voor je dat het door gaat zetten ;)

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mooi buikje deb!!

*zucht* hier weer een blond moment gehad hoor.. pakken luiers ingeslagen.. verkeerde maat.. maak nu het laatste pak maatje 1 op, en ga dan door naar maatje 2.. Heb ik nog 2 pakken maatje 1 gekocht. Kijken of ik het morgen kan ruilen ofzo.. Wordt soms zo moe van mezelf.. als ik ook maar ƩƩn ding kon onthouden..

@zwangere meiden; denk dus niet dat de zwangerschapsdementie over is nadat je bent bevallen.. het wordt nog 10x erger.. :(

9. ahaha tummetje.

ik heb dat ook.
    het word nou ontzwangeringsdementie :p alleen bij mij is het overgestapt op alzheimer light :p

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *knikt instemmend met de light alzheimer....*

bedenkt je moet zout halen....
    sta je in de winkel....
    moet zout halen onthouden hoor!....
    neem je je boodschappen....
    sta je in de gang van het zout....
    moet echt zout niet vergeten!....
    sta je aan de kassa....
    heb het gevoel dat ik iets vergeet...
    ga je naar huis....
    heb nog steeds het gevoel dat ik vergeet...
    gevoel weg gestopt want zal wel niets zijn...
    kom je thuis...
    pak je je boodschappen uit...
    kijk je in je kruidenrek...
    oooh nee he....
    zout vergeten!!!!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    LIGHT alzheimer... verdorie.. mn oma onthoud alles beter dan ik :p

Van de week bonje met mn vent.. ook ergens over (weet niet eens meer waarover).. kwam er op je bij neer dat ik zeeeeeeker wist dat ik iets had gedaan. En hij wist zeker van niet.., was echt kwaad op hem..:p puntje bij paaltje.. had ik het dus niet gedaan.. *oeps*

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zucht... of je gaat boodschappen doen.. en maakt een lijstje (die ik voor ik zwanger was nooit nodig had).. sta je in de winkel.. lijstje vergeten. Ja.. en dan ben je dus blanco he.. dan ga ik maar weer naar huis om een andere keer boodschappen te doen, want ik weet dat het toch geen zin heeft :p

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi het beterd meis....

Hier na 2 jaar kan ik weer zonder lijstje!! Nu ja....als ik geen zout nodig heb dan.... (gelukkig maar heel af en toe!)

Ach....

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hier altijd al een lijstje gehad met boodschappen.

lig nu beneden in de kamer op bed. weet niet of er nog wat komt van cake bakken ik ga het vanmiddag maar proberen. verder nog steeds de krampen in mijn onderbuik...

16. ahahha dan hem ik alzheimer medium.
    hoe heet ik ook al weer :p ben ik getrouwd wie is die kerel die af en toe eens naast me ligt als thuis is :p

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    woaaahhh hahah dat heb ik nog net niet :D :D

@nicky; rustig aan doen he!! denk dat of je meisje goed aan het indalen is, of dat het aan het beginnen is.. Hier begon het met krampen en later ongi pijn in mn rug..

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    die ongi pijn heb ik ook en die trekt naar mijn onderrug toe... :(

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik had afgelopen week bij het soll gesprek dat ik iets over mezelf moest vertellen... ik wist niet eens meer hoe oud ik zelf was :( :(

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky wat ongelooflijk spannend zeg!!! ik denk aan je! fijn dat je wel redelijk hebt kunnen slapen vannacht!

Debby , haha ja idd! dat komt miss wel een beetje stom over... ik lees dan altijd wel hoe het met je gaat hoor! maar omdat het eerder zo vaak zo wisselend ging..... dacht ik vraag ik het maar weer eens! ;)
    Enne wat een ontzettend mooie buiken gallerij! haha wat een leuk woord trouwens! ;)
    je staat er echt mooi op en zo bijzonder dat je buik zo veranderd he!
    Enne 96 dagen!?! wow wat gaat het toch snel!!!!! jullie zullen wel naar de kleine uitkijken!

Senna , sorry maar ik kan het echt niet vinden.... hmmmmm ben soms wat traag hoor! sorry!

Tummeltje , ochhhh wat vervelend dat je vanalles vergeet!!!! Die luiers kun je vast nog wel omruilen toch!?

Antares hahha wat een grappig ''zout-verhaal''! maar dat heb ik lang voordat ik zwanger was ook wel eens gehad! en ja dan met name met zout , peper en suiker. echt van die dingen die je niet wekelijks koopt! heb nu standaard 3 potten zout in huis.
    Ben al flink aan het minderen met de zout , want wij eten echt veeeeeeel te veel zout! vind het zo lekker :)
    maar tis niet zo goed he... dus nu staat de zout wat achteraan in het kastje en de peper wat naar voren! ;)

ben vandaag lekker vrij!!!! ga zo alles boven en beneden schoonmaken.... en dan vanavond komt die vrouw van MvM (alleen ben vergeten mn urine op te vangen! mn ochtend urine dan)
    en vanavond ga ik ook weer lekker dat programma kijken , 60 babys in een uur , heet dat geloof ik!

Deel Deze Pagina