Wat een geweeeeldige foto van Ryan. Hij is echt zo schattig....!! En goed opgevoed! Ik PB je even Deb.
hé dames, ik dacht: ik kom morgen wel weer online maar deb smste me dat de eerste foto al online stond en was toch echt wel nieuwschierig Wat een super gave foto zeg! hier ook uitermate genoten van de dag. echt super gezellig. zeker voor herhaling vatbaar! Jammer dat het maar zo kort was Wij waren rond kwart voor 10 pas thuis. Nog even na zitten kletsen en natuurlijk nog even meegeholpen met opruimen en poetsen. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om het over te laten aan minnie en minnieman. Minnie had er ook geen zin in om op te ruimen en ik ook niet dus maar even samen gedaan en toen was het zo weg. Iedereen een knuffel en welterusten!
@Deb; Leuke foto van Ryan! @Nicky; Lief dat jij en hubbie hebben geholpen met opruimen en poetsen. Nou ik ga ook zo slapen, ben moe zeg! *knuffels*
Idd lief van je Nicky!! Ik vond het ook echt super gezellig en absoluut voor herhaling vatbaar. Zo goed als het in het topic klikte, zo goed klikte het ook in het echt naar mijn idee. Top meiden!
hier ook goed moe, kon bij minnie al bijna mijn oogjes niet meer open houden. Pap en mam gaan nu ook bijna naar huis, die moesten het huisje bewaken hihi en vanacht is hondje aan de beurt om goed te waken ben benieuwd, dat beest zal wel de hele tijd naar buiten lopen. Ik ga nu afsluiten en zo naar bed, ik kom morgen wel weer online.
hee meiden! wat leuk te lezen dat het zo gezellig is geweest!!!!!!!!!!!!!!!!! enne zo te horen een heerlijke bbq! wat een lieve foto van Ryan! Cindy wat fijn dat alles er rustig uit ziet! en wat lief he van die assistente....! hoop ook zo dat je snel een positief test kunt laten zien! Minnie wat fijn he dat zij zwanger zijn! wow 10 jaren in de mm.... das lang! hier lekker gewerkt.... maar wel aan jullie gedacht!
duchess wat rot trouwens dat je , je zo voelt!!!! hoop dat je snel weer wat fijner in je vel zit meis!
Hallo lieve meiden, Ik kreeg gister het smsje van debs dat er al een fotootje opstond maar ik was zo moe......duuuus nu net met naar het toilet gaan toch even snel de pc aan en kijken haha. En die muts ook whahaha. Bakkertje Ryan haha. Echt een superlief manneke! En dan zo lief spelen met de steentjes en yasemine vond ie ook te gek! Ik vond het gister echt supergezellig en hubbie en ik hebben het kei naar ons zin gehad. Zo goed als dat het op het topic klikt zo goed ging het ook in het echie.......echt zo leuk! En die truukjes van de man van Duch.......echt om te gieren......hihi. Echt duch je hebt een superman! Als je ziet hie hij met yasemine en met Ryan omging gister! En Arnoud steeds leuke kiekjes maken van alles en de kids......Dus Arnoud mag de volgende keer ook weer mee met fototoestel! Het is ook een hele zorgzame man voor jou debs! Ookal zo een lieverd! En anja was helaas alleen maar het was ook supergezellig dat je er was. En net als ik was je behoorlijk zenuwachtig! Maar dat mag ook! Nicky en hubbie kenden we al......maaaaaaaaar toch heel erg bedankt voor het helpen met alles op te ruimen! En heeft scooby het huis goed bewaakt? Tevens wil ik even vertellen dat ik gister een heeeeel mooi kadootje heb gekregen. Ik zal straks een foto maken en even posten. Heb een mooi hangertje van een vlindertje gekregen voor aan mijn ketting. En natuurlijk was dat weer brullen......Gister toen iedereen weg was......ik weer brullen. erg he......Maargoed vandaag is het vaderdag en vandaag waren we uitgeteld van ons tweede sterretje....Een beetje een dubbele dag en het zal er een worden met echt wel een keer een traantje maar dat mag ook. wanneer is de volgende meeting???? Ik geloof in juli want nicky's beeb komt toch al eerder dan dat ze denkt whaha. Heb haar gister ook stiekem aangemoedigd dat ze maar een week of 2 eerder moet komen haha. meiden ik ga nog heel even terug naar mijn warme bedje en dan spreek ik jullie straks!
Een hele goedemorgen meiden Ik moet nog even zeggen dat ook mijn hubbie het helemaal naar zijn zin heeft gehad. En natuurlijk was de hubbie van duch helemaal super! En Arnoud natuurlijk ook maar die hadden wij al een keer gezien. Anja was ook super top! En het maakt niet uit hoor dat je wat stilletjes was, wel begrijpelijk als je nog niemand kent. Ik vond het ook zo super hoe Ryan met Yasemine omging. En natuurlijk ook hoe duchman met de kids omging. Scooby heeft niet meer hoeven te waken, hubbie had toch maar even de deuren erin gehangen, ik vond het maar een naar idee dat er geen deuren in zouden zitten en iedere gek naar binnen zou kunnen komen. Niks voor mij, dan had ik de hele nacht niet geslapen vrees ik. Vandaag hier een rustige dag, heb niet zo goed geslapen, was om half 6 al wakker! en daarna weer om half 8 en toen om 8 uur. Maar opgestaan want pap en mam zouden er tussen half 9 en 9 weer zijn. Ik ben zoooooo blij als dat verfwerk klaar is. Ik zei dat vanmorgen ook tegen hubbie en zijn eerste reactie: ja en dan is de kleine er dus kunnen we nog niet uitslapen. Nouja, dan maar hopen dat het verfwerk heel snel klaar is en de kleine nog tot eind juli blijft zitten Ik ga even de tafel dekken en dan ontbijten.
meiden leuk dat het zo gezellig is geweest! Volgende keer gaan wij ook komen hoor..tenminste...hihi. Oh, ben ff helemaal van mijn apropo...of hoe schrijf je het...gisterenavond zo een slecht nieuws gekregen...... Een meisje van het forum waar ik eerst veel kletste (hecht groeppie) maar waar ik besloten had weg te gaan.....was 40 weken zwanger...en gisteren hebben ze te horen gekregen nadat ze hele dag weinig tot geen leven voelde dat het hartje niet meer klopte........dat mag niemand overkomen...het is niet eerlijk....zo enorm verdrietig.... Ben er echt helemaal van ondersteboven....
Goedemorgen! Ik kan weinig toevoegen aan alle mooie woorden die al gezegd zijn . Ryan heeft ook genoten van Yasemin en ik vond het ook zoooo super om te zien hoe Duch-man ook met hem omging! De foto's zijn ook heel erg mooi geworden, maar we hebben helemaal geen foto waar Anja met haar gezicht op staat, alleen vanachteren, hahaha. Vooral veel foto's van Yasemin en Ryan....maar ik stuur wel even een paar door natuurlijk! Ik heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen, de ab-kuur slaat aan . Vanochtend waren we allemaal pas tegen 10 uur wakker , dus hier heeft het hele gezin lekker uitgeslapen .
@Nicky, kan me voorstellen meis dat je blij bent als het allemaal klaar is!! En de volgende meeting: wij zijn er helemaal klaar voor hoor, hahaha.
Meiden fijn om te lezen dat jullie het ook leuk gevonden hebben. Altijd fijn he. Haha! Moeten we maar snel over doen. Minnie (AHUM ging ik bijna weer..) huilen mag! Zoals ik gister al zei, ik denk dat we allemaal wel een traantje zouden laten in jou situatie meid! Nicky verstandig om de deuren er nog in te hangen haha. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen denk ik! Miranda wat een rotnieuws. Altijd schrikken zoiets... Zo zie je maar watvoor wonder het is.. Niet alleen om zwanger te mogen raken, maar ook om een gezond kindje op de wereld te zetten. Debby wat fijn dat jullie zo uitgeslapen hebben!! Wij ook. Ben er uit gemoeten om 7 uur dus hartstikke goed, even gevoed en weer terug in bed gelegd en zelf ook er weer in gekropen tot 10 uur! Minnie meis, ook wij denken aan jullie. Dikke knuffel. Deb ik ga nu even de fotos bekijken. Bedankt iig! Leuk trouwens dat iedereen mijn man zo leuk vind hahahaha Wij vonden iedereen ook erg leuk!
Wat alle foto's betreft, kunnen we niet een fotosite maken en die per PB aan elkaar geven? Ik ben erg benieuwd naar alle foto's.
Ik zal even kijken of ik alle foto's op Ryan's website kan zetten (in een apart album), zodat iedereen daar bij kan, maar dan is het de vraag of iedereen daarmee akkoord is ivm privacy?
Ik vind alles prima! Leuke foto's Deb!!! Die van Yasemin zijn echt lief! Alleen mezelf..aaaaah. Hahaha. Nahja komt goed.