PCO deel 7

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Antares, Jun 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Wil je geen valse hoop geven.. maar het zou best kunnen dat je al bezig bent. Noteer de krampen eens, dan weet je om de hoeveel tijd ze komen.

Als ze regelmatig komen, dan denk ik dat de kleine meid eruit wil ;)

Bij mij was het ongeveer zo;

17:00 uur - 22:00 uur om de 15 minuten
    22:00 uur - 00:00 uur om de 8 minuten
    En daarna ben ik het kwijt.. geloof dat ze vrij snel om de 5 minuten kwamen daarna en toen ben ik bevallen (05:43uur)

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Nicky wat ongelooflijk spannend meid!

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    nicky heel veel succes!!!! ik denk aan je meis! en kom straks weer even spieken! ik ga nu ff schoonmaken!

rustig aan!

4. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Eeeeeeeeeeeej Nicky!! Succes meid, je kunt het!! (ik vind het wel aardig van ons dat wij allemaal zo met je meeleven.. *zoekt een engeltjes-emoticon*

@ Dementie: Kan het zijn dat ik dat ook al heb van de Gonal? Ik ben namelijk net een zeef, afgelopen zaterdag nog, lag lekker languit tegen hubbie aan op de bank, nog bij te komen van de bruiloft... Ineens gaat de bel, bleek ik visite te hebben afgesproken.... BALEN!! Maar vooruit, de visite vond het niet erg, en achteraf was het best gezellig!!

Liefs Daan

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hihii Daan!
    nou gelukkig was het toch nog gezellig! ;)
    maar je moet je dan ineens wel gaan instellen op visite he... das soms best lastig als je er niet op had gerekend!

6. zo ben ikw eer eventjes.
    wat een stress ochtend zeg gatverdakkie.
    maar goed.

Ela speciaal voor jou de link van me ventje zijn site.
    www.yourihavinga.vlindersite.nl

nicky heel veel suc6 hoop dat je gauw je kleintje vast mag gaan houden hihihi.

verder ben ik het al wel weer vergeten wat ik wou schrijven ahahah

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky klinkt wel alsof het begonnen is hoor... spannend!

Deb wat een mooie buik!!

Tummetje wat handig van die luiers. :D Haha.
    Faye heeft wel lang in 1 gezeten zeg!

Bij mijn uiteindelijke bevalling had ik weeën om de 2 minuten vanaf het begin (breken vd vliezen) tot de persweeën.

Nicky ik denk aan je meis!

Hier een goede nacht ghead hoor! De laatste voeding gisteravond ging echt zooo goed en fijn.. ik heb er traantjes om gelaten haha... Heb er echt van genoten. :)
    Dat was om 20.30 en vervolgens kwam ze om 03.50 weer. En daarna om 07.15. Dus ik was weer helemaal blij, en vóóral omdat ons moppie in haar gewone slaapzak geslapen heeft en niet in de puckababy! :D
    Heb ze dus maar snel op marktplaats gegooit vanochtend haha. :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb bijgelezen, maar ben alles alweer vergeten :(. Mijn vriendin was net even op bezoek en nu ben ik weer kapot...het houdt gewoon niet op :(. WIl nog zoveel doen, Ryan z'n kleren overgooien naar z'n nieuwe kast, de muurschildering op PJ z'n kamer afmaken, babykleding uitzoeken en op maat leggen en ik kom nergens toe :( :(.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, hoe heette die zitzak ook alweer die jij hebt gekregen? Ik vind zoeits misschien wel leuk om aan mijn ouders te vragen als kraamcadeau, misschien wel leuk voor Ryan dat hij dan naast PJ kan zitten en PJ niet zo snel om kan vallen of zo....

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ken ze alleen als Doomoo seat, maar vraag me af of die van Duch ook voor pasgeborenen is.

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb lieverd, probeer een beetje te accepteren dat je niet zoveel meer kunt meis. Is moeilijk ik weet het maar waarschijnlijk voel je je dan toch wel wat beter.
    Spreek met jezelf af dat je iedere dag 1 klusje doet en dan komt het vast goed. Na dat ene klusje is het dan ook klaar! Tijd genoeg toch?
    Dikke knuffel!!!!

Die zitzak heet de Sit&Joy Snoozy! Je hebt ook andere, Doomoo seat heet die geloof ik. Maar dacht dat die duurder is.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet dat ik het moet accepteren, maar de ene dag lukt dat beter dan de andere dag ;). En ik hoor net van een vriendin van een ander forum dat zij hun Doomoo seat voor een prikkie weg willen doen, dus die neem ik over :D, joehoeee ik=weer happy :D :D.

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Kweet t deb het is heel moeilijk meis! *knuf*

Wat super dat zij hem weg willen doen!! Bofkont. :D

14. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Debby wat moet dat moeilijk zijn meid! je wilt zoveel dingen doen... maar je lichaam werkt niet mee.....
    knuffel voor jouw!!!! he wat gaaf dat je die zitzak kunt overnemen! vind Ryan vast helemaal geweldig!!! ik vind het ook leuk staan in huis!

Duchesswat fijn meid dat je zo goed hebt geslapen!!!!!!! lekker uitgerust dus!

Nicky!!! denk aan je!!

ik ga zo even een verjaardagskalender halen....:) vergeet echt veel verjaardagen.... en mn man onthoudt ze al helemaal niet!
    En nog even wat boompjes voor in de tuin!
    hele huis is weer schoon!!!!:)

15. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmmm geen nieuws nog van Nicky?? Ben zo benieuwd! Denk er de hele tijd aan haha!

16. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ik denk ook de hele tijd aan Nicky!!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog iemand die de hele tijd aan haar denkt, ze ging rond 12.15 uur even rusten, maar daarna ook nog niets weer gehoord...ze houdt het spannend :).

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Inderdaad spannend.... ze is nog niet geweest! Moet elke keer ff snel checken. ;)

19. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

Jun 14, 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Volgens mij wil het wat zeggen dat Nicky er niet is.... Spannend hoor!!

20. draai me duimen kort al hihi

Share This Page