@ella: hier toen ze van MvM kwamen geen ochtend urine gebruikt. Het huisje weer van kant gemaakt? Lekker bezig geweest zo te lezen J hier alleen nog de wc poetsen en stofzuigen maar dat zou mannetje ook nog kunnen doen. @tum: ze komen niet regelmatig in die zin om het kwartier ofzo. Maar ik ga het wel in de gaten houden aangezien het ook niet wegtrekt, daarmee bedoel ik te zeggen dat het (onregelmatig) terug blijft komen. Niet even wat krampen en dan een paar uur/dagen niets. @daan: ik vind het ook super lief van jullie allemaal dat jullie zo meeleven J. Haha meis dat is niet echt slim om dat te vergeten maar gelukkig kwam de visite naar jullie toe en niet andersom. @duchess: ow wat geweldig dat de laatste voeding gister zo goed ging en dat jullie weer een keer een goede nacht hebben gehad. @hier: het zeg helaas nog niet goed door. Blijf wel die krampen houden. Heb dan ook besloten dat ik niet meer uitgebreid ga koken dus vandaag weer lekker makkelijk J hamburgertje, frietjes en een potje groenten open trekken. Wel nog tussendoor 2 cakes gemaakt waarvan de laatste nu in de oven staat. Ik merk wel dat ik steeds minder last van de kwaaltjes krijg die ik voorheen elke keer had, zoals het vocht wat ik vasthoudt dat is vele malen minder En dan heb ik mijn steunkousen ook niet meer aan dat hoefde ik voorheen niet te proberen ook niet met deze koelere temperaturen. Zou dat ook een teken kunnen zijn? Die kleine meid houdt het maar spannend. Van mij mag ze nu wel komen en dat heb ik haar ook gezegd vandaag hopen dat ze luisterd Iedereen een super knuffel, vindt het super lief dat jullie allemaal zo meeleven.
Haha ik baalde stiekem dat ik je naam zag Nicky! Spannend hoor Nicky! Dat je kwaaltjes minder worden komt mij niet bekend voor maarja ik ben ook wel een verhaal apart misschien. Maar fijn dat wew weten dat alles nog ok gaat daar.
Ik ken het ook niet, maar ik ben ook een geval apart . Ik denk sowieso dat iedere bevalling weer anders is. Ik hoop in ieder geval voor jou dat het snel doorzet meis!
hey meiden @dementie hahahha ik kan er nog niet over meepraten gelukkig hahhaa @deb goed zo meiss en lief van ze dat je die domoo over kan nemen en idd zoals duch zegt doe een beetje rustig meiss.. @nickyy haha ik vind het zo spannend heb op het werk de hele tijd gedacht `zal ze al bevallen zijn.. `als ik thuiskom meteen kijken hahaha @duch is goed gegaan vanacht meisstoppie @tumm volgens mij kan je die gewoon ruilen hoor!!! zolang je het bonnetje nog hebt... @ella hoe is het met de kwaaltjes?????? @dani,miran,anja,minnie,tante.en annedoreeee hoe gaat het dan meiden????? @hier ohh ik ben kapot echt waar hahhaha ben zo moe!! vanaf 12 uur vielen mijn ogen de hele tijd dicht op het werk.. haha dus deze madameke gaat zo lekker douchen koken en dan lekker op de bank neerplanten):
Spannend hier ... Nicky alst zover is zet m op!!! Hier alles oke! Gister bijgelezen maar pfff complete Soap ... Ga er niet op reageren denk ik maar. Verder een meisje die prikje heeft gehad en leek op een luchtalarm! Kleine topper!! Yasemin die mama aan het klieren is met een sprongetje, maar nu een goede nacht heeft gehad .. TOP!! Weer wat bijgetankt dus . Uhm Ella met een goede echo! GEWELDIG!!! En toen was ik het pad kwijt (ja word nu al dement).. Morgen moet ik met Faith naar het CB zal me benieuwen wat de score zijn! Maatje 62 word al wat krapper ... We moeten al vroeg hoop dat ik dr niet wakker hoef te maken (vannacht een nacht van 19.45 tot 08.30... UHmm ohja zaterdag moet ik ongi worden! We should see
Jaaa, denk ook indalen... Kan vast klaar gaan liggen Hoe is het met Ryan zn oogje?? Vermaakt ie m wat bij opa en oma op de camping?
Oke , we houden het op indalen, alhoewel ik betwijfel of dat het is...hahaa. Met Ryan z'n oogje gaat het helemaal goed, hij heeft nergens meer last van. En hij heeft het heerlijk op de camping bij opa en oma, vermaakt zich prima en is opa en oma ook lekker aan het uitproberen . Ik ga even lekker op de bank liggen en relaxen. Fijne avond allemaal!
Ik herken dat ook als indalen Deb.. maar is wel vroeg? Of is het bij een 2e vroeger? Mars & Faith, succes op t CB morgen! Die kleine meid van jou groeit als kool zo te lezen. Deb fijn dat het goed gaat met Ryan! Hier een erg hongerig kind vanavond! Eerst gevoed aan de borst maar toen ze 'leeg' waren was ze nog niet klaar. Daarna heeft ze nog 170 ml gekolfde melk gedronken uit de fles. o Ze heeft dus minimaal 270 ml naar mijn idee op. Maargoed dit heeft ze de laatste tijd wel eens vaker 's avonds dus het zal weinig uitmaken met de nacht vrees ik. Achja 1 nachtvoeding vind ik niet erg. Lekker genieten juist. Ga nu lekker bij mannetje zitten. Fijne avond allemaal en Nicky ik denk aan je!
Dat voed uurtje heb Faith al vanaf de eerste dag, heel appart tussen 6 en 8 dus onze etenstijd. Nu leg ik dr zowiezo om half negen op bed. En ze slaapt door.. De ene keer tot 7 de andere keer net als vanmorgen tot half 9 en ze heeft eens een uitschieter gehad van half 10.. Ze groeit echt als kool, ben zo benieuwd. Ik zou laatst met dr naar het weeg uurtje in Dokkum. Maar vind het ook wel een verassing na een maand .. Fijne avond Duch
's Avonds veel drinken deed Yasemin ook vanaf t begin, maar dat is met BV clusteren, zat altijd wel 3 uur op de bank. Maar dat is bij 3 maand over gegaan gelukkig. Nu is t geen voeduurtje ofzo, gewoon veel drinken maar wel in korte tijd. Lekker dat Faith zo goed slaapt hoor! Yas ook tot 3 weken geleden... haha. Maarja, er is toch niks aan te doen. Ze slaapt nu om 20.30-21.00... en tja hoe de nachten gaan dat is echt elke keer weer anders. Maar ben allang blij dat ze niet 8 keer komt nu (iig de laatste 2 nachten niet, kwam ze enkel voor 1 nachtvoeding) En dat terwijl ze ook vanaf week 6-7 doorsliep. Maarja ik geniet heel erg van de nachtvoedingen dus die vind ik niet erg. Ennee hoe dat nu afgelopen is... ik weet t ook eigenlijk even niet. Ja weet dat ze gaan scheiden maar verder??? Weinig nieuwe ontwikkelingen volgens mij. Denk dat zij een beetje schizofreen is ofzo... ze kan hem echt hele erge dingen zeggen en vervolgens 3 uur later doen alsof er nooit wat gebeurt is... Maar scheiden gaan ze sowieso, zij zegt een nieuwe vriend te hebben en laatste belde ze hem dat hij t kind maar mee moest nemen want ze had er geen zin meer in. Paar uur later mocht hij zn zoontje weer niet zien. Mens spoort niet. Ben toch nog ff langer op de lappie... Manlief is gaan fitnessen.. dus dan moet ik mezelf maar vermaken he.
Ow en t is zeker een verrassing zo na een maand! Haha. Ben benieuwd! Wat denk je zelf? Als je zegt dat ze uit 62 aan t groeien is dan is ze lekker lang zeg! Yasemin zit daar nu precies in.
Raaaaaaaaar mens.. Is denk ik maar goed dat ze gaan scheiden voor t kindje niet natuurlijk.. Maar mammie deugt voor geen kant. Lijkt last te hebben van een persoonlijkheidsstoornis .. Ah ja 1 n8 voeding is nog wel te doen. maar 8 RESPECT!!! Toch is het mooi.. Ik ga bij de volgende net zo hard weer beginnen, immers in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Faith heeft twee n8jes bij mn zus gelogeerd (IK MISTE HAAR NMIET NORMAAL) maar wou voor de zekerheid toch vlooeienspray spuiten en dan mogen ze er 48 uur niet in.. Me zus noemde het n voorbeeld kind. Tja hoe het kan mij een raadsel, ik was vroeger ook zo'n goede slaaptster paps niet ...