PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Heb dr van de week wel met eigen meet lint gemeten ik kwam op 60 uit dr broekies zijn indd te kort. Truitjes worden ook wel wat krapper.. Ik ga morhen voor de 6 kilo valt het altijd mee ;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker hoor dat ze zo goed slaapt!
    Ooh en wat knap dat je haar al 2 nachtjes weg hebt gebracht!! Ik durf het nog steeds niet haha.. voel me er nog niet goed bij op de 1 of andere manier.

60 cm en al uit 62? Dat klopt dan toch niet? Haha.
    Ik denk dat ze dan toch wel langer moet zijn? ;)
    Ik heb geen idee hoelang Yas nu is maar de laatste keer was ze 61,5 en nu begint maat 62 pas goed te zitten. Maar ze past ook nog veel dingen van maat 56.
    6 kilo is wel flink! Ben benieuwd hoeveel ze echt weegt. :)
    Met FV heb je natuurlijk niet die groeidip met 3 en 4 maanden dus ze zal wel goed gegroeit zijn. :D

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe gaat 't met d'r tandjes trouwens want die kreeg ze ook al toch? Heeft ze er veel last van?

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ohh ,ja mischien komt t ook wel omdat t zomer leggingen zijn whahhaa.. Lekker slim..

We zullen morgen zien :) ben echt rete nieuwschierig hhaa..
    Heb geen id, t zal dalijk toch niet zo door blijven gaan? Dan heb ik met 5 maanden een reus man haha.. Ze lijk nu nog zo klein nou ja niet als je zag hoe klein ze was na de geboorte naturlijk.. Maar ze heeft maar weinig beebie fat ...

56 past ze echt niet meer. Dat zit allemaal in de bewaar doos.. Ik kan niks weggeven wat ze aan heeft gehad heb er een band mee (stom he ?|)...

Oh ik heb trouwens vreselijk genoten van een schaterlachende Yasemin :).. Hoe spreek je dat overigens uit, ja ik ken wel spellen Maar sommige mensen noemen t kindje ook Jasemin en dan spreken ze het uit als Jassemien.. Maar bij jullie gewoon uitsprekend als Jasmien??

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tot nu toe nog steeds alleen de puntjes, ze is nu wel veel aan het kouwen op alles wat ze tegen komt, spuitluiers bla blabla.. Mischien dat ze nu doorzetten. Maa rhet kan ook nog maanden zo blijven

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Op een gegeven moment gaat t groeien wel minder hard inderdaad. :p Haha zou wat zijn. :D
    Kom je t wel vertellen hier, ben ook erg benieuwd!

Ik kan ook niks weg doen van Yasemin hoor!! Lekker bewaren als je je daar beter bij voelt toch. :D
    Doe wel wat dingen weg trouwens, maar dat zijn dan dingen die ze bijvoorbeeld maar 1 keer aan gehad heeft.
    Dingen die ze vaak aan gehad heeft en me dus doen denken aan toen ze daar in zat, blijven lekker hier.

Je zegt Yasemin zoals je het schrijft. :D Jaasemien. Jassemien kan ook, veel Nederlandse mensen noemen haar zo. Maar op zijn turks is het Yaasemin (dus met een lange A)

Spannend van de tandjes. Hier nog niks te bekennen. :D (gelukkig haha)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    60 cm en ui maaje 62 kan goed hoor...hier is ze rond de 100 cm ofzo...en zi al in maaje 110...soms nog wel 104 maar die word ech alweer e krap!!

oh mijn tttttt doe he nie zo goed.....eigenlijk bijna nie!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff groeien blijf hard gaan..........vind he nie minder snel gaan hoor....

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    als je naar de curves kijkt gaat het de eerste 3-4 maand hard en daarna minder......

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wie zien het morgen wel!!
    Natuurlijk kom ik het melden..
    Ik lees wel mee, maar typ weinig..

We zijn onder andere het huis aan het verfen buiten om en vergt veel tijd :)... Maaaaaaaar oke ik kom elke avond even spieken en typen :)

Nu bed tijd..

Indd Miranda:
    De tijd houd geen schoft, het gaat ongelooflijk snel

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Alyssa haar curve stijgt nog steeds goed..idd minder als in het begin maar nog steeds met een hoek van zeker 45 graden hahaha.

maja...ze steekt niet alleen met kop...maar ook met stuk schouders boven de andere peuters uit.....snif...mijn meisje moet klein blijven!! hahaha nee...ze mag wel groeien..maar zo gaat het wel hard hoor als je vergelijkt!

12. senna die is bijna 22 maanden en draagt al bijna een jaar rompers 74-80. en is net 10 kilo
    Maar qua jurkjes heeft ze 86 maar broekjes 80. hihih.
    en bij de oudste heb ik nou voor het eerst nog deel zomerspul kunnen gebruiken van vorig jaar op de schoenen na. en afgelopen winter zelfs de winterjassen nog keer kunnen gebruiken

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    senna...zie je...jouw meisje scheelt misschien 5 maanden met Alyssa......whahaha...en wel 7 kilo....en met de maten 4 a 5....hahahaha

op die leeftijd zat ze echt al lang in 92....werd al te krap zelfs!

14. ja idd Lotte ook.
    ik kon zelfs nog wat kleding van Lotte gebruiken voor Senna.
    denk zelfs dat ze dit winterseizoen nog met Lotte haar winterjas nog gebruiken hihihi.
    Komt nog keer van pas hihihi

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Mama Mars: veel succes vandaag bij het CB.

@debby: wat balen dat je zo’n zwaar gevoel hebt. Hoe is het vanmorgen?

@duchess: Dat mens spoort inderdaad niet zeg :(

@rest: veel babypraat :D altijd leuk en veel praat over kledingmaatjes. Ik heb zo’n maatje (matenkaartje) van de C&A in de knip zitten, niet dat die altijd kloppen maar dan heb je een indicatie.

@hier: wat een baggernacht heb ik achter de rug. Tussen half 3 en 3 wakker geworden om te plassen, daarna terug naar bed en kon niet slapen dus maar even gaan lezen. Tegen 5 uur met onwijs stekende buikkrampen wakker geworden en die zijn nog niet helemaal weg, langste tussenpauze is nu 30 minuten geweest, soms kwamen ze ook om de 20 minuten terug. Heb sinds 5 uur ook niet meer geslapen. Over een uurtje gebak ophalen en dat rond 10 uur naar het werk van manlief brengen en dan ga ik nog eens proberen te slapen. Zelfs de houding die ik had om te ontspannen waardoor ik geen buikkrampen had helpt nu niet meer L

Vanavond nog een beetje bezoek voor manlief (vandaag alweer 29 zomers jong). Gelukkig maar van 19.00 tot 20.30 “bezoekuurtje” ingelast omdat we dus niet weten hoe het gaat lopen en omdat ik het niet meer wil dat hier mensen tot in de late uurtjes zitten…

Iedereen een knuffel en nogmaals super lief dat jullie zo meeleven!

*zo weer aan meldplicht voldaan :D *

16. goedemorgen dames.

nicky gefeliciteerd met je manneke.
    groot gelijk dat je bezoek uurtje heb in gelast. zou ik ook doen hihi.

hier spannende dag senna gaat voor het eerst oefenen op kinderdagverblijf van 10 uur tot 1.
    vind echt eng omdat ze in der bed paar weekjes terug lag te overgeven in bed en ze lag op de rug en werd van zichzelf niet wakker.
    sindsdien heeft ze een angelcare onder het matras.

17. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Nicky: Spannende dagen zo hoor, met al dat gerommel in je buik! We merken het wel als je niet meer aan je meldplicht voldoet... (en ons nu niet gaan foppen he?:D) En van harte gefeliciteerd met je hubbie!! 29 alweer, das voor mijn hubbie al bijna 10 jaar geleden ;)

@ Hier: geen ervaring met babymaatjes... Koop voor vreindinnen meestal iets groters als ik op (kraam) visite ga, meestal maatje 68 tot 82 of zo, ze krijgen altijd al zoveel 56!!

Nu even een klaagzang mijnerzijds.... Zag het allemaal ff niet meer zitten gisteren, voel me vervelend, zwaar, loom en moe, mijn onderbuik is blauw-paars als gevolg van het onderzoek afgelopen maandag (special thanx to dr R), en na het 'friemelen' :D had ik kei-erge krampen... Kl**enzooi!!
    Ook ben ik soms aan het malen, omdat er niets is gegroeid, dat het de volgende ronde ook niet lukt.. Ik vraag me af of mijn lijf wel gaat toegeven aan alle medicatie die het krijgt toegestopt... Nu de Provera-week, die ik rationeel wel kan uitleggen, maar voor mijn gevoel hebben we een stap terug moeten doen, en da's best moeilijk... Kortom even in een dip dus! Aan de ene kant probeer ik het 'over me heen te laten komen' aan de andere kant denk je er toch dagelijks over na... En als ik dan buiten op straat, voor mijn gevoel, alleen maar dikke buiken en kinderwagens tegenkom, wordt ik helemaal stik-jaloers... BAH! (zelfmedelijden all over the place!!):x

(lieve dames, nu niet concluderen dat ik niet blij ben voor een ieder die nu zwanger is, of al een klein bengeltje heeft... ik vind het super voor jullie, probeer alleen zelf de moed te houden om net zo sterk te zijn als jullie, met alle behandelingen en emoties die erbij horen in de MMM en dan hopen dat ook wij gezegend worden met een kleintje!!)

Ik moest het even kwijt, sorry-sorry-sorry-sorry-sorry, maar in mijn omgeving zijn quotes als: " Nou op naar de volgende poging" en "Gelukkig zijn jullie PAS 5 WEKEN BEZIG" (ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x:$:() aan de orde van de dag!!

Hele dikke knuffel voor iedereen!!

Daan

18. ey daniele.

hier hopenliijk wat opbeurende woorden voor jou.
    allereerst die opmerken van ach jullie zijn pas 5 weken bezig zijn gewoon stom die mensen weten niet hoe het is dat het wat moeilijker gaat.
    Ondanks ik al 2 meiden om me heen hem en een engeltje die opzijn wolkje de boel in de gaten houd hier heb ik ook die jaloerse gevoelens echt verschrikkelijk.
    Niks ook om je voor te schamen hoor.
    Van de week vertelde een vriendin mij dat ze zwanger is van een meisje en andere vriend word papa die zijn ook al op de helft heb eerlijk tegen hun gezegd vind leuk voor jullie maar val er mij niet al te veel mee lastig.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

dikke knuff

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @daan: knuffel meis. Het is ook allemaal niet makkelijk. En "pas 5 weken bezig"?? In je handtekening staat dat er in 2008 al PCO is geconstateerd. Hoe moeilijk het ook is maar ik zou me van die opmerking over pas 5 weken niet veel aantrekken. Voor jullie gevoel kan het veel langer zijn (en is ook zo aan je handtekening te zien). Het is heel herkenbaar dat het lijkt alsof je alleen maar dikke buiken en wandelwagens ziet als je buiten loopt dat heb ik ook gehad. Echt meis ik hoop zo voor je (en ook voor de andere dames hier) dat het snel raak mag zijn.
    Vanuit mij krijg je een mega-digi knuffel.

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha mijn oma belde net (ze wordt dus overgroot-oma :D ) helemaal opgewekt en vol spanning wanneer die kleine nou zou komen (ze weet nog niet dat het een 4e generatie wordt). Ze vroeg hoe het met mij ging, toen ik zei dat ik wat last van buikpijn/buikkrampen had zei ze al meteen: ow dat kan een goed teken zijn dat de baby wil komen (en dan moet je jezelf voorstellen dat het gezegd wordt in een combinatie van duits-nederlands). Er zijn er verschillende in de familie die denken dat het een mannetje wordt bij ons :D we zullen ze dus verbaasd laten staan als dadelijk blijkt van niet :D

(sorry daan, moest het even kwijt)

Deel Deze Pagina