PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Zag dat Nicky nog BIB is.. :p

@Duchess; Ja, raar he dat Faye nu pas naar maatje 2 gaat. En dat terwijl ze al best zwaar is. Ze past ook nu pas in maat 56. Ik snap er niks van hoor??

@Debby; He, meis.. al die andere dingen zijn minder belangrijk dan jouw gezondheid he! En natuurlijk die van PJ. De rest komt wel :)

@Ella; 5 juli ben ik jarig.. schrijf je het op? :p

@Nicky; Nou.. meis.. denk dat er een beginnetje is hoor.. als ze toch regelmatig, onregelmatig blijven komen. kan ook zijn dat je over 2 dagen pas bevalt he :) Gewoon flink voorwerk ofzo?
    Over die kwaaltjes; ik voelde me kiplekker voor de bevalling.. had op de buik na ook geen idee dat ik zwanger was :)

@mama mars; heeey jij hier :D Is er een kans dat je niet ongi gaat worden? ;)

@Debby; Wilde ook indalen zeggen.. maar met 26 is wel erg vroeg? Zeker voor een 2de, die dalen meestal nog later in dan een 2de kindje (of soms past bij de bevalling).

@Duchess; Pff..denk ej het gehad te hebben dat ze eindelijk doorslapen.. komen ze nog 's nachts. Maar gelukkig gaat het nu beter!

@Uitlogeren; aaaaaah moet er niet aandenken! Moet straks een week op cursus voor mn werk (ver van huis af), en mn man gewoon werken.. wil haar echt niet laten logeren bij iemand! *brr*

@Nicky; jij gaat gewoon deze week bevallen :D

@daan; gewoon lekker spuien.. het is niet niets allemaal

Ben weer weg.. mn meisje is wakker en tegen de muziekmobiel aan het meppen :D

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

De krampen blijven weer komen en gaan en hij schopt nog steeds onderin, dus indalen lijkt me niet...heb de ha toch maar even gebeld om de urine weer te laten controleren voor de zekerheid, maandag was het schoon.

@Duch, die Yasemin had zeker honger gisteren!

@Mars, hoe ging het op het cb, was ze inderdaad al 6 kilo?

@Nicky, vervelend meis, maar hopelijk zetten ze vandaag dan wel goed door! En gefeliciteerd met je man :D. Haha wat leuk van oma! Dat zal zeker een verrassing zijn :D.

@Senna, spannende dag voor Senna! Ik zou het zeker even zeggen op het kdv en dan houden ze het wel goed in de gaten.

@Daan, jouw verhaal klinkt heel begrijpelijk en ook de reacties van de "buitenwereld", zij weten niet hoe zwaar het is, hoe lang je er ook in zit! DIkke knuffel voor jou meis en lekker even tegen ons klakgen hoor!!!

@Tum, het klinkt gek, maar soms is het wel goed om haar "vroeg" uit logeren te brengen. Op die manier wordt het later ook "makkelijker". Wij hebben Ryan ook heel snel een nachtje naar mijn schoonouders gebracht, omdat wij bij moesten tanken ivm zijn reflux. Op dat moment vond ik het verschrikkelijk en kon ik alleen maar huilen, maar nu achteraf ben ik er wel blij om!

3. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Hey Nicky: Wat gaaf dat je oma dit nog mee maakt!! (en geen sorry zeggen!!) En wat lief dat ze zo met je mee leeft... Helemaal leuk toch? Weten je ouders wel wat het wordt??

Knuf Daan

4. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Andere dames,

Heel veel dank voor jullie lieve woorden!!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kom even knuffelen...

Weer 2 nachtvoedingen gehad en heel vroeg wakker.. k'weet 't ook niet hoor. *zucht* En zelf ook nog eens niet in kunnen slapen door de gedachtte 'ze wordt zo toch alweer wakker' dus echt een rotnacht gehad.

Dus kwam even spieken of Nicky nog niet aan t bevallen was... en even iedereen een knuf geven. Heb wel alles gelezen trouwens.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    knuffel voor daan....herken het heel goed!

Nicky, nog seeds bib!

cin vroeg geloof ik hoe he ging, zal ik dan zeggen goed?

Kleine meis is ziek boehoee...alweer! heef koors en wilde vannach nie slapen......nu is da al 2 weken zo...en eten doe ze ook bijna nie......dus straks naar HA toe.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jeeuuuhh mijn tttt is weer gemaakt! Gisteren zo lang zitten pielen.....had ik het plastic roostertje aan de onderzijde wat de toets doet terugveren verkeerd om gedaan......

blond????

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Daan , knuffel voor jouw! wat vervelend he die opmerkingen... :( laat ze dan niets zeggen!
    lekker hier ''klagen'' hoor! en trouwens ik vind het helemaal geen klagen wat je dan doet!

Nicky!!! heb vannacht nog aan je gedacht!! maarre zie dat je je alweer hebt gemeld!
    wat leuk he van je oma!!!! :)

Cindy , hoe is het met jouw!? ben je vandaag ook weer aan het werk!?

Debby wat lastig dat je zo pijn hebt! (haha moest wel lachen toen je schreef; ik heb pijn aan mn doos'', niet om de pijn , maar de manier waarop je dat schreef)
    Hopelijk is er niets ernstigs! goed van je dat je toch even de huisarts hebt ingeschakeld!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Tumm , 5 juli! zal proberen te onthouden! ;)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, vervelend dat ze weer voor 2 nachtvoedingen komt, maar kan dat niet komen door een sprongetje?

@Miranda, arme ALyssa weer ziek, hopelijk kan de ha iets voor haar betekenen!

@Ella, hoe gaat het met jou?

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ze zit(zat? huilen is weer over volgens mij) wel in een sprongetje maar nu is het alweer 3-3,5 week zo, dus naar mijn idee is dat geen sprongetje meer.
    Maarja het zou zo maar ineens weer over kunnen gaan.. ik weet 't niet.
    Het gaat wel weer trouwens nu, moet 's ochtends gewoon ff mn schouders er onder zetten en voel me een beetje verdrietig. Zou zo graag weer een fijn nachtje willen hebben maarja.
    Je gaat toch wel door he? Iets anders kun je toch niet doen.

Ella hoe is het met jou 9 weken zwangere buik! :D

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    de 3 maanden sprong kan tot 5 weken duren.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het moeilijke van BV is vaak dat je ook niet weet waardoor het komt. Komt ze overdag ook vaker dan "normaal"? En het is inderdaad erg zwaar, iedere keer gebroken nachten. Dikke knuffel voor jou meis!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik lees 't overigens wel veel in combinatie met die 4 maanden dip maar is zij daar dan al mee begonnen met 3 maanden... :p Kan natuurlijk wel, ik geloof er niet zo in dat elke beeb dat precies met 4 maanden heeft.
    Achja we zien wel hoe het gaat. Ben wel blij dat ze niet meer 8 x per nacht wakker wordt maar 2 voedingen en dan ook nog eens heel vroeg niet meer willen slapen vind ik ook best vermoeiend.
    En de tips van anderen helemaal. Ga toch over op kunstvoeding, dan slapen ze beter. :( Wat een gezeur.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm...dat is ook wel heel makkelijk gezegd van anderen, alsof het dan wel goed zou gaan :-S. Maar komt ze overdag ook vaker?

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Is dat zo Miranda? Oh fijn om te weten.. haha. Dan heb ik weer een beetje hoop. :)
    Ik heb dat boek niet dus weet niet precies wanneer en hoelang sprongetjes zijn.

Deb nee overdag komt ze niet vaker dan normaal. Eens in de 6 weken hebben we 1 of 2 regeldagen maar meer niet en dat is ook normaal.

Zal eens even gaan googlen op de 3 maanden sprong.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het is een debakel punt....ze zeggen met 3 maanden is sprong...en met 4 maanden...

Maar als je dan kijkt...ik zeg tis de 3/4 maanden sprong en heb ook gelezen dat die dus de 3e en 4e maand kan duren....ik zeg ongeveer 5 weken.

Kan korter! En kan ook langer...dat ze blijven komen voor extra voeding...en teuten over alles.....

eigen ervaring begonnen met 3 maanden...2 weken vol gehouden toen gestopt met borstvoeding...en het heeft nog tot 2de week van de 4e maand geduurd voordat ze niet meer wakker werd sncahts.

Nu is ze ook weer bezig al 4 weken met snachts wakker zijn....weer een sprong want ze kan heel veel meer en is wel paar cm gegroeid weer....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik merk(te) bij Ryan nooit iets van een sprongetje, dus geen ervaring mee.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik kan maar barweinig vinden over die sprong helaas. Maar ben nog aan t zoeken.
    Ik heb hier op t forum wel meer berichten gelezen over snachts meer wakker worden en weer komen voor nachtvoeding.

Het is me wel opgevallen dat Yasemin verandert is. Ze brabbelt sinds gisteravond ineens heel veel tegen zichzelf (vanochtend ook in bed, niet huilen dat ze eruit wil maar echt lekker brabbelen haha)
    Maar ook dingen pakken gaat ineens een stuk beter dan voorheen. Net zoals dat ze ineens echt speelt als ze op haar buik ligt.
    Dus wat dat betreft zou het absoluut een sprong kunnen zijn.

Nouja weet je het is zo, en je doet er niks aan.
    Ik ben iig niet van plan om te stoppen met de BV omdat ik zelf niet aan mijn nachtrust toe kom. Dus we gaan gewoon maar door.
    Zal alleen soms even mezelf niet zo prettig voelen. :D

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je doet er inderdaad niets aan en je kunt je er beter maar bij neerleggen inderdaad dan ertegen blijven vechten. Dat kost alleen maar meer energie.

Deel Deze Pagina