PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel, ik ben naar de ha, geen blaasontsteking, maar de ha wil toch graag even kijken. Zodra ik terug ben, meld ik me weer!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, de vermoeidheid is heel herkenbaar, lekker aan toegeven waar het kan! En goed dat je al aan het sparen bent voor MvM!

@Nicky, ik heb het inderdaad vaker gehoord dat dieren het aanvoelen als de bevalling zich aandient! Je houdt het nog heeeeeel spannend :D :D.

@Echo's, hier ook normaal een termijnecho (en als je die rond 9 weken al hebt gehad, krijg je die rond 12 weken niet weer) en 20 weken echo.

***Debby zwicht voor de puppyogen van Minnie en hoopt eigenlijk dat Nicky dan niet meer in staat is het op zw.pag te plaatsen, omdat ze dan bevallen is en in het zkh ligt :)***

Oh ja, ik ben weer terug, geen onsluiting gelukkig, dus nog niets aan de hand. hij heeft ook even gevoeld en verwacht een grote baby, maar dat dacht de vk met Ryan ook en dat viel uiteindelijk erg mee, dus ik blijf hoop houden :D :D. Vooralsnog maar een beetje rustig aan doen dus ;).

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm gek hoor haha iedereen die ik ken (ook die via ZH zwanger geworden zijn) hebben buiten de echo's bij de gyn ook gewoon de 12 en 20 weken echo gehad.
    Mijn VK zei dat het niet perse hoefde maar dat die echo toch vergoed wordt dus dat ze hem toch deed.
    Mijn 7 weken echo staat op mijn papieren als vroege termijn echo waardoor de termijn zeker is volgens de papieren.
    Nahja wel zonde dat jullei dan geen 12 weken echo meer gehad hebben!
    Maar Ella je kunt ook zelf nog een pretechotje doen he. :)

Debby fijn dat alles nog dicht zit meis! Gelukkig maar.

Ik ben moehoe maar wil niet gaan slapen... Want dan kan ik vanavond weer niet goed slapen vrees ik. Had ik gisteravond ook last van..

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hé dames,

ik ben net een 20 minuten weer wakker. Ik kan gewoon ineens niet meer vooroverhangen als ik zit :( heb dan zo'n giga pijn aan mijn buik. buikkrampen zijn er nog stééds. dat het maar door gaat zetten, dit houdt ik geen 2 dagen meer vol hoor... morgen op controle (of niet maar de afspraak staat iig) en dan ga ik eens vragen of ze niks kunnen doen dat ik het lichamelijk niet meer trek op deze manier.

Knuffel iedereen!

@debby: gelukkig was het niets ernstigs maar wel balen dat je nou nog niet weet waar die pijn vandaan komt :(

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik heb maar een paar echo;s gehad, de teller is gestopt rond de 90!
    Tja eigenschuld van mij

6. goedemiddag dames.

nicky: morgen flink op je strepen gaan staan bij je controle. dat wil soms nog wel eens werken.

ik las iets over echo's ik heb al zoveel echo's gehad van me laatste 2 kindjes dat ik gestopt ben met tellen. ( heb beetje probleem zwangerschappen).

Senna heeft het vanmorgen onzettend leuk gehad op het kinderdagverblijf.
    Ze heeft de leidsters al met haar charmes om de vingers gewonden ahahahha.
    Volgende week mag ze officieel een hele dag.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk dat Senna het naar haar zin heeft gehad :D. En vanaf volgende week iedere dag officieel een hele dag of niet?

8. hoi Debby.

het is wel de bedoeling.
    hoop wel dat de belastingdienst mee wil werken anders gaat het hele feestje voor haar niet door.
    Maar goed dat is lang verhaal.

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @senna: Wat leuk dat je meissie het zo goed naar haar zin heeft gehad vandaag!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik ga weer even rustig op bedje liggen (wat fijn dat dat ding in de kamer staat :) )

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *Bijleesmodus* Haha ineens is het hier weer hartstikke druk. :p

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    debby fijn dat alles goed was.

nicky, klinkt toch als serieus voorwerk of het begin hoor!

Senna, fijn dat je meisje het zo leuk had. En hopen dat de BD meewerkt..

Hier...tsjah kom net van de HA en voel me zo dom dan he.....alsof ik niet had moeten bellen! Want eerste wat hij zei, ze ziet er niet ziek uit....euhm.....nee maar ze is het wel, ze heeft nu alleen geen koorts meer.

Hij kijkt in haar keel, luisterd haar buik, haar longen...en voila... verkoudheidje ......

Ik zeg nog in 1 dag??? zo snel, geen snotneus, niet hoesten en ineens koorts? (nu eventjes alleen lichte verhoging)

zegt ie : bacteriele infectie van de bovenste luchtwegen...(de zoveelste)...die op de stembanden is geslagen.

oh...en toen kon ik gaan...was nog geen 5 minuten binnen!

drinken geven wat voedingstoffen heeft...yoghurt ofzo...niet alleen water....euhm...heb ik al geprobeerd maar wilde ze niet...ze eet al 4 weken practisch niets...eerst met buikgriepje en koorts! en nu werd het eindelijk beter dit weer....ze is echt afgevallen!

Zegt ie...ze kan het hebben, ze ziet er niet mager uit...oh...oke...

en toen stond ik echt buiten.

dan voel ik me zo een klokkeluider die niet weet waar de klepel hangt he...dat ik gebeld heb terwijl dat het niet nodig was........

(ik vond van wel, ik weet toch niet wat ze in haar keel heeft..zo schor en hoesten)

13. Als het na het weekend niet beter gaat zou ik er op staan dat de huisarts de kinderarts inschakel.
    ik vind persoonllijk huisartsen een beetje lax

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    26 augustus moeten we naar de kinderafdeling in nijmegen...jeuhh net eindelijk afspraken brief binnen!!

afspraak duurt 1 tot 2 uur wow!!

15. mijn jongste is in nijmegen radboud geboren en is daar ook bijna 2 jaar onder controle geweest.
    en heeft daar ook nog op de kinderafdeling gelegen.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi ik ook Senna, de laatste 10 weken zo'n 2 tot 3 per week.
    Fijn dat het zo goed is gegaan met Senna op t KDV!

Jeej daar is Anja al zie ik. ;)

Jeetje Miranda, misschien tijd voor een andere huisarts?

Nicky hoe is 't meis???

Ik ga ff wandelen met Yasemin en de hond.

17. Ik heb met Senna der zwangerschap om de 14 dagen een echo gehad.
    heb 3 keer in het zh gelegen van der en ben der bevallen dat was de 4de opname ahahahah.
    Noudaarna bleek ze koemelkallergie te hebben dus huppa weer onder controle daar.
    Ze is nou controles vrij ahaha

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heb alleen vandaag er even bijgepakt hoor want dat zijn al 12 pagina's. Dus sorry als ik iets belangrijks heb gemist...

@Nicky; Balen zeg dat je zo bagger hebt geslapen. Gefeliciteerd met de verjaardag van hubbie! Klinkt goed al dat gerommel bij jou, al kan ik me voorstellen dat je heel graag wilt dat het doorzet. Maar er is in ieder geval wel 'iets' bezig.

@Senna; Weet niet of ik jou al welkom had geheten maar bij deze. Heb van de week op de site van Youri zitten kijken, tranen in mij ogen... Wat spannend dat Senna vandaag naar het KDV is geweest en dat ze het leuk heeft gehad!

@Daan; *Dikke knuffel* Kan je niet echt heel erg helpen maar ik begrijp je gevoel helemaal. Fijne reactie van je omgeving zeg... Het feit dat jullie pas 5 weken in de MMM zitten wil niet zeggen dat je het daar niet moeilijk mee kan hebben. Het is zwaar van begin tot het eind en ik heb nog nooit iemand meegemaakt die er makkelijk doorheen ging.

@Duch; Nog steeds geen goede nachten dus. :( Maarre gewoon lekker BV blijven geven hoor als jij je daar goed bij voelt! Niks aantrekken van wat anderen zeggen en doen wat jij vindt dat goed is.

@Mama mars; Fijn dat Faith weer goedgekeurd is op het CB!

@Kindjes/baby's; Grappig om te lezen hoe verschillend bij alle kleintjes de lengtes en gewicht zijn. Ik was ruim 8 pond en 56cm bij mijn geboorte... Zou je nu niet meer zeggen haha.

@Ella; Maf dat je niet nog een echo krijgt. Hier maandag de 2e echo. Onze eerste was met 7 weken en 1 dag en daarna wilde de gyn nog een echo met 10 weken om de exacte termijn te bepalen en het hartje te luisteren. Daarna ergens in week 14 nog voor de combinatietest maar dat is omdat wij die zelf willen.

@Minnie; Druk zo te lezen meis! Nog even en jullie kunnen verhuizen. :) Succes met de FM morgen, ik duim!

@Debby; Fijn dat het geen blaasontsteking is! En gelukkig ook geen ontsluiting.

@Miran; Beter een keer teveel dan een keer te weinig naar de dokter hoor vind ik.

@Cindy; Hoe is het met jou?

@Annedore; En met jou?

@Hier; Nou ik meld me dus weer even. Erg druk gehad de laatste dagen met inpakken en vakantie inkopen doen. Voor degenen die me op Hyves hebben en mijn WWW hebben gelezen (voor degenen die me niet op Hyves hebben; Anja Versteeg Profiel - hyves.nl , wie wil mag me wel toevoegen.), ik ben erachter wie er zo lullig is geweest om het door te vertellen.
    Niemand minder dan mijn bazin... Ze heeft het volgens mij aan iedereen verteld die het horen wilde. Morgen zie ik haar en hoop dat ik me in kan houden. Ben blij dat ik nog maar 1 weekend voor dat ***wijf hoef te werken.
    Volgende week ben ik er niet, dinsdag t/m zondag zijn wij lekker op vakantie.
    Kom maandag denk ik nog wel even melden hoe de echo was, mocht ik dat niet redden dan SMS ik Debby wel. (Oké Deb?)
    Nog iets leuks... Kreeg vandaag een afrekening van het gas, of we binnen 5 dagen even 1347,96 willen betalen... Dus. Ik mag hopen dat het een fout is want dat kan écht niet. Vriendje zou erheen bellen vanaf werk maar nog niets van gehoord. Wij kunnen echt geen 1347,96 ophoesten in 5 dagen tijd dus ik hoop echt dat het een fout is en anders of het het in termijnen kunnen betalen. Serieus, wij hebben de kachel amper aangehad afgelopen winter...
    *Sorry, lang zeurverhaal*

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje wat is Hotmail onhandig en lelijk geworden! :$

@Duchess; Wandel-ze.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, jeetje wat een tr** zeg die baas van jou! Maar waarom heeft ze het aan iedereen verteld?! Is ze boos dat je weggaat? Of een andere reden? En tuurlijk mag je mij sms'en, dan plaats ik het wel :). Is dat dat jullie naar Duitsland gaan?

Deel Deze Pagina