Hee joh,, FAITH is nog bijna zo glad als een biljartbal ... Wou wel dat ze zo'n bossie had hahaha... of te wel het is faye
@Cindy, moet je morgen naar Geertgen? Hopelijk is het een ei meis! @Tum, wat een lieve foto ***smelt***. En ik had al 2 dagen last van krampen en omdat het geen blaasontsteking is, wilde de ha geen risico nemen en toch even kijken of eigenlijk voelen . Vanavond weer zo'n kramp gehad, maar gelukkig is het weer weg! @Duch, spannend hoor een nieuw pand! Wanneer gaan jullie over?
Duchess dat is idd erg spannend zeg!! wat leuk dat jullie overgaan naar nieuw pand! Tummeltje , wat een ontzettend mooie en lieve foto!!! prachtig! enne ja hahaha ik kan me niet meer inhouden! erg ben ik he... Miranda , wat vreemd zeg van de huisarts... nou idd zeg als je het niet vertrouwt , dan bel je toch!? hopelijk knapt ze snel weer op! wat fijn dat er eindelijk een datum is voor de kinderafdeling! Anja , oooh vreselijk zeg dat zij dat heeft lopen vertellen!! ik zou dan echt mn mond niet kunnen houden! He fijne vakantie meid! en voorzichtig he! Nicky! nog steeds niets meid!... heb vanavond aan je gedacht hoor! sterkte met alles! en hoop dat je lekker kunt slapen! Cindy , lekker bijna weekend hoor! en morgen voor controle toch!? heel veel succes meid! en hoe gaat het met Dinis? gaat het goed op zn werk!? Tante , wij moeten nodig een keer daten he!!! moet je nu nog ook weer een keer naar het ziekenhuis? of dat niet meer? Senna , wat fijn dat het zo goed ging op kdv! Daan wat rot dat internet eruit ligt!!! hopelijk is het snel weer gefixt! Minnie nogmaals succes met verhuizen!!! hopelijk heeft alles spoedig een eigen plekkie! nou meiden de lasagne is bijna klaar.... ik heb gewerkt... en had vanmiddag niet gekookt! mn man zou het klaarmaken.. maar ja die was de hele avond weg en druk. Dus is rond 23oo begonnen met koken. wel een beetje laat om nu nog te gaan eten, maar ja ik heb nog niet warm gegeten. @hotmail , is echt zwaar irritant geworden zeg! en zooooo traag!!! welterusten iedereen!! xx
Goedemorgen dames. ben vandaag dagje weg naar de dierentuin met mijn nichtje en met Senna. die roept al de hele ochtend aappie kijken hahahah. fijne dag allemaal en rustig aan iedereen he
Zo.... weer aan mijn meldplicht voldaan @duchess: wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Blijven jullie wel in E'hoven? @Tum: wat een super lieve foto! @ella: Heeft de lasagne nog gesmaakt? @hotmail: geen problemen mee. @hier: redelijke nacht gehad, niet echt super veel geslapen. Gisteravond toen iedereen weg was kwam er onverwacht nog een tante van mij aan. Die is gelukkig heel rustig en we hebben dus gezellig zitten kletsen, rond half 12 ging ze naar huis, een stuk later dan gedacht maar oké vond het in dit geval niet zo heel erg. Straks moet ik op controle om 11.10 uur. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen/doen. Knuffel voor iedereen!
Goedemorgen. Senna veel plezier vandaag, geniet ervan! Nicky ja we blijven wel in Eindhoven. Om precies te zijn schuiven we zon 200 meter op denk ik. Haha. Maar scheelt heel veel, waar we nu zitten zitten we net in een hoek waar heel weinig mensen komen. Ondanks de winkel al 5 jaar daar zit, komen er nog regelmatig mensen die vragen of onze winkel nieuw is! Dus waar we nu heen gaan, is het vééél drukker dus dat alleen is al beter, en dan is het pand nog eens groter dus kunnen er meer spullen in, dus moet beter worden. Nicky spannend de controle. Hoe is het met je harde buiken gegaan? Hier weer een rotnacht en ik weet t echt ff niet meer zucht. Overdag gaat het wel maar 's nachts... Om 21.30 is ze naar bed gegaan vervolgens kwam ze om 00.30 voor een voeding, om 02.15 en om 05.15... En om kwart over 5 besloot ze er een feestje van te maken, het duurde 50 minuten voor ze weer sliep. Heel leuk dat ik het allemaal maar beter kan accepteren maar als dit zo door gaat ga ik dr echt aan onderdoor.
@duchess: knuffel meis. is allemaal niet makkelijk. Vanmorgen weer veel last van harde en pijnlijke buiken. Vannacht is het wel goed gegaan gelukkig. maar die pijn bij de harde buiken ben ik echt beu aan het worden. Dadelijk dus eens overleggen met de vk wat dat kan zijn. Lijkt echt alsof er een hele grote blauwe plek zit @yasje: laat mama eens lekker goed slapen en maak er 's nachts eens geen feestje van.... feestjes vieren doe je overdag maar
ik ga nog even een half uurtje plat en dan aankleden en naar de vk. ik kom straks even verslag doen. knuffel allemaal
Nicky denk dat het voorweeën zijn meis. Wie weet heb je al wat ontsluiting ervan gekregen. Succes bij de VK, ben benieuwd!
Goedemorgen allemaal , Vanochtend had ik weer last van die krampen en het trok zelfs door naar mijn onderrug. Daarna weer in slaap gevallen en nu is het nog rustig, dus wacht het rustig af. Misschien voorweeen (nu al :-O). @Nicky, dit lees je niet meer, maar succes bij de controle! @Senna, veel plezier in de dierentuin. @Duch, oh meis, weer zo'n zware nacht gehad . Misschien even bellen met het cb of zij nog goede tips hebben? En kan je man anders misschien een nacht pakken met flesjes, zodat jij door kan slapen en even kan bijtanken?
Debby dat werkt helaas niet. Vannacht wilde ik hem er ook uit halen zodat hij een flesje gekolfde melk kon geven, maar hij wordt heel moeilijk wakker dus ik sta uiteindelijk al bij Yasemin haar bedje en dan heb ik zoiets van, ik bene r toch al uit, dan liever aan de borst. Het CB heb ik gebelt en gaf de tip te proberen met bijvoeding. Daar twijfel ik nu over...... Ze raden aan, zeker met BV, te wachten tot 6 maanden. Aan de andere kant hebben wij helemaal geen allergiën e.d. in de families..
Voorweeën kunnen wel eerder bij een 2e zwangerschap he? Maar zou t wel in de gaten houden hoor. Want het is wel erg vroeg.
Misschien kan je haar 's avonds anders iets met pap geven, dus bv maar aangevuld met ehm...ben even de naam kwijt, dat vult iets meer en dan geef je evengoed nog bv, alleen via de fles.
Ik weet het weer: rijstebloem! En ik houd het ook even in de gaten, denk niet dat ik al moet bellen met de poli gyn om te overleggen.
verdorie.. heb net een berichtje gezien van nicky van vandaag.. (normaal ben ik heel blij om je te zien hoor )
moggeuh...bijna middag.... Debby, spannend hop dat het het oefen weeen zijn... nicky, nog steeds bib! rest, hoe is het ?