goed antwoord duchess hihi... sorry als ik hard overkom, maar je bent zo besluiteloos over alles meis...probeer eens directer te worden ook ivm de nachtvoedingen... yasmine is 4 maanden bijna...die herkend echt wel als ze mekkerd dat jij direct komt kijken hahaha...want je wilt haar niet laten huilen las ik laatst.... daarin verschilt mijn mening gewoon heel erg met die van jouw..ik laat ze ook niet krijsen maar neuten en huilen af en toe is niet zo erg...ook snachts niet... op een gegeven moment kwam Alyssa hier om de 2 uur voor flesvoeding....dat heb ik een nacht volgehouden...en dan tuttede ze een half flesje weg per voeding. Daarna heb ik ze geknuffeld, schone pamper...wat water te drinken...en weer terug gelegd...dat gevolg had dat ze wel huilde na dat alles...maar na 3 dagen dus weer volledig doorsliep... (van 11 tot 8 ongeveer...en dan weer meteen terug tot 12 uur....) Met 4 maanden!! ach ja, mijn ervaringen...maar ik weet ook mama's die het niet over hun hart kunnen verkrijgen en bij elke neut aan het bedje staan...die kindjes zijn nu 2,5 en worden nog steeds iedere nacht (echt iedere nacht hun hele leventje) minstens 2 keer wakker....en willen dan drinken! (soms zelfs nog een flesje)...... zo ben ik niet...en ik heb (wil niet pochen) een extreem makkelijk kind met slapen...altijd 13 uur per nacht. Enkel sprongen tijd is moeilijker....maar dat is nu eenmaal zo bij ons meisje...een ander heeft nu geen sprongen momenten meer met deze leeftijd.
volg je gevoel...en probeer niet te twijfelen.... en niet schuldig voelen over je man...die mag ook wat lasten dragen!! naast alleen verdiener zijn op het moment...
Wij hebben Ryan in het begin ook vaak even laten huilen (op advies van het cb en toen wisten we nog niet dat hij reflux had...oeps...), maar daardoor ook een makkelijk kindje met slapen. Dus we hebben er wel baat bij gehad, ik vind ook niet dat je kindje helemaal overstuur moet worden, maar even laten huilen vind ik ook geen probleem. Maar goed, dat verschilt inderdaad per moeder.
Hé dames, Sorry maar ik trek het even niet om bij te lezen zit er gewoon zo helemaal doorheen... Net bij de vk geweest, controle was verder helemaal goed. Ze zag gelukkig wel aan me dat ik er helemaal doorheen zat en hebben nu afgesproken voor volgende week weer te komen. Mocht de kleine er dan nóg niet zijn dan heb ik een halve week daarna een afspraak bij de gyn. Mocht ik het eerder niet meer trekken dan moet ik eerder bellen en ga ik dus ook eerder naar de gyn. Ik hoop het nog een beetje vol te houden tot volgende week en de vk hoopt dat die kleine er voor volgende week is. Knuffel voor iedereen! En nogmaals sorry dat ik niet heb bijgelezen.
ach meis toch....dikke knuffel! Volgende week hoef je gewoon niet meer te komen, daar hoop en bid ik voor....voor jouw!
Oh god.. nu ben ik weer besluitloos. Ach weet je, het interesseert me niet zo wat jij vind of denkt Miranda. Jij mag me niet en dat is me wel duidelijk. Dat laten huilen bij jou kind goed werkt dat is mooi maar ik heb daar inderdaad een andere visie op. Niet iederr kindje is hetzelfde en hier werkt dat niet. Snap ook niet zo goed dat je dat er bij moet halen; want dat heeft hier helemaal niets mee te maken. Maaaaargoed laat maar zitten. Ik zoek 't zelf wel uit. Als ik na 1 keer advies hier vragen besluitloos benj over alles.....? Yasemin slaapt dus ik duik mn bedje in. Ik heb t (WEER EENS) gehad. Nicky dikke knuffel voor jou.
Lekker proberen overdag je rust te pakken die je 's nachts mist Duch. En kijk het rustig aan en volg je gevoel, dat is het beste!!! Dikke knuffel
haha Tum: Nee nog niet , moet indd eens even.. He dat gekut met die voedingen snachts bah! Heb je al eens geprobeerd een hele dag te kolven ? Want mischien (en mischien wil je het ook wel niet horen). Is de procductie aan het terug lopen, ze komt om de 2 uur! dat is veelste snel. En het is indd wat miranda zegt; Schop hem er maar uit als het is afgesproken. Anders zak je dalijk echt in als een plumpunddig en dat wil je ook niet. Hier alles oke, Faith geen last gehad van de prikkies. Heeft geslapen van 18 uur tot 23 uur en toen weer tot 8 uur vanochtend!. Hier is de afspraak ik doe de eerst voeding in de ochtend hij de 2e!
Maar kijk, je laat Ryan huilen en toen had 'ie reflux..... Ik geloof er gewoon niet in dat kleine beebjes huilen voor hun lol. Na de 6 mnd is het anders, maar daarvoor weten ze nog niet dat als ze huilen mama komt.... Daarbij zijn er genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden op internet waaruit gekomen is dat je het beste zo snel mogelijk kunt reageren op een baby die huilt. Maargoed ga me daarover niet verantwoorden. Wij hebben verder een hartstikke tevreden kindje die geweldig makkelijk in slaapt en nooit huilt. Ondanks dat ik haar nooit laat huilen. (wat overigens ook niet kan omdat ze zoo weinig huilt) En nu ga ik zelf naar bed.
Mars kolven zegt niet hoeveel productie je hebt he, een kolf haalt er niet zoveel uit als een baby kan. Maar ik kolf gewoon goed trouwens. Overdag komt ze ook na 3,5 a 4 uur dus het ligt naar mijn mening niet aan de melk. Ze heeft er ook nachten tussen zitten met maar 1 nachtvoeding (2 dagen geleden) en nachten dat ze alleen een speentje nodig heeft. Dus ik vertrouw mijn voeding wel gewoon.
sorry duchess, maar vraag het dan niet! Mijn god, ik probeer het normaal tegen je te doen.....gaan we weer zo! Ik ga er nog geeneens op reageren zo boos ben ik op het moment.....want jij mag alles wel laten zitten maar als er iets tegen jouw word gezegd, dan word je gepikeerd als een ander zegt laat maar zitten dan moet je er weer op terug komen......zoals nu dus! ik zeg verdorie toch niet dat je je kind een uur moet laten janken...en het is verder in het gesprek....je kind huilt jij rent ernaartoe en voedt het bijna direct...zo kreijg ik het dooor...want je verteld iedere keer zo vaak wakker en voeden word er zo moeee van....nu maar een hulpvolle tip kan je niet aannemen...... beslis het dan zelf en zit niet zo te zeiken...er word iedere keer gezegd ooh wat erg voor je...hoopd at het beter komt...en word...nou sorry hoor maar het word niet beter als je er zelf niets aan doet...... Ik ben begonne te zeggen met wacht het even af...en dat was neit goed genoeg...jij ging erop door...en dan probeer ik het netjes te zeggen wat er in me opkomt is dat nog niet goed genoeg. Ik zal voortaan me kop dicht houden, weet je...IK ben het eens echt zat.....en dan vooral met jouw. Ik hou op met dit topic, ik kan er gewoon niet meer tegen dat schijnheilige gedoe hier van iedereen is zooo lief en aardig tegen elkaar.... En ik ben nu compleet niet emotioneel of wat dan ook, gewoon enorm kwaad! Er mag toch wel iets gezegd worden...maar nee meteen word er weer zo gereageerd....over schijnheilig gesproken..... :x Ik wens iedereen een goeie zwangerschap als je zwanger bent, en als je nog zwanger moet worden hoop ik dat het snel zo mag zijn!!! Mijn duimen draaien voor iedereen! Groetjes, Miranda
Sorry hoor Miranda maar JIJ moet mij altijd aanvallen! Hoezo noem je me nu weer besluitloos over álles??????????????????? Daar gaat het me om!
Minnie net gesproken: Ze mag doorgaan met spuiten, moet nu ophogen naar 112. Dr. R had liever gezien dat ze vorige week al opgehoogd had maar het was nu niet anders. Volgende week moet ze weer terug naar Geertgen. Verder gaat alles goed met haar al voelt ze zich wel gehandicapt zo zonder pc. *minnie wordt tijd dat jullie in het nieuwe huisje komen*
En er mag alles tegen me gezegd worden maar de manier waarop dat zegt veel! Er straalt van je reactie af dat je die geeft om mij gewoon weer eens lekker tegen te zitten! Niet om me te proberen te helpen! En hoezo mag ik niet zeggen hoe mijn nacht gegaan is, waar slaat dat nou weer op. Mag het wel als het een goede nacht is, maar als t een slechte was niet want dan zeur je? Enne ik mag alles zeggen maar iemand anders niet? Ik val iemand niet aan op deze manier!! Sjongejonge wat moet ik hier nu weer mee.
Ik vond het al vreemd dat ze toen niet op mocht hogen, maar goed...gelukkig nu wel! Hopelijk groeit er snel een eitje bij haar.