Nee maar nu heb ik weer een hoop adrenaline in mijn lijf en is de moeheid weg. Lekker handig. Yasemin slaapt wel eindelijk. Maar moet ook nog afwassen en stofzuigen en dweilen... dus ga dat zo maar doen.
duchess lieve schat, ook aan jezelf denken meis. stofzuigen kan vanavond ook nog en dweilen ook. neem even je rust tussendoor.
Ja maar Yasemin zal ook niet al te lang meer slapen denk ik zo. En niets is vervelender als zelf net in slaap gevallen zijn en dan weer wakker worden.... dan blijf ik liever wakker.
Dat klopt ja. Al moet ik zeggen dat ik hier ook weleens een kwartiertje slaap en dan weer wakker wordt maar dat, dat dan net genoeg is.
Als je zelf wakker wordt idd wel. Dat heb ik ook wel eens, dat ik na 20 minuten al weer wakker wordt. Maar na 3 minuten wakker gemaakt worden daar heb ik niets aan.... Intussen slaapt ze nog steeds.. maarja.. Durf nu niet meer naar bed te gaan..... Duik vanavond wel extra vroeg in bed..
hey meiden @deb en ella nee ik hoefde niet vandaag naar geertgen volgende week donderdag pas hahaha @deb ik hoop dat het gewoon oefenweeen zijn meiss. om eerlijk te zijn heb ik er niet zoveel verstand van.. maar hoop wel dat je je lekker rustig houdt meiss... @duch dikke knuffel meiss.. en ik vind het zo rot voor je dat je niet een keertje lekker kunt uitrusten. idd jij hebt je rust ook nodig meiss. maar eens zal de zon flink gaan schijnen bij jullie thuis meiss @tumm en mars haha was wel spannend dus die pb-tjes om de naam te weten enzo @tumm ja je hebt echt een mooi poppetje meiss @mars fath slaapt goed he..... @nicky ik duim ervoor dat je meissie dit weekend komt hadden ze iets gezegd ove de pijn en harde buiken? wat het kon zijn? @minnie ja idd gek dat je vorige week niet op mocht hogen.. hopelijk komt er nu een heel erg mooi dominant eitje/s.... @hier jeeeeeeyyyyyyy weekenddddd en dan kom je hier kijken en denk je het zal wel weer gezellig zijn geweest.. en dan is er weer .............. de rest vullen jullie zelf wel in he kom op zeg laten we gewoon blijven hoe we altijd zijn geweest met elkaar. voordat het helemaal uit elkaar valt.. ik vind het echt zo jammer he.. en het word steeds gemener naar elkaar toe?? dat kan toch niet.. we maken alles samen mee we weten bijna hoe ons dagelijks leven eruit ziet dan gaan we dat toch niet ff verpesten...
@duchess: dat klopt helemaal meis. 3minuten slapen is ook niks dan heb je vaak nog veel meer last van de moeheid dan daarvoor. doe het in ieder geval maar lekker rustig aan. @hier: ik ga wel even plat op bed, samen met de laptop Dan zie ik wel of ik nog wat kan slapen.
Ik ben weer onder de douche weg en wacht nu op Arnoud, die is onderweg naar huis, zodat hij mee kan naar het zkh. Wel frappant, want we krijgen nu een gyn die ik met de zw.schap van Ryan ook een keer met spoed heb gehad, omdat ik toen steeds bloedverlies had (rond 10 weken). We stonden toen binnen 5 min. weer buiten met een rotgevoel, want hij deed alsof we voor niets kwamen :-S. Later kwam hij met mijn bevalling weer (omdat Ryan z'n hartslag daalde), maar toen was hij wel vriendelijk en ook zo weer weg overigens . En uitgerekend nu hebben we hem weer....verwacht er dus niet zoveel van.
@Cindy, wat ik me nog afvroeg, als jullie volgende week donderdag weer naar Geertgen moeten, wat gaan ze dan doen? Moet je dan weer eerst ongesteld worden voor je met IVF kan beginnen of begin je eerst met andere hormonen of zo?
gewoon op je strepen gaan staan deb dat er goed gekeken wordt. succes iig. ik lig hier lekker op bedje en mijn oogjes vallen bijna dicht. denk dat ik lappenpop even aan de kant leg en er aan toe ga geven (wat ik elke keer al doe). nu maar hopen dat er niemand op het thuis nummer gaat bellen...
Die man die we nu hebben is overigens erg goed in zijn werk hoor en vorige keer heeft hij ook een echo gemaakt om alles na te kijken, maar zijn gedrag irriteert me . Hij maakt me onzeker en geeft me het gevoel alsof ik voor niets kom....
Ohh meiden toch.. waarom moet het nou toch zo? Ik denk dat Cindy gelijk heeft hoor.. dat we toch een beetje uit elkaar aan het groeien zijn Voel steeds meer wrijving hier @tante; he.. mis ik iets? haha @Nicky; Eerst ff een dikke knuff voor jou.. hoop dat de kleine meid snel komt, want de hele tijd voorweeën is niet leuk @Minnie; Spannend, weer ophogen! succes meis! @Cindy; zooo.. jij nu ook lekker weekend @debby; succes in het ZH! Zo.. net gemiept, hond uitgelaten, boodschappen gedaan. Zo nog ff de was nophangen en de rest strijken. Dan is het etenstijd voor faye en daarna hooop ik ff een momentje voor mezelf te hebben *zucht* want daarna komt mn logeetje het hele weekend.. en was net in shock; moet morgen gewoon alweer werken *boeehoeeee*