Thnx meiden. Minnie je bent een schatje! Doet het voor jou nou niet extra pijn meis... (Ik kan het echt niet geloven...)
ben zo blij voor je meid! en tuurlijk doet het wel pijn. Dat zal ik ook zeker niet ontkennen........maar mijn gevoel zet ik even opzij!
en daarbij.....1 juli hebben we weer een gesprek en dan nemen we provera mee en dan zit ik ook zo in de volgende ronde......
Dan volg jij mij gewoon in de volgende ronde. En de rest natuurlijk ook...! Oh meiden dat het na zo'n tijd toch eindelijk eens raak mag zijn... (Ik kan het nog steeds niet geloven haha... zo bang dat ik alsnog ongi word dinsdag)
Voed ze Duch! Ik ga er weer vandoor meiden, moet zo naar mijn ouders. Moeders was gisteren jarig en het is natuurlijk vaderdag. Ik lees alles vanmiddag wel even bij hoor. Jeetje ik zat gisteren gewoon al zwanger te zijn tijdens de BBQ.
knuffel minnie lieverd ik denk aan je vandaag!!! anja van harte meis ben er ook nog wel voorzichting in,maar het staat er echt niet voor niks moppie duch voed ze!!
Ja ik durf het pas echt te geloven als de ongi wegblijft dinsdag. Nou ik ben er vandoor meiden. Thnx voor jullie snelle reacties. Enne Minnie, nog een extra knuffel voor jou meis... Sterkte vandaag lieverd.
anja meis ik hoop dat het goed blijft gaan wel een wondertje hoor!! eerste goeie eisprong zeg maar na al die overstimulatie en zo en nu is het gewoon raak
ppppfff nou nu ben ik toch wel een beetje bang dat ik straks als allerlaatste overblijf........stom weer dat ik zo moet denken maar zo een gevoel bekruipt me nu....... *slik* ik was gister dus de enigste met niks..........oooo moet ik maar niet aan denken...... ooooo anja whiehoooooo
minnie meiss ik blijf wel achter bij je!! als ik er gister was geweest hadden we samen niks gehad moppie ik volg je nu wel!!
@ anja: Van harte gefeliciteerd!! :ben wel een ietsie jaloers: @ alle andere dames, Goedemorgen, daar was ik weer.... Ik heb ff snel een beetje bijgelezen, wat is er weer veel gebeurd! Sjonge jonge, het valt toch niet mee.... Maar kop op! Nadat ik woensdag gestopt was met de Provera, en al twijfels begon te krijgen of ik wel helmaal normaal was... Er kwam maar geen teken van enige ongi.... Ik al helemaal balen, zou er dan toch iets mis zijn? Maar vanochtend blijk ik toch NORMAAL... (wat een opluchting!!) Wij mogen woensdag weer naar de kliniek, en dan krijg ik een echo (lekker zo tijdens je periode, BAH! Maar vooruit, tis voor een goed doel) en ook de uitslag van het bloedprikken, de blauwe plekken zijn net weggetrokken.. En dan horen we hoe en wanneer mijn kippenhok weer op gang geholpen wordt.... Ik heb nu wel superkrampen in mijn buik, maar ik had ook al 3 maanden geen bloedverlies gehad, of trouwens, misschien is het wel de opluchting dat ik TOCH reageer op de Provera, of de spanning voor woensdag.... Wat doet mijn lijf toch allemaal?? Bizar hoor! Ik wens jullie allemaal een fijne zondag/vaderdag, en hoop van harte mee dat Anja's beebje zich goed vasthoudt aan zijn/haar mama!! Dikke knuffel Daan
Hee Cin! Hoe is het met jou meis? Anja! Ik ben echt zo blij voor je! Idd nog een beetje voorzichtig maar dat is logisch toch.... Maar je test toch niet meer posi van de pregnyl en met een CB test! Jij bent hartstikke zwanger en hebt veel HCG ook want 2 dagen voor NOD met CB is gewoon echt ZWANGER. Ben echt blij voorje en ja je was gister al zwanger hihi! Je hebt toch wel goed gegeten he!!! Oooh Minnie lieverd!!! Jij krijgt vast het allermooiste beebje meis!! Snap dat het moeilijk is voor je... Dikke knuffel nogmaals!!! Daaniejelleke, fijn dat je eindelijk menstrueert en dat je lichaam dus werkt hihi! Super meis. Nou meiden wanneer doen we de volgende meeting?!