PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Senna, ze hebben hier wel een speeltuin, maar dan moet ik hem overal helpen en dat gaat niet meer :(. En de kinderboerderij stelt niets voor, dus dat is ook niet echt een optie. Zie er ook gewoon tegenop dat hij 's middags niet meer slaapt, maar ik liever wel ;).

@Duch, hoe gaan de nachten van Yasemin? Wat leuk dat jullie ven met je nichtje naar de kermis zijn geweest en haha zie je man al helemaal alleen naar beneden glijden :D :D. En een leuk cadeau, even lekker eruit met z'n 2-en (of moet je nichtje dan mee?).

2. wat ik bij lotte veel noodgedwongen heb moeten doen is bij mij in bed meenemen een disney film aan gezet.
    dan lig je toch en hij kijkt even.
    Bij youri kon ik niet meer op me eigen benen meer staan en bij senna gedwongen bedrust

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby nee ze gaan met zijn tweetjes! Ze kan het zelf boeken wanneer ze wil, dus lekker als mijn zus weer thuis is. :)

De nachten gaan opzich wel wat beter hoor. Ze komt de laatste 3 nachten niet meer voor een speentje dus ik heb hoop. Nog wel 2 voedingen en vannacht werd ze waker doordat iemand luidruchtig thuiskwam maarja dat heeft een reden (ik werd er zelf ook wakker van) dus is toch anders.
    Opzich gaat t prima. Tuurlijk mis ik die fijne nachten die we hadden maar dat is nu eenmaal niet zo... Dus ik ga s avonds vroeg naar bed (meestal zon beetje meteen na Yasemin) en probeer 's middags nog bij te slapen. Heb daardoor wel het gevoel weinig tijd met manlief te hebben en t gevoel dat ik echt alleen maar bezig ben met Yasemin (eerder hadden we toch wat uurtjes samen 's avonds) maarja dat moet dan maar he! Ik heb hoop dat het snel beter wordt en ach... Over 6 weken willen we beginnen met bijvoeding... dus wei weet verandert het dan.

Ik duik nu snel mn bedje in. :)
    Slaap lekker allemaal.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Zoals al gemeld is zijn Maartje en ik weer thuis! Voel me helemaal top al beginnen die stomme kraamtranen nu wel te komen. Heb soms van die momentjes dat ik er weer een beetje doorheen zit maar daar ga ik nog wel aan toegeven.
    De borstvoeding slaat goed aan, Maartje was tussen gister en vandaag maar 15gram afgevallen! Dus het gaat super goed.
    De geboortekaartjes gaan morgen op de post, ze zijn eindelijk allemaal geschreven :)

@cindy: de rode gloed die je op de foto ziet is nog wat bloed wat in de haartjes zat, ze was toen nog niet in badje geweest, ondertussen wel en ze heeft echt super mooi donkerbruin haar! Ik weet even niet hoe te reageren op je bericht over je schoonzus. Ik kan alleen maar zeggen dat jullie tijd ook nog komt. Mijn kamergenootje in het ziekenhuis heeft ook bij Geertgen gelopen en wel 6 jaar! Ze blijkt een aantal vleesbomen te hebben en daardoor niet zwanger te kunnen worden (ook in combinatie met pco). Had al IVF gehad maar was niet aangeslagen en daarna toch nog een keer iui gedaan en toen was ze ineens zwanger! Geef de moed dus alsjeblieft niet op.

@debby: wat lekker dat Ryan weer thuis is. Heeft hij het verder wel naar zijn zin gehad? En wat is je buik mooi gegroeid zeg! Ziet er goed uit. Probeer eens sudocrème voor de aambei, heeft bij mij snel en goed geholpen.

@senna: vervelend dat je blaasontsteking hebt. Hoe is het er nu mee?

@Anja: fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad.

@rest: sorry sorry sorry als ik je vergeten ben, heb even snel bijgelezen in de hoop dat ik iedereen heb gehad.

@hier: eindelijk zijn we dan thuis! Vanmorgen hoefde ik alleen nog groenlicht van de kinderarts te krijgen maar daar was ik niet zo bang voor dat we dat niet zouden krijgen. Maartje had gister nog een gewicht van 3535gr en vanmorgen was dat 3520gr dus bijna niets afgevallen. Ze zit ook elke keer tot de nok toe vol met voeding ondanks dat ze maar 10 minuutjes drinkt. Vanavond heeft ze wat langer gedronken toen zat ik op 2x 10 minuten. Vanavond nog een keer voeden en dan met een beetje geluk pas weer tussen 5 en 7. De nachten gaan dus goed.
    Dat was het wel een beetje voor nu. Dadelijk lekker het bedje in en dan rond 23.00 uur nog een voeding.

Iedereen een knuffel!

5. hoi Nicky

lang leven de kraam tranen hihihi lekker laten lopen meid.
    met mij gaat het naar omstandigheden wel.
    beetje een jaloerse fase echt te erg gewoon.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    oooh ben blij dat ik nog ff ging spieken.. :) Heb nog ff gekolft en ga nu naar bed.

Ben zo blij je berichtje te lezen Nicky! Fijn meis!
    Die kraamtranen lekker aan toegeven hoor!! lekker uithuilen. :)
    Wat fijn dat het zo goed gaat met Maartje, super. Ook het drinken gaat dus geweldig! Fijn zeg! Hou vol hoor, het is zo mooi! :)
    Super Nicole, word helemaal blij van je berichtje. (herleef de kraamweek een beetje fozo, haha!)
    Geniet ervan meis!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky wat fijn dat je weer lekker thuis bent!
    lekker genieten van Maartje en goed uitrusten meid!
    enne laat die tranen maar rollen!

Senna beterschap met je blaasontsteking!

Anja , wat leuk dat je zo leuke vakantie hebt gehad! maar wel erg vermoeiend..... nou rustig aan!

Debby wat fijn dat Ryan weer terug is!!! haha leuk hoor dat hij ook zo graag naar huis wilde!

Duchess wat gezellig dat je met je nichtje naar de kermis bent geweest!!!!

Cindy , wat lastig zeg..... :(
    het is vast goed bedoeld... maar hoe dan ook... het komt hard aan!
    sterkte hoor! knuffel voor jouw!

Liefs!

8. Goedemorgen dames.

hebben jullie lekker geslapen?
    Had gisteravond een vriendin op msn die via msn vertelde dat ze zwanger was :( ze was bang om het mij face to face te vertellen uit angst voor mijn reactie :(

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:)

@anja hoe was je vakantie meiss:):)

@duch wat een leuk cadeau heb je voor je moeder/vader:) super meid..
    gelukkig gaat het weer wat beter met yasje s`nachts..
    en idd mischien heb je minder tijd voor je manneke is ook lastig maar hopelijk hebben jullie snel weer lekker verwen avondjes meis:)

@debby wow je buikkie is mooi gegroeid meiss hahaha leuk om te zien zeg!!

@nicky gelukkig gaat alles goed met jou en maartje:) leuk he zo`n kleintje in huis:):)

@ella hoe gaat ie nu met jou meiss?? en met je misselijkheid is het nog te verdragen?

@senna ohh jij ook al meiss:(

@hier ja ik voel me wel goed eigenlijk,heb alleen zoveel last van die decapeptyl gemene spuit is het zeg..
    voel mijn eierstokken gewoon inkrimpen of zo hahhaha
    ben niet te genieten als dinis iets zegt,bijt ik nog net niet:)
    en dan ook nog zelf erom lachen he, haha ja schatje ik heb last van die medicijnen.. dinis: oh nee dat had ik heleemaaal niet in de gaten schatje hahahahha..
    verder geven ze ook echt hele erge blauwe plekken dus ben benieuwd hoe ik er over 2 a 3 weekjes uitzie:):)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen (laat dat goede maar achterwege :(),

Ik lees later even bij, straks eerst op kraamvisite bij een vriendin. Vanochtend voor het eerst weer alleen met Ryan en hij is hartstikke lief hoor, maar ik vind het allemaal loodzwaar en kan wel janken. Mijn suikerwaarde was veel te laag, dus voelde me daardoor al niet lekker en alles is teveel, kan wel janken. Vanmiddag heeft Arnoud vrij genomen, omdat ik gisteravond in tranen was bij de gedachte dat ik de hele dag alleen met Ryan zou zijn (schaam me diep :(). Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik me zo voel, maar het is even niet anders...vanavond even goed praten hoe we dit het beste kunnen oplossen, dat Ryan er het minste van merkt....

11. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Lieve Dames,

@ Nicky: Fijn dat je weer thuis bent!! Lekker genieten, en leve de tranen!! Hier gisteren ook even lekker gebruld (dat waren dan geen kraamtranen) maar het luchtte wel op!

@ Senna: Vervelend zo'n blaasontsteking!! (helaas kan ik erover mee praten)

@ Debby: Wat een mooie foto!! Ik vind dat je echt een hele mooie buik hebt!!

@ Anja: Welkom terug! Al weer in week 11, wat gaat dat snel!

Helaas had ik het weekend niet de energie om online te komen, zat er (weer) doorheen, nog steeds niet ongi, en ik begon weer lekker aan alles te twijfelen. Zaterdagmiddag met hubbie de keuken ingedoken, met dit als resultaat.... (nu hoop ik dat de foto het doet..)

Lekker gevuld met chocoladecreme en pralinemousse... Helemaal leuk!! Ook mijn eerste 'opdracht-taart' binnengesleept!! In sept moet ik een abraham taart maken, helemaal leuk en gezellig!

Kreeg zaterdagochtend het bericht dat mijn vriendin was bevallen, van een jongetje.. alles is nu goed, maar ze heeft er uren over gedaan, en wat ik begrepen heb heeft ze 6 uur persweeen gehad, maar de kleine was nog niet ingedaald, uiteindelijk om 22 uur een ruggeprik, en om 7 uur issie geboren met hulp van de vacuumpomp..

Verder gisterenmiddag TOCH ongi geworden... Eindelijk, ik was al bang dat nu de Provera ook niet meer zou werken.. Maar gelukkig!! Gisteren dan ook begonnen met spuiten, en zojuist een afspraak gemaakt voor 16 aug om 14:50 bij Dr R....

Liefs Daan

12. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Debby: Veel sterkte meid!! * knuffel *

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb meiss het valt ook niet mee hoor!!
    zo`n kleine die de hele dag je aandacht vraagt terwijl je zelf zo moe bent en zo wienig energie hebt!!
    hopelijk kunnen jullie een goede oplossing vinden mop..
    met hoe jullie het allemaal gaan doen..
    ennuh je hoeft je echt niet te gaan schamen hoor!! ik begrijp het heel erg goed.. **knuffel voor jou meiss**

@daan mmmm die ziet er leuk en lekker uit:):)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden.

He bah Senna, da's niet leuk. :(
    *knuf*

Cin wat vervelend dat je zo reageert op die spuiten.
    Hopelijk voor een goed doel meis!

Deb wat moeilijk zeg.. :( Weet niet zo goed wat te zeggen, hoop iig dat jullie een goede oplossing kunnen vinden. *knuf*

Jeetje Daan wat een bevalling van je vriendin! 6 uur persweeën...pffff!
    Toch ongi geworden, fijn!
    Je foto doet het niet bij mij.

Zo, ik heb eigenlijk weinig te vertellen.
    Vannacht 2 nachtvoedingen gehad en er nog wel een paar x uit geweest. Maar het lijkt wel alsof ik er aan ga wennen, want weet niet eens meer hoevaak ik eruit geweest ben. :p Net alsof ik het nu maar half slapend doe...
    Achja gaat prima zo, ik heb alleen 's ochtends telkens t idee dat ik helemaal niet slaap, zeg maar. Maar dat doe ik natuurlijk wel. ;) (niet dat ik zo moe ben, maar zo voelt het zegm aar)
    Verder gaat alles prima. Yasemin ligt net weer in bedje.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maare, hoe zit het nu met de meeting? Gaat die er nog komen of niet? Als we in september willen meeten, mogen we wel een beetje opschieten nl. ;)

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy wat een rot spuiten idd zeg!
    klinkt erg heftig!!! :(
    nu ook maar hopen dat het werkt hoor!
    met mij gaat het goed hoor!
    de misselijkheid is vervelend , maar goed het hoort erbij!

Debby ,sterkte voor jouw...
    hoop dat jullie er samen uit komen!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden ( sorry dat ik niet veel meetyp)
    Hoe doen jullie dat eingelijk met werk ( fm's?) Ze doen bij mij al moeilijk dat ik te weinig dagen opgebouwt heb voor mijn vakantie...laat staan als ik straks met het bericht kom dat ik om de dag naar het ziekenhuis moet...

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wendy ik weet niet wat jouw werktijden zijn!?
    maar ik plande ze met late dienst altijd sochtends in.... en heel af en toe als ik vroege dienst had , dan plande ik het altijd laat in de middag in!

19. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Wendy: wij hoeven niet om de dag naar het ZH voor een FM hoor... En onze kliniek heeft avondspreekuur dus das ook wel fijn!! We moeten nu ongeveer iedere week voor een FM, en als er een eitje is gegroeid moeten we de dag erop terug voor de daadwerkelijke IUI....

Ik weet niet of er andere dames zijn die om de dag moeten meten, maar da was mij niet bekend, bij de hogere dosis Gonal moesten we trouens om de 5 dgn...

Ik werk halve dagen, dus das al helemaal goed te plannen!

Groetjes Daan

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Ik werk van 8 tot 17. Ik moet om 7 uur vertrekken thuis om optijd op werk te zijn en ben pas om 18 uur thuis ( soms half 6 zoals nu in vakantietijd) dit is als ik met de motor naar werk ben.....:S

Deel Deze Pagina