PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja duch we hebben heerlijk gewerkt pffff ik zat de hele tijd te denken nu zal ik lekker een kippetje aan het eten zijn ,nu zal ik de meiden hebben gezien whahahha:(

maar goed gaat echt helemaal goed komen dat beloof ik:):)

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anja: alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Hoop zo dat het goed blijft gaan bij jullie.

@duchess: leuke verjaardag gehad?

@foto's: super leuke foto's :D Heb ze maar meteen op onze harde schijf gezet zodat hubbie ze straks ook kan zien.

@rest: sorry wel gelezen, even niet de puf op het moment.

Hier lekker een rustige dag, straks nog even geslapen op de bank maar dat was ook niet de moeite, na 10 minuten al weer wakker door de herrie in huis :( hopen dat ik vanacht beter slaap.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *sprint op van haar stoel*

*doet een gek dansje*

Jahaaaaaaaaaaaaaaa ANJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hup ANJAAAAAAAAAAAAA.....zwanger!!! goed zo!! Gefeliciteeeeerd!!

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Ella; Ennn hoe gaat het bij jou?

@Miran; Zo dat is wel even k*tnieuws zeg. :( Dat gun je toch niemand idd.

@Deb; Wat fijn meis dat je zo lekker hebt geslapen vannacht en dat je zo heerlijk uit hebt kunnen slapen. :)
    Mooi dat de antibiotica aanslaat!
    Enne, leuke foto's! :D

@Duchess; Ik vind dat je er goed uit ziet meis, tja je kunt zien dat er een kindje uit is gekomen nog niet zo lang geleden, maar echt, het enige waar ik dat aan zag is je buik.
    En ook die valt echt wel mee. :)

@Minnie; Ik vond je poster op het toilet geweldig. :p

@Daan; Vervelend he is dat, zo'n echo tijdens je ongi... Heb nooit moeite gehad met inwendige echo's, (op de eerste keer na dan) maar als ik ongi was vond ik het ook niet zo fijn nee...
    Ben benieuwd wat ze zeggen in de kliniek!

@Duch; Haha ja hoor ik heb goed gegeten gisteren. :p Debby zei het nog in de auto, dat ik misschien ook wel voor 2 moest eten. :D

@Cindy; Volgende keer ben je er gewoon bij hoor!!!

@Duch; Mannetje reageerde in eerste instantie van 'hè, wat?' Hij sliep nog. :D
    Dus ik duw die test onder zijn neus, schatje, kijk eens wat hier staat! Ik helemaal uit mijn dak. :p
    Vriendje wilde het pas geloven als ik niet ongi wordt en hij wou er in eerste instantie niet zo blij over zijn.
    Ik een beetje teleurgesteld naar beneden, kwam -ie achter me aan en een hele dikke knuffel.
    Het gaat gewoon goed, zei hij. :)

@Nicky; Balen zeg dat je maar zo kort ff een tukkie hebt kunnen doen. :( Hoop dat je vannacht beter slaapt.
    Vervelend dat je zo moe bent!

@Hier; Meteen aan mijn ouders verteld.... Mijn mam was gisteren jarig en vandaag natuurlijk vaderdag.
    Kwam binnen, liet de test aan mijn moeder zien en ik kon alleen maar janken. :D
    Kan het echt nog amper geloven... Hoop zo dat het goed blijft gaan.
    Geen ongi-krampjes verder, heel af en toe voel ik mijn onderbuik wel maar niet echt noemenswaardig.
    Boobs doen alleen aan de zijkant pijn, normaal voelen ze echt superpijnlijk overal en zijn ze een maat groter als ik ongi word. Nu alleen de zijkanten dus.
    Maf lijf. :p

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wat is het hier rustig de hele tijd al... Waar is iedereen?????

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, jaaaaaa gefeliciteerd meis!! Haha kon je niet langer wachten :D.

Verder even bijlezen ;).

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Viel niet zoveel bij te lezen, behalve dat Cin een feestje gaat plannen in september :D :D. Gezellig!!!

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Nee kon idd niet meer wachten haha... :p

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En gisteren geen biefstuk gegeten he ;).

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe is het nou met jou Deb?

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha nee idd. :p Ennnnnn niet gerookt vandaag. Gisteren maar 4 dus valt nog reuze mee.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met mij gaat het wel redelijk, ik heb vanmiddag nog even lekker geslapen en merk dat ik eindelijk weer een beetje mijn energie daarmee terug krijg. Dat is lang geleden!!! Dus komende dagen beetje tijd voor mezelf en rustig aan en dan komt het helemaal goed :D.

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Das wel lekker dat je weer wat meer energie begint te krijgen. :) Wel fijn ook dat die antibiotica aanslaat.
    Gaat helemaal goed komen. :D
    Heb je daar geen bijwerkingen van dan? Ik werd altijd zooo ziek van antibiotica.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee gelukkig geen last van bijwerkingen. Het enige dat nog kan gebeuren, dat had ik bij Ryan ook steeds, is dat ik hierna weer een schimmel krijg, maar dat zullen we zien ;). Hoe voel jij je? Wat zei je moeder?

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hopen dat dat niet gebeurt dan...

Mijn moeder begon zelf ook bijna te huilen haha... :p Ze was wel heel erg blij.
    Frenk wil het het liefst meteen van de daken schreeuwen en aan iedereen vertellen.
    Maar daar kan -ie beter nog even wachten. Als ik morgen of dinsdag niet ongi ben geworden mag hij het van mij aan zijn beste vriend vertellen.
    Zijn ouders mogen het wat mij betreft wel weten, die zien we dinsdag dus dan vind ik het ook wel leuk om het dan te vertellen ipv vandaag aan de telefoon.
    Hij zei; ja nou ben ik gestrest.
    Dus nou weet -ie ook eens hoe het voelt om te moeten wachten. ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah wel heel lief dat hij het het liefste direct aan iedereen wil vertellen :D. Maar inderdaad verstandig om heel even te wachten, alhoewel die digitale test niet liegt ;).

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mja verder voel ik me wel ok eigenlijk, beetje misselijke vlaagjes af en toe maar dat had ik 3 dagen terug ook al.
    En steekjes/krampjes af en toe, daarom ben ik ook bang om ongi te worden.
    Terwijl ik weet dat steekjes en krampjes normaal zijn aan het begin. ;)

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee precies... Die CB is hartstikke posi natuurlijk, maar ben zo bang dat het toch mis gaat op de NOD.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wilde inderdaad net schrijven dat krampjes en steekjes heeeeel normaal zijn in het begin van de zw.schap ;).

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha. :) Nah, ik denk ook wel dat het goed zit hoor.

Het zou wel mooi zijn als Ella volgt.
    En Minnie, Cindy, Miranda weer, Annedore en Daniejelleke en... sorry als ik iemand vergeet. :p

Gewoon iedereen.

Deel Deze Pagina